[Wat heb je gekocht / gekregen]

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Ditjuh
Berichten: 5052
Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 22:12
RS: Leuk (OSRS)
Clan: Vitality #1
Oude naam: IntoHardcore

Re: [Wat heb je gekocht / gekregen]

Bericht door Ditjuh »

Rems schreef:lester ofzo, met suede.
Ahja nice, heb je ze vaak aan? En merk je dan dat het met suede veel lastiger is schoon te houden/maken? of valt dat mee
Afbeelding
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [Wat heb je gekocht / gekregen]

Bericht door Rems »

heb ze nu al 2 jaar denk ik, niet zo heel vaak aan. zijn vaak zat echt super vies geworden maar worden prima schoon. enige nadeel is dat er vouwen in dat suede komen doordat je schoen vouwt als je loopt. maar vind dat zelf niet heel lelijk ofzo.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: [Wat heb je gekocht / gekregen]

Bericht door Melliw Naj »

Hollow Knight, metroidvania game wat veel wordt vergelijkt met Ori and the Blind Forests meets Dark Souls. Golf It, omdat je daarmee eigen minigolf banen kan maken.
Laatst gewijzigd door Melliw Naj op zondag 26 februari 2017, 2:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Ruthless
Berichten: 15268
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: [Wat heb je gekocht / gekregen]

Bericht door Ruthless »

hipster
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: [Wat heb je gekocht / gekregen]

Bericht door Melliw Naj »

Iknow. Maar hoezo dit keer?
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [Wat heb je gekocht / gekregen]

Bericht door Rems »

rutles is jaloers
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ruthless
Berichten: 15268
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: [Wat heb je gekocht / gekregen]

Bericht door Ruthless »

ik heb echt geen flauw idee waar die het over had in die post tbh
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: [Wat heb je gekocht / gekregen]

Bericht door Sam »

Twee games lijkt me

Toegevoegd na 12 seconden:
Je weet toch in welk topic je zit
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: [Wat heb je gekocht / gekregen]

Bericht door Melliw Naj »

Ruthless schreef:ik heb echt geen flauw idee waar die het over had in die post tbh
Dus zodra je geen flauw idee heb waar iemand het over heb is hij of zij een hipster? Als je het had gevraagd had ik het best willen uitleggen, maar zoals Sam al zei zijn het twee games.

Hollow Knight, kreeg goede recenties en werd veel gelinkt naar Ori and the Blind Forest, wat één van mijn favoriete spellen is. De stijl en atmosfeer van het spel spreekt mij erg aan, metroidvania games vind ik tof en de boss battles worden ala Dark Souls beschouwd, wat ik een mooie uitdaging vind.

https://www.youtube.com/watch?v=UAO2urG23S4

Golf It, het is een standaard midgetgolf spel en je kan het erg vergelijken met Golf With Your Friends, een spel wat ik met veel plezier met mijn vrienden heb gespeeld. Ik heb dit spel erbij gekocht omdat ik meer courses wil en je kan zelf course maken, ik ben niet de meest creatieve persoon maar ik vind het erg leuk om er mee aan te kloten. Daarbij kan je ze af is uploaden op steam en andere het spelen, of jij kan andere gemaakte spelen.

https://www.youtube.com/watch?v=4yFN6IM3wXw
Ruthless
Berichten: 15268
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: [Wat heb je gekocht / gekregen]

Bericht door Ruthless »

maar ik heb niet gevraagd of je het wilde uitleggen
ben niet zo'n hipster op gamegebied
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: [Wat heb je gekocht / gekregen]

Bericht door Melliw Naj »

Wanneer ben je een hipster in de game wereld? En in het algemeen? Oprecht benieuwd, al heb ik een voorgevoel dat ik de eerste geen serieus antwoord kan krijgen LTF, is het hier te kinderlijk voor.
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: [Wat heb je gekocht / gekregen]

Bericht door Megareus12 »

Afbeelding

Wel effectief tho
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: [Wat heb je gekocht / gekregen]

Bericht door Rasmus »

Ik heb een fixie gekocht voor in Australie^^
"Be yourself, everyone else is already taken"
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: [Wat heb je gekocht / gekregen]

Bericht door Sam »

Melliw Naj schreef:Wanneer ben je een hipster in de game wereld? En in het algemeen? Oprecht benieuwd, al heb ik een voorgevoel dat ik de eerste geen serieus antwoord kan krijgen LTF, is het hier te kinderlijk voor.
Als je alleen maar gare indiegames speelt waar niemand ooit van heeft gehoord en die eigenlijk ook helemaal niet goed zijn, en elk beetje succesvol spel kut vindt.

Dat lijkt me hier niet het geval. Zijn sowieso weinig hipster gamers volgens mij.

Toegevoegd na 39 seconden:
De industrie is ook niet echt geschikt voor hipster.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: [Wat heb je gekocht / gekregen]

Bericht door Melliw Naj »

Sam schreef:
Melliw Naj schreef:Wanneer ben je een hipster in de game wereld? En in het algemeen? Oprecht benieuwd, al heb ik een voorgevoel dat ik de eerste geen serieus antwoord kan krijgen LTF, is het hier te kinderlijk voor.
Als je alleen maar gare indiegames speelt waar niemand ooit van heeft gehoord en die eigenlijk ook helemaal niet goed zijn, en elk beetje succesvol spel kut vindt.

Dat lijkt me hier niet het geval. Zijn sowieso weinig hipster gamers volgens mij.

Toegevoegd na 39 seconden:
De industrie is ook niet echt geschikt voor hipster.
Het was eigenlijk meer bedoeld voor Ruthless. Ik word soms erg moe om hier rond te blijven hangen als men onzin dingen naar iemand roepen, het was nu toevallig naar mij maar het gaat meer in het algemeen. Komt bij mij als kinderachtig over, sorry.

Het eerste deel ben ik zeker mee eens, maar ik wil wel aankaarten dat succesvol niet altijd betekent dat het goed is. Persoonlijk ben ik door de jaren heen uitgekeken met bijvoorbeeld Ubisofts spellen omdat het keer op keer hetzelfde weer aanvoelt, ze blijven succesvol en begin ze om die reden kut te vinden. Het haten omdat ze succesvol zijn en geen enkele andere reden zou ik beter vinden klinken.
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: [Wat heb je gekocht / gekregen]

Bericht door Bearserk »

>spelletjes spelen in 2k17
Afbeelding
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: [Wat heb je gekocht / gekregen]

Bericht door Melliw Naj »

Bearserk schreef:>spelletjes spelen in 2k17
Bearserk schreef:ik speel weer rs

Okay.

Vanwege je post geschiedenis beschouw ik de opmerking niet positief. Laat gewoon iedereen zijn ding doen waar die plezier in beleeft en probeer niet stoer te doen op een autisme forum.
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: [Wat heb je gekocht / gekregen]

Bericht door Bearserk »

spelletjes zijn wel echt voor kids tho
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: [Wat heb je gekocht / gekregen]

Bericht door Sam »

En voor mensen met vrienden

Toegevoegd na 1 minuut en 26 seconden:
Ik geniet altijd als ik op internet mensen lees te bitchen op gta online dat het kut is enzo. Je weet dan gelijk dat die mensen geen maten hebben om gta mee te spelen, want met vrienden is dat spel echt geniaal.

Zonder lijkt het me wel kut ja

Toegevoegd na 9 seconden:
Ik geniet altijd als ik op internet mensen lees te bitchen op gta online dat het kut is enzo. Je weet dan gelijk dat die mensen geen maten hebben om gta mee te spelen, want met vrienden is dat spel echt geniaal.

Zonder lijkt het me wel kut ja
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: [Wat heb je gekocht / gekregen]

Bericht door Bearserk »

GTA online is ook in je eentje wel leuk, alleen niet zo lang.

Toegevoegd na 23 seconden:
Ik erger me eraan dat de politie zo radicaal overpowered is, wil gewoon beetje wandelaars neersteken en dan meteen 3 helikopters
Afbeelding
Plaats reactie