Het Auto topic!

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Aron

Re: Het Auto topic!

Bericht door Aron »

Niels schreef: maandag 10 december 2018, 0:50 niemand met een fulltime baan en zelfrespect woont met vrienden


Nice Daanbubbel.
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Het Auto topic!

Bericht door Bearserk »

Niets mis met huisgenoten na je studententijd lol, zeker met hoe kut het nu is om een normale plek te vinden
Afbeelding
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: Het Auto topic!

Bericht door Niels »

Aron schreef: maandag 10 december 2018, 8:30
Niels schreef: maandag 10 december 2018, 0:50 niemand met een fulltime baan en zelfrespect woont met vrienden


Nice Daanbubbel.
misschien maar ken echt letterlijk niemand die dat doet en niet al mijn contacten zitten uni

Toegevoegd na 2 minuten en 3 seconden:
trouwens kan echt moeilijk geloven dat je serieus aan je leven wilt beginnen als je een huis koopt met vrienden
Aron

Re: Het Auto topic!

Bericht door Aron »

Dat laatste is net zo hard een bubbel.
Ruthless
Berichten: 15287
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Het Auto topic!

Bericht door Ruthless »

er is letterlijk maar 1 vriend waar ik het goed genoeg mee kan vinden om serieus samen te wonen
alleen het probleem is dat hij onregelmatig werkt en dat is dan echt super kut, maken we steeds elkaar wakker, je hebt bijna geen momenten om vrienden uit te kunnen nodigen enzo
verder zijn al mijn vrienden best wel sloebers en doen niks serieus met hun leven lol
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Gebruikersavatar
blauw3
Berichten: 412
Lid geworden op: maandag 30 juli 2007, 9:51
RS: Blauw3 (p2p)

Re: Het Auto topic!

Bericht door blauw3 »

Beetje zonde om hem te verbouwen en originele delen bewaren voor als je hem verkoopt... zit je weer met die meuk die je zelf hebt aangeschaft.

Toegevoegd na 3 minuten en 22 seconden:
Ruthless schreef: maandag 10 december 2018, 15:45 er is letterlijk maar 1 vriend waar ik het goed genoeg mee kan vinden om serieus samen te wonen
alleen het probleem is dat hij onregelmatig werkt en dat is dan echt super kut, maken we steeds elkaar wakker, je hebt bijna geen momenten om vrienden uit te kunnen nodigen enzo
verder zijn al mijn vrienden best wel sloebers en doen niks serieus met hun leven lol
Doe jij wel wat serieus met je leven?
Afbeelding
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Het Auto topic!

Bericht door Rems »

Niels schreef: maandag 10 december 2018, 0:50 niemand met een fulltime baan en zelfrespect woont met vrienden

Toegevoegd na 32 seconden:
daarnaast gaat het hier ook over een huis kopen he
wats deze onzin, in steden wonen zat mensen met huisgenoten, ook die al fulltime werken. in een studio wonen is best kut.

ik woon ook alleen, vind over het algemeen wel chill maar mis wel af en toe huisgenoten. gelukkig wonen er veel vrienden op <20min fietsen. ik moet echt 3/4x per week chillen, anders verveel ik me best wel sinds ik geen games meer speel.

Toegevoegd na 1 minuut en 22 seconden:
sowieso >huis kopen??? Wat denken jullie wel niet, hebben jullie enige verstand van de huizenmarkt? Enige manieren om een huis te fixen is

- kk skeer zijn zodat je sociale huur krijgt
- 10-20 jaar in de rij staan bij woningnet
- kk rijk zijn zodat je een huis kan kopen ( met een normaal inkomen krijg je echt geen hypotheek meer).

Toegevoegd na 19 seconden:
of je gaat in een fucking gat wonen waar niks is, iedereen zn ding.

Toegevoegd na 3 seconden:
of je gaat in een fucking gat wonen waar niks is, iedereen zn ding.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ruthless
Berichten: 15287
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Het Auto topic!

Bericht door Ruthless »

blauw3 schreef: maandag 10 december 2018, 16:22 Beetje zonde om hem te verbouwen en originele delen bewaren voor als je hem verkoopt... zit je weer met die meuk die je zelf hebt aangeschaft.

Toegevoegd na 3 minuten en 22 seconden:
Ruthless schreef: maandag 10 december 2018, 15:45 er is letterlijk maar 1 vriend waar ik het goed genoeg mee kan vinden om serieus samen te wonen
alleen het probleem is dat hij onregelmatig werkt en dat is dan echt super kut, maken we steeds elkaar wakker, je hebt bijna geen momenten om vrienden uit te kunnen nodigen enzo
verder zijn al mijn vrienden best wel sloebers en doen niks serieus met hun leven lol
Doe jij wel wat serieus met je leven?
hoezo zonde? kan ik er in ieder geval wel een tijd mee rijden hoe ik m het mooist vind
aftermarket onderdelen verkoop ik dan apart 2e hands weer

nja ik deel gewoon mee aan de maatschappij, doe niemand kwaad en ben een beetje rondjes aan het rijden met mn auto dus ja
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Gebruikersavatar
blauw3
Berichten: 412
Lid geworden op: maandag 30 juli 2007, 9:51
RS: Blauw3 (p2p)

Re: Het Auto topic!

Bericht door blauw3 »

En dan raak je die onderdelen niet kwijt... mooi man geld dumpen, als je er vanaf wilt mag je het ook wel aan mij geven.
Je rijd toch niet serieus de hele dag maar rondjes? althans dat hoop ik voor je...
Afbeelding
Afbeelding
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: Het Auto topic!

Bericht door Niels »

Rems schreef: maandag 10 december 2018, 16:55
Niels schreef: maandag 10 december 2018, 0:50 niemand met een fulltime baan en zelfrespect woont met vrienden

Toegevoegd na 32 seconden:
daarnaast gaat het hier ook over een huis kopen he
wats deze onzin, in steden wonen zat mensen met huisgenoten, ook die al fulltime werken. in een studio wonen is best kut.

ik woon ook alleen, vind over het algemeen wel chill maar mis wel af en toe huisgenoten. gelukkig wonen er veel vrienden op <20min fietsen. ik moet echt 3/4x per week chillen, anders verveel ik me best wel sinds ik geen games meer speel.

Toegevoegd na 1 minuut en 22 seconden:
sowieso >huis kopen??? Wat denken jullie wel niet, hebben jullie enige verstand van de huizenmarkt? Enige manieren om een huis te fixen is

- kk skeer zijn zodat je sociale huur krijgt
- 10-20 jaar in de rij staan bij woningnet
- kk rijk zijn zodat je een huis kan kopen ( met een normaal inkomen krijg je echt geen hypotheek meer).

Toegevoegd na 19 seconden:
of je gaat in een fucking gat wonen waar niks is, iedereen zn ding.

Toegevoegd na 3 seconden:
of je gaat in een fucking gat wonen waar niks is, iedereen zn ding.
je kan zeker wel huis kopen met modaal inkomen als je maar niet gewoon te grote stad gaat wonen of voorstad
Aron schreef: maandag 10 december 2018, 14:47 Dat laatste is net zo hard een bubbel.
oneens
Aron

Re: Het Auto topic!

Bericht door Aron »

Wat kan je daar niet aan geloven? Zijn er genoeg die anders leven dan jij of ik. Heb kameraden waar het inderdaad compleet fout mee zou gaan maar ook vrienden die er alleen maar voor zouden zorgen dat ik het uiterste uit mijzelf zou halen. Hoe is dat geen serieus leven bijvoorbeeld.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Het Auto topic!

Bericht door Rems »

als je in die facebook groepen kijkt waar mensen kamergenoten enzo zoeken, zijn ze bijna altijd opzoek naar werkende mensen van rond de 25.

liever op een leuke plek wonen met huisgenoten dan vast zitten in een koophuis in een kut dorp.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ruthless
Berichten: 15287
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Het Auto topic!

Bericht door Ruthless »

blauw3 schreef: maandag 10 december 2018, 17:06 En dan raak je die onderdelen niet kwijt... mooi man geld dumpen, als je er vanaf wilt mag je het ook wel aan mij geven.
Je rijd toch niet serieus de hele dag maar rondjes? althans dat hoop ik voor je...
oh die onderdelen zijn sneller weg als een volledige auto hoor :p

Toegevoegd na 24 seconden:
nee ik rij niet heel de dag rondjes, maar ik rij wel veel omdat ik t leuk vind, naar meetings, vrienden etc
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Gebruikersavatar
blauw3
Berichten: 412
Lid geworden op: maandag 30 juli 2007, 9:51
RS: Blauw3 (p2p)

Re: Het Auto topic!

Bericht door blauw3 »

Werk je niet Ruttels?
Afbeelding
Afbeelding
Ruthless
Berichten: 15287
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Het Auto topic!

Bericht door Ruthless »

jawel
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Gebruikersavatar
blauw3
Berichten: 412
Lid geworden op: maandag 30 juli 2007, 9:51
RS: Blauw3 (p2p)

Re: Het Auto topic!

Bericht door blauw3 »

Rondjes rijden is geen werk.
Afbeelding
Afbeelding
Aron

Re: Het Auto topic!

Bericht door Aron »

Blauw tryhard
Gebruikersavatar
blauw3
Berichten: 412
Lid geworden op: maandag 30 juli 2007, 9:51
RS: Blauw3 (p2p)

Re: Het Auto topic!

Bericht door blauw3 »

Hoezo dat nou weer?
Afbeelding
Afbeelding
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: Het Auto topic!

Bericht door Niels »

je haat op elk woord dat hij zegt
Aron schreef: maandag 10 december 2018, 17:26 Wat kan je daar niet aan geloven? Zijn er genoeg die anders leven dan jij of ik. Heb kameraden waar het inderdaad compleet fout mee zou gaan maar ook vrienden die er alleen maar voor zouden zorgen dat ik het uiterste uit mijzelf zou halen. Hoe is dat geen serieus leven bijvoorbeeld.
natuurlijk kan ik dat geloven, ongetwijfeld wonen er mensen samen die fulltime werken en geen relatie hebben

maar voor iemand die buiten de randstad woont met een fulltime baan vind ik het gewoon vreemd advies, zeker omdat daar nog al de cultuur heerst dat je straight een huis koopt
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40367
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het Auto topic!

Bericht door Daan »

Gelukkig woont Ruttels prima in de Randstad.
Plaats reactie