Festivals & Concerten

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
lieven_
Berichten: 2158
Lid geworden op: vrijdag 31 december 2010, 22:28

Re: Festivals

Bericht door lieven_ »

Magekingkong schreef:
Dissaboy schreef: Ik zie ziek graag naar Tomorrowland willen maar ben nog maar 15 :? Maar dat is echt een droom die in de toekomst hopelijk ooit uit gaat.
Tomorrowland is amper/geen id-controle. Jij raakt er met je 1m90+ sowieso binnen. Ben er deze zomer ook naartoe geweest als 15-jarige, dit jaar ook terug 3 dagen (mijn school is er 100m van, voor mezelf zo'n 5-6 km). Ook Summerfestival, Laundry Day, Qontinent staan op mijn lijstje. En reverze volgende week waarschijnlijk.
Reverze wou ik ook graag heen, had mijn ticket gewoon veel vroeger moeten kopen toen ik nog geld had :'D.
Afbeelding
Dissaboy
Ex-moderator
Berichten: 16918
Lid geworden op: woensdag 16 december 2009, 18:00
RS: Dissaboy (f2p)
Oude naam: Hardwell
Contacteer:

Re: Festivals

Bericht door Dissaboy »

Magekingkong schreef:
Dissaboy schreef: Ik zie ziek graag naar Tomorrowland willen maar ben nog maar 15 :? Maar dat is echt een droom die in de toekomst hopelijk ooit uit gaat.
Tomorrowland is amper/geen id-controle. Jij raakt er met je 1m90+ sowieso binnen. Ben er deze zomer ook naartoe geweest als 15-jarige, dit jaar ook terug 3 dagen (mijn school is er 100m van, voor mezelf zo'n 5-6 km). Ook Summerfestival, Laundry Day, Qontinent staan op mijn lijstje. En reverze volgende week waarschijnlijk.
Hmm nice man, ja ik zie er ook wat volwassener uit maar ik woon in Amsterdam, ik geloof je best maar je snapt denk ik wel dat ik dan geen risico ga nemen :P
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Festivals

Bericht door La Pulga »

Bartt schreef: Ik wil erg graag de 4 dagen van Rock Werchter doen, normaal ga ik die dus ook doen dit jaar.

@Topicstarter, RW én Tomorrowland? Dat wordt een dure grap!
Ik weer het, maa RW is nog niet zeker, mijn maten houden niet echt van rock, als ze al gaan, gaan ze voor de dubstep :P
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Festivals

Bericht door Zion »

Skrillex schreef:
Bartt schreef: Ik wil erg graag de 4 dagen van Rock Werchter doen, normaal ga ik die dus ook doen dit jaar.

@Topicstarter, RW én Tomorrowland? Dat wordt een dure grap!
Ik weer het, maa RW is nog niet zeker, mijn maten houden niet echt van rock, als ze al gaan, gaan ze voor de dubstep :P
dan zouk al zeker nie gaan. Al da geld betalen voor een paar dub/dnb namen
terwijl enkel skream/amon tobin echte namen zijn. Nuja Netsky is altijd nice feestje en voor jullie skrillex waarschijnlijk ook (niet voor zijn muziek en al veel negatieve verhalen gehoord over zijn mixing skills) dus zou er het geld niet voor over hebben.

enige naam waar ik WEL geld voor over heb is paul kalkbrenner. Maar ben anti-werchter ik dusja :mrgreen:
Afbeelding
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Festivals

Bericht door Stefan »

meetje9. schreef:
Skrillex schreef: Welke dag ga je naar tomorrowland?
geen idee, te zien wat de andere doen. Mij is het allemaal gelijk, wil gewoon gaan voor die insane decors die er elk jaar zijn. De prijs weerhoudt me om 3dagen te gaan. 't Gaat er echt over tbh.
Stefan schreef:Wil erg graag naar graspop. Nu de dag line ups gemaakt zijn twijfel ik tussen een combi ticket of een vrijdag ticket. Vrijdag komen vrijwel alle bands die ik graag wil zien :P Moet vooralsnog nog altijd alleen -.-
-
ga je vaak alleen naar een festival?
ben op een festival 1 keer alleen naar een act gaan kijken omdat iedereen naar een andere wou. Geen spijt van maar het is toch maar wat beu om alleen te staan feesten. Hoewel me dat niet weerhield.
Kans is klein dat niemand mee zal gaan naar dour ookal hadden we dat vorig jaar afgesproken ](*,) Maar mijn broer wil 1 dag gaan zegt ie (dag van ministry) en als dat dan een dag is dat er veel komen van mijn genre zal ik waarschijnlijk meegaan met hem en hem dan 's avonds terug meeten.
Nope, dit is de 1e keer dat ik naar een festival ga. Maar mijn vrienden zijn niet echt metalheads, dat is wel jammer met dit soort dingen. Zou graag Slayer, Amon Amarth, Sabaton, Ozzy en Ensiferum willen zien. Die komen allemaal op vrijdag. De dagen erna komen er ook wel wat leuke bands, maar alles wat ik wilde zien eigenlijk vrijdag :P Maargoed, ik moet vanuit Nederland dan naar België, en weet niet hoe dat allemaal zit als je 1 dag gaat met vervoer enzo
Afbeelding
Trabbie
Ex-moderator
Berichten: 6662
Lid geworden op: vrijdag 22 december 2006, 17:34
Clan: Lunagang Funclan
Contacteer:

Re: Festivals

Bericht door Trabbie »

3 dagen Tomorrowland, Mysteryland en nog wat kleine festivals in de buurt. :)
J3ram
Berichten: 1784
Lid geworden op: zondag 6 januari 2008, 16:20

Re: Festivals

Bericht door J3ram »

NLsk1ll3rNL schreef: tomorrowland - zwarte cros - ground zero - qlimax - hardbass - loudnes - pussylounge - moh - defqon - decibel.
daar hou ik het maar bij :D !

Ground zero kan ik thuis horen als de wind goed staat :). Maar jij bent toch nog geen 18?
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Festivals

Bericht door Stefan »

Nikki schreef: Nou Stefan als je zo laat nog terug moet vanuit een festival in België dan denk ik niet dat er in Nederland nog OV rondrijdt tegen de tijd dat je de grens over bent.
Jah precies, dus weet niet echt wat te doen =/ Want kan dan ook niet op de camping overnachten. 3 Dagen is ook leuk, maar wel 70 euro duurder.
Afbeelding
MrSenne
Berichten: 17974
Lid geworden op: maandag 14 mei 2007, 16:12

Re: Festivals

Bericht door MrSenne »

Dit jaar waarschijnlijk weer Pukkelpop, maar zou ook wel een paar dagen naar Rock Werchter willen gaan. :(
-Stan
Berichten: 6869
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:30
Oude naam: DNL

Re: Festivals

Bericht door -Stan »

Stefan schreef:
meetje9. schreef:
Skrillex schreef: Welke dag ga je naar tomorrowland?
geen idee, te zien wat de andere doen. Mij is het allemaal gelijk, wil gewoon gaan voor die insane decors die er elk jaar zijn. De prijs weerhoudt me om 3dagen te gaan. 't Gaat er echt over tbh.
Stefan schreef:Wil erg graag naar graspop. Nu de dag line ups gemaakt zijn twijfel ik tussen een combi ticket of een vrijdag ticket. Vrijdag komen vrijwel alle bands die ik graag wil zien :P Moet vooralsnog nog altijd alleen -.-
-
ga je vaak alleen naar een festival?
ben op een festival 1 keer alleen naar een act gaan kijken omdat iedereen naar een andere wou. Geen spijt van maar het is toch maar wat beu om alleen te staan feesten. Hoewel me dat niet weerhield.
Kans is klein dat niemand mee zal gaan naar dour ookal hadden we dat vorig jaar afgesproken ](*,) Maar mijn broer wil 1 dag gaan zegt ie (dag van ministry) en als dat dan een dag is dat er veel komen van mijn genre zal ik waarschijnlijk meegaan met hem en hem dan 's avonds terug meeten.
Nope, dit is de 1e keer dat ik naar een festival ga. Maar mijn vrienden zijn niet echt metalheads, dat is wel jammer met dit soort dingen. Zou graag Slayer, Amon Amarth, Sabaton, Ozzy en Ensiferum willen zien. Die komen allemaal op vrijdag. De dagen erna komen er ook wel wat leuke bands, maar alles wat ik wilde zien eigenlijk vrijdag :P Maargoed, ik moet vanuit Nederland dan naar België, en weet niet hoe dat allemaal zit als je 1 dag gaat met vervoer enzo
Event travel en dergelijken organiseren vaak bussen met meer dan honderd opstapplaatsen door heel NL. Ik ga bijv. naar Daydream met event-travel, je krijgt week van te voren te horen hoe laat hij precies vertrekt en hoelaat hij terug is.
Jelle
Ex-chatmoderator
Berichten: 3021
Lid geworden op: maandag 20 maart 2006, 18:00
RS: Jelle (p2p)
Clan: Echo of Silence
Oude naam: Sylverus
Contacteer:

Re: Festivals

Bericht door Jelle »

1 dag tomorrowland hoop ik wel te plannen :P Voor de rest ben ik niet echt zó hard voor festivals.
"Dream as if you'll live forever, live as if you'll die tomorrow."
ex-Dutch Generation Council, ex-Leader of Euphoria
17th to Untrimmed Slayer Cape
Afbeelding
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Festivals

Bericht door Stefan »

Ik zie Graspop niet op Event-travel staan. Op metalbus kan het wel, maar dan moet ik perse eerst met de trein nog naar Eindhoven. En die bussen rijden alleen in combinatie met een combi ticket =/
Afbeelding
Robbom
Berichten: 6396
Lid geworden op: zondag 30 maart 2008, 11:08
RS: Robbom (p2p)
Clan: Dutch Phoenix
Oude naam: Robbom
Contacteer:

Re: Festivals

Bericht door Robbom »

Tellen concerten ook? 3 maart was Rammstein in Ahoy, enige avond en waarschijnlijk ook de enige keer in NL dit jaar. Was vorig jaar aangekondigd, binnen 2 dagen uitverkocht. Rammstein geht los :(
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Festivals

Bericht door Melliw Naj »

Skrillex schreef:
Bartt schreef: Ik wil erg graag de 4 dagen van Rock Werchter doen, normaal ga ik die dus ook doen dit jaar.

@Topicstarter, RW én Tomorrowland? Dat wordt een dure grap!
Ik weer het, maa RW is nog niet zeker, mijn maten houden niet echt van rock, als ze al gaan, gaan ze voor de dubstep :P
Er komt maar 1 dubstep artiest? :") Dat is Skream.
Vincentje
Berichten: 8225
Lid geworden op: zaterdag 10 januari 2009, 11:45
Oude naam: Grote Cola

Re: Festivals

Bericht door Vincentje »

Ik ga sowieso defqon/hardbass en tomorrow land lijkt mooi!
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Festivals

Bericht door La Pulga »

Melliw Naj schreef:
Skrillex schreef:
Bartt schreef: Ik wil erg graag de 4 dagen van Rock Werchter doen, normaal ga ik die dus ook doen dit jaar.

@Topicstarter, RW én Tomorrowland? Dat wordt een dure grap!
Ik weer het, maa RW is nog niet zeker, mijn maten houden niet echt van rock, als ze al gaan, gaan ze voor de dubstep :P
Er komt maar 1 dubstep artiest? :") Dat is Skream.
Chase & status, deadmau5 katy B (?)

Toegevoegd na 1 minuten:
meetje9. schreef:
Skrillex schreef:
Bartt schreef: Ik wil erg graag de 4 dagen van Rock Werchter doen, normaal ga ik die dus ook doen dit jaar.

@Topicstarter, RW én Tomorrowland? Dat wordt een dure grap!
Ik weer het, maa RW is nog niet zeker, mijn maten houden niet echt van rock, als ze al gaan, gaan ze voor de dubstep :P
dan zouk al zeker nie gaan. Al da geld betalen voor een paar dub/dnb namen
terwijl enkel skream/amon tobin echte namen zijn. Nuja Netsky is altijd nice feestje en voor jullie skrillex waarschijnlijk ook (niet voor zijn muziek en al veel negatieve verhalen gehoord over zijn mixing skills) dus zou er het geld niet voor over hebben.

enige naam waar ik WEL geld voor over heb is paul kalkbrenner. Maar ben anti-werchter ik dusja :mrgreen:
Klopt, hij mixt alles van te voren aan elkaar en voegt dan live effecten toe, maar er zijn genoeg grote DJ's die dat ook doen, Tiesto, david guetta, deadmau5 etc.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Halle
Ex-moderator
Berichten: 19465
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 8:46

Re: Festivals

Bericht door Halle »

Skrillex schreef:
Melliw Naj schreef:
Skrillex schreef:
Bartt schreef: Ik wil erg graag de 4 dagen van Rock Werchter doen, normaal ga ik die dus ook doen dit jaar.

@Topicstarter, RW én Tomorrowland? Dat wordt een dure grap!
Ik weer het, maa RW is nog niet zeker, mijn maten houden niet echt van rock, als ze al gaan, gaan ze voor de dubstep :P
Er komt maar 1 dubstep artiest? :") Dat is Skream.
Chase & status, deadmau5 katy B (?)
Je moet niet naar Deadmau5 gaan voor dubstep hoor. Hij heeft 2 officiële dubstep nummers (One Trick Phony, en Raise Your Weapon), en nog een paar nog niet officieel uitgebrachte nummers (maar die draait hij toch nooit).
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Festivals

Bericht door La Pulga »

Halle schreef:
Skrillex schreef:
Melliw Naj schreef:
Skrillex schreef:
Bartt schreef: Ik wil erg graag de 4 dagen van Rock Werchter doen, normaal ga ik die dus ook doen dit jaar.

@Topicstarter, RW én Tomorrowland? Dat wordt een dure grap!
Ik weer het, maa RW is nog niet zeker, mijn maten houden niet echt van rock, als ze al gaan, gaan ze voor de dubstep :P
Er komt maar 1 dubstep artiest? :") Dat is Skream.
Chase & status, deadmau5 katy B (?)
Je moet niet naar Deadmau5 gaan voor dubstep hoor. Hij heeft 2 officiële dubstep nummers (One Trick Phony, en Raise Your Weapon), en nog een paar nog niet officieel uitgebrachte nummers (maar die draait hij toch nooit).
Ja klopt, maar ik vind het wel vet, pinkpop :wub: :wub:

Maar deadmua5 en skrillex live zijn zo vet, vooral die effecten, decors en dj boot wat ze hebben, dat maakt hun ook zo goed, de energie die achter hun muziek zit. Op echt dubstep kun je als buitenstaander niet echt los gaan, maar draai skrillex of deadmau5 en iedereen gaat helemaal los, ik was vorig jaar met een vriend bij deadmau5, hij had nog nooit van hem gehoord, maar ging helemaal los daar. Want dansbaarheid is heel erg belangrijk bij muziek.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Gebruikersavatar
Il Seduttore
Berichten: 2120
Lid geworden op: maandag 26 februari 2007, 16:23
RS: Profane_Dart (OSRS)
Oude naam: eendje56

Re: Festivals

Bericht door Il Seduttore »

Ik ga naar Groezrock (hele festival) en Graspop (hele festival), Pinkpop de zondag als ik het kan betalen, zelfde geld voor de donderdag van Werchter...
Waarom lees je dit?
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Festivals

Bericht door Melliw Naj »

Oja Katy B was ik vergeten maar Chase & Status en Deadmau5 zijn echt geen Dubstep. :') Voor de rest hoef ik Skrillex niet live te zien omdat waarschijnlijk zo band als bijvoorbeeld The Kooks staat. Wat ik steeds vaker hoor is dat Skrillex live bagger is, zeker met eerste jaren.

Verder heb ik vooral zin in Amon Tobin op Rock Werchter als je op electro gebied kijkt, hopelijk is tent donker genoeg om zijn effecten echt goed te laten zien. Als dat gebeurt word beste live show die ik ooit ga zien in mijn leven.
Dat word zo geweldig, ben benieuwd wat toekomst brengt want dit is al ongelooflijk mooi.
Skrillex schreef: Maar deadmua5 en skrillex live zijn zo vet, vooral die effecten, decors
Kijk 3 yt link in post boven me, als je van effecten houd. :') Deadmau5/Skrillex show stelt helemaal niks voor vergelijke met Amon Tobin.
Plaats reactie