't Voetbaltopic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Aron

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Aron »

Kracht verwaarloosbaar is natuurlijk geen elleboog met de intentie om iemand te raken maat

Toegevoegd na 24 seconden:
Dat tikje naar berghuis, dat is verwaarloosbaar
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dieselpker »

Eens met Aron

Toegevoegd na 33 seconden:
Hij haalde overduidelijk uit naar De Jong. Ook ik vind het een kwal maar dat betekent niet dat hij vogelvrij is.
FEYENOORD ROTTERDAM
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Daan »

Ik weet niet, heb er wel mixed feelings over. Natuurlijk mag het niet, en was het ook een enorm domme actie. Wel ben ik het eens met elzou dat die PSV'ers al de hele tijd aan het zeuren waren. Dat gaat uiteindelijk wel tegen je werken, zeker als je het gebaar van De Jong zag.

Toegevoegd na 2 minuten en 56 seconden:
De scheids hoeft de VAR ook niet te gebruiken hè. De VAR is er voor dingen die de scheids (misschien) verkeerd gezien heeft, maar als Makkelie al meteen aangaf dat hij de hele situatie gezien heeft wordt de VAR niet ingeschakeld, lijkt me.
Aron

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Aron »

Dan heeft makkelie de gehele situatie verkeerd ingeschat en kan hij spelers niet onder controle houden mochten ze constant zeuren op je. Dan ben je als scheids incapabel voor je vak. Na een gebaar fluiten uit emotie is ook niet de bedoeling natuurlijk. Hoe je de situatie ook stelt, ze zitten gewoon verkeerd hier. Hoe naar de Jong ook is.
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dieselpker »

Daan schreef: maandag 24 september 2018, 17:12 Ik weet niet, heb er wel mixed feelings over. Natuurlijk mag het niet, en was het ook een enorm domme actie. Wel ben ik het eens met elzou dat die PSV'ers al de hele tijd aan het zeuren waren. Dat gaat uiteindelijk wel tegen je werken, zeker als je het gebaar van De Jong zag.

Toegevoegd na 2 minuten en 56 seconden:
De scheids hoeft de VAR ook niet te gebruiken hè. De VAR is er voor dingen die de scheids (misschien) verkeerd gezien heeft, maar als Makkelie al meteen aangaf dat hij de hele situatie gezien heeft wordt de VAR niet ingeschakeld, lijkt me.
Dat psv'ers zeuren maakt toch helemaal niks uit? Het gaat om het naleven van de regels, die zijn voor iedereen gelijk ongeacht of je irritant bent of niet. Snap wel dat het tijdens de wedstrijd de beslissing beïnvloed heeft maar het gaat om naderhand schorsen.
FEYENOORD ROTTERDAM
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

Dacht dat jij groot aanhanger van Nijhuis bent Dieselpker. Als er iemand naar de toon van de wedstrijd fluit, is hij het wel. Maar goed, we gaan het niet eens worden vandaag vrees ik.

Doet mij wel pijn als voetbalvolger dat nu de onderste drie plekken worden bezet door de Graafschap, NAC en Groningen. En Utrecht 15e, al zal dat tijdelijk zijn. Clubs* die door de jaren heen aardig hun sporen verdiend hebben en een bepaalde identiteit vertegenwoordigen in het Nederlands voetbal worden massaal voorbij gestreefd door sfeerloze kutclubjes**met kunstgras waar nu het goed gaat 10.000 man maximaal komen. Het is te hopen dat die laatste groep stuk voor stuk degradeert, dan zal in eerste instantie het lokale bedrijfsleven ervan af stappen en duurt het niet lang meer voordat de rest van de supporters ook weg blijven.

* Groningen, NAC, Twente, GAE, Roda, NEC, Sparta, Graafschap
** PEC, Excelsior, Heracles, VVV, (Emmen)
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Ruthless
Berichten: 15287
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Ruthless »

Heracles heeft best trouwe supporters anders hoor
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Aron

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Aron »

Ruthless schreef: maandag 24 september 2018, 21:31 Heracles heeft best trouwe supporters anders hoor
Wat lul je nou onzin, nieuw stadion krijgen ze niet eens vol met supporters :'). Voor de tv zitten ze ook niet want de kijkcijfers zijn ook niet best
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

Ruthless schreef: maandag 24 september 2018, 21:31 Heracles heeft best trouwe supporters anders hoor
Oja? Dan weet jij meer dan ik.

Krijgen letterlijk door heel Nederland vrij vervoer, als ze met 300 man komen is het veel.

Toegevoegd na 9 minuten en 54 seconden:
Misschien is Heracles niet helemaal terecht in dat rijtje, volgens mij nog de eerste landelijke kampioen. Maar gewoon het kleine broertje van FC Twente.
En het is niet dat die kleine clubs er iets aan kunnen doen, het is juist vaak jarenlang wanbeleid van de traditionele clubs die deze achterstand veroorzaakt. Maar ik weet vrij zeker dat als PEC dit jaar degradeert, het veel verder naar achter wordt geworpen dan NEC, Roda, NAC of Twente in hun respectievelijke gevallen.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dieselpker »

elzou schreef: maandag 24 september 2018, 21:29 Dacht dat jij groot aanhanger van Nijhuis bent Dieselpker. Als er iemand naar de toon van de wedstrijd fluit, is hij het wel. Maar goed, we gaan het niet eens worden vandaag vrees ik.

Doet mij wel pijn als voetbalvolger dat nu de onderste drie plekken worden bezet door de Graafschap, NAC en Groningen. En Utrecht 15e, al zal dat tijdelijk zijn. Clubs* die door de jaren heen aardig hun sporen verdiend hebben en een bepaalde identiteit vertegenwoordigen in het Nederlands voetbal worden massaal voorbij gestreefd door sfeerloze kutclubjes**met kunstgras waar nu het goed gaat 10.000 man maximaal komen. Het is te hopen dat die laatste groep stuk voor stuk degradeert, dan zal in eerste instantie het lokale bedrijfsleven ervan af stappen en duurt het niet lang meer voordat de rest van de supporters ook weg blijven.

* Groningen, NAC, Twente, GAE, Roda, NEC, Sparta, Graafschap
** PEC, Excelsior, Heracles, VVV, (Emmen)
Hoezo ik zeg toch helemaal niks over het fluiten TIJDENS de wedstrijd? Ik snap heel goed dat hij er niet in mee gaat als PSV steeds loopt te zaniken. Ik heb het over wanneer er achteraf nog een straf moet komen of niet. Op dat moment is iedereen gelijk voor de regels en doet de wedstrijdemotie niet meer mee omdat iedereen tot rust is gekomen.
FEYENOORD ROTTERDAM
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door La Pulga »

Aron schreef: maandag 24 september 2018, 21:35
Ruthless schreef: maandag 24 september 2018, 21:31 Heracles heeft best trouwe supporters anders hoor
Wat lul je nou onzin, nieuw stadion krijgen ze niet eens vol met supporters :'). Voor de tv zitten ze ook niet want de kijkcijfers zijn ook niet best
Ondanks dat je het stadion niet vol krijgt kan je best trouwe supporters hebben

Toegevoegd na 12 seconden:
Maar gewoon weinig dan
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Aron

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Aron »

Ja zo heeft elke club trouwe supporters????
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

Dieselpker schreef: maandag 24 september 2018, 22:42
elzou schreef: maandag 24 september 2018, 21:29 Dacht dat jij groot aanhanger van Nijhuis bent Dieselpker. Als er iemand naar de toon van de wedstrijd fluit, is hij het wel. Maar goed, we gaan het niet eens worden vandaag vrees ik.

Doet mij wel pijn als voetbalvolger dat nu de onderste drie plekken worden bezet door de Graafschap, NAC en Groningen. En Utrecht 15e, al zal dat tijdelijk zijn. Clubs* die door de jaren heen aardig hun sporen verdiend hebben en een bepaalde identiteit vertegenwoordigen in het Nederlands voetbal worden massaal voorbij gestreefd door sfeerloze kutclubjes**met kunstgras waar nu het goed gaat 10.000 man maximaal komen. Het is te hopen dat die laatste groep stuk voor stuk degradeert, dan zal in eerste instantie het lokale bedrijfsleven ervan af stappen en duurt het niet lang meer voordat de rest van de supporters ook weg blijven.

* Groningen, NAC, Twente, GAE, Roda, NEC, Sparta, Graafschap
** PEC, Excelsior, Heracles, VVV, (Emmen)
Hoezo ik zeg toch helemaal niks over het fluiten TIJDENS de wedstrijd? Ik snap heel goed dat hij er niet in mee gaat als PSV steeds loopt te zaniken. Ik heb het over wanneer er achteraf nog een straf moet komen of niet. Op dat moment is iedereen gelijk voor de regels en doet de wedstrijdemotie niet meer mee omdat iedereen tot rust is gekomen.
De situatie is al beoordeeld en gerapporteerd neem ik aan. Jij kan met andere woorden dus fluiten naar een vervolging.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door La Pulga »

Aron schreef: dinsdag 25 september 2018, 21:49 Ja zo heeft elke club trouwe supporters????
Dan moet je het anders verwoorden makker
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dieselpker »

elzou schreef: dinsdag 25 september 2018, 22:20
Dieselpker schreef: maandag 24 september 2018, 22:42
elzou schreef: maandag 24 september 2018, 21:29 Dacht dat jij groot aanhanger van Nijhuis bent Dieselpker. Als er iemand naar de toon van de wedstrijd fluit, is hij het wel. Maar goed, we gaan het niet eens worden vandaag vrees ik.

Doet mij wel pijn als voetbalvolger dat nu de onderste drie plekken worden bezet door de Graafschap, NAC en Groningen. En Utrecht 15e, al zal dat tijdelijk zijn. Clubs* die door de jaren heen aardig hun sporen verdiend hebben en een bepaalde identiteit vertegenwoordigen in het Nederlands voetbal worden massaal voorbij gestreefd door sfeerloze kutclubjes**met kunstgras waar nu het goed gaat 10.000 man maximaal komen. Het is te hopen dat die laatste groep stuk voor stuk degradeert, dan zal in eerste instantie het lokale bedrijfsleven ervan af stappen en duurt het niet lang meer voordat de rest van de supporters ook weg blijven.

* Groningen, NAC, Twente, GAE, Roda, NEC, Sparta, Graafschap
** PEC, Excelsior, Heracles, VVV, (Emmen)
Hoezo ik zeg toch helemaal niks over het fluiten TIJDENS de wedstrijd? Ik snap heel goed dat hij er niet in mee gaat als PSV steeds loopt te zaniken. Ik heb het over wanneer er achteraf nog een straf moet komen of niet. Op dat moment is iedereen gelijk voor de regels en doet de wedstrijdemotie niet meer mee omdat iedereen tot rust is gekomen.
De situatie is al beoordeeld en gerapporteerd neem ik aan. Jij kan met andere woorden dus fluiten naar een vervolging.
Ja maar dat is dus bullshit, want dat maakte bij de elleboog van Vilhena ook niet uit.
FEYENOORD ROTTERDAM
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

Ik heb gegoogeld en er staat dat het de scheidsrechter is ontgaan.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Aron

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Aron »

Hoe kan je dan wel zeker zijn van schwalbe
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dieselpker »

elzou schreef: woensdag 26 september 2018, 7:32 Ik heb gegoogeld en er staat dat het de scheidsrechter is ontgaan.
Hoe dan als hij geel geeft? Dan heeft hij het toch beoordeeld? Op deze manier kan je letterlijk alles recht lullen wat krom is man dat snap je zelf toch ook wel.
FEYENOORD ROTTERDAM
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

Dieselpker schreef: woensdag 26 september 2018, 9:50
elzou schreef: woensdag 26 september 2018, 7:32 Ik heb gegoogeld en er staat dat het de scheidsrechter is ontgaan.
Hoe dan als hij geel geeft? Dan heeft hij het toch beoordeeld? Op deze manier kan je letterlijk alles recht lullen wat krom is man dat snap je zelf toch ook wel.
Het enige wat ik me van die pot nog voor de geest kan halen is die goal van Pogba, dus je zal wel gelijk hebben.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door La Pulga »

Hoe lang gaat mou mou nog krijgen bij United?
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Plaats reactie