't Voetbaltopic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Het Pietje »

Heey Im Back schreef: Oh dacht even dat de bal vierkant was, fijn dat je het zegt.

Komop... Enige echte tegenstander die echt een gevaar kan vormen voor PSV en AZ is Heracles uit en Heereveen uit.

Sorry, maar de bekerfinale gaat 99% zeker PSV-AZ worden.
Tenzij die wedstrijd in de halve finale al word geloot natuurlijk :P
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door i k0nijn i »

Verrassingen zijn overigens altijd mogelijk hé. Gent en Standard gingen er ook uit in de beker hier, tegen respectievelijk Lokeren en Lierse.
Afbeelding
Twan T
Verbannen
Berichten: 18268
Lid geworden op: maandag 5 mei 2008, 17:20
Clan: Peutr
Oude naam: Ice bargge i
Contacteer:

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Twan T »

ik hoop dat vittese de beker wint weet niet waarom maar hun gun ik het meest de beker :D
Afbeelding
Two for the future
Tnx Vinc voor sigjes
Glenn.
Berichten: 7944
Lid geworden op: woensdag 18 oktober 2006, 22:09
Clan: Eternity
Oude naam: Glenndebang

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Glenn. »

Ice bargge i schreef: ik hoop dat vittese de beker wint weet niet waarom maar hun gun ik het meest de beker :D
Omdat die negervriend van jou daar speelt ja en mister ego op rechtsbuiten

Toegevoegd na 10 minuten:

Negen aanhoudingen tijdens Ajax - AZ. Eén verdachte zit nog vast in de glijbaan. #ajaaz
AfbeeldingOnderwaeg heb ik meej zelf verteld
Ut waas neet mier als un blaad dat velt
Soms is 't beater iets moeis te verleeze.
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.
Auto,Vliegtuug , een Trein een boewt.


De mooiste citaten van Rowwen Heze <'3 Love Him <'3
Duco
Berichten: 2462
Lid geworden op: woensdag 12 september 2007, 17:43
RS: De Bakkerij (p2p)
Oude naam: Agility Aap

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Duco »

Sergio Aguero schreef: en valencia tegen levante, volgens mij een derby als ik me niet vergis.
Klopt is inderdaad een derby en eigenlijk de derby van Valencia , dit zal wel door de grote broer gewonnen worden zeker als ze thuis spelen.

Het is voor het Nederlands voetbal niet te hopen dat Heracles Europees voetbal haalt , de ploeg heeft niks te zoeken in Europa en we hebben de punten hard nodig voor de lijst om nog wat plekjes te schuiven en heel misschien die 3e CL plaats weer in het vizier te krijgen , in iedergeval een extra Europa League plekje. ADO was leuk voor de ploeg maar het was toch beschamend om te moeten concluderen dat een ploeg uit Cyprus beter was en hun nr 4 uiteindelijk thuis met 0-5 op de broek kreeg en er zat meer in voor Schalke toen. ADO ging op Cyprus kansloos af als een campingelftal.
"Soms moet je eerst fouten maken om bij het juiste uit te komen , maar dat betekent niet dat je de verkeerde weg hebt genomen om er te komen"
Akwasi
Berichten: 7851
Lid geworden op: donderdag 21 juli 2011, 21:11

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Akwasi »

Duco schreef:
Sergio Aguero schreef: en valencia tegen levante, volgens mij een derby als ik me niet vergis.
Klopt is inderdaad een derby en eigenlijk de derby van Valencia , dit zal wel door de grote broer gewonnen worden zeker als ze thuis spelen.
Tis een tweeluik geen thuis voordeel dus
Afbeelding
Flipo
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 24 juni 2011, 20:44

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Flipo »

Glenn. schreef:
Ice bargge i schreef: ik hoop dat vittese de beker wint weet niet waarom maar hun gun ik het meest de beker :D
Omdat die negervriend van jou daar speelt ja en mister ego op rechtsbuiten

Toegevoegd na 10 minuten:

Negen aanhoudingen tijdens Ajax - AZ. Eén verdachte zit nog vast in de glijbaan. #ajaaz
Nja echt gunnen doe ik het niet. De gene die de Dennenappel wint moet hem maar mooi ergens in een kast plaatsen en er trots op zijn. Komop zeg iedereen gaat nu al voorspellen wat er gaat gebeuren, je kunt toch nog niks zeggen.

Feyenoord - Go Ahead Eagels

Had iemand verwacht dat Feyenoord zou verliezen? Nee, en zeg niet van wel want dat is niet zo. AZ kan goed verliezen van AGOVV en PSV kan ook vroegtijdig het slachtveld verlaten. Al vind ik wel dat we Vitesse inderdaad niet moeten uitsluiten, ze hebben een leuk team, helemaal nu Reis erbij is gekomen, geweldige speler.
Akwasi
Berichten: 7851
Lid geworden op: donderdag 21 juli 2011, 21:11

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Akwasi »

Zondag vroeg in de bus, zit wel in HKN bus :)
Afbeelding
The Beast of Terror
Berichten: 5224
Lid geworden op: dinsdag 10 juni 2008, 18:48
Clan: furys clan

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door The Beast of Terror »

Flipo schreef:
Glenn. schreef:
Ice bargge i schreef: ik hoop dat vittese de beker wint weet niet waarom maar hun gun ik het meest de beker :D
Omdat die negervriend van jou daar speelt ja en mister ego op rechtsbuiten

Toegevoegd na 10 minuten:

Negen aanhoudingen tijdens Ajax - AZ. Eén verdachte zit nog vast in de glijbaan. #ajaaz
Nja echt gunnen doe ik het niet. De gene die de Dennenappel wint moet hem maar mooi ergens in een kast plaatsen en er trots op zijn. Komop zeg iedereen gaat nu al voorspellen wat er gaat gebeuren, je kunt toch nog niks zeggen.

Feyenoord - Go Ahead Eagels

Had iemand verwacht dat Feyenoord zou verliezen? Nee, en zeg niet van wel want dat is niet zo
. AZ kan goed verliezen van AGOVV en PSV kan ook vroegtijdig het slachtveld verlaten. Al vind ik wel dat we Vitesse inderdaad niet moeten uitsluiten, ze hebben een leuk team, helemaal nu Reis erbij is gekomen, geweldige speler.
Er was hier op dit forum zelfs een feyenoordfan die had op GAE ingezet :P
Myron
Berichten: 4032
Lid geworden op: vrijdag 8 augustus 2008, 15:04
RS: Gestopt
Oude naam: Myronve

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Myron »

Even een vraagje, ik wil mee gaan doen met toto. Maar ik ben nog geen 18. Als ik nou gewoon bij het registeren invul dat ik dat wel ben, krijg ik dan veel gelul als ze erachter komen?
Skillcapes: Fletching: 25-01-09 == Ranged: 22-12-09 == Hitpoints 05-06-10 == Strength 24-11-10 == Attack 07-03-11 == Defence 10-09-11 == Quited October '11

You will never walk alone! FEYENOORD ROTTERDAM!
Ny
Berichten: 7720
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2007, 12:34
Oude naam: Ny 31

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Ny »

Myronve schreef: Even een vraagje, ik wil mee gaan doen met toto. Maar ik ben nog geen 18. Als ik nou gewoon bij het registeren invul dat ik dat wel ben, krijg ik dan veel gelul als ze erachter komen?
Ja, dan hebben ze reden genoeg om je prijs niet te geven. Tenzij je het bij een bekende doet, dat hier bij mij makkelijker gaat.
Afbeelding
Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Ron »

Via internet maakt het ze echt niet veel uit hoor. Ze weten dondersgoed dat er 16-17 jarigen aan Toto doen.
Ny
Berichten: 7720
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2007, 12:34
Oude naam: Ny 31

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Ny »

Ik las dat registreren stukje niet en ik dacht gewoon buiten in een winkel xd
Afbeelding
Gebruikersavatar
robino007
Berichten: 1814
Lid geworden op: donderdag 30 oktober 2008, 14:59

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door robino007 »

Ja na zondag staan wij 1 punt voor op ajax, en die week erna 4 :D
Feyenoord 4 ever more
Zingt het legioen in koor
Slechts één club die daarbij hoort
Onze club
Ons Feyenoord

Wij staan op de eerste rij
Elke match zijn wij erbij
Samen sterk en onverstoord
Juichen wij voor Feyenoord
Afbeelding
Gebruikersavatar
robino007
Berichten: 1814
Lid geworden op: donderdag 30 oktober 2008, 14:59

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door robino007 »

Graag ontopic.
Door deze berichten wordt het gesloten.
Afbeelding
Een Koe
Berichten: 11206
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2010, 15:03
RS: Een Koe (OSRS)
Clan: Sheikh Mansour
Oude naam: JJ Olajide

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Een Koe »

robino007 schreef: Graag ontopic.
Door deze berichten wordt het gesloten.
jij bent diegene die uitlokt ](*,) ,
Born too late to explore the earth. Born Too soon to explore the galaxy. Born just in time to browse dank memes
Gebruikersavatar
robino007
Berichten: 1814
Lid geworden op: donderdag 30 oktober 2008, 14:59

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door robino007 »

Sergio Aguero schreef:
robino007 schreef: Graag ontopic.
Door deze berichten wordt het gesloten.
jij bent diegene die uitlokt ](*,) ,
Wil je nu aub stoppen met deze offtopic berichten?
Dit is al de 2e in 5 minuten.
Afbeelding
Een Koe
Berichten: 11206
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2010, 15:03
RS: Een Koe (OSRS)
Clan: Sheikh Mansour
Oude naam: JJ Olajide

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Een Koe »

robino007 schreef:
Sergio Aguero schreef:
robino007 schreef: Graag ontopic.
Door deze berichten wordt het gesloten.
jij bent diegene die uitlokt ](*,) ,
Wil je nu aub stoppen met deze offtopic berichten?
Dit is al de 2e in 5 minuten.
Afbeelding
ot:
'Loos gerucht' over Ajax-doelwit blijkt kern van waarheid te bevatten
Vrijdag, 20 januari 2012 om 00:05
Ajax wil af van Mounir El Hamdaoui, maar heeft wel een opvolger op het oog. In Turkije zag men zich genoodzaakt te reageren op een gerucht dat de afgelopen dagen de ronde deed. De Amsterdamse club zou 7,5 miljoen euro willen betalen voor Burak Yilmaz van Trabzonspor, de topscorer van de Süper Lig. De 26-jarige aanvaller maakte dit lopende seizoen al 21 competitiedoelpunten.

Een zegsman van Trabzonspor ontkende donderdag dat er concrete belangstelling is voor Burak, maar het management van de hoofdrolspeler geeft toe dat er wel degelijk iets speelt. Een winterse transfer is hoe dan ook geen optie, zo verzekerden beide partijen aan diverse Turkse media. "Er is nog geen deal, maar Ajax wil Burak wel", vertelde een zaakwaarnemer van Burak donderdag aan Radyospor. "Ajax is niet de enige club, want er is ook interesse van topclubs uit Spanje, Engeland, Italië en andere landen. Aan het eind van het seizoen bestuderen we formele aanbiedingen. Het ligt in de lijn der verwachting dat Burak Trabzonspor in de zomer verlaat."
De veertienvoudig international kent persoonlijk een topseizoen. Vorig seizoen kwam Burak, die eerder onder meer het tenue van Fenerbahçe droeg, tot negentien Süper Lig-treffers, maar dat aantal heeft hij nu al overschreden. Ajax is door Guus Hiddink, voormalig bondscoach van Turkije, getipt over zijn kwaliteiten. "Hij heeft positief gerapporteerd over Burak, waardoor Ajax nog gewilliger is om hem vast te leggen", besluit de belangenbehartiger.
wow... krijgt een interessante wending, zou me niet verbazen als dit niet het laatste bericht hierover is.
Born too late to explore the earth. Born Too soon to explore the galaxy. Born just in time to browse dank memes
Advoh
Berichten: 735
Lid geworden op: woensdag 24 juni 2009, 12:08
RS: Mr Pechvogel (OSRS)
Clan: Peterr
Oude naam: Adv0h

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Advoh »

@Sergio, had het AD toch deels gelijk :P ..

OT: Real Madrid wil Suarez kopen, VI zegt 35 miljoen, ad zegt 42 miljoen. Als ik Suarez was zou ik niet gaan, vind Real Madrid niet echt bij hem passen op de een of andere manier :o
Een Koe
Berichten: 11206
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2010, 15:03
RS: Een Koe (OSRS)
Clan: Sheikh Mansour
Oude naam: JJ Olajide

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Een Koe »

kan hij dan gewoon spelen, of is hij in de spaanse comp ook geschorst?
Born too late to explore the earth. Born Too soon to explore the galaxy. Born just in time to browse dank memes
Plaats reactie