Festivals & Concerten

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Sam »

Gefeliciteerd aphex
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Rems »

gefeliciteerd rems
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Aphex
Berichten: 3806
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2014, 16:14
Oude naam: linkerteelbal

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Aphex »

ty sam
Do I have a life, or am I just living?
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Sam »

np rems
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Sjowie
Berichten: 1688
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Sjowie »

Defqon.1 was weer een prachtig weekend.
Aphex
Berichten: 3806
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2014, 16:14
Oude naam: linkerteelbal

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Aphex »

lol hardstyle
Do I have a life, or am I just living?
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: Festivals & Concerten

Bericht door rarevogelman »

Strange Sounds from Beyond was weer heerlijk. Antal en Hunee waren weer lekker bezig, evenals Izabel en Mad Miran.
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Niels »

ben zelf ook echt totaal niet van de hardstyle tbh
Sjowie
Berichten: 1688
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Sjowie »

Hoeft ook niet, zijn genoeg mensen die het wel tof vinden. Ben al lang blij dat hardstyle eindelijk uit het dal van 2013-2015/2016 aan het kruipen is.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Rems »

nou ik heb filmpjes gezien van de defqon mainstage en het zag er super cringe uit. allemaal van die mc's die domme shit roepen.

Toegevoegd na 33 seconden:
en lekker dat nummer 'weekend warriors' draaien tijdens de eindshow, komop man, zelfs in 2012 was dat nummer kut
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Sam »

Sjowie schreef: maandag 25 juni 2018, 22:37 Hoeft ook niet, zijn genoeg mensen die het wel tof vinden. Ben al lang blij dat hardstyle eindelijk uit het dal van 2013-2015/2016 aan het kruipen is.
Was er een dal?
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Sjowie
Berichten: 1688
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Sjowie »

Sam schreef: dinsdag 26 juni 2018, 7:22
Sjowie schreef: maandag 25 juni 2018, 22:37 Hoeft ook niet, zijn genoeg mensen die het wel tof vinden. Ben al lang blij dat hardstyle eindelijk uit het dal van 2013-2015/2016 aan het kruipen is.
Was er een dal?
Ja. Zowat alleen maar kick/screech raw, de weinige euphoric was alleen maar mega blij en kazig zonder kracht zoals vroeger. Begint nu, op wat uitschieters naar het extreem geforceerde harde na, steeds meer naar elkaar toe. Melodieus met goede kicks, gewoon weer hardstyle dus. Ging in die tijd wel naar feesten maar meer omdat ik niet echt openminded genoeg was voor andere muziek en ik van het aantal artiesten die nog wel wat leuks deden meer kon genieten. Dat aantal is echt enorm toegenomen.
Rems schreef: dinsdag 26 juni 2018, 1:11 nou ik heb filmpjes gezien van de defqon mainstage en het zag er super cringe uit. allemaal van die mc's die domme shit roepen.

Toegevoegd na 33 seconden:
en lekker dat nummer 'weekend warriors' draaien tijdens de eindshow, komop man, zelfs in 2012 was dat nummer kut
MC's mogen ze van mij ook afschaffen, heeft de muziek imo niet nodig. Wbt de eindshow, geen idee wat daar allemaal in zat, sloot ergens anders af. Maar als het 2013 anthem er in zat is dat wel een slechte zaak.
Aron

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Aron »

Waarschijnlijk riep de MC of intro stem gewoon iets over de weekend gasten met de woorden 'weekend warriors' en dacht Rems dat dat het nummer was
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Festivals & Concerten

Bericht door elzou »

Hebben jullie Ecstatic nog in actie gezien?
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Sjowie
Berichten: 1688
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Sjowie »

Ja! Heerlijk setje. Jammer dat het tijdens Power Hour was, ze hadden echt veel meer publiek verdiend.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Rems »

Aron schreef: dinsdag 26 juni 2018, 10:24 Waarschijnlijk riep de MC of intro stem gewoon iets over de weekend gasten met de woorden 'weekend warriors' en dacht Rems dat dat het nummer was
nee ik hoorde gewoon precies die stem van van het nummer 'weekend warriors' en die zei 'weekend warriors' tijdens dat vuurwerk enzo op het einde.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Festivals & Concerten

Bericht door elzou »

Sjowie schreef: dinsdag 26 juni 2018, 11:18 Ja! Heerlijk setje. Jammer dat het tijdens Power Hour was, ze hadden echt veel meer publiek verdiend.
Ze timmeren aardig aan de weg.
Ik heb nog met Jordi Sterk in het team gezeten, jarenlang.
En, een maatje van me trekt nog dagelijks met ze op.

Dus ik ken verder geen hardstyle maar hou Ecstatic wel in de gaten
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Sjowie
Berichten: 1688
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Sjowie »

Na een weekendje met hardstyle zaterdag naar Awakenings. Pittig veel zin in.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Rems »

joey ga je zondag? ik heb waarschijnlijk gastenlijst dus dan kom ik ook wel ff
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40369
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Daan »

Why gastenlijst?
Plaats reactie