Festivals & Concerten

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Festivals & Concerten

Bericht door La Pulga »

Volture schreef:
La Pulga schreef: Ik neem aan dat mijn ogen nog gewoon goed zijn.
Betwijfel 't.
Toen ik uit mijn raam keek zag het er net zo uit. Maar goed, iemand die aan de andere kant van het land zit, zal het wel beter weten.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Volture »

La Pulga schreef:
Volture schreef:
La Pulga schreef: Ik neem aan dat mijn ogen nog gewoon goed zijn.
Betwijfel 't.
Toen ik uit mijn raam keek zag het er net zo uit. Maar goed, iemand die aan de andere kant van het land zit, zal het wel beter weten.
Ja dat zal ik vast, want tenzij je visueel gehandicapt bent, zul je schaduwen vrijwel nooit als pikzwart zien :"). De zwartwaarden in die foto zijn gewoon overdreven aanwezig. Geloof best dat 't donker was, maar niet zoals op die foto.
Afbeelding
MrSenne
Berichten: 17974
Lid geworden op: maandag 14 mei 2007, 16:12

Re: Festivals & Concerten

Bericht door MrSenne »

De ene is gewoon onderbelicht en de andere overbelicht...
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Festivals & Concerten

Bericht door La Pulga »

Volture schreef:
La Pulga schreef:
Volture schreef:
La Pulga schreef: Ik neem aan dat mijn ogen nog gewoon goed zijn.
Betwijfel 't.
Toen ik uit mijn raam keek zag het er net zo uit. Maar goed, iemand die aan de andere kant van het land zit, zal het wel beter weten.
Ja dat zal ik vast, want tenzij je visueel gehandicapt bent, zul je schaduwen vrijwel nooit als pikzwart zien :"). De zwartwaarden in die foto zijn gewoon overdreven aanwezig. Geloof best dat 't donker was, maar niet zoals op die foto.
In elk geval lijkt die foto van Meutr er veel meer op dan die van jou.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Melliw Naj »

Straatvader schreef: Inderdaad! Niks mooiers dan een goede festivalsfeer! :bier: :wub:
Die heb je niet op Pinkpop
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18643
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Ricc »

anyway, na pukkelpop nu ook home en vast ook laundry day gepland

wordt een leuke vakantie
R4Y
Berichten: 5269
Lid geworden op: vrijdag 23 mei 2008, 20:43
Oude naam: Drgohan

Re: Festivals & Concerten

Bericht door R4Y »

Melliw Naj schreef:
Straatvader schreef: Inderdaad! Niks mooiers dan een goede festivalsfeer! :bier: :wub:
Die heb je niet op Pinkpop
Wat wordt hier altijd mee bedoeld? Het publiek doet gewoon mee met de artiest, ik kan gewoon praten met iedereen en mensen op de camping hebben me geholpen zaterdagochtend toen de tent bijna viel vanwege de wind/harde regen. Ook heb ik me rot gelachen om de mensen die snachts in de regen halfnaakt gaan dansen, terwijl er nog plaats is in de feesttent. Volgensmij is dat al best wat voor een mainstream festival?
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Melliw Naj »

R4Y schreef:
Melliw Naj schreef:
Straatvader schreef: Inderdaad! Niks mooiers dan een goede festivalsfeer! :bier: :wub:
Die heb je niet op Pinkpop
Wat wordt hier altijd mee bedoeld? Het publiek doet gewoon mee met de artiest, ik kan gewoon praten met iedereen en mensen op de camping hebben me geholpen zaterdagochtend toen de tent bijna viel vanwege de wind/harde regen. Ook heb ik me rot gelachen om de mensen die snachts in de regen halfnaakt gaan dansen, terwijl er nog plaats is in de feesttent. Volgensmij is dat al best wat voor een mainstream festival?
Owhja sorry, er is geen sfeer op een mainstream festival met een shirtje zwaaien bij een artiest waar je paar nummer kent van de radio en rest maar beetje staat of als een idioot gaat gedragen in een dierenpak met bellenblaas noem ik geen sfeer.
Gebruikersavatar
pauperunit
Grapjas
Berichten: 16867
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 10:42
RS: Rondjeslopen (OSRS)
Oude naam: grootmonster

Re: Festivals & Concerten

Bericht door pauperunit »

Inderdaad, ik wilde laatst een mainstream festival bezoeken en er stond duidelijk bij de ingang verboden voor plezier
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Festivals & Concerten

Bericht door La Pulga »

Maar JW, jij bent ook de nummer 1 hipster van LTF. :P
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Halle
Ex-moderator
Berichten: 19465
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 8:46

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Halle »

Extreem genoten bij Pinkpop (zondag). De Arctic Monkeys waren erg vet, maar ik denk dat ik nog het meest genoten heb bij The Kooks.
Melliw Naj schreef:Owhja sorry, er is geen sfeer op een mainstream festival met een shirtje zwaaien bij een artiest waar je paar nummer kent van de radio en rest maar beetje staat of als een idioot gaat gedragen in een dierenpak met bellenblaas noem ik geen sfeer.
Oh god, jij bent er zo één.
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Melliw Naj »

Halle schreef: Extreem genoten bij Pinkpop (zondag). De Arctic Monkeys waren erg vet, maar ik denk dat ik nog het meest genoten heb bij The Kooks.
Melliw Naj schreef:Owhja sorry, er is geen sfeer op een mainstream festival met een shirtje zwaaien bij een artiest waar je paar nummer kent van de radio en rest maar beetje staat of als een idioot gaat gedragen in een dierenpak met bellenblaas noem ik geen sfeer.
Oh god, jij bent er zo één.
Wat voor 1? Ik ga niet naar een festival voor een verkleed partij maar voor de muziek.
Halle
Ex-moderator
Berichten: 19465
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 8:46

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Halle »

Melliw Naj schreef:Wat voor 1? Ik ga niet naar een festival voor een verkleed partij maar voor de muziek.
Good for you.
Andere mensen vinden het leuk om zich gek te verkleden op zo'n evenement, dat betekent niet automatisch dat je niet voor de muziek komt.
Melliw Jan schreef:er is geen sfeer op een mainstream festival met een shirtje zwaaien bij een artiest waar je paar nummer kent van de radio en rest maar beetje staat of als een idioot gaat gedragen in een dierenpak met bellenblaas noem ik geen sfeer.
Waarom is dat geen sfeer? Die mensen vermaken zich prima.
Laatst gewijzigd door Halle op dinsdag 10 juni 2014, 0:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Off-er »

JW is hipster.

Had graag bij Pinkpop willen zijn. De fragmenten van AM die ij heb gezien waren wel epic. Hopelijk staat Metellica vlot online.
Afbeelding
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Melliw Naj »

Halle schreef:
Melliw Naj schreef:Wat voor 1? Ik ga niet naar een festival voor een verkleed partij maar voor de muziek.
Good for you.
Andere mensen vinden het leuk om zich gek te verkleden op zo'n evenement, dat betekend niet automatisch dat je niet voor de muziek komt.
Ik spreek vooral uit eigen ervaringen met regelmaat gepraat met zulke mensen en vaak kwamen ze voor bands die ze op de radio hoorde en muzikaal doorvragen ze afhaakte.
Thieske
Berichten: 4064
Lid geworden op: zaterdag 10 oktober 2009, 16:25

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Thieske »

Ik heb ook scheit hekel aan dagjesvolk staan daar maar een beetje te soeze en hun colaatje te drinken

Laat ieder lekker op zijn eigen manier genieten van zijn festival!
Interview Straatvader :wub:

Afbeelding
Gebruikersavatar
pauperunit
Grapjas
Berichten: 16867
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 10:42
RS: Rondjeslopen (OSRS)
Oude naam: grootmonster

Re: Festivals & Concerten

Bericht door pauperunit »

echte man komt ook thuis van een festival met lamme benen waar je u tegen zegt
Halle
Ex-moderator
Berichten: 19465
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 8:46

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Halle »

Melliw Naj schreef:
Halle schreef:
Melliw Naj schreef:Wat voor 1? Ik ga niet naar een festival voor een verkleed partij maar voor de muziek.
Good for you.
Andere mensen vinden het leuk om zich gek te verkleden op zo'n evenement, dat betekend niet automatisch dat je niet voor de muziek komt.
Ik spreek vooral uit eigen ervaringen met regelmaat gepraat met zulke mensen en vaak kwamen ze voor bands die ze op de radio hoorde en muzikaal doorvragen ze afhaakte.
Dus? Iedereen beleeft een festival op z'n eigen manier. Ik denk dat de mensen die zich gek verkleden met vrienden net zoveel plezier hebben als de 'serieuze muziekliefhebber' die alle nummers van (bijvoorbeeld) de Arctic Monkeys uit z'n hoofd kent.
Thieske schreef:Laat ieder lekker op zijn eigen manier genieten van zijn festival!
Dit.
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Melliw Naj »

Ik ben met Halle eens over hipster;
Halle schreef:
Rems schreef: Ik ben eigenlijk wel een hipster op het gebied van muziek, zie het niet als een slechte eigenschap ofzo.
De term 'hipster' zie ik bij muziek als iemand die geen mainstream muziek: Niet omdat het technisch niks voorstelt en er weinig origineels te vinden is, maar puur door het feit dat het mainstream is.
Mijn afkeur naar commerciële muziek en festivals is vooral gekomen omdat het technisch niks voorstelt dus zie mijzelf niet als een hipster.
Thieske schreef:Ik heb ook scheit hekel aan dagjesvolk staan daar maar een beetje te soeze en hun colaatje te drinken

Laat ieder lekker op zijn eigen manier genieten van zijn festival!
Betekent niet dat je respect moet hebben voor andere, op BKS was bij Agnes Obel (rustige muziek) genoeg mensen die als een idioot heen ging schreeuwen en idioot gingen gedragen. Sorry maar bij zulke concerten moet het gewoon stil zijn en puur genieten.
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Meutr »

Leukste aan een festival is de camping imo. Ik ga nooit echt voor de muziek.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Plaats reactie