't Voetbaltopic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Atem_nijo »

Sweden winning versus France means if we don't win last 5 games (incl vs Swe/Fra), we don't qualify for World Cup. Not this shit again!! 😱😭😤
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Bob1880
Berichten: 1559
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2014, 13:35

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Bob1880 »

iRon schreef: zaterdag 10 juni 2017, 13:02 Nja, mocht je van Frankrijk winnen heb je gewoon genoeg kansen om zelfs eerste te worden. Zweden is ook niet een land dat nu alles gaat winnen. Gisteren was een gelukje en ze kunnen zomaar verliezen van een land als Bulgarije of Wit-Rusland. Tweede plek is minimaal haalbaar als je ervan uitgaat dat je alles wint behalve Frankrijk.
Wat kan jou dat schelen jij bent toch een Belg :-({|=
http://www.wijzijnantwerp.org/forum/ ROYAL ANTWERP FOOTBALL CLUB
Luckily the world sucks, otherwise we'd all fall off

Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Daan »

Wat een banter.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Rems »

voetbal
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
iRon
Berichten: 12164
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 14:23

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door iRon »

Bob1880 schreef: zondag 11 juni 2017, 0:11
iRon schreef: zaterdag 10 juni 2017, 13:02 Nja, mocht je van Frankrijk winnen heb je gewoon genoeg kansen om zelfs eerste te worden. Zweden is ook niet een land dat nu alles gaat winnen. Gisteren was een gelukje en ze kunnen zomaar verliezen van een land als Bulgarije of Wit-Rusland. Tweede plek is minimaal haalbaar als je ervan uitgaat dat je alles wint behalve Frankrijk.
Wat kan jou dat schelen jij bent toch een Belg :-({|=
Gelukkig niet, kale.
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

Nijmegen - Ferdi Kadioglu staat in de belangstelling van Ajax. Het 17-jarige talent van NEC heeft bij de Nijmeegse club een contract tot medio 2019, maar het is zeer de vraag of de jeugdinternational na de degradatie in de eerste divisie zal gaan voetballen. Ook FC Utrecht, Trabzonspor en Konyaspor (allebei Turkije) hebben serieuze interesse.


Tijdens dit seizoen heeft NEC geprobeerd het jeugdcontract van Kadioglu open te breken, maar daarover bereikten beide partijen geen akkoord. Na Trabzonspor en Konyaspor mengen nu ook FC Utrecht en Ajax zich in de dans om de aanvallende middenvelder, die dit seizoen debuteerde in de hoofdmacht van NEC.

Kadioglu is niet de enige speler van NEC voor wie veel belangstelling is. Zo hebben clubs uit binnen- en buitenland interesse in verdediger Dario Dumic (25). En volgens Italiaanse media aast Fiorentina op Jay-Roy Grot. De club uit de Serie A zou de 19-jarige aanvaller voor ongeveer 2 miljoen euro willen overnemen van NEC. Grot zou dan het eerste jaar bij zijn huidige club worden gestald en pas daarna naar Italië gaan. Ook Dumic en Grot hebben bij NEC een doorlopend contract.


Naar verwachting zal NEC op korte termijn bekendmaken wie technisch directeur zal worden bij de Nijmeegse club. Die nieuwe technische man moet een hoofdtrainer gaan aanstellen en ook de selectie voor komend seizoen samenstellen. Ajax en FC Utrecht staan klaar om zaken te doen met de nieuwe TD, zo stellen bronnen van De Gelderlander.

Scheidend technisch manager Edwin de Kruijff wikkelde afgelopen week de relatief kleinere transfers af van Julian von Haacke naar Darmstadt 98 en Fabian Gmeiner naar Hamburger SV. De Kruijff gaf onlangs aan dat NEC niet gedwongen is spelers te verkopen, ondanks de teruggang in begroting.

https://www.youtube.com/watch?v=Sl_L-LSgR5k
Jammer dat in dat filmpje de gruwelijke panna's tegen Klaassen en Veltman niet zijn opgenomen.
Maar, als Ajax hem wil hebben zullen ze diep in de buidel moeten tasten.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Daan »

Ik zou er nog geen 2 miljoen voor geven. Snotaap.
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

Daan schreef: zondag 11 juni 2017, 23:05 Ik zou er nog geen 2 miljoen voor geven. Snotaap.
Heb jij met Kadioglu wat ik met Depay heb? Jammer. Want Kadioglu kan wel ballen

Maar, ik ben zeer goed ingevoerd. Dit balletje is gaan rollen via Justin K. Helaas voor jullie beroep ik mij op bronbescherming.

Los daarvan: de vraagprijs voor Ajax is 12 miljoen, aangezien deze transfer ons verzwakt en de concurrentie versterkt...
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Daan »

Hahahahaha 12 miljoen. Hahahahaha.

Toegevoegd na 32 seconden:
Voor een tiende daarvan zou ik het nog doen, anders mag 'ie mooi ergens anders heen. Hij zou toch bovendien pas echt 8ste keus zijn bij ons.
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door La Pulga »

Kom oo elzou, dat joch is 17, heeft wel potentie maar verder nog niks bewezen en moet dan bijna even duur als Ziyech zijn?
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Zeekoe »

Also, hoezo verkopen aan de concurrentie? NEC en Ajax spelen toch niet eens in dezelfde competitie volgend jaar?
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dieselpker »

Jong Ajax en NEC wel
FEYENOORD ROTTERDAM
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

La Pulga schreef: maandag 12 juni 2017, 1:24 Kom oo elzou, dat joch is 17, heeft wel potentie maar verder nog niks bewezen en moet dan bijna even duur als Ziyech zijn?
Ik maak een inschatting op basis van het feit dat Ajax een Deense jongen haalt voor 3.5 miljoen zonder ervaring op het hoogste niveau.

Bovendien hebben ze poen zat, aangezien ze Klaassen voor 30 miljoen verkopen.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Thomas »

NEC is nou niet bepaald in een handelspositie om Ajax er uit te bluffen.
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

Thomas schreef: maandag 12 juni 2017, 19:24 NEC is nou niet bepaald in een handelspositie om Ajax er uit te bluffen.
Nou, er is ook Spaanse, Turkse en Engelse interesse. En die laatste twee betalen stelselmatig teveel.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dieselpker »

Tbh denk ik niet dat Ajax er dan rouwig om zou zijn die gozer niet te halen. Ik bedoel, ze hebben Kluivert, Neres, Cerny. Het is geen ramp als ze die gek niet halen, daar gaan ze nooit teveel voor betalen.
FEYENOORD ROTTERDAM
Aron

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Aron »

Veel plezier in het buitenland zegt ajax dan
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dieselpker »

Elia lekker centen harken ft Erdogan
FEYENOORD ROTTERDAM
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door La Pulga »

Ronaldo ook aangeklaagd voor belastingontduiking


Lekker dat Zuid Europa waar niemand belasting schijnt te betalen. Wel grappig dat het bij alle Spanjaarden zonder rechtzaak afgehandeld wordt en alle niet Spanjaarden aangeklaagd worden
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Thomas »

elzou schreef: dinsdag 13 juni 2017, 0:18
Thomas schreef: maandag 12 juni 2017, 19:24 NEC is nou niet bepaald in een handelspositie om Ajax er uit te bluffen.
Nou, er is ook Spaanse, Turkse en Engelse interesse. En die laatste twee betalen stelselmatig teveel.

Gelukkig heeft Ajax niet zat spelers lopen die minstens zo goed zijn. VZ bullshit it is
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie