't Voetbaltopic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door i k0nijn i »

Gohja, dan spreek je toch niet meer van voorkeur. Mocht een scenario zich voordoen in elke competitie waarin 2 ploegen tegen elkaar spelen op de laatste speeldag en die match beslissend is om kampioen te spelen, kan ik zeggen dat ik enkel Manchester United en KAA Gent graag zie winnen en kampioen spelen. Wie die 2 andere ploegen zijn in de andere competities, laat staan wie dan wint, kan mij echt niet schelen. :")
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40332
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Daan »

Buiten Real en Ajax boeit het mij ook totaal niet wie er kampioen wordt, zolang Arsenal het maar niet is.
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Meutr »

Bij mij is het dan toch meer een echte voorkeur. In Spanje zie ik op de laatste speeldag toch het liefst Barcelona kampioen spelen, bijvoorbeeld. In Duitsland Dortmund.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40332
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Daan »

Jammer voor jou gaat dat allebei niet lukken!

Toegevoegd na 16 seconden:
Komende 6 à 8 jaar worden van Real.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door i k0nijn i »

Dat je dat zelf nog gelooft. :")
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40332
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Daan »

Jij niet?!
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Meutr »

Moest een dergelijk scenario zich voltrekken, kunnen we natuurlijk alleen maar hopen dat al die lelijkheid gecounterd wordt door een periode van dominantie van mooie clubs zoals Club Brugge en Arsenal.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Ricc »

Meutr schreef:Bij mij is het dan toch meer een echte voorkeur. In Spanje zie ik op de laatste speeldag toch het liefst Barcelona kampioen spelen, bijvoorbeeld. In Duitsland Dortmund.
wéér barcelona.... :-({|=
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door La Pulga »

Tja, mooi voetbal.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Ricc »

Hoe saai kan je competitie zijn als je alleen maar verwacht dat 1 ploeg uiteindelijk voor de titel gaat spelen? smh
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door La Pulga »

Vrij saai. Gelukkig is dat niet het geval in Spanje.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Ricc »

Als iedereen ervan uit gaat dat uiteindelijk toch barca weer met de titel gaat lopen? Uiteindelijk dan toch wel het geval..

.. maar niet voor de doorsnee barcatoerist, natuurlijk!
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dieselpker »

Meutr schreef:
Dieselpker schreef:
Meutr schreef:
Dieselpker schreef:lmao hoe kan je nou zoveel favorietr clubs hebben, nepsupporters
Iedereen die 't voetbal een beetje actief volgt heeft op z'n minst in elke competitie wel een ploeg waar hij een bepaalde voorkeur voor uitdraagt. Dat is wat xNitrous bedoelt, neem ik aan. Heeft niets met nepsupporters te maken.
goed om te weten dat ik voetbal dus niet actief genoeg volg
In elke grote competitie die je min of meer volgt, natuurlijk. Ik heb ook geen voorkeur in China, maar toch wel in Engeland, Spanje, Italië en Duitsland. Ik ben vrij zeker dat ik daar niet alleen in ben.
Ik snap dat je miss een sympathie hebt naar een club, maar het je favoriete club noemen dat klinkt gewoon alsof je fan bent van zo'n club. Ik snap niet hoe je voor meerdere clubs kan zijn. Ik ben supporter van Feyenoord en heb wel enige sympathie voor Liverpool. Maar of ze nou winnen of verliezen of whatever boeit me geen reet, ze hebben alleen mijn gunfactor. De rest van de landen heb ik geen sympathie voor een bepaalde club, en fan al helemaal niet.
FEYENOORD ROTTERDAM
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door La Pulga »

Ricc schreef:Als iedereen ervan uit gaat dat uiteindelijk toch barca weer met de titel gaat lopen? Uiteindelijk dan toch wel het geval..

.. maar niet voor de doorsnee barcatoerist, natuurlijk!
Nee, Meutr hoopt dat. Hij denkt niet per se dat dat gaat gebeuren (ik ook niet trouwens)
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
iRon
Berichten: 12164
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 14:23

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door iRon »

Inhaalrace is begonnen bij PSV. Feyenoord en Ajax kunnen beter hun zwemvliezen alvast aantrekken.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40332
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Daan »

iRon schreef:Inhaalrace is begonnen bij PSV. Feyenoord en Ajax kunnen beter hun zwemvliezen alvast aantrekken.
Van Ginkel alleen gaat echt het verschil niet maken kerel.
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Meutr »

Dieselpker schreef:Ik snap dat je miss een sympathie hebt naar een club, maar het je favoriete club noemen dat klinkt gewoon alsof je fan bent van zo'n club. Ik snap niet hoe je voor meerdere clubs kan zijn. Ik ben supporter van Feyenoord en heb wel enige sympathie voor Liverpool. Maar of ze nou winnen of verliezen of whatever boeit me geen reet, ze hebben alleen mijn gunfactor. De rest van de landen heb ik geen sympathie voor een bepaalde club, en fan al helemaal niet.
Alle respect daarvoor, makker!
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door xNitrous »

Ik mag toch hopen dat Bosz niet El Ghazi laat spelen, geef gewoon de kans aan Justin.. kunnen we meteen zien wat hij waard is!
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door La Pulga »

xNitrous schreef:Ik mag toch hopen dat Bosz niet El Ghazi laat spelen, geef gewoon de kans aan Justin.. kunnen we meteen zien wat hij waard is!
Inb4 winnende goal in de Champions League finale
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

Blom fluit wel in het voordeel van Feijenoord zeg, alleen maar mooi hopelijk gaan de punten mee naar Rotterdam.

Toegevoegd na 14 minuten en 52 seconden:
Dan zal het tempo wel twee versnellingen hoger moeten.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Plaats reactie