Festivals & Concerten

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Festivals & Concerten

Bericht door rarevogelman »

kilboy590 schreef: zondag 30 december 2018, 7:28 @Lenneas, Awakenings vandaag??
Volgens mij wel! Ik ben er ook weer bijj
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
Lenneas
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 25 mei 2014, 17:16
RS: Lenneas

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Lenneas »

Ik ben er zeker.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40332
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Daan »

rarevogelman schreef: zondag 30 december 2018, 14:52
kilboy590 schreef: zondag 30 december 2018, 7:28 @Lenneas, Awakenings vandaag??
Volgens mij wel! Ik ben er ook weer bijj
Ik miste je op het Winterfestival eergisteren! Was echt een van de feesten van het jaar man, een en al vibes.
Ruthless
Berichten: 15269
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Ruthless »

maar waren het goeie of slechte vibes
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Festivals & Concerten

Bericht door rarevogelman »

Daan schreef: zondag 30 december 2018, 16:47
rarevogelman schreef: zondag 30 december 2018, 14:52
kilboy590 schreef: zondag 30 december 2018, 7:28 @Lenneas, Awakenings vandaag??
Volgens mij wel! Ik ben er ook weer bijj
Ik miste je op het Winterfestival eergisteren! Was echt een van de feesten van het jaar man, een en al vibes.
Een vierde feest in een week tijd zou iets teveel van het goede worden haha! Maar was chill dusss?
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40332
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Daan »

Ja was echt insane, heerlijke manier om het jaar mee af te sluiten. Geluid was ook echt weer top, dat doet NDSM wel goed. De kou.. wat minder haha.
Gebruikersavatar
kilboy590
Berichten: 109
Lid geworden op: donderdag 26 maart 2009, 21:28

Re: Festivals & Concerten

Bericht door kilboy590 »

aaah fck, niet meer gezien. Anders konden we eens meeten.
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Festivals & Concerten

Bericht door rarevogelman »

Daan schreef: maandag 31 december 2018, 3:03 Ja was echt insane, heerlijke manier om het jaar mee af te sluiten. Geluid was ook echt weer top, dat doet NDSM wel goed. De kou.. wat minder haha.
Nicee lekker! Haha ja de kou daar.. Dat weerhoudt mij er ook van daar heen te gaan =P~
kilboy590 schreef: dinsdag 1 januari 2019, 21:16 aaah fck, niet meer gezien. Anders konden we eens meeten.
Volgende keer dan! Was wel weer een heerlijk feest. Er werd echt heerlijk gedraaid alleen dat gebeuk van Capriati de laatste 2cuur had van mij niet gehoeven lol
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
Gebruikersavatar
kilboy590
Berichten: 109
Lid geworden op: donderdag 26 maart 2009, 21:28

Re: Festivals & Concerten

Bericht door kilboy590 »

Bwa, zonder de dope vind ik beuktechno beter op een feest omdar er dan uitbundiger gedanst wordt.. Maar voor zo te luisteren blijft het heerlijk. De tickets stonden goedkoop en wou een 3-daagse nieuwjaar.. Vroeger vond ik rondspacen op dixon & co iets toffer ;) Maar het was echt een fantastisch feest! Die afsluiter van Joseph was meer dan welkom! Me goed geamuseerd en een serieus goede performance gezien van alle dj’s. Gashouder stelt me nooit teleur. Was wel net aan het pissen toen het vuurwerk was, loool
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Festivals & Concerten

Bericht door rarevogelman »

Same hahah, was toen ook net aan het lakken volgens mij.
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40332
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Daan »

Nagels lakken?
Lenneas
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 25 mei 2014, 17:16
RS: Lenneas

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Lenneas »

Was mooi Awake de 30ste. Ame man of the match. Draaide lekker stevig. Tale of Us vond ik bij vlagen goed, maar ook heel goedkoop scoren. Een lange break een nog langere stilte en de muziek weer aanzetten. Tsja zo kan iedereen scoren. Maarja het werkt, de mensen vinden het mooi. Als je Tale of Us in oktober voor het laatst hebt gezien kreeg je echt een totale herhaling van zetten. Het laatste uur was echt een playlist aanzetten met alle hitjes en klaar. Dix had nog ff technische problemen in het begin, volgens mij speelde hij twee tracks per ongeluk tegelijk af. Daarna een solide set wat je van hem verwacht, redelijk vernieuwend als ik het vergelijk met oktober, nog steeds 80% unreleased. Wel jammer dat hij en Ame 2x een zelfde track draaide. Ik heb 5 minuten vuurwerk gekeken bij Joseph en ik was weg. Ik heb gekregen wat ik had verwacht en daar ben ik blij mee.

Gisteren de Nieuw, was heel dik en gezellig. Nu 3.5 maand wachten op DGTL.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40332
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Daan »

Lenneas schreef: woensdag 2 januari 2019, 15:41 Was mooi Awake de 30ste. Ame man of the match. Draaide lekker stevig. Tale of Us vond ik bij vlagen goed, maar ook heel goedkoop scoren. Een lange break een nog langere stilte en de muziek weer aanzetten. Tsja zo kan iedereen scoren. Maarja het werkt, de mensen vinden het mooi. Als je Tale of Us in oktober voor het laatst hebt gezien kreeg je echt een totale herhaling van zetten. Het laatste uur was echt een playlist aanzetten met alle hitjes en klaar. Dix had nog ff technische problemen in het begin, volgens mij speelde hij twee tracks per ongeluk tegelijk af. Daarna een solide set wat je van hem verwacht, redelijk vernieuwend als ik het vergelijk met oktober, nog steeds 80% unreleased. Wel jammer dat hij en Ame 2x een zelfde track draaide. Ik heb 5 minuten vuurwerk gekeken bij Joseph en ik was weg. Ik heb gekregen wat ik had verwacht en daar ben ik blij mee.

Gisteren de Nieuw, was heel dik en gezellig. Nu 3.5 maand wachten op DGTL.
Is dat niet.. normaal? Niet als het niet bedoeld is natuurlijk, maar double drops komen toch wel vaak voor?
Lenneas
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 25 mei 2014, 17:16
RS: Lenneas

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Lenneas »

Daan schreef: woensdag 2 januari 2019, 15:43
Lenneas schreef: woensdag 2 januari 2019, 15:41 Was mooi Awake de 30ste. Ame man of the match. Draaide lekker stevig. Tale of Us vond ik bij vlagen goed, maar ook heel goedkoop scoren. Een lange break een nog langere stilte en de muziek weer aanzetten. Tsja zo kan iedereen scoren. Maarja het werkt, de mensen vinden het mooi. Als je Tale of Us in oktober voor het laatst hebt gezien kreeg je echt een totale herhaling van zetten. Het laatste uur was echt een playlist aanzetten met alle hitjes en klaar. Dix had nog ff technische problemen in het begin, volgens mij speelde hij twee tracks per ongeluk tegelijk af. Daarna een solide set wat je van hem verwacht, redelijk vernieuwend als ik het vergelijk met oktober, nog steeds 80% unreleased. Wel jammer dat hij en Ame 2x een zelfde track draaide. Ik heb 5 minuten vuurwerk gekeken bij Joseph en ik was weg. Ik heb gekregen wat ik had verwacht en daar ben ik blij mee.

Gisteren de Nieuw, was heel dik en gezellig. Nu 3.5 maand wachten op DGTL.
Is dat niet.. normaal? Niet als het niet bedoeld is natuurlijk, maar double drops komen toch wel vaak voor?
Twee tracks tegelijkertijd afspelen om niet in te mixen is niet gebruikelijk.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40332
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Daan »

Meh. Misschien is het dan alleen echt gebruikelijk in "mijn" scene, maar double of zelfs tripledrops komen echt ontzettend vaak voor. Twee tunes die normaal gesproken totaal niet op elkaar lijken, maar tegelijk zoveel toevoegen dat het eigenlijk gewoon 1 goedlopende track is.
Electronic music DJs sometimes perform what is called a "double drop": beatmatching two tracks in such a way that the drop, and hence the respective climaxes of both tracks, occur at the same time
Maar ik zie het al inderdaad. Deze set van een uur van Dixon heeft 16 tracks, terwijl deze van AMC in een uur 78 tracks heeft (waarvan de meerderheid dus double of triple drops zijn).
Vind ik ook wel het mooie, eigenlijk. Een setlist maken is een ding, maar meerdere liedjes vinden die tegelijk nog beter zijn dan alleen is natuurlijk nog wel knapper, imo.

Nog een voorbeeldje, Andy C (56 tracks/uur) en Adam Beyer (14,5 tracks/uur). Zit voor mij gewoon veel meer energie en variatie in, waardoor sets veel interessanter blijven.

Maar goed ieder zijn ding hè!
Lenneas
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 25 mei 2014, 17:16
RS: Lenneas

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Lenneas »

Daan schreef: woensdag 2 januari 2019, 16:39 Meh. Misschien is het dan alleen echt gebruikelijk in "mijn" scene, maar double of zelfs tripledrops komen echt ontzettend vaak voor. Twee tunes die normaal gesproken totaal niet op elkaar lijken, maar tegelijk zoveel toevoegen dat het eigenlijk gewoon 1 goedlopende track is.
Electronic music DJs sometimes perform what is called a "double drop": beatmatching two tracks in such a way that the drop, and hence the respective climaxes of both tracks, occur at the same time
Maar ik zie het al inderdaad. Deze set van een uur van Dixon heeft 16 tracks, terwijl deze van AMC in een uur 78 tracks heeft (waarvan de meerderheid dus double of triple drops zijn).
Vind ik ook wel het mooie, eigenlijk. Een setlist maken is een ding, maar meerdere liedjes vinden die tegelijk nog beter zijn dan alleen is natuurlijk nog wel knapper, imo.

Nog een voorbeeldje, Andy C (56 tracks/uur) en Adam Beyer (14,5 tracks/uur). Zit voor mij gewoon veel meer energie en variatie in, waardoor sets veel interessanter blijven.

Maar goed ieder zijn ding hè!
Bij de Bubbels spelen ze 5 tracks per 30 seconden dat is toch ziek.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Rems »

vind dat juist irritant als dj's hele tijd nummers spammen.

Toegevoegd na 2 minuten en 18 seconden:
Lenneas schreef: woensdag 2 januari 2019, 15:41 Was mooi Awake de 30ste. Ame man of the match. Draaide lekker stevig. Tale of Us vond ik bij vlagen goed, maar ook heel goedkoop scoren. Een lange break een nog langere stilte en de muziek weer aanzetten. Tsja zo kan iedereen scoren. Maarja het werkt, de mensen vinden het mooi. Als je Tale of Us in oktober voor het laatst hebt gezien kreeg je echt een totale herhaling van zetten. Het laatste uur was echt een playlist aanzetten met alle hitjes en klaar. Dix had nog ff technische problemen in het begin, volgens mij speelde hij twee tracks per ongeluk tegelijk af. Daarna een solide set wat je van hem verwacht, redelijk vernieuwend als ik het vergelijk met oktober, nog steeds 80% unreleased. Wel jammer dat hij en Ame 2x een zelfde track draaide. Ik heb 5 minuten vuurwerk gekeken bij Joseph en ik was weg. Ik heb gekregen wat ik had verwacht en daar ben ik blij mee.

Gisteren de Nieuw, was heel dik en gezellig. Nu 3.5 maand wachten op DGTL.
de nieuw zag er wel nice uit ja, was alleen veel te brak gisteren om daarheen te gaan. snap niet hoe mensen dat doen, 2 dagen achter elkaar ziek feesten.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40332
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Daan »

Op festivals doe je het toch ook.
Sjowie
Berichten: 1682
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Sjowie »

Daan schreef: woensdag 2 januari 2019, 16:39 Meh. Misschien is het dan alleen echt gebruikelijk in "mijn" scene, maar double of zelfs tripledrops komen echt ontzettend vaak voor. Twee tunes die normaal gesproken totaal niet op elkaar lijken, maar tegelijk zoveel toevoegen dat het eigenlijk gewoon 1 goedlopende track is.
Electronic music DJs sometimes perform what is called a "double drop": beatmatching two tracks in such a way that the drop, and hence the respective climaxes of both tracks, occur at the same time
Maar ik zie het al inderdaad. Deze set van een uur van Dixon heeft 16 tracks, terwijl deze van AMC in een uur 78 tracks heeft (waarvan de meerderheid dus double of triple drops zijn).
Vind ik ook wel het mooie, eigenlijk. Een setlist maken is een ding, maar meerdere liedjes vinden die tegelijk nog beter zijn dan alleen is natuurlijk nog wel knapper, imo.

Nog een voorbeeldje, Andy C (56 tracks/uur) en Adam Beyer (14,5 tracks/uur). Zit voor mij gewoon veel meer energie en variatie in, waardoor sets veel interessanter blijven.

Maar goed ieder zijn ding hè!
Zegt misschien juist wat over de spanningsboog van de gemiddelde bezoeker als je zoveel mogelijk tracks wil horen om het interessant te houden.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40332
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Daan »

Dat is natuurlijk totaal het punt niet, maar het is goed met je.
Plaats reactie