Slowtalk topic (was nachttopic)

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Als je moest kiezen tussen het vangen van een Abra of een Dratini, welke zou je dan kiezen?|

Abra
12
13%
Dratini
47
51%
Ik houd niet van leuke dingen
34
37%
 
Totaal aantal stemmen: 93

Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Bearserk »

Volture schreef: vrijdag 28 september 2018, 23:16
Daan schreef: vrijdag 28 september 2018, 22:55Ik heb makkelijk praten ofc vanuit een chicksstad
Ik heb chicks jongens!!!!!!
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Rems »

Ruthless schreef: vrijdag 28 september 2018, 23:00 ik kan opzich prima met chicks omgaan en praten zolang er niks in zit zegmaar
pas als er echt een stap gemaakt moet worden naar wat serieuzers shit ik m gewoon en ik weet niet waarom :’)
en de enige manier om t te fixen is om ballen te groeien en daar ben ik me van bewust, maar ik voel me te fijn in mn comfort zone
fix gewoon je auto lmao

Toegevoegd na 8 seconden:
die kan geen nee zeggen ;)))))))))))

Toegevoegd na 16 seconden:
een chick als je haar eerst dood maakt ook nie btw

pro tip
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Sjowie
Berichten: 1688
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Sjowie »

Broken Note draaide vannacht op een feestje waar ik was, teringvette Drum 'n Bass.
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Atem_nijo »

ik vandaag naar feestje met jayline en dub zero
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Niels »

Ruthless schreef: vrijdag 28 september 2018, 23:00 ik kan opzich prima met chicks omgaan en praten zolang er niks in zit zegmaar
pas als er echt een stap gemaakt moet worden naar wat serieuzers shit ik m gewoon en ik weet niet waarom :’)
en de enige manier om t te fixen is om ballen te groeien en daar ben ik me van bewust, maar ik voel me te fijn in mn comfort zone
de trick om zelfverzekerd te zijn is om het te faken
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Nikki- »

Kom er nu pas achter dat je bij KLM wel gratis je stoel kan wisselen in tegenstelling tot al die budgetmaatschappijen, nu heb ik een extra fijne stoel :D/

Toegevoegd na 17 seconden:
Was ook de eerste die incheckte geloof ik want kon nog alles kiezen.
Aron

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Aron »

Is niet altijd zo vgm, betaalde afgelopen zomer nog €5 per stoel.
Wel kan je al het bier wegkoppen tijdens de vlucht, superchill
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Nikki- »

Als je van tevoren je stoel reserveert kost het €5 voor economy geloof ik, maar als je wacht tot met online inchecken kun je terwijl je incheckt gratis kiezen uit alle ongereserveerde stoelen. Op mijn vlucht had dus niemand een stoel gereserveerd I guess want alles was nog open voor die gratis keuze.
Aron

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Aron »

Oh zo, netjes. Was vooraf inderdaad, dan heb ik niks gezegd :')
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Daan »

Nikki- schreef: maandag 1 oktober 2018, 11:28 Kom er nu pas achter dat je bij KLM wel gratis je stoel kan wisselen in tegenstelling tot al die budgetmaatschappijen, nu heb ik een extra fijne stoel :D/

Toegevoegd na 17 seconden:
Was ook de eerste die incheckte geloof ik want kon nog alles kiezen.
Daarom altijd met KLM vliegen.
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Niels »

nee altijd budget vliegen vanaf eindhoven charleroi of zaventem
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Rems »

ik snap et nut nooit zo goed van zoveel stages op een indoor feest. 1-2 stages is prima, meer dan dat is beetje onnodig.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Daan »

Niels schreef: maandag 1 oktober 2018, 14:02 nee altijd budget vliegen vanaf eindhoven charleroi of zaventem
Nee man. Heb ik deze zomer eens gedaan naar Malta (vanaf Eindhoven) en het prijsverschil was de reistijd, het vroegere opstaan, het niet gratis eten/drinken krijgen in het vliegtuig en de extra reiskosten naar en vanaf Eindhoven echt niet waard.
Laatst gewijzigd door Daan op maandag 1 oktober 2018, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Rems »

ik woon 10min reizen van schiphol, zou echt neit weten waarom is naar fkn eindhoven zou gaan om een paar tientjes te besparen lol.

Toegevoegd na 24 seconden:
als je in de buurt van eindhoven ofzo woont is het wel logisch ja
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Dieselpker »

Dusseldorf weeze is ook goeie
FEYENOORD ROTTERDAM
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Megareus12 »

In 2009 hebben we €250 pp bespaard toen we naar Amerika gingen door te rijden naar Brussel (Zaventem), vanaf daar vliegen Schiphol en dan naar Seattle. Voor de terugweg ongeveer hetzelfde, LA -> Minneapolis/St. Paul -> Schiphol -> Brussel (Zaventem).

Mijn ouders wonen 15 min van Schiphol...

Sloeg echt nergens op, maar €1000 is wel de moeite waard. Anders ben ik het met Daan eens, er zijn betere manieren om wat lullige tientjes te besparen.
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Atem_nijo »

Ik deed peking - Amsterdam met klm en het was de beste vlucht ooit.
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Nikki- »

Ik kan kiezen uit Norwegian en SAS voor +- 90 euro en KLM voor 110 retour steeds, maar bij Norwegian en SAS moet je veel vroeger boeken om die prijzen te krijgen, ze hebben veel vaker vertraging, Norwegian vliegt überhaupt maar 1x per dag en die tijd sluit niet fijn aan voor mij (KLM kan ik echt 10 tijden ofzo kiezen), en KLM is net wat meer comfort en dus gratis stoelwissel, gratis snack en drankje aan boord enzo. Ik vloog eerst wanneer het kon ook Ryanair en easyJet enzo maar sinds ik door een annulering 1x überhaupt niet heb kunnen vliegen ben ik toch wel op die prijsvechters uitgekeken. En volgens mij is KLM ook wel net iets liever voor de werknemers enzo.

Toegevoegd na 1 minuut en 47 seconden:
En ze doen ook niet zo moeilijk over hoe groot je tas nou precies is, mijn tas is officieel te dik als ik het voorvak gebruik (heb daar m'n water altijd in) maar bij KLM mag ie zelfs als accessoire onder de stoel en bij die andere maatschappijen had ie niet eens als handbagage mee gemogen of had ik de fles eruit moeten halen.
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Niels »

spaghetti maandag gemaakt maar staat nu nog in de koelkast. ruikt 6/10 maar kunnen ook slechte kookkunsten zijn; eten of niet?
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Daan »

Niet doen
Plaats reactie