Festivals & Concerten

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Daan »

Leuk man.
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Nikki- »

Ik weet niet wie dat is en ik kom ook niet backstage dus ik zie niet veel mogelijkheden.
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Kipcorn »

Ruthless schreef: maandag 11 september 2017, 22:59
Kipcorn schreef: maandag 11 september 2017, 18:30 Vrijdag naar Kvelertak in Doornroosje.
Kvelertak was best wel vet als voorprogramma van metallica, heb er goed van genoten
Daar ken ik ze ook van, daarom kaarten a 15€ gekocht in Nijmegen.
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Melliw Naj »

Nikki- schreef: dinsdag 12 september 2017, 9:57 Ik weet niet wie dat is en ik kom ook niet backstage dus ik zie niet veel mogelijkheden.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=19271 ... 7ba1069c1e

Ik weet dat ze iets voor moet regelen, maar misschien tijdens concert gewoon in de zaal staat. Vooraan staan en hard Catweazel schreeuwen, tot een blonde dame (die voor jou lang is) naar je toe loopt.
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Bearserk »

D A A N
Afbeelding
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Nikki- »

Melliw Naj schreef: dinsdag 12 september 2017, 12:45
Nikki- schreef: dinsdag 12 september 2017, 9:57 Ik weet niet wie dat is en ik kom ook niet backstage dus ik zie niet veel mogelijkheden.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=19271 ... 7ba1069c1e

Ik weet dat ze iets voor moet regelen, maar misschien tijdens concert gewoon in de zaal staat. Vooraan staan en hard Catweazel schreeuwen, tot een blonde dame (die voor jou lang is) naar je toe loopt.
Voor mij is iedereen lang, dus vooraan staan ga ik sowieso proberen want anders zie ik geen steek.
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Nikki- »

Nightwish op Fortarock volgend jaar! :o Denk dat ik voor komend jaar maar gewoon combi koop, en kan gewoon lekker thuis slapen ipv op camping die er mogelijk komt :mrgreen:
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Daan »

Waarom zou je dat doen lol.
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Nikki- »

Nouja het is überhaupt nog helemaal niet zeker of er een camping komt, maar ik ben waarschijnlijk ook alleen of met mn vriend en we zijn allebei niet zo van camping afterparty (als je met een groep vrienden bent dan is het wel gezellig maar verder heb ik er niet zo veel te zoeken, en moet ook nog beetje kunnen slapen). Dusja als je er toch maar 15 min vanaf woont, kun je er maar beter gebruik van maken :p
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Bearserk »

waarom zou je naar een festival gaan als je NIET naar de camping party gaat
Afbeelding
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Nikki- »

Voor de muziek natuurlijk.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Daan »

Ik snap nu wel waarom je geen vrienden hebt.
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Nikki- »

Kan altijd nog vrienden worden met JW.
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Bearserk »

muziek vind je ook op youtube
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Sam »

Vinden jullie dat echt zo raar ja? Fortarock camping is sowieso compleet anders dan lowlands achtig festival
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Nikki- »

Nog naast het feit dat ze nog bezig zijn met inventariseren of er een camping kan komen... :') Vraag me ook af waar ze die dan willen neerzetten als ie er komt.
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Bearserk »

Ruthless schreef: maandag 11 september 2017, 22:59
Kipcorn schreef: maandag 11 september 2017, 18:30 Vrijdag naar Kvelertak in Doornroosje.
Kvelertak was best wel vet als voorprogramma van metallica, heb er goed van genoten
Ik zag kvelertak 1x live en dat was het slechtste concert dat ik ooit heb gezien
Afbeelding
Aphex
Berichten: 3806
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2014, 16:14
Oude naam: linkerteelbal

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Aphex »

Lenneas schreef: donderdag 7 september 2017, 13:58
Aphex schreef: donderdag 7 september 2017, 13:17
Lenneas schreef: donderdag 7 september 2017, 11:36
Rems schreef: donderdag 7 september 2017, 11:14 nja, vind het vooral ziek dat ze in ruigoord staan. best wel vet zo in die kerk.
Dat heb ik dus met Innervisions. Eigenlijk belachelijk dat één van de grootste labels een feestje doet voor 300 man. Waarvan die 300 alleen maar vrienden zijn van Next Monday's Hangover. Intieme sfeer oke. Maar dat kan je ook van grotere zalen zeggen. Bij Innervisions denken ze ook wij doen lekker een feestje in die kerk. De rest boeit ons niet. Ben allang blij dat ze het niet in de School doen. Tegen de rij zag ik al enorm op.
Had ook graag hier heen gewild, maar ja niet te doen inderdaad
Het was echt schandalig. Ben intens blij dat ik alsnog kaarten heb kunnen regelen.
Zelfde bij die Giegling avond zo te horen...
Do I have a life, or am I just living?
Lenneas
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 25 mei 2014, 17:16
RS: Lenneas

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Lenneas »

Aphex schreef: woensdag 13 september 2017, 19:05
Lenneas schreef: donderdag 7 september 2017, 13:58
Aphex schreef: donderdag 7 september 2017, 13:17
Lenneas schreef: donderdag 7 september 2017, 11:36
Rems schreef: donderdag 7 september 2017, 11:14 nja, vind het vooral ziek dat ze in ruigoord staan. best wel vet zo in die kerk.
Dat heb ik dus met Innervisions. Eigenlijk belachelijk dat één van de grootste labels een feestje doet voor 300 man. Waarvan die 300 alleen maar vrienden zijn van Next Monday's Hangover. Intieme sfeer oke. Maar dat kan je ook van grotere zalen zeggen. Bij Innervisions denken ze ook wij doen lekker een feestje in die kerk. De rest boeit ons niet. Ben allang blij dat ze het niet in de School doen. Tegen de rij zag ik al enorm op.
Had ook graag hier heen gewild, maar ja niet te doen inderdaad
Het was echt schandalig. Ben intens blij dat ik alsnog kaarten heb kunnen regelen.
Zelfde bij die Giegling avond zo te horen...
Tja capaciteit van 300 is ook zeer beperkt. Is wel opvallend dat Giegling, Dystopian en Innervisions kiezen voor kleine venues. Je ziet steeds vaker dat organisaties kiezen voor een exclusief feest tijdens ADE. Ik ben nog steeds zeer blij met Innervisions kaarten kan het niet vaak genoeg zeggen.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Rems »

volgensmij passen er meer dan 300 man in de kerk. maar denk dat ze niet eens 200 kaartjes verkopen inderdaad, en de rest gewoon reserveren voor matties.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie