Festivals & Concerten

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Festivals

Bericht door Off-er »

So far ga ik naar Dauwpop, verder nog kijken of ik naar een groter festival ga dit jaar, of dat ik daar volgend jaar mee ga beginnen :p

Pukkelpop en Rock en Seine wil ook nog wel, maar dan moet de line-up fatsoenlijk zijn xD
Afbeelding
Halle
Ex-moderator
Berichten: 19465
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 8:46

Re: Festivals

Bericht door Halle »

Skrillex schreef:Ja klopt, maar ik vind het wel vet, pinkpop :wub: :wub:

Maar deadmua5 en skrillex live zijn zo vet, vooral die effecten, decors en dj boot wat ze hebben, dat maakt hun ook zo goed, de energie die achter hun muziek zit. Op echt dubstep kun je als buitenstaander niet echt los gaan, maar draai skrillex of deadmau5 en iedereen gaat helemaal los, ik was vorig jaar met een vriend bij deadmau5, hij had nog nooit van hem gehoord, maar ging helemaal los daar. Want dansbaarheid is heel erg belangrijk bij muziek.
Klopt, ik heb Deadmau5 vorig jaar ook op Pinkpop gezien. De beste dance performance waar ik ooit ben geweest. (:
Iedereen ging HELEMAAL los haha.

Toegevoegd na 1 minuten:
Melliw Naj schreef:
Verder heb ik vooral zin in Amon Tobin op Rock Werchter als je op electro gebied kijkt, hopelijk is tent donker genoeg om zijn effecten echt goed te laten zien. Als dat gebeurt word beste live show die ik ooit ga zien in mijn leven.
In- of uitklappen •

Dat word zo geweldig, ben benieuwd wat toekomst brengt want dit is al ongelooflijk mooi.
Skrillex schreef: Maar deadmua5 en skrillex live zijn zo vet, vooral die effecten, decors
Kijk 3 yt link in post boven me, als je van effecten houd. :') Deadmau5/Skrillex show stelt helemaal niks voor vergelijke met Amon Tobin.
True, Amon Tobin's shows zijn niet zomaar show's. Echt niet normaal meer die effecten. :P
Maar verder moet je wel echt van z'n muziek houden, want het is vaak erg vreemd (waar ik wel van houd).
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Festivals

Bericht door Melliw Naj »

Inderdaad dat wel, dat was bij begin nog moeilijk met overhalen van vriendin om naar toe te gaan. :') Ze kan Deadmau5 nog beetje waarderen bijvoorbeeld maar dat vond ze niks. Gelukkig heeft de show geholpen om toch haar over te halen om daar heen te gaan. :wub: En ik heb beloofd om naar Ed Sheeran te gaan als geen geweldige band tegelijk speelt. :c
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Festivals

Bericht door Zion »

Amon tobin is samen met Paul kalkbrenner de enige reden om naar werchter te gaan (skream toch al gezien)
I<3 lasershows. En I<3 Contact (laatste vid van AT live :p)
Plastikman op pukkelpop in 2010, niemand wou mee omdat ze het niet kenden. Stonden ze daar met hun mond open toen we binnenkwamen :mrgreen:
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Festivals

Bericht door La Pulga »

Melliw Naj schreef: Oja Katy B was ik vergeten maar Chase & Status en Deadmau5 zijn echt geen Dubstep. :') Voor de rest hoef ik Skrillex niet live te zien omdat waarschijnlijk zo band als bijvoorbeeld The Kooks staat. Wat ik steeds vaker hoor is dat Skrillex live bagger is, zeker met eerste jaren.

Verder heb ik vooral zin in Amon Tobin op Rock Werchter als je op electro gebied kijkt, hopelijk is tent donker genoeg om zijn effecten echt goed te laten zien. Als dat gebeurt word beste live show die ik ooit ga zien in mijn leven.
Dat word zo geweldig, ben benieuwd wat toekomst brengt want dit is al ongelooflijk mooi.
Skrillex schreef: Maar deadmua5 en skrillex live zijn zo vet, vooral die effecten, decors
Kijk 3 yt link in post boven me, als je van effecten houd. :') Deadmau5/Skrillex show stelt helemaal niks voor vergelijke met Amon Tobin.
Ja Amon Tomin even buiten beschouwing gelaten haha, dat overtreft bijna niks :P maar die komen toch neit naar werchter/tomorrowland? Ofwel?
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
sandwave
Berichten: 2733
Lid geworden op: maandag 12 september 2011, 18:33

Re: Festivals

Bericht door sandwave »

Als je show en decors wilt moet je naar tomorrowland. Punt.
Trotse eigenaar van één van de eerste meesterwerken van k0nijn!
Afbeelding
Yep, it's me!
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Festivals

Bericht door La Pulga »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:wub: :wub: :wub: :wub:

Toegevoegd na 2 minuten:
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
sandwave
Berichten: 2733
Lid geworden op: maandag 12 september 2011, 18:33

Re: Festivals

Bericht door sandwave »

Dat decor van de mainstage van 2009 vind ik nog steeds et mooiste. Vooral omdat de dj hoger staat en helemaal in het decor is verwerkt. :)
Trotse eigenaar van één van de eerste meesterwerken van k0nijn!
Afbeelding
Yep, it's me!
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Festivals

Bericht door La Pulga »

sandwave schreef: Dat decor van de mainstage van 2009 vind ik nog steeds et mooiste. Vooral omdat de dj hoger staat en helemaal in het decor is verwerkt. :)
Wat voor decor hebben ze dit jaar dan? Ze eigenlijk gewoon de DJ in de mond van die boom moeten zetten :P
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
sandwave
Berichten: 2733
Lid geworden op: maandag 12 september 2011, 18:33

Re: Festivals

Bericht door sandwave »

Skrillex schreef:
sandwave schreef: Dat decor van de mainstage van 2009 vind ik nog steeds et mooiste. Vooral omdat de dj hoger staat en helemaal in het decor is verwerkt. :)
Wat voor decor hebben ze dit jaar dan? Ze eigenlijk gewoon de DJ in de mond van die boom moeten zetten :P
Decor van dit jaar krijg je niet te horen tot et zover is. ;)
Trotse eigenaar van één van de eerste meesterwerken van k0nijn!
Afbeelding
Yep, it's me!
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Festivals

Bericht door La Pulga »

sandwave schreef:
Skrillex schreef:
sandwave schreef: Dat decor van de mainstage van 2009 vind ik nog steeds et mooiste. Vooral omdat de dj hoger staat en helemaal in het decor is verwerkt. :)
Wat voor decor hebben ze dit jaar dan? Ze eigenlijk gewoon de DJ in de mond van die boom moeten zetten :P
Decor van dit jaar krijg je niet te horen tot et zover is. ;)
Oh oke, want ik meen me te herinneren dat ze dat decor van vorig jaar al 2 weken ofzo van te voren bekend hadden gemaakt haha :P
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
-Atkshark
Berichten: 771
Lid geworden op: zaterdag 16 mei 2009, 19:54

Re: Festivals

Bericht door -Atkshark »

Intents festival ga ik heen en naar Decibel. Als het meezit ook nog naar Q-base, en als ik echt veel geld heb haha dan nog Defqon 1. Maar daar ga ik waarschijnlijk volgend jaar heen ;).
Afbeelding
Vincentje
Berichten: 8225
Lid geworden op: zaterdag 10 januari 2009, 11:45
Oude naam: Grote Cola

Re: Festivals

Bericht door Vincentje »

Afbeelding
Afbeelding

<3
Afbeelding
-Atkshark
Berichten: 771
Lid geworden op: zaterdag 16 mei 2009, 19:54

Re: Festivals

Bericht door -Atkshark »

Brilletje op en gaan!!
Afbeelding
Vincentje
Berichten: 8225
Lid geworden op: zaterdag 10 januari 2009, 11:45
Oude naam: Grote Cola

Re: Festivals

Bericht door Vincentje »

Brilletje of pilletje? haha
Afbeelding
-Atkshark
Berichten: 771
Lid geworden op: zaterdag 16 mei 2009, 19:54

Re: Festivals

Bericht door -Atkshark »

Vincentje schreef: Brilletje of pilletje? haha
Allebei :mrgreen:
Afbeelding
Imii
Berichten: 1086
Lid geworden op: zondag 24 april 2011, 9:42

Re: Festivals

Bericht door Imii »

Intents,defqon,summerfest,decibel :D
Failed a test today, they told me to spell legend and I wrote my name.
D ries
Berichten: 734
Lid geworden op: maandag 3 januari 2011, 15:17
Oude naam: Baws Dries

Re: Festivals

Bericht door D ries »

reverze,BassLeader, Summer, Laundryday, Pukkelpop

Lets the party begin 8-)
Afbeelding
MQ-9 Reaper
Berichten: 9816
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 15:21
Oude naam: Koetje

Re: Festivals

Bericht door MQ-9 Reaper »

Afbeelding


@Stefan, Limp Bizkit is ook vet om te zien, en er is zo goed als zeker geen OV als je daar om 1 uur weg gaat.
Afbeelding
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Festivals

Bericht door Stefan »

Jah, Break stuff wil ik eigenlijk wel eens meemaken :P Dat geeft altijd zieke crowds. Er zit denk niets anders op dan 3 dagen te doen. Maar hoe veel betaal je voor een basic tent om te overnachten? Liefst zo goedkoop mogelijk
Afbeelding
Plaats reactie