Wielrentopic - Tour

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Wielrentopic - Tour de France

Bericht door Sam »

Waarom hapt niemand
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Wielrentopic - Tour de France

Bericht door Zeekoe »

Oh sorry, ik had niet naar de naam gekeken. Dacht dat de post van Kipcorn was.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40332
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Wielrentopic - Tour de France

Bericht door Daan »

Sam schreef: zaterdag 1 juli 2017, 16:29 Go Tom Dumoulin!!!!!!!
Hahahaha lol!
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Wielrentopic - Tour de France

Bericht door Erwin »

Beste valpartij met aardig wat klassementsrenners.
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Wielrentopic - Tour de France

Bericht door Zeekoe »

Beste?
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Wielrentopic - Tour de France

Bericht door Kipcorn »

Zeekoe schreef: zondag 2 juli 2017, 2:21 Oh sorry, ik had niet naar de naam gekeken. Dacht dat de post van Kipcorn was.
Wil je mij niet beledigen door mij in een wielrentopic te noemen.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Wielrentopic - Tour de France

Bericht door Zeekoe »

Nee
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Wielrentopic - Tour de France

Bericht door Zeekoe »

Zo, smerige move van Sagan in de sprint!
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40332
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Wielrentopic - Tour de France

Bericht door Daan »

And... he's out.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Wielrentopic - Tour de France

Bericht door Zeekoe »

En terecht ook. Had niet verwacht dat ze het lef gingen hebben om hem eruit te zetten.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40332
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Wielrentopic - Tour de France

Bericht door Daan »

Was niet zoveel aan de hand tbh, zeker in dit shot niet.
https://www.youtube.com/watch?v=mgwZsxukSL8
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Wielrentopic - Tour de France

Bericht door Zeekoe »

Na het 100 keer gezien te hebben was volledige diskwalificatie misschien wel overdreven, maar "weinig aan de hand" vind ik wel een understatement.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Wielrentopic - Tour de France

Bericht door Sam »

Is gewoon een elleboog stoot, dat is duidelijk niet perongeluk. Je ziet hem z'n elleboog in z'n gezicht doen. Nou weet ik niet genoeg van wielrennen om de straffen daarvoor te kennen, maar het lijkt me in ieder geval zeker een bewuste elleboog stoot.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Wielrentopic - Tour de France

Bericht door Zeekoe »

Dat dacht ik eerst ook en als het dat is, dan is diskwalificatie een meer dan terechte straf. Alleen nu ik het meerdere keren bekeken heb geloof ik ook wel dat die elleboog er was om zich te stabiliseren. Echt contact is er nooit geweest met die elleboog.
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Wielrentopic - Tour de France

Bericht door Melliw Naj »

Waar is Elzou met een hup Gesink? Ik gun Calmejane wel vanwege zijn inzet vandaag.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Wielrentopic - Tour de France

Bericht door Zeekoe »

Ja Gesink kwam ook niet dichter, in tegendeel zelfs.
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Wielrentopic - Tour de France

Bericht door elzou »

Melliw Naj schreef: zaterdag 8 juli 2017, 16:37 Waar is Elzou met een hup Gesink? Ik gun Calmejane wel vanwege zijn inzet vandaag.
Ik kon niet kijken. Vandaag zit ik traditiegetrouw voor de buis. Hoe laat begint de uitzending?

Ik begin overigens langzaam maar zeker een afkeer te krijgen tegen Gesink, die oliebol heeft altijd een slap excuus.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Wielrentopic - Tour de France

Bericht door rarevogelman »

Wat voor excuus had hij dan gisteren Elzou? Heeft nergens om gezeken gisteren. Reed gisteren gewoon prima door 49 andere vluchters haast hoogstpersoonlijk eraf te rijden, alleen een sterke Calmejane was sterker. Komen nog wel meer etappes waar hij het kan proberen. Het is sowieso een beetje triest om Gesink als een zeiker te bestempelen, als je weet wat hij allemaal wel niet heeft gehad qua tegenslagen. Was in potentie tot 2010 een grote ronde winnaar tot een val hem belemmerde in zijn verdere carriere, daarna nog veel meer tegenslagen gekend.

Vandaag een verschrikkelijk zware etappe, ben benieuwd wie er vandaag doorheen zakken. Verliezen van meer dan 5 minuten tussen klassementsrenners zijn niet onwaarschijnlijk.
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Wielrentopic - Tour de France

Bericht door elzou »

rarevogelman schreef: zondag 9 juli 2017, 11:46 Wat voor excuus had hij dan gisteren Elzou? Heeft nergens om gezeken gisteren. Reed gisteren gewoon prima door 49 andere vluchters haast hoogstpersoonlijk eraf te rijden, alleen een sterke Calmejane was sterker. Komen nog wel meer etappes waar hij het kan proberen. Het is sowieso een beetje triest om Gesink als een zeiker te bestempelen, als je weet wat hij allemaal wel niet heeft gehad qua tegenslagen. Was in potentie tot 2010 een grote ronde winnaar tot een val hem belemmerde in zijn verdere carriere, daarna nog veel meer tegenslagen gekend.

Vandaag een verschrikkelijk zware etappe, ben benieuwd wie er vandaag doorheen zakken. Verliezen van meer dan 5 minuten tussen klassementsrenners zijn niet onwaarschijnlijk.
Ik had het anders kunnen formuleren maar in zijn schoenen zou ik andere ambities stellen.

Ik meen in 2013 was ie betrokken bij een valpartij en zat ie 's avonds te lachen voor de camera van de avondetappe met andere woorden ik vind dat hij niet het hoogste ambieert. Ik ben bekend met zijn tegenslagen, maar Gesink zal niet de enige topsporter zijn met traumas. Als topsporter moet je voor het hoogste gaan en dat mis ik bij Gesink.

Dus, of zijn talent komt er niet uit of Gesink is te snel tevreden. Ik hoop het eerste maar ik neig naar het tweede.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Wielrentopic - Tour de France

Bericht door rarevogelman »

Andere ambities? Die ambities had die absoluut totdat die val het onmogelijk maakte. Je kan niet verwachten dat hij gaat voor een eerste plek als dat onmogelijk is met betere renners om je heen in het peloton. Hij heeft dat meerdere malen geprobeerd maar is nooit verder dan 5e plekken in grote rondes gekomen. Daarom is hij sinds afgelopen Vuelta overgestapt op het rijden van etappewinst. Dat kan hij dus wel bleek in de Vuelta, en ik ben ervan overtuigd dat hij deze Tour een etappe kan winnen. Hij heeft al 6x een top 10 in het klassement gereden, een klassement winnen gaat hij toch nooit meer. En overgaan op etappewinsten lijkt mij veel verstandiger dan nog een keer 3 weken voluit gaan voor een 7e keer top 10. Als je verwacht dat alle renners alleen het allerhoogste ambiëren kan beter 97% van het peloton stoppen, niet iedereen kan winnen.

En ja, zijn talent is er niet uitgekomen door al die tegenslagen, waardoor hij tevreden moet zijn met andere prestaties dan grote overwinningen.

Toegevoegd na 19 minuten en 12 seconden:
Over tegenslagen gesproken, met ambulance afgevoerd..
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
Plaats reactie