Festivals & Concerten

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Simon` »

Lenneas schreef: maandag 10 juni 2019, 13:06
rarevogelman schreef: dinsdag 4 juni 2019, 19:28
Rems schreef: vrijdag 31 mei 2019, 0:51 Was het lekker in de regen? Ik was zaterdag, vond echt een chill festival. Heeft wel unieks, net zoals dekmantel
Hard gaan in je poncho, ik vond het juist heel erg lekker. Voor de rest echt een mega chill festival! Zeer groot terrein en goede vibe.
Simon` schreef: zaterdag 1 juni 2019, 5:03 Todd Terje en dan niet op z'n minst eventjes gauw Inspector Norse :(?
Hij mixte 3x half Inspector Norse in, maar nooit helemaal, dat was wel jammer. Maar hij draaide alsnog echt heel erg fijn, gewoon zijn typische space disco sound.
Niels schreef: zondag 2 juni 2019, 11:15 is toch cringe als ze grootste nummer draaien eerlijk
Normaal ben ik er ook niet van dat een artiest altijd maar zijn grootste hits moet draaien, maar in het geval van Inspector Norse ben je er toe verplicht naar mijn mening. Dat nummer is gewoon puur goud en zorgt bij iedereen voor de beste sfeer. Ik kan mij niet voorstellen dat je dat nummer zat kan raken.

Diynamic was trouwens ook weer zeer goed afgelopen zaterdag. 3 zeer fijne setjes van Adriatique, Tale of us en Solomun achter elkaar.
Ik ben het roerend met je eens dat het Todd Terje z'n beste track is en echt een signature sound is. Enkel bestaat die track sinds 2012, tsja als je die track 7 jaar lang moet spelen in iedere dj set dan wordt je er ook niet vrolijk van.
Daarnaast speelt Todd ook live. Als je z'n eigen tracks wilt horen moet je hem live boeken en niet als dj set. Enkel is het probleem met de 80% van het publiek, die begrijpt niet wat het verschil tussen live en dj sets. Ik snap wel dat het publiek Inspector Norse wilt horen dj set of live set, boeiend. Terwijl dat verschil gigantisch is, Todd wil gewoon dj'en in zijn sound dat is een vrij uniek concept alleen al, de man wilt die sound uitdragen en innoveren en niet steeds exact hetzelfde doen. Ik vind het juist klasse dat hij hem alleen maar speelt in live sets.

Ik vond Adriatique wel prima op Diynamic, verre van geweldig. Tale of Us is al tijden super cheesy dus ik ben lekker naar Mano gegaan die er heel lekker in zat. Solly was koning.
Ja goede punten wel, is voor hem natuurlijk anders dan voor ons. 't is geen naam die ik vaak zie dus dan zou ik 'm graag willen horen, maar die man zelf draait natuurlijk gewoon ieder weekend.
Afbeelding
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Festivals & Concerten

Bericht door rarevogelman »

Lenneas schreef: maandag 10 juni 2019, 13:06
rarevogelman schreef: dinsdag 4 juni 2019, 19:28
Rems schreef: vrijdag 31 mei 2019, 0:51 Was het lekker in de regen? Ik was zaterdag, vond echt een chill festival. Heeft wel unieks, net zoals dekmantel
Hard gaan in je poncho, ik vond het juist heel erg lekker. Voor de rest echt een mega chill festival! Zeer groot terrein en goede vibe.
Simon` schreef: zaterdag 1 juni 2019, 5:03 Todd Terje en dan niet op z'n minst eventjes gauw Inspector Norse :(?
Hij mixte 3x half Inspector Norse in, maar nooit helemaal, dat was wel jammer. Maar hij draaide alsnog echt heel erg fijn, gewoon zijn typische space disco sound.
Niels schreef: zondag 2 juni 2019, 11:15 is toch cringe als ze grootste nummer draaien eerlijk
Normaal ben ik er ook niet van dat een artiest altijd maar zijn grootste hits moet draaien, maar in het geval van Inspector Norse ben je er toe verplicht naar mijn mening. Dat nummer is gewoon puur goud en zorgt bij iedereen voor de beste sfeer. Ik kan mij niet voorstellen dat je dat nummer zat kan raken.

Diynamic was trouwens ook weer zeer goed afgelopen zaterdag. 3 zeer fijne setjes van Adriatique, Tale of us en Solomun achter elkaar.
Ik ben het roerend met je eens dat het Todd Terje z'n beste track is en echt een signature sound is. Enkel bestaat die track sinds 2012, tsja als je die track 7 jaar lang moet spelen in iedere dj set dan wordt je er ook niet vrolijk van.
Daarnaast speelt Todd ook live. Als je z'n eigen tracks wilt horen moet je hem live boeken en niet als dj set. Enkel is het probleem met de 80% van het publiek, die begrijpt niet wat het verschil tussen live en dj sets. Ik snap wel dat het publiek Inspector Norse wilt horen dj set of live set, boeiend. Terwijl dat verschil gigantisch is, Todd wil gewoon dj'en in zijn sound dat is een vrij uniek concept alleen al, de man wilt die sound uitdragen en innoveren en niet steeds exact hetzelfde doen. Ik vind het juist klasse dat hij hem alleen maar speelt in live sets.

Ik vond Adriatique wel prima op Diynamic, verre van geweldig. Tale of Us is al tijden super cheesy dus ik ben lekker naar Mano gegaan die er heel lekker in zat. Solly was koning.
Ik weet het verschil tussen live en een dj-set en ik had ook gewoon verwacht dat hij hem helemaal niet zou draaien, ondanks dat iedereen dat wel wilt. Het probleem was meer dat hij hem half draaide. Ik had het absoluut niet erg gevonden als hij hem niet draaide, want hij draaide echt een heerlijk setje dat perfect paste op Lentekabinet. Maar als je hem dan gaat draaien, draai hem dan normaal en niet alleen wat elementjes ervan over een ander nummer. Dat is redelijk frustrerend zeg maar haha.

Overigens vind ik het niet eens zijn allerbeste track, dat is voor mij nog altijd Delorean Dynamite.
Simon` schreef: maandag 10 juni 2019, 14:11 Ja goede punten wel, is voor hem natuurlijk anders dan voor ons. 't is geen naam die ik vaak zie dus dan zou ik 'm graag willen horen, maar die man zelf draait natuurlijk gewoon ieder weekend.
Helaas draait hij niet meer zoveel ;( Hij is de afgelopen jaren altijd maar 1x per jaar in NL en draait af en toe in clubs in GB en Scandinavië. Helaas dat ik de tijden heb gemist dat hij vaker draaide, vaak samen met Job Jobse, jankkkkk
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Rems »

Had even gecheckt, hij heeft in 2018 zo'n 15 keer gedraaid. vind dat inderdaad neit veel nee.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Festivals & Concerten

Bericht door rarevogelman »

Hij is meer bezig met remixes maken en zelf muziek produceren via zijn label, zeker nu hij ook vader is. Zou hem toch wel heel graag nog een keer in een club willen zien draaien als de School of Marktkantine ofzo
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Simon` »

Todd Terje met Job Jobse hnngg wtf
Afbeelding
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Melliw Naj »

Morgen met Catweazel (of hoe ze hier ook heette) naar Tool. Groeten van haar.
Sjowie
Berichten: 1682
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Sjowie »

wie
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Daan »

Melliw Naj schreef: maandag 17 juni 2019, 21:49 Morgen met Catweazel (of hoe ze hier ook heette) naar Tool. Groeten van haar.
Spreek je Tijgertje en Madel nog
Ruthless
Berichten: 15268
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Ruthless »

Melliw Naj schreef: maandag 17 juni 2019, 21:49 Morgen met Catweazel (of hoe ze hier ook heette) naar Tool. Groeten van haar.
vet! waarschijnlijk gaan ze nieuwe nummers spelen jeej
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Melliw Naj »

Sjowie schreef: dinsdag 18 juni 2019, 14:08wie
memberlist.php?mode=viewprofile&u=19271
Daan schreef: dinsdag 18 juni 2019, 17:18
Melliw Naj schreef: maandag 17 juni 2019, 21:49 Morgen met Catweazel (of hoe ze hier ook heette) naar Tool. Groeten van haar.
Spreek je Tijgertje en Madel nog
Tijgertje paar keer per jaar en Madel al 4 jaar niet meer ofzo. Catweazel is de enige die ik dagelijks spreek en wekelijks of vaker zie.
Ruthless schreef: woensdag 19 juni 2019, 12:44
Melliw Naj schreef: maandag 17 juni 2019, 21:49 Morgen met Catweazel (of hoe ze hier ook heette) naar Tool. Groeten van haar.
vet! waarschijnlijk gaan ze nieuwe nummers spelen jeej
Speelde ze, waren zeker vet.
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Atem_nijo »

boys, kom Dour.
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Rems »

dour was leuk 4 jaar geleden nu te veel regels en te weinig chaos
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Daan »

Wat voor regels zijn er allemaal veranderd dan? In de 3 jaar dat ik er was zag ik niet zoveel verschillen, behalve beveiligingspoortjes om het festival op te komen.
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Niels »

mensen starten een verjaardagstopic voor je toon wat waardering
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Rems »

Daan schreef: dinsdag 2 juli 2019, 19:43 Wat voor regels zijn er allemaal veranderd dan? In de 3 jaar dat ik er was zag ik niet zoveel verschillen, behalve beveiligingspoortjes om het festival op te komen.
meer controle op drugs, waren gewoon drugshonden op de camping vorig jaar
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Daan »

Tame Impala was echt fucking goed. Wat een show.
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Erwin »

Nog mensen Mysteryland van t weekend?
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Festivals & Concerten

Bericht door rarevogelman »

Wat zijn de plannen voor de ADE dit jaar?

Ik hou het dit jaar enkel bij Strafwerk x Kölsch op de vrijdag ;D
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Daan »

https://www.facebook.com/events/2355076401222931/?ti=cl

En Hospitality, zoals elk jaar. Week erna tenta's dusja moet wel rustig aandoen
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Niels »

daan niemand boeit je ciringe teenager muziek
Plaats reactie