Festivals & Concerten

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Sjowie
Berichten: 1688
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Sjowie »

In hardstyle wordt juist weer te veel nieuwe shit gedraaid en pakken artiesten er veel te weinig oude platen bij. En als ze dat al doen zijn het de hitjes, terwijl er zó veel meer is. :(
Aron

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Aron »

Hardstyle is kapot, kijk gewoon meer uit naar onder de radar dan qbase
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Bearserk »

public proposal is echt mega auti en kut voor de andere persoon
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Daan »

Bearserk schreef: maandag 23 juli 2018, 17:18 public proposal is echt mega auti en kut voor de andere persoon
Aan haar reactie te zien vond ze het echt helemaal geweldig, tenzij jij natuurlijk beter weet.
Of ze kan waanzinnig goed toneelspelen, maar dat denk ik toch niet.
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Volture »

Daan schreef: maandag 23 juli 2018, 15:06 Was tijdens een set op de mainstage ineens dat de muziek stopte en dat de dj zo zei van "iemand wil even wat zeggen" en toen kwam er zo'n random dude het podium op die zo ging vragen van "kan mijn vriendin hierheen komen" en toen vroeg hij haar daar ten huwelijk, iedereen werd echt helemaal gek. Was stiekem toch wel een kippenvelmomentje.
Echt fucking kut dus, zou ik echt totaal geen zin in hebben als ik daar uit mn plaat sta te gaan, flikkert op
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Sam »

Vertel nog meer boeiende dingen
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Ruthless
Berichten: 15287
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Ruthless »

sam flikker op met je nep interesse
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Daan »

Volture schreef: maandag 23 juli 2018, 17:41
Daan schreef: maandag 23 juli 2018, 15:06 Was tijdens een set op de mainstage ineens dat de muziek stopte en dat de dj zo zei van "iemand wil even wat zeggen" en toen kwam er zo'n random dude het podium op die zo ging vragen van "kan mijn vriendin hierheen komen" en toen vroeg hij haar daar ten huwelijk, iedereen werd echt helemaal gek. Was stiekem toch wel een kippenvelmomentje.
Echt fucking kut dus, zou ik echt totaal geen zin in hebben als ik daar uit mn plaat sta te gaan, flikkert op
Misschien, maar in die crowd was je wel echt een van de weinigen geweest. Nogmaals, het is het festival er ook wel naar.
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Niels »

public proposals zijn helemaal mooi en zeker op zon festival waar over het algemeen wel goede vibes hangen
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Daan »

Niels schreef: maandag 23 juli 2018, 18:12 public proposals zijn helemaal mooi en zeker op zon festival waar over het algemeen wel goede vibes hangen
That was the comment I was looking for.

Als niemand er problemen mee lijkt te hebben, de crowd het wel echt kon waarderen en haar reactie gewoon echt supercute was, why the hate?
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Volture »

Ik zeg toch alleen dat ik t helemaal kut zou vinden als ik er stond jij achterlijke koekwaus
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Daan »

Ja ja ja ja
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Melliw Naj »

Eens met Volture
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Niels »

toch jammer dat jullie je niet even kunnen verplaatsen in andermans liefde en geluk'
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Sam »

Hou je geluk privé
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Melliw Naj »

Als er een lekkere set wordt gedraaid waarin je zit, dan is het toch klote om uit te gaan voor een cringe activiteit? Het komt nu over alsof muziek niet boeit en randzaken leuk is (tussen de set door), soort Tomorrowland voor kids. Dat vind ik redelijk wank.
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Niels »

nja zon ding duurt echt niet langer dan 5 minuten en mocht het elk festival gebeuren dan is dat natuurlijk kut maar ik ben niet zon mierenneuker en zeker niet als ik op een festival ben
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Festivals & Concerten

Bericht door La Pulga »

Daan schreef: maandag 23 juli 2018, 18:18
Niels schreef: maandag 23 juli 2018, 18:12 public proposals zijn helemaal mooi en zeker op zon festival waar over het algemeen wel goede vibes hangen
That was the comment I was looking for.

Als niemand er problemen mee lijkt te hebben, de crowd het wel echt kon waarderen en haar reactie gewoon echt supercute was, why the hate?
De crowd

Maat kies een taal

Toegevoegd na 1 uur, 11 minuten en 41 seconden:
https://www.facebook.com/djmagazine/vid ... 503833796/

Deze vent
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Rems »

Sam schreef: maandag 23 juli 2018, 19:43 Hou je geluk privé
vind dit wel een goeie. als ik een chick ten huwelijk zou rvagen (wat ik denk ik nooit zou doen) hoef ik dat echt neit te delen met allemaal random 1000 mensen. ik zou dat doen op en ziek mooie rustige plek waar we ons allebei fijn voelen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Daan »

In het echt/filmpje zei hij iets van "it's great to be a part of the Liquicity family, and I wanted to share this magical moment with you", dus hij vond dit naar alle waarschijnlijkheid leuker dan om het op een ziek mooie rustige plek te doen
Plaats reactie