't Hockeytopic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Twantastisch
Berichten: 1198
Lid geworden op: zaterdag 20 augustus 2011, 18:59
Oude naam: Alberto Vermicelli

Re: Hockeytopic

Bericht door Twantastisch »

wie geeft er nu iets om hockey lel
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: Hockeytopic

Bericht door Thomas »

De beste van Europa
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
Terence
Verbannen
Berichten: 20358
Lid geworden op: woensdag 19 oktober 2011, 12:16
Oude naam: J asper

Re: Hockeytopic

Bericht door Terence »

Daar kreg ik altijd commentaar op ik wilde grote stick zeggen E dat hoort zo
TrainerRed schreef:wie geeft er nu iets om hockey lel
Krijg toch een ban
Afbeelding
Bryan030
Berichten: 1682
Lid geworden op: donderdag 7 juli 2011, 12:41

Re: Hockeytopic

Bericht door Bryan030 »

Gay/wijfen sport.
FreeTwan
Berichten: 4354
Lid geworden op: dinsdag 17 mei 2011, 18:28
Oude naam: Avrilfan
Contacteer:

Re: Hockeytopic

Bericht door FreeTwan »

Dexter schreef: Wacht, er zijn ploegen hockey in de lage landen???
Euhm, is toch logisch ._. Er wordt hier zelfs onderwaterhockey gespeeld.
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Hockeytopic

Bericht door Dexter »

Avrilfan schreef:
Dexter schreef: Wacht, er zijn ploegen hockey in de lage landen???
Euhm, is toch logisch ._. Er wordt hier zelfs onderwaterhockey gespeeld.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat er ook maar één sport is waarin een professionele Belgische ploeg bestaat die ook maar iets voorstelt. :s
Afbeelding
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Hockeytopic

Bericht door Meutr »

Dexter schreef:Ik kan me moeilijk voorstellen dat er ook maar één sport is waarin een professionele Belgische ploeg bestaat die ook maar iets voorstelt. :s
Voetbal -> De Rode Duivels

Wielrennen -> Quickstep

En in Volleybal zijn we ook goed. Hardlopen ook redelijk met de Borlées.

Toegevoegd na 55 seconden:

Onze nationale hockeyploeg is overigens ook helemaal niet slecht, lol.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: Hockeytopic

Bericht door Thomas »

Meutr schreef:
Dexter schreef:Ik kan me moeilijk voorstellen dat er ook maar één sport is waarin een professionele Belgische ploeg bestaat die ook maar iets voorstelt. :s
Voetbal -> De Rode Duivels

Wielrennen -> Quickstep

En in Volleybal zijn we ook goed. Hardlopen ook redelijk met de Borlées.

Toegevoegd na 55 seconden:

Onze nationale hockeyploeg is overigens ook helemaal niet slecht, lol.


Nederland/Argentinië >
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
Twantastisch
Berichten: 1198
Lid geworden op: zaterdag 20 augustus 2011, 18:59
Oude naam: Alberto Vermicelli

Re: Hockeytopic

Bericht door Twantastisch »

iThomas schreef:
Meutr schreef:
Dexter schreef:Ik kan me moeilijk voorstellen dat er ook maar één sport is waarin een professionele Belgische ploeg bestaat die ook maar iets voorstelt. :s
Voetbal -> De Rode Duivels

Wielrennen -> Quickstep

En in Volleybal zijn we ook goed. Hardlopen ook redelijk met de Borlées.

Toegevoegd na 55 seconden:

Onze nationale hockeyploeg is overigens ook helemaal niet slecht, lol.


Nederland/Argentinië >
voetbal/wielrennen>hockey
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: Hockeytopic

Bericht door Thomas »

Maar ik denk als Nederland nu een interland tegen Belgie speelt Nederland toch wint :P
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
iRon
Berichten: 12164
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 14:23

Re: Hockeytopic

Bericht door iRon »

Bij ons is hockey ook een grote sport. Kijk hoeveel prijzen we hebben gewonnen met de mannen en dames. Tot gouden olympische medailles, wereldtitels aan toe. Voetbal staat wel op 1, maar daarna denk ik toch dat hockey komt.
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Hockeytopic

Bericht door Meutr »

iThomas schreef: Maar ik denk als Nederland nu een interland tegen Belgie speelt Nederland toch wint :P
Over welke sport heb je het nu? 8-[
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: Hockeytopic

Bericht door Thomas »

Meutr schreef:
iThomas schreef: Maar ik denk als Nederland nu een interland tegen Belgie speelt Nederland toch wint :P
Over welke sport heb je het nu? 8-[

Nu over voetbal.
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Hockeytopic

Bericht door Dexter »

iThomas schreef:
Meutr schreef:
Dexter schreef:Ik kan me moeilijk voorstellen dat er ook maar één sport is waarin een professionele Belgische ploeg bestaat die ook maar iets voorstelt. :s
Voetbal -> De Rode Duivels

Wielrennen -> Quickstep

En in Volleybal zijn we ook goed. Hardlopen ook redelijk met de Borlées.

Toegevoegd na 55 seconden:

Onze nationale hockeyploeg is overigens ook helemaal niet slecht, lol.


Nederland/Argentinië >

Ja, ik snap echt niet waarom we trots zouden moeten zijn, stuur ons naar eender welk EK/WK, en de Belgjes komen terug met evenveel cups/medailles als ze vertrokken waren...

Quickstep, goh, neem Cavendish weg, en wat stelt de ploeg nog voor?

Borlées, al elke dag in het nieuws "ooooh we doen het zo geweldig, ze zijn zelfs geselecteerd voor de finale!" Kijk, met zo'n instelling, als we moeten trots zijn op het feit om gewoon te mogen meedoen, nou, bewijst genoeg over wat België voorstelt op sportvlak.
Afbeelding
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Hockeytopic

Bericht door Meutr »

iThomas schreef:
Meutr schreef:
iThomas schreef: Maar ik denk als Nederland nu een interland tegen Belgie speelt Nederland toch wint :P
Over welke sport heb je het nu? 8-[

Nu over voetbal.
Dan zal ik je toch moeten tegenspreken. Premier League > Eredivisie.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Hockeytopic

Bericht door elzou »

iThomas schreef:
Meutr schreef:
iThomas schreef: Maar ik denk als Nederland nu een interland tegen Belgie speelt Nederland toch wint :P
Over welke sport heb je het nu? 8-[

Nu over voetbal.
Ik verheug me nu al op de reacties.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
FreeTwan
Berichten: 4354
Lid geworden op: dinsdag 17 mei 2011, 18:28
Oude naam: Avrilfan
Contacteer:

Re: Hockeytopic

Bericht door FreeTwan »

Meutr schreef:
iThomas schreef:
Meutr schreef:
iThomas schreef: Maar ik denk als Nederland nu een interland tegen Belgie speelt Nederland toch wint :P
Over welke sport heb je het nu? 8-[

Nu over voetbal.
Dan zal ik je toch moeten tegenspreken. Premier League > Eredivisie.
Wat heeft het feit dat de Premier League van hoger niveau is dan de Eredivisie te maken met dat hij zegt dat hij denkt dat het Nederlands elftal zou winnen van de Rode Duivels? :s
Twantastisch
Berichten: 1198
Lid geworden op: zaterdag 20 augustus 2011, 18:59
Oude naam: Alberto Vermicelli

Re: Hockeytopic

Bericht door Twantastisch »

iThomas schreef:
Meutr schreef:
iThomas schreef: Maar ik denk als Nederland nu een interland tegen Belgie speelt Nederland toch wint :P
Over welke sport heb je het nu? 8-[

Nu over voetbal.
tsja met spelers als van persie weet je het nooit, maar ik denk toch dat belgie net meer kwaliteit/goeie vorm heeft op het moment

Toegevoegd na 1 minuten:

en met net meer kwaliteit bedoel ik natuurlijk veel meer
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Hockeytopic

Bericht door Meutr »

Dexter schreef:Ja, ik snap echt niet waarom we trots zouden moeten zijn, stuur ons naar eender welk EK/WK, en de Belgjes komen terug met evenveel cups/medailles als ze vertrokken waren...

Quickstep, goh, neem Cavendish weg, en wat stelt de ploeg nog voor?

Borlées, al elke dag in het nieuws "ooooh we doen het zo geweldig, ze zijn zelfs geselecteerd voor de finale!" Kijk, met zo'n instelling, als we moeten trots zijn op het feit om gewoon te mogen meedoen, nou, bewijst genoeg over wat België voorstelt op sportvlak.
Dit is een reactie van een Belg die geen sport volgt.

België heeft een jonge voetbalploeg die pas enkele jaren op niveau speelt. Logisch dat we nog geen cups hebben. Dat neemt echter niet weg dat we wel degelijk een goeie ploeg hebben.

Wielrennen is een ploegsport. De hele ploeg rijdt logischerwijze in dienst van de beste sprinter: Cavendish. Dat neemt niet weg dat Quickstep één van de beste ploegen ter wereld is. Een Belgische ploeg. Ondanks zijn slechte seizoen van dit jaar; de wereldkampioen wielrennen is ook een Belg - Gilbert.

De finale lopen op een WK is wel degelijk een goeie prestatie. Jij zegt dat dat je geen Belgische sporters kent die ook maar iets voorstellen. De Borlées stellen wel degelijk wat voor in hun sport. We zijn het vijfde beste land ter wereld in de 4x400 meter.

Toegevoegd na 4 minuten:

En dan vergeet ik weer onze mannelijke hockey ploeg. De Red Lions versloegen gisteren op het EK hockey Olympisch kampioen Duitsland.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Hockeytopic

Bericht door Dexter »

Meutr schreef:
Dexter schreef:Ja, ik snap echt niet waarom we trots zouden moeten zijn, stuur ons naar eender welk EK/WK, en de Belgjes komen terug met evenveel cups/medailles als ze vertrokken waren...

Quickstep, goh, neem Cavendish weg, en wat stelt de ploeg nog voor?

Borlées, al elke dag in het nieuws "ooooh we doen het zo geweldig, ze zijn zelfs geselecteerd voor de finale!" Kijk, met zo'n instelling, als we moeten trots zijn op het feit om gewoon te mogen meedoen, nou, bewijst genoeg over wat België voorstelt op sportvlak.
Dit is een reactie van een Belg die geen sport volgt.

België heeft een jonge voetbalploeg die pas enkele jaren op niveau speelt. Logisch dat we nog geen cups hebben. Dat neemt echter niet weg dat we wel degelijk een goeie ploeg hebben.

Wielrennen is een ploegsport. De hele ploeg rijdt logischerwijze in dienst van de beste sprinter: Cavendish. Dat neemt niet weg dat Quickstep één van de beste ploegen ter wereld is. Een Belgische ploeg. Ondanks zijn slechte seizoen van dit jaar; de wereldkampioen wielrennen is ook een Belg - Gilbert.

De finale lopen op een EK is wel degelijk een goeie prestatie. Jij zegt dat dat je geen Belgische sporters kent die ook maar iets voorstellen. De Borlées stellen wel degelijk wat voor in hun sport.
Inderdaad, ik volg geen sport. Heel mijn leven ken ik het Belgische voetbal als het opschepperige kleutertje dat steeds maar verwijst naar 1986, een éénmalig feit. Nu blijkbaar is er iets op gang, dat wel, maar heb er nog niet veel van gehoord. Blijkbaar geraken de tribunes weer gevuld, en net alleen met fans van de tegenploeg.
Wielrennen hoor ik de laatste jaren ook alleen maar achteruit denderen, vooral nu de "ster" Tom Boonen nog amper iets kan en zich alleen nog bezig houdt met obscure koersen om zijn onkunnen op de grote evenementen te verbergen, of hij is wéér eens gevallen, of wéér heeft hij eens last van een gewricht...
Philippe Gilbert, ok, daar heb je een punt.
Als we dan kijken naar de Olympische Spelen van de voorbije jaren, kan je alleen maar zeggen hoe betreurenswaardig het is. Vorige spelen hebben we drie medailles gehaald, en dat was dan in obscure zaken als zeilen en karabijnschieten. Nu met athletiek in Moskou, het mooiste resultaat een 5e plaats voor een familie Walen die denken het warm water te hebben uitgevonden.
België stelt echt NIETS maar dan ook NIETS voor op het wereldtoneel.
Afbeelding
Plaats reactie