Het School topic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Sociaal experiment

Ik acht mezelf intelligenter dan de doorsnee LTF'er
127
74%
Ik acht mezelf even intelligent als de doorsnee LTF'er
31
18%
Ik acht mezelf minder intelligent dan de doorsnee LTF'er
14
8%
 
Totaal aantal stemmen: 172

elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Het School topic

Bericht door elzou »

Sam schreef: donderdag 2 november 2017, 13:26
elzou schreef: donderdag 2 november 2017, 12:38
Kipcorn schreef: donderdag 2 november 2017, 11:18 Komt omdat ik Elzou in het echt heb gesproken. Hij gaat dan ook niet in op vooroordelen achter een beeldscherm, mooie eigenschap van hem.
Ik ben het niet eens met jouw berichten. Maar iedereen oordeelt hier op basis van vooroordelen en gaat mee met de massa. Als boven jouw bericht Odius34 had gestaan, waren de reacties anders.
Dat is gewoon echt niet waar, odius is vroeger met de grond gelijk gemaakt toen ie allemaal domme shit hier neer zetten. Ltf houdt er misschien wel van om te dogpilen, maar het is toch bijna altijd wel met een reden. Kipcorn post echt al letterlijk sinds hij een account maakte als een bewoner van Mongolië.
Als je Kipcorn een bewoner van Mongolië vindt, laat je hem wel in zijn waarde.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Het School topic

Bericht door Bearserk »

Hij kan toch prima op een of ander PVV forum in zijn waarde zijn
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Het School topic

Bericht door Kipcorn »

Ik ben geen PVVer
Nikki-
Berichten: 2761
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Het School topic

Bericht door Nikki- »

Rems schreef: donderdag 2 november 2017, 12:46
Simon` schreef: donderdag 2 november 2017, 11:43
Nikki- schreef: zaterdag 14 oktober 2017, 15:07 Je mag hier alle onvoldoendes herkansen, en per vak wordt bepaald of je mag compenseren of niet. Bijna elk vak heeft als eis dat je minstens 5,5 moet hebben voor elk onderdeel (of heeel soms 5+, zodat een lichte onvoldoende nog gecompenseerd kan worden)
@rems
???????????????????
heel soms gast, gewoon bij elk vak dus.
Ik heb het bij 2 vakken van mn eigen opleiding gehad, 1tje zei toen 5+ en heeft er het jaar erna 5,5+ van gemaakt, en de ander was nieuwe docent dus die wist geloof ik gewoon niet dat ie dat kon eisen :') Dus daar kon je in principe een 3 en een 8 halen en het vak halen. Verder alleen bij vakken van andere faculteit gehad dat er geen minimumcijfer voor deeltentamens was, als je eindcijfer maar een 5,5 was. Dus je kon daar nog net een voldoende halen met je huiswerkcijfer (dat gaan ze ook anders regelen geloof ik) of met een ander tentamen van datzelfde vak.
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Het School topic

Bericht door Kipcorn »

@Nikki of andere Radboud mensen, wat zit er eigenlijk boven de UB? Met de lift kan je niet naar verdieping 2 tm 6 komen heb ik gister ontdekt.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Het School topic

Bericht door Sam »

Je moet 18 zijn om daar in te mogen
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Het School topic

Bericht door Kipcorn »

Mijn vriendin is 18 en die kon er ook niet heen
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Het School topic

Bericht door Royenroy »

Kipcorn schreef: donderdag 30 november 2017, 9:56 @Nikki of andere Radboud mensen, wat zit er eigenlijk boven de UB? Met de lift kan je niet naar verdieping 2 tm 6 komen heb ik gister ontdekt.
Ben tbh nog nooit in de UB geweest dus geen idee.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Nikki-
Berichten: 2761
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Het School topic

Bericht door Nikki- »

Geen idee, kom er ook nooit. Aan de zijkant zitten nog wat kantoren maar die zijn ook alleen op de begane grond en 1e verdieping geloof ik. Misschien opslag voor de boeken die op dat moment niet in de collectie zitten ofzo?
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Het School topic

Bericht door Hank1705 »

Heb je daar zoveel verdiepingen voor nodig dan? Geen idee hoe groot dat archief is, maar 5 verdiepingen lijkt me persoonlijk vrij veel.
Afbeelding
Afbeelding
Nikki-
Berichten: 2761
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Het School topic

Bericht door Nikki- »

Nouja de extra verdiepingen zitten maar in een relatief klein stukje van de UB (er steekt een soort toren uit het dak zegmaar), maar ik heb verder ook geen idee wat het zou moeten zijn. Als er iets zit waar mensen met regelmaat heen moeten dan zit er sowieso ergens anders nog een lift óf moet je een sleutel/pasje kunnen gebruiken om naar die andere verdiepingen te komen.

Toegevoegd na 2 minuten en 55 seconden:
Afbeelding
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Het School topic

Bericht door Simon` »

Is voor de swaggersquad, vind me daar neef
Afbeelding
Nikki-
Berichten: 2761
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Het School topic

Bericht door Nikki- »

Ik zit nu lekker te puzzelen met mn rooster, moet eigenlijk 3 vakken en scriptie maar heb me nu voor 5 vakken ingeschreven en dan doe ik scriptie volgend jaar en dan meteen nog stage erbij. Bam zelf master van 1,5j gecreëerd.

Toegevoegd na 44 seconden:
Heb met mn werk erbij gewoon nog steeds alleen ma wo do college/werk en dan dinsdag niks en 3 dagen weekend :mrgreen:
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Het School topic

Bericht door Sam »

Ik dacht dat jij geen master kon kiezen
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Het School topic

Bericht door Simon` »

Ik ben alleen dinsdag op de uni, rest beetje werken wanneer het uit komt, kom dan
Afbeelding
Nikki-
Berichten: 2761
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Het School topic

Bericht door Nikki- »

Ja ik zat te twijfelen of ik nog een pre-master ging doen om andere opties erbij te krijgen maar realiseerde me toen mn scriptie eenmaal af was dat ik waarschijnlijk gewoon alles uit mn eigen vakgebied kut was gaan vinden door de scriptiestress, beetje gevalletje gras lijkt groener aan de overkant blabla. Dus ben toen maar gewoon begonnen aan de doorstroommaster (40 ec vrij indelen binnen een thema en dan 20 ec voor scriptie) want onderzoek wil ik sowieso niet in dus research master had ik geen trek in, alleen zijn de vakken van mijn thema niet goed over het jaar verdeeld (veel in tweede semester terwijl je daar die 20 ec scriptie kwijt moet). Heb dus nu gewoon wat extra vakken erin gegooid en ik ga dan mijn scriptie volgend jaar doen, en kan daar nu ook een stage kwijt want die is optioneel maar wil ik wel graag doen. Dus uiteindelijk heb ik ipv 60 ec in één jaar nu iets van 83 ec in anderhalf jaar als ik alle vakken blijf volgen.

Had ook nog rondgekeken of ik dan een tweede master wilde doen eventueel maar nu ik er paar maanden later nog eens naar keek, sprak het me allemaal niet meer zo aan als tijdens de zomer, dus zit wel op de goede plek uiteindelijk. Heb alleen geen idee wat ik straks met mn studie kan maar goed zien we dan wel weer :p
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Het School topic

Bericht door Rems »

Simon` schreef: donderdag 30 november 2017, 17:53 Ik ben alleen dinsdag op de uni, rest beetje werken wanneer het uit komt, kom dan
>werken in 2017

hahaha hoezo neit gewoon full house crypto
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Het School topic

Bericht door Simon` »

Moet fiat hebben om op crypto te gooien a neef.
Afbeelding
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Het School topic

Bericht door elzou »

Standaard arcsin-verdeling, aangegeven ment arcsin (0,1) heeft een cumulatieve kansverdeling gegeven door F(x)=2/pi * arcsin(sqrt(x)) voor 0<=x<=1.

A. Ik heb laten zien dat F(x) voldoet aan de eisen van cumulatieve kansverdeling:
F(0)=0
F(1)=1

B. Bepaal de verwachting van een stochastische variabele met een Arcsin(0, 1) verdeling. (hint: gebruik een goniometrische substitutie)

Ik heb dus de functie afgeleid naar 1/(pi*sqrt(x-x^2). Dat is onze probability density functie. Dan zou E(X)= ][ x*f(x)dx moeten doen ( ][ is de integraal-slang, bij gebraak aan beter). WolframAlpha geeft mij 0.5

Tot zover is het nog oké denk ik..

C. Bepaal de variantie van een stochastische variabele met een Arcsin(0, 1) verdeling


D. Stel X is een stochastische variabele met een Arcsin(0, 1) verdeling.
Zij Y = (b − a)X + a, met a ∈ R en b ∈ R en b > a. We zeggen dat Y een Arcsin(a, b)
verdeling heeft. Bepaal de cumulatieve kansverdeling van Y en de verwachting en
variantie van Y.

E. Stel dat W een uniforme verdeling heeft over het interval [0, π]. Zij V = − cos W.
Laat zien dat V een Arcsin(−1, 1) verdeling heeft. Hint: cos (2α) = 1 − 2 sin^2
(α)



Vanaf C heb ik geen antwoord meer. Megareus12? Kan je mij op het juiste pad brengen :)? Ik moet eerlijk toegeven, ik loop ook een beetje achter... Het moet morgen 11:00 ingeleverd worden! Dus een beetje haast is geboden.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Het School topic

Bericht door Bearserk »

nerd
Afbeelding
Plaats reactie