Het School topic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Sociaal experiment

Ik acht mezelf intelligenter dan de doorsnee LTF'er
127
74%
Ik acht mezelf even intelligent als de doorsnee LTF'er
31
18%
Ik acht mezelf minder intelligent dan de doorsnee LTF'er
14
8%
 
Totaal aantal stemmen: 172

elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Het School topic

Bericht door elzou »

Bbal Prodigy schreef: Thanks! Heb me ingeschreven bij de Radboud Universiteit in Nijmegen.
Aight, beste studie van Nederland en Nijmegen zelf is ook echt een topstad om te wonen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bbal Prodigy schreef: En mijn 9 voor Engels schrijfvaardigheid is ook weer binnen. Het enige punt dat ik nu nog terug moet krijgen is Natuurkunde, maar dat punt kan ik wel raden.
Ik had een 6.0. Ben echt dom geweest, heb climat change 6x aan elkaar geschreven (1.5 punt weg) en important als importent en way ipv why. Maarja kan altijd nog herkansen, hoef ik gelukkig ook niet te leren.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40369
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het School topic

Bericht door Daan »

elzou schreef:
Bbal Prodigy schreef: Thanks! Heb me ingeschreven bij de Radboud Universiteit in Nijmegen.
Aight, beste studie van Nederland en Nijmegen zelf is ook echt een topstad om te wonen.
Beetje biased.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Het School topic

Bericht door Sam »

Bbal Prodigy schreef: Thanks! Heb me ingeschreven bij de Radboud Universiteit in Nijmegen.
NIJMEGEN
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Het School topic

Bericht door elzou »

Daan schreef:
elzou schreef:
Bbal Prodigy schreef: Thanks! Heb me ingeschreven bij de Radboud Universiteit in Nijmegen.
Aight, beste studie van Nederland en Nijmegen zelf is ook echt een topstad om te wonen.
Beetje biased.
Geneeskunde Nijmegen is de beste geneeskunde van Nederland hoor. En niet alleen Nijmegen maar ook Amsterdam of Utrecht lijken me topsteden hoor.

Toegevoegd na 5 minuten:

De enige die hier dus biased is ben jij Daan.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Bbal Prodigy
Berichten: 2900
Lid geworden op: dinsdag 20 juli 2010, 1:27
RS: Gestopt

Re: Het School topic

Bericht door Bbal Prodigy »

EEN 3.4 VOOR NATUURKUNDE WOEHOE. Ben wel benieuwd waar ik die punten nog heb mee kunnen pikken :").
Sta nu precies een 4.5 gemiddeld, en ga Natuurkunde dus echt niet meer herkansen. Nu gewoon focussen op mijn Scheikunde herkansingen, en mijn decentrale toets voor Geneeskunde. Er gaat veel te veel tijd zitten in een Natuurkunde herkansing, meer dan het waard is.
Dissaboy
Ex-moderator
Berichten: 16918
Lid geworden op: woensdag 16 december 2009, 18:00
RS: Dissaboy (f2p)
Oude naam: Hardwell
Contacteer:

Re: Het School topic

Bericht door Dissaboy »

Huh maar er wordt toch ook gekeken naar je cijfers natuurkunde/scheikunde/wiskunde/bio/engels/NL? Dan sta je toch veel te laag voor geneeskunde met een 4.5? Of is dat niet overal?
Ex-gebruiker 1440
Berichten: 18446
Lid geworden op: zondag 28 mei 2006, 21:24

Re: Het School topic

Bericht door Ex-gebruiker 1440 »

Bbal Prodigy schreef: EEN 3.4 VOOR NATUURKUNDE WOEHOE. Ben wel benieuwd waar ik die punten nog heb mee kunnen pikken :").
Sta nu precies een 4.5 gemiddeld, en ga Natuurkunde dus echt niet meer herkansen. Nu gewoon focussen op mijn Scheikunde herkansingen, en mijn decentrale toets voor Geneeskunde. Er gaat veel te veel tijd zitten in een Natuurkunde herkansing, meer dan het waard is.
ja waarom zou je ook moeite doen voor één van de belangrijkste vakken
Terence
Verbannen
Berichten: 20358
Lid geworden op: woensdag 19 oktober 2011, 12:16
Oude naam: J asper

Re: Het School topic

Bericht door Terence »

Informatica wat triest ik weet niet wat die Pool denkt dat wij allemaal kunnen maar dit dus niet he
Afbeelding
Bbal Prodigy
Berichten: 2900
Lid geworden op: dinsdag 20 juli 2010, 1:27
RS: Gestopt

Re: Het School topic

Bericht door Bbal Prodigy »

Dissaboy schreef: Huh maar er wordt toch ook gekeken naar je cijfers natuurkunde/scheikunde/wiskunde/bio/engels/NL? Dan sta je toch veel te laag voor geneeskunde met een 4.5? Of is dat niet overal?
Nee mijn toelating hangt puur af van de uitslag van de toets die ik afleg voor de decentrale selectie.
Terence schreef:Informatica wat triest ik weet niet wat die Pool denkt dat wij allemaal kunnen maar dit dus niet he
Heb jij ook een Pool voor informatica :").

Toegevoegd na 1 minuten:
Nabuko Hond schreef:
Bbal Prodigy schreef: EEN 3.4 VOOR NATUURKUNDE WOEHOE. Ben wel benieuwd waar ik die punten nog heb mee kunnen pikken :").
Sta nu precies een 4.5 gemiddeld, en ga Natuurkunde dus echt niet meer herkansen. Nu gewoon focussen op mijn Scheikunde herkansingen, en mijn decentrale toets voor Geneeskunde. Er gaat veel te veel tijd zitten in een Natuurkunde herkansing, meer dan het waard is.
ja waarom zou je ook moeite doen voor één van de belangrijkste vakken
Natuurkunde is een kutvak. En als ik ook maar een 4 gemiddeld sta is het al goed, heb meer dan genoeg compensatiepunten.
Gewoon
Berichten: 7349
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2011, 18:33
Oude naam: Ongewoon

Re: Het School topic

Bericht door Gewoon »

Weet iemand wat het verschil is tussen de Significantie F en die P-waarde bij een regressiemodel? Bij enkelvoudige is tie altijd het zelfde, maar bij meervoudig verschilt het, why?
Afbeelding
Terence
Verbannen
Berichten: 20358
Lid geworden op: woensdag 19 oktober 2011, 12:16
Oude naam: J asper

Re: Het School topic

Bericht door Terence »

Bbal Prodigy schreef:
Terence schreef:Informatica wat triest ik weet niet wat die Pool denkt dat wij allemaal kunnen maar dit dus niet he
Heb jij ook een Pool voor informatica :").
Ja haha
Afbeelding
Gewoon
Berichten: 7349
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2011, 18:33
Oude naam: Ongewoon

Re: Het School topic

Bericht door Gewoon »

Gewoon schreef: Weet iemand wat het verschil is tussen de Significantie F en die P-waarde bij een regressiemodel? Bij enkelvoudige is tie altijd het zelfde, maar bij meervoudig verschilt het, why?

Jasper niet mijn vraag begraven
Afbeelding
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Het School topic

Bericht door elzou »

Weekend!

Toegevoegd na 2 minuten:

Net Duits SE ingehaald, heb wel een 5 dus als het goed is met 6.7 of 6.8 examen in.

Had 6.5 voor M&O en dat was redelijk goed relatief gezien. Twee meisje uitgezonderd, zij hadden 9 maar dat had z'n redenen. De leraar had een proeftoets via de mail gestuurd en door een domme communicatiefouten kwam die proeftoets als SE, die meisjes waren de enige die het gemaakt hadden dus nu iedereen opnieuw helaas.

Toegevoegd na 2 minuten:

De meerderheid vind dat niet erg want ze hadden toch een onvoldoende.

Toegevoegd na 14 minuten:

Wel een weekend met dat een uur korter is ;p
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Het School topic

Bericht door Soulstripper »

Stomme vraag maar hoe zouden jullie color prejudice vertalen in het Nederlands?

- Vooroordelen over huidskleur
- Vooroordelen tegen huidskleur
- Vooroordelen gebaseerd op huidskleur
- of iets anders

:mrgreen:
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Het School topic

Bericht door Soulstripper »

Thirteen schreef: Denk dat dat voornamelijk eigen voorkeur is. Zelf zou ik gebaseerd op het mooist vinden, maar als je een laag woordlimiet hebt scheelt elk woord dus dan zou ik voor "over" kiezen (gezien prejudice niet per se negatief hoeft te zijn voor mensen met bepaalde huidskleur, en "tegen" in mijn ogen die connotatie wel heeft).
Goed punt. Ik had oorspronkelijk "gebaseerd op...", maar ik ga denk ik toch voor "over..." is iets korter.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Thiesje2
Ex-clanmoderator
Berichten: 3951
Lid geworden op: maandag 21 april 2008, 23:29
RS: Gestopt

Re: Het School topic

Bericht door Thiesje2 »

Ik zou eerder voor "op basis van" gaan.
Animum debes mutare, non caelum.
Afbeelding
Schei-, natuur- of wiskundig gerelateerde vragen? Vreesch niet mij te PM'en.
Klooterkip
Berichten: 6796
Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 14:44

Re: Het School topic

Bericht door Klooterkip »

Dat ja. Vooroordeel op basis van.
~Each day is a gift and not a given right
Afbeelding
Een Koe
Berichten: 11206
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2010, 15:03
RS: Een Koe (OSRS)
Clan: Sheikh Mansour
Oude naam: JJ Olajide

Re: Het School topic

Bericht door Een Koe »

Zo ingeschreven op vervolgopleiding: Buisness studies op Inholland Alkmaar :P
Born too late to explore the earth. Born Too soon to explore the galaxy. Born just in time to browse dank memes
Klooterkip
Berichten: 6796
Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 14:44

Re: Het School topic

Bericht door Klooterkip »

Thirteen schreef: Denk dat dat voornamelijk eigen voorkeur is. Zelf zou ik gebaseerd op het mooist vinden, maar als je een laag woordlimiet hebt scheelt elk woord dus dan zou ik voor "over" kiezen (gezien prejudice niet per se negatief hoeft te zijn voor mensen met bepaalde huidskleur, en "tegen" in mijn ogen die connotatie wel heeft).
Maar dan gebruik je 'over' toch verkeerd? Je hebt een vooroordeel op basis van huidskleur, je hebt geen vooroordeel over het begrip 'huidskleur'.
~Each day is a gift and not a given right
Afbeelding
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Het School topic

Bericht door Soulstripper »

Thiesje2 schreef: Ik zou eerder voor "op basis van" gaan.
Hmm, klinkt inderdaad beter. Thanks.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Plaats reactie