Het School topic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Sociaal experiment

Ik acht mezelf intelligenter dan de doorsnee LTF'er
127
74%
Ik acht mezelf even intelligent als de doorsnee LTF'er
31
18%
Ik acht mezelf minder intelligent dan de doorsnee LTF'er
14
8%
 
Totaal aantal stemmen: 172

Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Het School topic

Bericht door Bearserk »

>onderzoek
>een 4chan post en een wikipedia pagina
Afbeelding
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3448
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Het School topic

Bericht door Atem_nijo »

Ik heb het nooit over onderzoek gehad, Lisette haalde dat woord aan

Toegevoegd na 20 seconden:
Maar goede cope bearserk maar it's over boyo
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Het School topic

Bericht door Bearserk »

heb verder de discussie niet gelezen tbh

Toegevoegd na 6 seconden:
veel te lange posts
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40369
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het School topic

Bericht door Daan »

Je lijkt Ruttels wel
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Het School topic

Bericht door Rems »

inderdaad wilde het net zeggen
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Het School topic

Bericht door Sam »

inderdaad wilde ik ook net zeggen
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3448
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Het School topic

Bericht door Atem_nijo »

als je 95% van de meiden rechts swiped wordt je erkend als een bot waardoor anderen jouw profiel amper niet zien
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40369
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het School topic

Bericht door Daan »

^ weet niet per se of het is dat ze denken dat je een bot bent, maar het algoritme werkt inderdaad zo dat niemand je ziet als je teveel/alleen maar naar rechts swipet.
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Het School topic

Bericht door Dexter »

En toch heb ik zo mijn vriendin leren kennen zo, heb veel geluk gehad. :')
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Het School topic

Bericht door Sam »

Shadow schreef: vrijdag 8 juni 2018, 17:07
Dieselpker schreef: vrijdag 8 juni 2018, 11:12
Shadow schreef: vrijdag 8 juni 2018, 11:10
Dieselpker schreef: vrijdag 8 juni 2018, 11:04 Ligt het ook
Vertel me, hoe dan? Als ik mij irl introvert gedraag en amper met vrouwen praat. Als ik ermee praat is het iets over school/op werk.

Hoe kunnen zj mijn 'verschrikkelijle persoonlijkheid' ruiken als ze allemaal Jeremye Meeks en Ted Bundy aantrekkelijk vinden, ondanks dat er 1 daarvan een serie moordenaar is en de andere een zware crimineel die in een rijke familie is getrouwd omdat die vd van hem hem zo knap vond, dat zijn criminele persoonlijkheid er niet toe doet
Je eerste zin vat je probleem al samen.
Ja, want 1 match na 3 weken op 95% van de vrouwen rechts swipen komt omdat ik introvert ben!!!1!!
Ik swipete bijna elke meid rechts behalve echt meiden met overgewicht
Tinder is ook oppervlakkig pannekoek, alsof jij wel lelijke chicks liked. Je moet irl versieren en tinder versieren niet door elkaar halen. Irl gaat het vooral om charme, dat is persoonlijkheid, charisma, humor, verzorging en relatief weinig uiterlijk. Tinder is veel meer uiterlijk, goede fotos (verschil) en goede one-liners.

Uiterlijk is wel enigsinds belangrijk, maar vooral met meisjes persoonlijk is charisma en zelfvertrouwen veel belangrijker. En verzorging ofcourse, dat is misschien wel het aller belangrijkst. Ik ben daarin ook nog steeds van mening dat er weinig echt lelijke mensen bestaan, goede verzorging en mooie kleren is 90% van je uiterlijk.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3448
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Het School topic

Bericht door Atem_nijo »

Goede post Sam, ik ben het met veel eens. Maar ik snap wel dat als je bijvoorbeeld 163 cm bent en je gaat naar een meisje toe dat er gevallen zijn dat het meteen over en uit is
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Het School topic

Bericht door Sam »

Ja maarja tbf doe ik dat ook met mrisjes van 188+.

Toegevoegd na 38 seconden:
Of schele ogen, dat is heel lullig maarja dan zijn ook weinig mensen tot je aangetrokken en dan wordt het strijden denk ik
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Het School topic

Bericht door Dexter »

Vroeger was het op dat vlak wel simpeler denk ik, woonde je in een boerendorpje waren er maar beperkt aantal jongens en meiden. Moest je wel uit die poel je partner halen. Kon een lelijke jongen toch nog eens zo een leuke dame bemachtigen, gezien het gebrek aan betere opties voor de dame.
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Het School topic

Bericht door Sam »

Heb je het dan over van voor de oorlog of wat?
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Het School topic

Bericht door Dexter »

Sam schreef: vrijdag 8 juni 2018, 19:51 Heb je het dan over van voor de oorlog of wat?
Ja, tot jaren 60 ofzo. :p
Afbeelding
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Het School topic

Bericht door Dieselpker »

Sam schreef: vrijdag 8 juni 2018, 19:27
Shadow schreef: vrijdag 8 juni 2018, 17:07
Dieselpker schreef: vrijdag 8 juni 2018, 11:12
Shadow schreef: vrijdag 8 juni 2018, 11:10
Dieselpker schreef: vrijdag 8 juni 2018, 11:04 Ligt het ook
Vertel me, hoe dan? Als ik mij irl introvert gedraag en amper met vrouwen praat. Als ik ermee praat is het iets over school/op werk.

Hoe kunnen zj mijn 'verschrikkelijle persoonlijkheid' ruiken als ze allemaal Jeremye Meeks en Ted Bundy aantrekkelijk vinden, ondanks dat er 1 daarvan een serie moordenaar is en de andere een zware crimineel die in een rijke familie is getrouwd omdat die vd van hem hem zo knap vond, dat zijn criminele persoonlijkheid er niet toe doet
Je eerste zin vat je probleem al samen.
Ja, want 1 match na 3 weken op 95% van de vrouwen rechts swipen komt omdat ik introvert ben!!!1!!
Ik swipete bijna elke meid rechts behalve echt meiden met overgewicht
Tinder is ook oppervlakkig pannekoek, alsof jij wel lelijke chicks liked. Je moet irl versieren en tinder versieren niet door elkaar halen. Irl gaat het vooral om charme, dat is persoonlijkheid, charisma, humor, verzorging en relatief weinig uiterlijk. Tinder is veel meer uiterlijk, goede fotos (verschil) en goede one-liners.

Uiterlijk is wel enigsinds belangrijk, maar vooral met meisjes persoonlijk is charisma en zelfvertrouwen veel belangrijker. En verzorging ofcourse, dat is misschien wel het aller belangrijkst. Ik ben daarin ook nog steeds van mening dat er weinig echt lelijke mensen bestaan, goede verzorging en mooie kleren is 90% van je uiterlijk.
Ja dat punt over verzocht eruit zien en fatsoenlijk kleden is echt zo fucking belangrijk. Scheelt zoveel ouwe. Geen vieze neckbeards aub
FEYENOORD ROTTERDAM
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Het School topic

Bericht door Rems »

op tinder heb je sws weinig matches. ik ben kk cute en ik verwacht ook meer matches dan dat ik er nu krijg. irl is beter mja tinder is EZ
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40369
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het School topic

Bericht door Daan »

Wat noem je weinig matches?
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Het School topic

Bericht door Volture »

komt ie boys, daan wilt ff zeggen dat ie 1000+ matches heeft WANT RANDSTAD
Afbeelding
Aron

Re: Het School topic

Bericht door Aron »

Echt he, das hetzelfde als 5 matches in Twente
Plaats reactie