Het American Sports topic (NFL, NBA, NHL, ..)

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Het American Sports topic - NBA, NFL!

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Je bent zelf waardeloos, net als b70. Gozert had weer al eens gelijk.
Vele kusjes aan iedereen
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Het American Sports topic - NBA, NFL!

Bericht door Gozert »

Rakazon schreef:
Gozert schreef: Jij bent echt iemand die erbij wil horen :"), als je basketball kent of speelt weet je dat er overtijd komt net zolang totdat er een winnaar komt :")

Zoals voorspelt won de Thunder van de Spurs.
Ja joh hahahaha XDXD het is cool om erbij te horen, gozert jij weet alles. Totaal niet dus, ik kijk pas een tijdje NBA, en ik vind het nu al geweldig, als ik een ding of twee niet weet, kun je mij daarop aanwijzen in plaats van de elitistische snob uit te hangen die denkt dat hij slim is als hij een ding weet, just saying :'). Daarnaast ken ik basketball, maar het is mij nog nooit overkomen dat ik overtijd had moeten spelen, het was of winst of verlies. Nog nooit zelf gelijkspel gespeelt, maar goed ik wil je ego niet verpesten dus laat ik het hier bij.
Vriend ik basketball al 6 jaar. Kijk al 5 jaar eredivisie basketball in Nederland. Ben bij grote wedstrijden in europa geweest. Ben actief als scheidsrechter. Als iemand wat van Basketball weet ben ik het. Volgend jaar ga ik naar de nba :")
B70
Berichten: 1742
Lid geworden op: woensdag 1 augustus 2012, 12:58
Clan: Doge
Oude naam: Rakazon

Re: Het American Sports topic - NBA, NFL!

Bericht door B70 »

En dat is relevant aan wat ik heb gezegd omdat? Ik blijf bij mijn standpunt dat je een snob bent.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Het American Sports topic - NBA, NFL!

Bericht door i k0nijn i »

Wees gewoon blij dat meer mensen interesse hebben in de sport en verbeter fouten op een vriendelijke manier in plaats van te doen of ze er gewoon wat bij willen horen.
Afbeelding
B70
Berichten: 1742
Lid geworden op: woensdag 1 augustus 2012, 12:58
Clan: Doge
Oude naam: Rakazon

Re: Het American Sports topic - NBA, NFL!

Bericht door B70 »

Precies Konijn :).
William
Berichten: 3575
Lid geworden op: vrijdag 26 februari 2010, 16:28

Re: Het American Sports topic - NBA, NFL!

Bericht door William »

OT: Altijd leuk dat de wedstrijden op zondagavond op degelijke uren zijn voor ons, straks Spurs tegen Celtics!

Vraagje nog, op welke manier kijkt iedereen hier naar de NBA? Ikzelf ben vandejaar overgeschakeld van League Pass naar Ballstreams en ben er enorm tevreden van. Kost zo'n 200 euro minder voor een jaarabonnement (van ~280 naar 80) en het is zelfs betere kwaliteit, met name 60 FPS. Ik ben overtuigd in ieder geval.
AfbeeldingAfbeelding
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Het American Sports topic - NBA, NFL!

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Gozert schreef:
Rakazon schreef:
Gozert schreef: Jij bent echt iemand die erbij wil horen :"), als je basketball kent of speelt weet je dat er overtijd komt net zolang totdat er een winnaar komt :")

Zoals voorspelt won de Thunder van de Spurs.
Ja joh hahahaha XDXD het is cool om erbij te horen, gozert jij weet alles. Totaal niet dus, ik kijk pas een tijdje NBA, en ik vind het nu al geweldig, als ik een ding of twee niet weet, kun je mij daarop aanwijzen in plaats van de elitistische snob uit te hangen die denkt dat hij slim is als hij een ding weet, just saying :'). Daarnaast ken ik basketball, maar het is mij nog nooit overkomen dat ik overtijd had moeten spelen, het was of winst of verlies. Nog nooit zelf gelijkspel gespeelt, maar goed ik wil je ego niet verpesten dus laat ik het hier bij.
Vriend ik basketball al 6 jaar. Kijk al 5 jaar eredivisie basketball in Nederland. Ben bij grote wedstrijden in europa geweest. Ben actief als scheidsrechter. Als iemand wat van Basketball weet ben ik het. Volgend jaar ga ik naar de nba :")
Nog maar 6 jaar bedoel je. Newbie :lol:
Vele kusjes aan iedereen
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Het American Sports topic - NBA, NFL!

Bericht door Gozert »

i k0nijn i schreef: Wees gewoon blij dat meer mensen interesse hebben in de sport en verbeter fouten op een vriendelijke manier in plaats van te doen of ze er gewoon wat bij willen horen.
b70 trollt overal op het forum, hij wil erbij horen niks meer niks minder. Denkt dat hij heel leuk wat kan vertellen maar in feite weet hij niet hoe het spelletje werkt :")
B70
Berichten: 1742
Lid geworden op: woensdag 1 augustus 2012, 12:58
Clan: Doge
Oude naam: Rakazon

Re: Het American Sports topic - NBA, NFL!

Bericht door B70 »

Jij bent echt te achterlijk voor worden. Verlies constant hersencellen door jouw debiele opmerkingen, autist. Is het zo moeilijk om een sport met iemand anders te genieten.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het American Sports topic - NBA, NFL!

Bericht door Daan »

Gozert schreef:
i k0nijn i schreef: Wees gewoon blij dat meer mensen interesse hebben in de sport en verbeter fouten op een vriendelijke manier in plaats van te doen of ze er gewoon wat bij willen horen.
b70 trollt overal op het forum, hij wil erbij horen niks meer niks minder. Denkt dat hij heel leuk wat kan vertellen maar in feite weet hij niet hoe het spelletje werkt :")
Wat ben jij een enorme lúl zeg. Rot toch op man.
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Het American Sports topic - NBA, NFL!

Bericht door Gozert »

Daan schreef:
Gozert schreef:
i k0nijn i schreef: Wees gewoon blij dat meer mensen interesse hebben in de sport en verbeter fouten op een vriendelijke manier in plaats van te doen of ze er gewoon wat bij willen horen.
b70 trollt overal op het forum, hij wil erbij horen niks meer niks minder. Denkt dat hij heel leuk wat kan vertellen maar in feite weet hij niet hoe het spelletje werkt :")
Wat ben jij een enorme lúl zeg. Rot toch op man.
Kom jij eerst is uit de luiers. Tja b70 krijg je ervan als je zoveel trollt dan mogen mensen je vanzelf niet meer.
B70
Berichten: 1742
Lid geworden op: woensdag 1 augustus 2012, 12:58
Clan: Doge
Oude naam: Rakazon

Re: Het American Sports topic - NBA, NFL!

Bericht door B70 »

Oke, whatever, jij bent niet eens het gezeik waard. Jammer dat er mensen zoals jij bestaan.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Het American Sports topic - NBA, NFL!

Bericht door i k0nijn i »

Kom jongens, hou het rustig en geniet gewoon van de prachtige Amerikaanse sporten. Zet elkaar desnoods op die vijandenlijst, voor zover iemand die ooit al gebruikt heeft. :")
Afbeelding
William
Berichten: 3575
Lid geworden op: vrijdag 26 februari 2010, 16:28

Re: Het American Sports topic - NBA, NFL!

Bericht door William »

Low scoring game atm Spurs - Celtics
AfbeeldingAfbeelding
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Het American Sports topic - NBA, NFL!

Bericht door Dieselpker »

William schreef: OT: Altijd leuk dat de wedstrijden op zondagavond op degelijke uren zijn voor ons, straks Spurs tegen Celtics!

Vraagje nog, op welke manier kijkt iedereen hier naar de NBA? Ikzelf ben vandejaar overgeschakeld van League Pass naar Ballstreams en ben er enorm tevreden van. Kost zo'n 200 euro minder voor een jaarabonnement (van ~280 naar 80) en het is zelfs betere kwaliteit, met name 60 FPS. Ik ben overtuigd in ieder geval.
Ik kijk het via sport1, maar volg het niet intensief.

Toegevoegd na 1 uur en 39 minuten:

Wat is Wilson van de Seahawks een baas zeg, 2 keer achter elkaar een cruciale 3rd down binnenhalen.
FEYENOORD ROTTERDAM
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Het American Sports topic - NBA, NFL!

Bericht door i k0nijn i »

Volgt hier iemand de UFC?
Afbeelding
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Het American Sports topic - NBA, NFL!

Bericht door Gozert »

Ik moet zo als ik thuis ben ff zien hoe Hollie Holm van Ronda Rousey gehakt heeft gemaakt. Bij die weigh- ins was ze al een partij arrogant. Hopelijk is ze nu wat voorzichtiger

Toegevoegd na 1 uur en 2 minuten:

Ik heb hem nou gezien, Holm vond ik steengoed ontwijkt de uithalen van Rousey met gemak. Hoop nog wel op een rematch volgend jaar, maar ben bang dat Holm ongenaakbaar is de komende tijd. :mrgreen:
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Het American Sports topic - NBA, NFL!

Bericht door i k0nijn i »

Ik denk dat Ronda wel uit zal zijn op wraak en toch terugkeert. De manier waarop ze haar vorige kampen won was ook niet normaal.

Wel echt een heerlijke K.O.
Afbeelding
Afbeelding
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Het American Sports topic - NBA, NFL!

Bericht door TikTakTokTekTuk »

GSW echt untouchable tot nu toe. Volgens mij grote kans dat we zelfde finale krijgen als vorig jaar, al is het vroeg om dat nu al te zeggen.
Vele kusjes aan iedereen
William
Berichten: 3575
Lid geworden op: vrijdag 26 februari 2010, 16:28

Re: Het American Sports topic - NBA, NFL!

Bericht door William »

Veel te vroeg, maar ze zijn in elk geval wel zéér dominant. Maar alles kan nog veranderen, nog zoveel matchen te gaan.
Wat betreft de East, ik heb geen idee wie een gezonde Cavs zou kunnen bedreigen.
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie