't Voetbaltopic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
iRon
Berichten: 12164
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 14:23

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door iRon »

La Pulga schreef: vrijdag 1 februari 2019, 18:30 Hahaha Qatar wint de Asian Cup met de beste resultaten ooit. 19 gescoord, 1 tegen en alles gewonnen en Xavi voorspelde het goed
Schijnbaar een hoop spelers daar die genationaliseerd zijn.
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door La Pulga »

Valt we mee blijkbaar. 5 spelers die niet voor hun tiende in Qatar woonden
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Atem_nijo »

fred rutten is vervelend
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

elzou schreef: maandag 28 januari 2019, 9:38
Dieselpker schreef: zondag 27 januari 2019, 16:45 Ongekend genieten. Pas 2 goede wedstrijden gespeeld dit seizoen maar uitgerekend tegen PSV en Ajax zo grandioos spelen. Geweldig.
Daar zou ik dus helemaal niet zo blij mee zijn als ik jou was. Deze mentaliteit leeft bij de hele club, van materiaalman tot jeugdspelers tot bobos in het Maasgebouw. Verandert er niets, dan is binnen afzienbare tijd Alkmaar Zaanstreek Feijenoord definitief voorbij.
En ja hoor, ik val in herhaling maar Feijenoord is sportief failliet. Ik kijk de samenvatting en voel na twee fragmenten al aan mijn water dat Feijenoord hier het schip in gaat. En inderdaad, 2:1 verlies...

Word je daar niet gek van? Ik blijf erbij dat meneer Van Geel verantwoordelijk is en ben Gio lang blijven verdedigen maar Gio heeft in deze malaise ook een aandeel. Maar de selectie is ondermaats en dat valt Van Geel aan te rekenen.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dieselpker »

Of ik daar niet gek van word? Nee joh ik geniet hiervan met volle teugen
FEYENOORD ROTTERDAM
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Atem_nijo »

Doelpunt op 1:45 terecht afgekeurd volgens jullie?

https://www.youtube.com/watch?v=wdB9KyqJ-Q0
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Daan »

Dieselpker schreef: zondag 27 januari 2019, 18:30 In twee weken de titelkans flink gedaald
Kijk nu wel
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

Daan schreef: zaterdag 9 februari 2019, 20:49
Dieselpker schreef: zondag 27 januari 2019, 18:30 In twee weken de titelkans flink gedaald
Kijk nu wel
Schande! Weer die boeren kampioen met Luuk de Jong.

Toegevoegd na 2 minuten en 15 seconden:
Ten Hag eruit en Van Gaal met zijn laatste kunstje?
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Dieselpker »

Daan schreef: zaterdag 9 februari 2019, 20:49
Dieselpker schreef: zondag 27 januari 2019, 18:30 In twee weken de titelkans flink gedaald
Kijk nu wel
Had ik al voorzien natuurlijk ; -)
FEYENOORD ROTTERDAM
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Atem_nijo »

AjAx GaAt rEcOrD kAmPiOeN wOrDen M et RecOrD aAntAl PuNTen Boysss xd Daan
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

Gelukkig voor ons aller Ajax is het beste medicijn tegen crisis: winnen. Die kans dient zich gelukkig alweer snel aan, aanstaande woensdag om precies te zijn. Ik lees dat Real Madrid op stoom kom, ik denk dat Ajax zijn borst nat kan maken en ik weet dat Real Madrid een zwakke plek heeft.

Courtois is de dissonant, mijn advies luidt als volgt: schiet op doel! Test hem! Courtois heeft een onzekere uitstraling en kan niet voetballen, keepend is het verder vrij matig. De eerste keeper van Barcelona is beter, de 2e keeper van Barcelona is beter en de 2e keeper van Real Madrid is ook nog eens beter.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door La Pulga »

Joh is dat de tactiek? Op doel schieten? Wat raar dat niemand die tactiek in 150 jaar heeft bedacht
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

La Pulga schreef: zondag 10 februari 2019, 21:49 Joh is dat de tactiek? Op doel schieten? Wat raar dat niemand die tactiek in 150 jaar heeft bedacht
Ik parafraseer de allergrootste aller tijden: je moet schieten om te scoren en als je er één meer maakt, dan win je.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Aron

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Aron »

Maar er staat wel een man van 2 meter lang, het is geen lamprou waar elke hoge bal een goal is
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door La Pulga »

Aron schreef: zondag 10 februari 2019, 23:07 Maar er staat wel een man van 2 meter lang, het is geen lamprou waar elke hoge bal een goal is
Onderdoor schieten dan
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Aron

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Aron »

Elzou krijgt mijn gelijk, thuis domineren op een mokerslecht real maar dan geen schot op goal gooien. Dan vergooi je het zelf.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Daan »

Met "mokerslecht real" doe je Ajax wel echt tekort hoor. Real was in vorm, Ajax zeer zeker niet en dan toch zo dominant spelen, chapeau hoor.

Maar ja, je scoort niet en Real wel, dus uiteindelijk heb je er nog niets aan.
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Volture »

Dat eerste goal wat door de VAR werd afgekeurd had gewoon moeten tellen tho, dat was echt debiel lmao, Ajax speelde erg sterk
Afbeelding
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door elzou »

Ja het werd al vrij snel duidelijk wat voor een grabbelaar die lange jan uit België is. Met een beetje Eindhovense killer mentaliteit was het 5:0 geworden. Als Real Madrid de CL wil prolongeren, beveel ik ze die jongen uit Costa Rica aan.

Wat vinden jullie van Tadic? Ik begrijp dat iedereen een hekel aan zijn gedrag heeft? Zelf heb ik dat helemaal niet zo.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Aron

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Aron »

Geweldige speler, altijd al geweest. Heeft het natuurlijk te danken aan zijn tijd in Enschede
Plaats reactie