't Voetbaltopic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dieselpker »

Het is wel zo though, niet dat rond Twente, dat is terecht. Maar die hele speelronde verplaatsen kan je eigenlijk niet maken. Al die supporters moeten ineens kijken of ze wel op zo'n dag kunnen komen, dat is totaal niet in het belang van waar voetbal echt voor staat; de supporters.

Hiervoor moet je duidelijke afspraken maken aan het begin van het seizoen, dan weten clubs en supporters de risico's en komt er niks onverwacht. In dat soort gevallen voorkom je de discussie. Ik vind het namelijk prima om ruimte te bieden aan clubs die Europees spelen (en ver komen), maar niet op deze manier.
FEYENOORD ROTTERDAM
iRon
Berichten: 12164
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 14:23

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door iRon »

KNVB had nooit (en terecht, wie wel?) rekening gehouden met dit scenario. Het komt allemaal wat ongelukkig uit nu, zeker nu er bij iedere club wel iets van belangen spelen met degradatie, play-offs en uiteraard de titel. Ben een voorstander dat Ajax in dit geval de ruimte krijgt zich goed voor te bereiden, het komt nu alleen niet echt goed over op de andere clubs.
Aron

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Aron »

Hoe dat is terecht, nice 'voor de supporters' wat je aanhaalt dan
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dieselpker »

iRon schreef: vrijdag 19 april 2019, 22:44 KNVB had nooit (en terecht, wie wel?) rekening gehouden met dit scenario. Het komt allemaal wat ongelukkig uit nu, zeker nu er bij iedere club wel iets van belangen spelen met degradatie, play-offs en uiteraard de titel. Ben een voorstander dat Ajax in dit geval de ruimte krijgt zich goed voor te bereiden, het komt nu alleen niet echt goed over op de andere clubs.
Dat is echt een bullshit argument in mijn ogen. Daarom moet je ALTIJD dat soort zekerheden inbouwen. Daar ben je ten slotte de bond voor.

Toegevoegd na 42 seconden:
Aron schreef: zaterdag 20 april 2019, 16:01 Hoe dat is terecht, nice 'voor de supporters' wat je aanhaalt dan
Omdat Ajax geen eigenaar is, waarom zouden ze het stadion afhuren voor de tegenstander. Of heb ik het verkeerde beeld bij de situatie? Want dat is wat ik ervan weet.
FEYENOORD ROTTERDAM
Aron

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Aron »

Één van de ideeën ja. KNVB heeft al eerder een soortgelijke situatie geregeld waarbij de locatie is veranderd naar de thuisploeg, nu moesten de clubs het ineens zelf uitzoeken. Vanuit Twente meerdere ideeën, ajax die nergens aan mee wilde werken. Oproepje om met pers en advocaat naar Amsterdam te gaan als supporter zodat de me niet direct een waterkanon op ze afschiet en de gemeente verbied direct de wedstrijd.

Ajax is geen eigenaar van het stadion, maar wel van de club. Kan je de veiligheid niet garanderen op dat kutcomplex dan regel je wat anders. Maar armen over elkaar en lekker het hoofd schudden is wat ze deden.
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

Dat was in 2003 vriend, we zijn al meer dan 15 jaar verder. Verder was het een loze uitspraak met gewenst effect van VAK-P want die verlaten de hoofdstad niet levend. Als je in de KKD zit moet je accepteren dat de capaciteit kleiner is, vorig jaar bij de kampioenswedstrijd kregen wij ook maar 185 kaarten terwijl we om meer vroegen.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Aron

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Aron »

Waarom wel onderscheid maken in 2003 en nu niet zonder argumenten? Tuurlijk was het loze uitspraak, levend zou verder niet zo'n probleem zijn. Meer vragen en een direct nee accepteren zegt meer over je club trouwens.
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

De wedstrijd is toen geboycot. En dat zegt helemaal niets over de club, dat is redelijk normaal dat je niet stad en land afreist na jarenlange ellende. Toen wij in Maastricht kampioen werden kon de hele Geusselt uitverkocht worden maar moesten wij het doen met 3000 man.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

Voor het eerst sinds november weer eens naar NEC geweest tegen de kers verse kampioen FC Twente. Eindstand 4:0 maar met de VAR was het 6:0 geworden want twee zuivere strafschoppen niet gegeven.

En FC Twente heeft geluk gehad dat wij en Sparta het zo hebben afweten. Assaidi en nummer 20 konden ballen, al had die laatste een afzwaaier waarna mijn buurman zei “verkeerde sport 6:3 voor Wales” waarop we in gesprek raakte met twee Tukkerse studenten in Nijmegen, die zeiden dat ze wel vijftien van dit soort matige wedstrijden speelde maar dan een dubieuze penalty meekregen en wonnen met 1:0. KNVB maffia.

En die domme boeren uit Enschede geven de trainer ook nog eens de schuld. Met dit materiaal valt niet veel meer eer te behalen. Ik hoop voor jou Aron dat Van Leeuwen een nieuwe bus gelukszoekers uit Spanje haalt die wat beter zijn dan dit zooitje ongeregeld.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Aron

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Aron »

Gaat hopelijk ook gebeuren ja. Zitten hooguit 4 of 5 spelers bij die eredivisie waardig zijn. Aan de rest heb je weinig. City heeft vast wel weer een team klaarstaan voor twente
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

Aron schreef: zondag 28 april 2019, 9:57 Gaat hopelijk ook gebeuren ja. Zitten hooguit 4 of 5 spelers bij die eredivisie waardig zijn. Aan de rest heb je weinig. City heeft vast wel weer een team klaarstaan voor twente
Dan hoop ik dat het beter materiaal is dan bij NAC.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Aron

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Aron »

Haha absoluut waar. We gaan het meemaken, kan niets anders dan hopen
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dieselpker »

Eigen jeugd heb je meer aan, is dat zo slecht bij twente?
FEYENOORD ROTTERDAM
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Atem_nijo »

tottenham 2-1 ajax
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Aron

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Aron »

Dieselpker schreef: dinsdag 30 april 2019, 8:48 Eigen jeugd heb je meer aan, is dat zo slecht bij twente?
Konden kkd niet eens aan
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dieselpker »

Aron schreef: dinsdag 30 april 2019, 15:40
Dieselpker schreef: dinsdag 30 april 2019, 8:48 Eigen jeugd heb je meer aan, is dat zo slecht bij twente?
Konden kkd niet eens aan
lelijk
FEYENOORD ROTTERDAM
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

Jeugdopleiding van niks. Alleen die Ter Avest kon ballen. Drommel, Van Der Lely, Bijen en dat soort gasten konden mij niet tot nauwelijks bekoren.

Is die nog steeds samen met Heracles? Heracles de nepste club van Nederland, geen jeugdopleiding en kunstgras.

Wat denken jullie vanavond? Ik zeg 0:2 Tadic Schone.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dieselpker »

Geen idee, denk dat dit wel de makkelijkste van allemaal is voor Ajax.

Toegevoegd na 12 seconden:
makkelijker dan Juve en Real bedoel ik dan
FEYENOORD ROTTERDAM
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Daan »

Atem_nijo schreef: dinsdag 30 april 2019, 14:52 tottenham 2-1 ajax
Joe
Aron

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Aron »

elzou schreef: dinsdag 30 april 2019, 19:15 Jeugdopleiding van niks. Alleen die Ter Avest kon ballen. Drommel, Van Der Lely, Bijen en dat soort gasten konden mij niet tot nauwelijks bekoren.

Is die nog steeds samen met Heracles? Heracles de nepste club van Nederland, geen jeugdopleiding en kunstgras.

Wat denken jullie vanavond? Ik zeg 0:2 Tadic Schone.
Drommel uitgeroepen tot beste keeper??
Heracles vierde een kampioenschap toen twente degradeerde, maar nog steeds wordt er alleen maar over twente gepraat in de regio terwijl ze zelf een topseizoen draaien. Grotere calimero dan feyenoord bijvoorbeeld, club van niets.

Gefeliciteerd ajax, nette prestatie
Plaats reactie