Het School topic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Sociaal experiment

Ik acht mezelf intelligenter dan de doorsnee LTF'er
127
74%
Ik acht mezelf even intelligent als de doorsnee LTF'er
31
18%
Ik acht mezelf minder intelligent dan de doorsnee LTF'er
14
8%
 
Totaal aantal stemmen: 172

Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Het School topic

Bericht door Rems »

ik moest ook motivatiebrief en twee aanbevelingsbrieven van niet-familieleden. Maar dat kwam vooral omdat ik van HBO kwam, de bachelor studenten hoefden dat niet.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Het School topic

Bericht door Rems »

1-2 per maand
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Het School topic

Bericht door Sam »

Minder dan 1-2 per maand, maar het hangt er nogal vanaf waar ik in die tijd mee bezig ben. Vorig jaar in deze tijd had ik heel veel chicas, toen een tijdje best lang met één meisje gedate, daarna nog 1x een scharrel en daarna behalve vakantie in zuid amerika niets meer.

Toegevoegd na 1 minuut en 18 seconden:
Maar ik ben er ook nirt heel actief mee bezig, tbh is de leef van simon ook nirt helemaal voor mij
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het School topic

Bericht door Daan »

Waarom moet dit in dit topic, lol.

Maar eh, verschilt nogal. Vanaf de zomer was het wat onregelmatiger/sneller achter elkaar. Tijdens eerstejaarsweekend van studievereniging (die ik organiseerde) iemand ontmoet waar ik even mee gedate heb, toen ontmoette ik iemand tijdens KMT Minerva waar ik ook weer heel even mee gedate heb, maar werd echt niets. In november echt een hele leuke chick ontmoet die ik veel leuker vond dan de eerste twee, maar die vond mij dan weer niet leuk genoeg. Had wel nog een paar dates met haar en ze is 1 keer blijven slapen.

Toen in januari gemeet met een chick van Tinder gemeet die ik echt al sinds december '16 "ken" maar nog nooit gezien heb, en die zie ik momenteel ook nog wel gewoon wekelijks. We hebben niet echt wat, maar slapen wel vaak (zo wekelijks dus, ongeveer) samen.

Had wel afgelopen vrijdag weer een erg leuke cutie ontmoet op Minerva, dus ik hou jullie op de hoogte! :wub:
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Het School topic

Bericht door Simon` »

laatste paar maanden echt zowat niks, alleen perongeluk
Afbeelding
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Het School topic

Bericht door Volture »

kek, soms 3 in een maand, soms geen, verschilt teveel tbh
Afbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Het School topic

Bericht door Bearserk »

wanneer zouden jullie dan een permanente scharrel willen of is dat gewoon toeval als je eentje in de supermarkt vindt
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Het School topic

Bericht door Rems »

gewoon als je het leuk vindt blijf je hangen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Het School topic

Bericht door Volture »

>permanente scharrel
>scharrel
>permanent
??
Afbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Het School topic

Bericht door Bearserk »

het leven is tijdelijk je snapt het best
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Het School topic

Bericht door Sam »

Bearserk schreef: maandag 4 juni 2018, 15:45 wanneer zouden jullie dan een permanente scharrel willen of is dat gewoon toeval als je eentje in de supermarkt vindt
Als ik haar leuk vind blijf ik bij haar en dan hoop ik dat zij ook wil blijven hangen
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Aron

Re: Het School topic

Bericht door Aron »

Gewoon terecht mja
Aron

Re: Het School topic

Bericht door Aron »

Precies, had je maar door moeten zwemmen luie incel
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Het School topic

Bericht door Sam »

Shadow ik denk ook niet dat je met je persoonlijkheid ver gaat komen
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Het School topic

Bericht door Volture »

ja maar als je lelijk bent wel xx
Afbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Het School topic

Bericht door Bearserk »

Shadow schreef: maandag 4 juni 2018, 18:28 Toch wel bizar hoe makkelijk het voor sommige is terwijl andere zoals olaf en ik tot ons 30e incel blijven
lel
Doe nou eens niet zo fucking raar elke keer
Afbeelding
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Het School topic

Bericht door Volture »

Ja gast dat heeft toch iedereen, er is altijd wel een opperchad die beter chicks kan fixen
Afbeelding
Nikki-
Berichten: 2761
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Het School topic

Bericht door Nikki- »

Misschien voor random chicks fixen, maar voor een langdurige relatie is de persoonlijkheid toch echt een stuk belangrijker (en looks vooral mooi meegenomen). Sowieso heeft iedereen andere smaak dus wie weet vindt iemand jou superknap. Je persoonlijkheid hier is in elk geval fucked up dus als je je zo tegen irl dames ook gedraagt dan kun je het inderdaad vergeten.

En anders, er zijn altijd nog lelijke vrouwen die nooit de aandacht van de chads zullen krijgen die vast wanhopig op zoek zijn naar een medelelijkerd. Problem solved.
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Het School topic

Bericht door Dexter »

Wat zit je nou te miepen dat Olaf niemand zou kunnen krijgen, Shadow?

Ik zou hem doen moest ik single zijn, al is het maar om jou te kloten.
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Het School topic

Bericht door Rems »

Shadow schreef: dinsdag 5 juni 2018, 0:31
Sam schreef: maandag 4 juni 2018, 18:52 Shadow ik denk ook niet dat je met je persoonlijkheid ver gaat komen
JIj bevestigt mijn punt. Als ik een geweldige persoonlijkheid zou hebben (?) dan zou iemand zoals Simon langs kunnen komen en vd kunnen stelen omdat looks > all
En Simon is nog een aardige leuke gozer ook

geen hoop fam
klopt je hebt gelijk beter gewoon zelfmoord shadow
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie