Festivals & Concerten

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Juuul'
Berichten: 8593
Lid geworden op: donderdag 5 juli 2007, 11:20
RS: GIM Defqon 1 (p2p)

Re: Festivals

Bericht door Juuul' »

Hopelijk naar Defqon. Daarna Qlimax als ik vervoer kan regelen.
Dief
Berichten: 2414
Lid geworden op: zaterdag 12 april 2008, 13:33
RS: D i e f (OSRS)

Re: Festivals

Bericht door Dief »

Dagje Werchter
Reggae geel
Summerfest
Dan een week feesten in Calella, Spanje. :D
NLsk1ll3rNL
Berichten: 3162
Lid geworden op: vrijdag 8 januari 2010, 20:43
RS: SmexySword (p2p)
Clan: LunaTip

Re: Festivals

Bericht door NLsk1ll3rNL »

tomorrowland - zwarte cros - ground zero - qlimax - hardbass - loudnes - pussylounge - moh - defqon - decibel.
daar hou ik het maar bij :D !
Afbeelding
http://www.minecraft4free.com/?id=8211545klik als u mij lief vind (A)
-Stan
Berichten: 6869
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:30
Oude naam: DNL

Re: Festivals

Bericht door -Stan »

Juuul' schreef: Hopelijk naar Defqon. Daarna Qlimax als ik vervoer kan regelen.
gaan toch wel bussen van event travel ofzo?
sandwave
Berichten: 2733
Lid geworden op: maandag 12 september 2011, 18:33

Re: Festivals

Bericht door sandwave »

Stig' schreef: Daydream festival, Summerfestival, Laundry day, Sunset festival, The Qontinent. Kost allemaal zoveel alleen. :(
Ook daydream? Dacht dat ik wel de enige zou zijn hier op et forum die er naar toe zou gaan omdat et relatief klein is. (+-25000) Wel lekker namen dit jaar: Angerfist, paul elstak, D-Block & S-Te-fan, Teka B, Ambassador Inc (Coone & fenix), ... Zijn vooral de hardstyle/core namen die ik opnoem omdat ik vooral daar te vinden zal zijn. :P
Trotse eigenaar van één van de eerste meesterwerken van k0nijn!
Afbeelding
Yep, it's me!
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Festivals

Bericht door La Pulga »

meetje9. schreef: Willen :
Krokusvakantie :
Dunk! festival ( post-rock )
Once Upon A Festival (Goa/(break)core/Dub/Reggae/Balkan/Minimal/Dubstep/Drum&Bass/...)

Grote vakantie :
Dour Festival (zie ouaf, beetje zelfde, is wel bekend genoeg vermoed ik)
Tomorrowland (1dag)
Reggae Geel! :wub:
Pukkelpop
Couleur café (STEPHEN MARLEY KOMT!!)
Gentse Feesten
Elements Festival ( Drum & Bass, Dubstep, Core , Hardtechno, R&b/Dancehall)

:D/
nu nog geld vinden #-o
Welke dag ga je naar tomorrowland?
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
-Stan
Berichten: 6869
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:30
Oude naam: DNL

Re: Festivals

Bericht door -Stan »

Ik ga ook Sandwave! Tot nu toe enige, jammer dat Intents uitverkocht is.
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Festivals

Bericht door Stefan »

Wil erg graag naar graspop. Nu de dag line ups gemaakt zijn twijfel ik tussen een combi ticket of een vrijdag ticket. Vrijdag komen vrijwel alle bands die ik graag wil zien :P Moet vooralsnog nog altijd alleen -.-

Toegevoegd na 0 seconden:

Wil erg graag naar graspop. Nu de dag line ups gemaakt zijn twijfel ik tussen een combi ticket of een vrijdag ticket. Vrijdag komen vrijwel alle bands die ik graag wil zien :P Moet vooralsnog nog altijd alleen -.-
Afbeelding
Juuul'
Berichten: 8593
Lid geworden op: donderdag 5 juli 2007, 11:20
RS: GIM Defqon 1 (p2p)

Re: Festivals

Bericht door Juuul' »

DNL schreef:
Juuul' schreef: Hopelijk naar Defqon. Daarna Qlimax als ik vervoer kan regelen.
gaan toch wel bussen van event travel ofzo?
Geen idee heb ik nog nooit gebruikt, zal 't ff opzoeken. :)
lieven_
Berichten: 2158
Lid geworden op: vrijdag 31 december 2010, 22:28

Re: Festivals

Bericht door lieven_ »

sandwave schreef:
Stig' schreef: Daydream festival, Summerfestival, Laundry day, Sunset festival, The Qontinent. Kost allemaal zoveel alleen. :(
Ook daydream? Dacht dat ik wel de enige zou zijn hier op et forum die er naar toe zou gaan omdat et relatief klein is. (+-25000) Wel lekker namen dit jaar: Angerfist, paul elstak, D-Block & S-Te-fan, Teka B, Ambassador Inc (Coone & fenix), ... Zijn vooral de hardstyle/core namen die ik opnoem omdat ik vooral daar te vinden zal zijn. :P
Teka b <3.
Wou zelf ook gaan maar niemand van mijn maten gaat :(.
Afbeelding
Robotx777
Berichten: 2511
Lid geworden op: dinsdag 6 maart 2007, 20:46
Clan: Geen clan

Re: Festivals

Bericht door Robotx777 »

Stefan schreef: Wil erg graag naar graspop. Nu de dag line ups gemaakt zijn twijfel ik tussen een combi ticket of een vrijdag ticket. Vrijdag komen vrijwel alle bands die ik graag wil zien :P Moet vooralsnog nog altijd alleen -.-

Toegevoegd na 0 seconden:

Wil erg graag naar graspop. Nu de dag line ups gemaakt zijn twijfel ik tussen een combi ticket of een vrijdag ticket. Vrijdag komen vrijwel alle bands die ik graag wil zien :P Moet vooralsnog nog altijd alleen -.-
Graspop ga ik heen,
Guns n roses & slash!!!! :D :D :D :D

Ik ga wel 3 dagen! met wat vrienden.
Tapir
Berichten: 1729
Lid geworden op: dinsdag 23 maart 2010, 20:35
RS: Houtduif (OSRS)
Clan: Mafiabaas10

Re: Festivals

Bericht door Tapir »

Ach,
Iedereen gaat naar Lowlands, althans al mijn vrienden, van school en buiten school, en ook echt alles alles alles, alle coole mensen, ze gaan, maar mijn mammie zegt doodleuk, nope je gaat niet, we zijn dan in frankrijk.
..
Afbeelding
Miau, zei de kater.
Dion_
Berichten: 2823
Lid geworden op: vrijdag 2 april 2010, 18:55
RS: From Within (OSRS)
Oude naam: From Within

Re: Festivals

Bericht door Dion_ »

Decibel & Qlimax & Dominator & Defqon denk ik toch wel. Jammer genoeg pas 15.
Decibel staat wel sowieso op nummer 1 om er naar toe te gaan.
Ohja thunderdome lijkt me ook wel kicken maar dat is laatst geweest.
sandwave
Berichten: 2733
Lid geworden op: maandag 12 september 2011, 18:33

Re: Festivals

Bericht door sandwave »

DNL schreef: Ik ga ook Sandwave! Tot nu toe enige, jammer dat Intents uitverkocht is.
Oehyea, we kunnen al bijna een meeting doen. :'')


(Was sarcastisch he, ik ga echt even weg bij m'n vrienden 'omdat ik even met mensen van op een runescape forum wil meeten'. :'''D
Trotse eigenaar van één van de eerste meesterwerken van k0nijn!
Afbeelding
Yep, it's me!
Gebruikersavatar
Magekingkong
Berichten: 1730
Lid geworden op: zondag 19 oktober 2008, 7:25

Re: Festivals

Bericht door Magekingkong »

Dissaboy schreef: Ik zie ziek graag naar Tomorrowland willen maar ben nog maar 15 :? Maar dat is echt een droom die in de toekomst hopelijk ooit uit gaat.
Tomorrowland is amper/geen id-controle. Jij raakt er met je 1m90+ sowieso binnen. Ben er deze zomer ook naartoe geweest als 15-jarige, dit jaar ook terug 3 dagen (mijn school is er 100m van, voor mezelf zo'n 5-6 km). Ook Summerfestival, Laundry Day, Qontinent staan op mijn lijstje. En reverze volgende week waarschijnlijk.
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Festivals

Bericht door Melliw Naj »

Tapir schreef: Ach,
Iedereen gaat naar Lowlands, althans al mijn vrienden, van school en buiten school, en ook echt alles alles alles, alle coole mensen, ze gaan, maar mijn mammie zegt doodleuk, nope je gaat niet, we zijn dan in frankrijk.
..
Lowlands vind ik elk jaar steeds kutter worden. :') Nu ook dit jaar zetten ze Skrillex als headliner neer op de Alpha, daar kan je beter iets als Radiohead neerzetten.

Ik ga zelf zeker naar Rock Werchter (4 dagen), die zaterdag is gewoon awesome, niet paar grote namen en dan rest wat minder maar gewoon allemaal geweldige. :wub:

Black Box Revelation
Wolfmother
Kasabian
Mumford and Sons
The xx
Editors
Chase And Status

Bijvoorbeeld alleen al op main. :wub:

Verder ga ik naar werfpop en parkpop.
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Festivals

Bericht door Zion »

Skrillex schreef: Welke dag ga je naar tomorrowland?
geen idee, te zien wat de andere doen. Mij is het allemaal gelijk, wil gewoon gaan voor die insane decors die er elk jaar zijn. De prijs weerhoudt me om 3dagen te gaan. 't Gaat er echt over tbh.
Stefan schreef:Wil erg graag naar graspop. Nu de dag line ups gemaakt zijn twijfel ik tussen een combi ticket of een vrijdag ticket. Vrijdag komen vrijwel alle bands die ik graag wil zien :P Moet vooralsnog nog altijd alleen -.-
-
ga je vaak alleen naar een festival?
ben op een festival 1 keer alleen naar een act gaan kijken omdat iedereen naar een andere wou. Geen spijt van maar het is toch maar wat beu om alleen te staan feesten. Hoewel me dat niet weerhield.
Kans is klein dat niemand mee zal gaan naar dour ookal hadden we dat vorig jaar afgesproken ](*,) Maar mijn broer wil 1 dag gaan zegt ie (dag van ministry) en als dat dan een dag is dat er veel komen van mijn genre zal ik waarschijnlijk meegaan met hem en hem dan 's avonds terug meeten.
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Festivals

Bericht door La Pulga »

Magekingkong schreef:
Dissaboy schreef: Ik zie ziek graag naar Tomorrowland willen maar ben nog maar 15 :? Maar dat is echt een droom die in de toekomst hopelijk ooit uit gaat.
Tomorrowland is amper/geen id-controle. Jij raakt er met je 1m90+ sowieso binnen. Ben er deze zomer ook naartoe geweest als 15-jarige, dit jaar ook terug 3 dagen (mijn school is er 100m van, voor mezelf zo'n 5-6 km). Ook Summerfestival, Laundry Day, Qontinent staan op mijn lijstje. En reverze volgende week waarschijnlijk.
Ik hoorde van anderen dat ze heel goed controleren daar, maar dat komt misschien omdat dat nederlanders waren :P ach ja, ik kom sowieso binnen, in het jaar dat je 18 wordt, en dat word ik dit jaar

Toegevoegd na 42 seconden:
meetje9. schreef:
Skrillex schreef: Welke dag ga je naar tomorrowland?
geen idee, te zien wat de andere doen. Mij is het allemaal gelijk, wil gewoon gaan voor die insane decors die er elk jaar zijn. De prijs weerhoudt me om 3dagen te gaan. 't Gaat er echt over tbh.
Stefan schreef:Wil erg graag naar graspop. Nu de dag line ups gemaakt zijn twijfel ik tussen een combi ticket of een vrijdag ticket. Vrijdag komen vrijwel alle bands die ik graag wil zien :P Moet vooralsnog nog altijd alleen -.-
-
ga je vaak alleen naar een festival?
ben op een festival 1 keer alleen naar een act gaan kijken omdat iedereen naar een andere wou. Geen spijt van maar het is toch maar wat beu om alleen te staan feesten. Hoewel me dat niet weerhield.
Kans is klein dat niemand mee zal gaan naar dour ookal hadden we dat vorig jaar afgesproken ](*,) Maar mijn broer wil 1 dag gaan zegt ie (dag van ministry) en als dat dan een dag is dat er veel komen van mijn genre zal ik waarschijnlijk meegaan met hem en hem dan 's avonds terug meeten.
Ik ga sowieso de 2e dag, vind ik toch wel de vetste
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Dief
Berichten: 2414
Lid geworden op: zaterdag 12 april 2008, 13:33
RS: D i e f (OSRS)

Re: Festivals

Bericht door Dief »

Nikki schreef: Ik ben wel een keer ervandoor gegaan op een schooluitstapje om te meeten hoor :''D Da's wel anders maar alsnog.
Dat was met mij he? :D
Bartt
Ex-moderator
Berichten: 5699
Lid geworden op: zaterdag 27 september 2008, 21:03
Oude naam: Esc_Wash0r

Re: Festivals

Bericht door Bartt »

Ik wil erg graag de 4 dagen van Rock Werchter doen, normaal ga ik die dus ook doen dit jaar.

@Topicstarter, RW én Tomorrowland? Dat wordt een dure grap!
Outside of a dog, a book is man’s best friend. Inside of a dog, it’s too dark to read.

GROUCHO MARX
Afbeelding
Plaats reactie