Blowen | het beste NON-RS topic |

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Ruthless
Berichten: 15287
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Ruthless »

sorry hihi
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Daan »

Ik blijf toch altijd een haat/liefderelatie met xtc houden. Een paar uur voordat ik zaterdag nam had ik een blik aardbeien gegeten (don't ask me why) en die kwamen er na 30 minuten allemaal weer uit. Geen probleem, lag gewoon aan de aardbeien. Daarna gewoon weer prima gegeten, maar toen ging ik nemen en toen ik mijn pil afbeet voelde ik meteen dat ik weer moest kotsen, dus direct mijn tent (mijn tent stond echt naast de ingang naar het festivalterrein, superchill) uitgesprint om daarnaast over mijn nek te gaan. Had daarna nog een halve pil (anderhalf, maar ik begon gewoon met die halve) over en nam hem. Maar, ik had dus weinig geslapen en een volledig lege maag. Na 15 minuten, wat voor mij echt een record is, sloeg hij echt in als een bom en ging ik veel te hard. Moest toen echt een uur lang met een vriendinnetje zitten om bij te komen, en daarna kon ik er toch maar weer moeilijk inkomen. Nu maar weer gewoon 3 maandjes wachten en dan proberen we het nog eens.
Ruthless
Berichten: 15287
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Ruthless »

leuk.
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Rems »

Daan schreef: maandag 23 juli 2018, 13:07 Ik blijf toch altijd een haat/liefderelatie met xtc houden. Een paar uur voordat ik zaterdag nam had ik een blik aardbeien gegeten (don't ask me why) en die kwamen er na 30 minuten allemaal weer uit. Geen probleem, lag gewoon aan de aardbeien. Daarna gewoon weer prima gegeten, maar toen ging ik nemen en toen ik mijn pil afbeet voelde ik meteen dat ik weer moest kotsen, dus direct mijn tent (mijn tent stond echt naast de ingang naar het festivalterrein, superchill) uitgesprint om daarnaast over mijn nek te gaan. Had daarna nog een halve pil (anderhalf, maar ik begon gewoon met die halve) over en nam hem. Maar, ik had dus weinig geslapen en een volledig lege maag. Na 15 minuten, wat voor mij echt een record is, sloeg hij echt in als een bom en ging ik veel te hard. Moest toen echt een uur lang met een vriendinnetje zitten om bij te komen, en daarna kon ik er toch maar weer moeilijk inkomen. Nu maar weer gewoon 3 maandjes wachten en dan proberen we het nog eens.
nou, je zegt eigenlijk zelf al de rede waarom je niet lekker ging. weinig gegeten, net overgegeven, weinig geslapen, en je gooit er een halve pil in? tja, als je in die staat veel alcohol was gaan drinken was het waarschijnlijk ook niet goed gegaan.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Daan »

Een halfje is normaal nooit echt veel voor mij, de vorige keer dat ik niet helemaal lekker was begon ik met een kwartje en toen voelde ik gewoon erg weinig.
Maar goed, dit weet ik nu en zal ook zeker niet nog eens gebeuren.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Rems »

ja, maar nu deed je het op een lege maag. dan knalt ie er wel lekker in, waardoor het niet echt chill kan zijn soms.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Daan »

Wat ik indeed gemerkt heb.

Ik geef ook wel echt heel snel over, vind ik pittig kut. Van xtc bijna altijd (of bij het (bij)nemen, al is dat niet zo heel vaak, of als hij inkickt) en van drank toch ook wel erg snel. Weet niet of ik daar nou gewoon niets aan kan doen, of ik dat kan "trainen".
Sjowie
Berichten: 1688
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Sjowie »

Nog nooit hoeven overgeven van drugs. Wel een keer zo erg in mezelf gekeerd geweest van amfetamine op een lege maag en zonder slaap de nacht ervoor dat ik bijna niks meekreeg van de omgeving, de muziek of wat dan ook. Dat was ook niet echt chill.
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Volture »

Wat dacht je van kristalletjes proberen daanske
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Daan »

Wat zou het verschil zijn?
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Volture »

Dat het geleidelijker gaat en je makkelijker kan doseren. Of ja geleidelijker, als je een beetje normaal doet. Gaat dan ook niet via je maag
Afbeelding
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Niels »

Verdomme daan na het kotsen van iets verkeerd te eten ga je toch niet nog een halve erin gooien

als je dan kristallen gaat doen raad ik je echt capsules aan want die smaak vergeet je niet zo snel meer
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Daan »

Niels schreef: maandag 23 juli 2018, 18:08 Verdomme daan na het kotsen van iets verkeerd te eten ga je toch niet nog een halve erin gooien
:oops:
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Niels »

nu lijkt me ook dat je maag gewoon niet echt goed zat en het die eerste keer niet aan de aardbeien lag
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Daan »

Het waren wel echt gore aardbeien.
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Niels »

ik heb nog nooit aardbeien uit een blik gegeten
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Rems »

Volture schreef: maandag 23 juli 2018, 18:00 Dat het geleidelijker gaat en je makkelijker kan doseren. Of ja geleidelijker, als je een beetje normaal doet. Gaat dan ook niet via je maag
hoezo gaan mdma kristallen niet via je maag?

ik vind mdma juist kutter doseren. ik zit beetje te likken met mn pink, geen idee hoeveel dat is. met een halfje weet je dat je rond de 75 mg slikt ongeveer.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Niels »

nja als je het van te voren even afweegt en apart stopt dan is het perfect te doseren natuurlijk

volgens mij wordt het grote deel van de mdma dan ook in je mond opgenomen

Toegevoegd na 38 seconden:
bij een pil lukt het me vrijwel nooit om perfect half/half te breken
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Daan »

Half/half lukt nog wel aardig imo, maar kwart/kwart/kwart/kwart is wel een heel stuk lastiger.
Sjowie
Berichten: 1688
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Sjowie »

De MDMA in pillen is vaak niet goed verdeeld hè. Als je een pil van 200mg hebt kan het prima zijn dat het ene halfje 130mg heeft en de andere 70.
Plaats reactie