Blowen | het beste NON-RS topic |

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Daan »

Ben jij dom

Toegevoegd na 6 seconden:
Jij bent dom he

Toegevoegd na 8 seconden:
Ja jij bent dom
Sjowie
Berichten: 1688
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Sjowie »

In lichte hoeveelheden kunnen downers licht opwekkend voelen (licht aangeschoten zijn bijv., of mensen die opgewekt en vrolijk en alles worden van een kleinere dosis GHB), maar alcohol is wel echt een downer. Waarom denk je dat mensen in slaap vallen als ze te veel gezopen hebben bijv.?

Toegevoegd na 1 minuut en 18 seconden:
Daan schreef: donderdag 12 juli 2018, 16:48
Rems schreef: donderdag 12 juli 2018, 16:28 ik ben de laatste 2x na de xtc uitwerkte gewoon biertjes gaan drinken en door wezen chillen. was best chill. was op een festival, nam ik rond 18:30 een halfje, 2 kwartjes erbij en dan rond 00:00 werkte dat wel uit. daarna nog tot rond 3:00 gechilld en voelde me helemaal top. alleen ik voelde wel dat ik moest slapen ofzo, dus dat ook maar gedaan.
Ik snap echt niet hoe je daar zin in kan hebben haha. Ik zou dan gewoon eerder een derde kwartje erbij knallen.
Ligt er denk ik aan hoe de comedown is. Heb dit zelf echter nog nooit meegemaakt, na/tijdens MDMA-gebruik smaakt bier me echt niet.
Ruthless
Berichten: 15287
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Ruthless »

als je naar een gemiddelde discotheek gaat zie je voornamelijk mensen springen en bewegen enzo
en dat komt door de alcohol, vandaar

ach ik drink zelf toch nooit alcohol dus niet dat ik me erin verdiep of hoef te verdiepen, klonk alleen raar

Toegevoegd na 56 seconden:
sorry daan, mijn oprechte excuses dat mijn interesses wèèr niet aansluiten aan jouw kennis
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Aron

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Aron »

Nja dit was oprecht een stukje logisch nadenken tbh
Sjowie
Berichten: 1688
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Sjowie »

Ik kan de verwarring wel begrijpen hoor. Heeft alles te maken met dosering. Impulsremming en het energieke van een lichtere dosis alcohol lijkt heel veel op het effect van uppers.

Toegevoegd na 1 minuut en 29 seconden:
Sterker nog dat is gewoon het effect wat uppers ook hebben lol
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Daan »

Ruthless schreef: donderdag 12 juli 2018, 17:27 als je naar een gemiddelde discotheek gaat zie je voornamelijk mensen springen en bewegen enzo
en dat komt door de alcohol, vandaar

ach ik drink zelf toch nooit alcohol dus niet dat ik me erin verdiep of hoef te verdiepen, klonk alleen raar

Toegevoegd na 56 seconden:
sorry daan, mijn oprechte excuses dat mijn interesses wèèr niet aansluiten aan jouw kennis
Je begint er wel een sport van te maken hè.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Daan »

Minister Grapperhaus: 'Pilletje op festival financiert zware criminaliteit'
Ugh
Gebruikersavatar
pauperunit
Grapjas
Berichten: 16867
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 10:42
RS: Rondjeslopen (OSRS)
Oude naam: grootmonster

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door pauperunit »

Het is wel waar, alleen heel ver gezocht!!!

Net als dat je kleren koopt je misschien kinderarbeid financiert
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Daan »

Ja precies, daarom zijn dit waardeloze uitspraken en verwacht/hoop je van een minister toch iets beters.
Then again, ik heb nog nooit een minster/kamerlid van een Christelijke partij normale dingen over drugs horen zeggen.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Sam »

I dunno, festival drugs en de criminele markt is wel een stuk meer met elkaar verbonden dan kinderarbeid en kleren kopen. Ofc is nederlands drugsgebruik er niet alleen verantwoordelijk voor, maar het speelt zeer zeker mee.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Rems »

Daan schreef: donderdag 12 juli 2018, 16:48
Rems schreef: donderdag 12 juli 2018, 16:28 ik ben de laatste 2x na de xtc uitwerkte gewoon biertjes gaan drinken en door wezen chillen. was best chill. was op een festival, nam ik rond 18:30 een halfje, 2 kwartjes erbij en dan rond 00:00 werkte dat wel uit. daarna nog tot rond 3:00 gechilld en voelde me helemaal top. alleen ik voelde wel dat ik moest slapen ofzo, dus dat ook maar gedaan.
Ik snap echt niet hoe je daar zin in kan hebben haha. Ik zou dan gewoon eerder een derde kwartje erbij knallen.
als ik 1 pil heb gedaan over 5-6 uur tijd, ben ik daar niet echt gaar van ofzo. een beetje moe hooguit, maar ik voel me wel gewoon prima. een extra kwartje erbij zou kunnen ja, maar dan voel je je ff een uurtje chill en daarna is et weer niks. gewoon beetje chillen en biertjes drinken werkt goed.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Niels »

jaa ik had dus afgelopen zaterdag een halfie gedaan alleen ik kwam niet echt over die drempel dat je je echt high voelt, wou niet meteen opnieuw wat nemen dus heb de hele avond wat biertjes gedronken
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Rems »

ik had dat laatst ook met mdma. die shit was best slecht vgm, voelde het de hele tijd 'net niet'. toen ook maar gestopt omdat het niet chill voelde om bij te nemen, omdat ik beetje zat te stressen dat het vervuild was ofzo.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Niels »

Nja toevallig was dit een pil die ik nog over had en vorige keer wel beviel, maar "net niet" is inderdaad kut
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door elzou »

Daan schreef: donderdag 12 juli 2018, 18:22
Minister Grapperhaus: 'Pilletje op festival financiert zware criminaliteit'
Ugh
Nog veel erger: zware milieuvervuiling!
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Simon` »

Sjowie schreef: donderdag 12 juli 2018, 17:46 Ik kan de verwarring wel begrijpen hoor. Heeft alles te maken met dosering. Impulsremming en het energieke van een lichtere dosis alcohol lijkt heel veel op het effect van uppers.

Toegevoegd na 1 minuut en 29 seconden:
Sterker nog dat is gewoon het effect wat uppers ook hebben lol
Maar het gaat om de fysiologische effecten
Afbeelding
Sjowie
Berichten: 1688
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Sjowie »

Impulsremming omlaag -> meer uitbundige bewegingen
Meer energie -> meer dansen

Beide zijn dus te observeren.
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Simon` »

Te observeren dus fysiologisch aight aight
Afbeelding
Sjowie
Berichten: 1688
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Sjowie »

Niet fysiologisch nee, ik zocht alleen naar een verklaring waarom Ruttels dacht dat het een upper is
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Simon` »

Ja dat snap ik ook best hoor, maar is wel een stommerik
Afbeelding
Plaats reactie