Het School topic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Sociaal experiment

Ik acht mezelf intelligenter dan de doorsnee LTF'er
127
74%
Ik acht mezelf even intelligent als de doorsnee LTF'er
31
18%
Ik acht mezelf minder intelligent dan de doorsnee LTF'er
14
8%
 
Totaal aantal stemmen: 172

Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Het School topic

Bericht door Rems »

smh daan negeert mijn vragen, lekker daan, BOUILLONBLOKJE
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het School topic

Bericht door Daan »

Horen jullie ook wat?
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Het School topic

Bericht door Bearserk »

stomme grap 0/10
Afbeelding
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Het School topic

Bericht door Nikki- »

Nou bijna eerste werkstuk van het jaar af hoor.
Sjowie
Berichten: 1688
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Het School topic

Bericht door Sjowie »

Leuk
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Het School topic

Bericht door Simon` »

Rems schreef: zaterdag 14 oktober 2017, 15:45 universiteit nep confirmed. had sommige vakken op hbo van 5 studiepunten, met een tentamen, opdracht en presentatie. als je 1 van de 3 geen 5,5 had kreeg je geen studiepunten.
Ja dat zeggen ze toch ook smh, moet op de uni ook, met in heeeeel uitzonderlijke gevallen dat je binnen 0.5 punt kunt compenseren

Toegevoegd na 1 minuut en 52 seconden:
Kipcorn schreef: zaterdag 14 oktober 2017, 13:51 Academische Vaardigheden is kut. Essays schrijven ook.
Wat gebeurt er als ik mn essay nou gewoon verneuk maar de rest van de vakken wel haal?

@Nikki enz
Als je AV en essays schrijven niet onder de knie gaat krijgen kun je oprecht beter nu al stoppen met je universitaire opleiding. Da's niet lullig bedoeld.
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Het School topic

Bericht door Sam »

Sowieso kan je beter stoppen en de rest van de wereld een plezier doen

Toegevoegd na 10 seconden:
@ Kipcorn
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Het School topic

Bericht door Kipcorn »

Jaloers dat ik met 17 al op een universiteit zit Sam?

Er waren meerdere mensen die het essay niet op tijd afkregen, we hebben ook echt een kutdocente tho.

Toegevoegd na 11 seconden:
kútdocente
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Het School topic

Bericht door Sam »

Nah, ik ben zelf heel jong klaar en het is best kut tbh

Toegevoegd na 1 minuut en 21 seconden:
Of nouja niet kut maar ik zou ook prima 3 jaar later klaar kunnen zijn
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Het School topic

Bericht door Nikki- »

Ik vind met 23 klaar zijn eigenlijk al beetje vroeg en heb ook nog geen idee wat ik erna wil doen dus ga er waarschijnlijk maar 1-2 jaar extra aan plakken :') Ga over 2 weken nog een keer naar de open dag voor eventuele 2e master.
Aron

Re: Het School topic

Bericht door Aron »

Niet optijd afkrijgen is gewoon niet kunnen plannen. Er geen kunnen schrijven is erger lel
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Het School topic

Bericht door Rems »

Simon` schreef: woensdag 1 november 2017, 14:18
Rems schreef: zaterdag 14 oktober 2017, 15:45 universiteit nep confirmed. had sommige vakken op hbo van 5 studiepunten, met een tentamen, opdracht en presentatie. als je 1 van de 3 geen 5,5 had kreeg je geen studiepunten.
Ja dat zeggen ze toch ook smh, moet op de uni ook, met in heeeeel uitzonderlijke gevallen dat je binnen 0.5 punt kunt compenseren

Toegevoegd na 1 minuut en 52 seconden:
Kipcorn schreef: zaterdag 14 oktober 2017, 13:51 Academische Vaardigheden is kut. Essays schrijven ook.
Wat gebeurt er als ik mn essay nou gewoon verneuk maar de rest van de vakken wel haal?

@Nikki enz
Als je AV en essays schrijven niet onder de knie gaat krijgen kun je oprecht beter nu al stoppen met je universitaire opleiding. Da's niet lullig bedoeld.
dat zeggen ze niet??

heb btw zo goed als mn eerste 15 studiepunten binnen boys. moet alleen nog like een 5 halen voor tentamen volgende week, wat sowieso wel gaat lukken. maar ik haal liever hoger dan een 5 dus wel nog ff leren enzo.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Het School topic

Bericht door elzou »

Sam schreef: woensdag 1 november 2017, 14:57 Sowieso kan je beter stoppen en de rest van de wereld een plezier doen

Toegevoegd na 10 seconden:
@ Kipcorn
Besef jij wel wat je zegt?
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Aron

Re: Het School topic

Bericht door Aron »

Wel mooi dat elzou de enige is die niet inziet hoe retarded Kipcorn is
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Het School topic

Bericht door Kipcorn »

Komt omdat ik Elzou in het echt heb gesproken. Hij gaat dan ook niet in op vooroordelen achter een beeldscherm, mooie eigenschap van hem.
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Het School topic

Bericht door Simon` »

Nikki- schreef: zaterdag 14 oktober 2017, 15:07 Je mag hier alle onvoldoendes herkansen, en per vak wordt bepaald of je mag compenseren of niet. Bijna elk vak heeft als eis dat je minstens 5,5 moet hebben voor elk onderdeel (of heeel soms 5+, zodat een lichte onvoldoende nog gecompenseerd kan worden)
@rems
???????????????????
Afbeelding
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Het School topic

Bericht door elzou »

Kipcorn schreef: donderdag 2 november 2017, 11:18 Komt omdat ik Elzou in het echt heb gesproken. Hij gaat dan ook niet in op vooroordelen achter een beeldscherm, mooie eigenschap van hem.
Ik ben het niet eens met jouw berichten. Maar iedereen oordeelt hier op basis van vooroordelen en gaat mee met de massa. Als boven jouw bericht Odius34 had gestaan, waren de reacties anders.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Het School topic

Bericht door Bearserk »

Zijn het nog vooroordelen te noemen als bijna elk bericht van hem gewoon echt heel erg dom is?
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Het School topic

Bericht door Rems »

Simon` schreef: donderdag 2 november 2017, 11:43
Nikki- schreef: zaterdag 14 oktober 2017, 15:07 Je mag hier alle onvoldoendes herkansen, en per vak wordt bepaald of je mag compenseren of niet. Bijna elk vak heeft als eis dat je minstens 5,5 moet hebben voor elk onderdeel (of heeel soms 5+, zodat een lichte onvoldoende nog gecompenseerd kan worden)
@rems
???????????????????
heel soms gast, gewoon bij elk vak dus.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Het School topic

Bericht door Sam »

elzou schreef: donderdag 2 november 2017, 12:38
Kipcorn schreef: donderdag 2 november 2017, 11:18 Komt omdat ik Elzou in het echt heb gesproken. Hij gaat dan ook niet in op vooroordelen achter een beeldscherm, mooie eigenschap van hem.
Ik ben het niet eens met jouw berichten. Maar iedereen oordeelt hier op basis van vooroordelen en gaat mee met de massa. Als boven jouw bericht Odius34 had gestaan, waren de reacties anders.
Dat is gewoon echt niet waar, odius is vroeger met de grond gelijk gemaakt toen ie allemaal domme shit hier neer zetten. Ltf houdt er misschien wel van om te dogpilen, maar het is toch bijna altijd wel met een reden. Kipcorn post echt al letterlijk sinds hij een account maakte als een bewoner van Mongolië.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Plaats reactie