Vakantietopic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Vakantietopic

Bericht door Atem_nijo »

binnen 8 dagen zit ik nu in Havana
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Vakantietopic

Bericht door Nikki- »

Ik ga naar Stockholm en Kopenhagen, misschien nog aan het eind van de zomer naar Londen maar niet zo grote kans. Ben ook alvast aan het nadenken over de vakantie van volgend jaar :')
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Vakantietopic

Bericht door Daan »

elzou schreef: zaterdag 24 juni 2017, 21:10
Daan schreef: zaterdag 24 juni 2017, 18:22 Prenzlauer berg. En waarom niet? Als je toch het geld hebt.
Haha ja ik vind het opmerkelijk, zou dan een huissie aan de zee kopen of zo.

Al is Berlijn facking vet om te wonen hoor, daar niet van.
Mijn vader is echt helemaal verliefd op Berlijn, kwam er vroeger altijd en komt er nu dus al helemaal elke maand. Vandaar.

Verder zelf twee of drie festivals (Liquicity en Mysteryland sowieso (alhoewel Mysteryland waarschijnlijk maar 1 dag) en dan misschien nog Lowlands), weekje Krakau met vrienden, Napoli en Roma met mama's en dan misschien nog ergens heen met mijn vader, al denk ik dat niet.
Al met al iets minder dan afgelopen jaren, maar ik klaag nog steeds niet echt.
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Vakantietopic

Bericht door Melliw Naj »

Eerst volgende vakantie is oktober 2019.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Vakantietopic

Bericht door Zeekoe »

Wup schreef: zaterdag 24 juni 2017, 21:15
Zeekoe schreef: zaterdag 24 juni 2017, 21:08
Wup schreef: zaterdag 24 juni 2017, 19:52 Vorig jaar Peru. Dit jaar Litouwen, Letland en Estland.
Specifieke steden of wat rondtrekken?
Vliegen naar Talinn. 2-3 dagen daar waaronder dagtripje naar Helsinki met de boot. Vervolgens via een dagtrip van 10 uur langs verschillende plekken in Estland naar Letland, Riga. Drie dagen in Riga. Daar ook flink stappen. Vervolgens naar Vilnius in Estland.

Dus eigenlijk wel vooral de hoofdsteden ja. Slapen elke nacht in hostels. Heb alles zelf bij elkaar gezocht.

Kosten: 10 dagen in de Baltische staten. Alle vluchten. Alle accomodatie. Al het busvervoer tussen de steden. Retourferry Helsinki en dagtour Estland: 325 euro
wauw klinkt vet! Met wie doe je dat?
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Vakantietopic

Bericht door Sam »

Daan schreef: zaterdag 24 juni 2017, 21:23
elzou schreef: zaterdag 24 juni 2017, 21:10
Daan schreef: zaterdag 24 juni 2017, 18:22 Prenzlauer berg. En waarom niet? Als je toch het geld hebt.
Haha ja ik vind het opmerkelijk, zou dan een huissie aan de zee kopen of zo.

Al is Berlijn facking vet om te wonen hoor, daar niet van.
Mijn vader is echt helemaal verliefd op Berlijn, kwam er vroeger altijd en komt er nu dus al helemaal elke maand. Vandaar.
Je hoort Duitsers wel altijd hard haten op berlijn. Dat het vies is, slecht onderhouden, arm ( de stad) en vol hipster en toeristen.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Vakantietopic

Bericht door Nikki- »

Ik wil ook nog een keer zo'n rondje Baltische staten doen. En ik wil wandelen/kamperen in Schotland. En een dikke roadtrip/meerdere roadtrips Scandinavië en ook Ierland en IJsland.

Toegevoegd na 28 seconden:
Helaas is mn vriend niet zo avontuurlijk en krijg ik hem geen hostel of tent in dus wordt ff sparen.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Vakantietopic

Bericht door Sam »

Hoezo geen hostel lol

Toegevoegd na 1 minuut en 12 seconden:
Je kan in heel veel hostels zelfs een 2 persoonskamer huren met eigen douche, dat is dan gewoon bijna een goedkoop hotel
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Vakantietopic

Bericht door Atem_nijo »

Nikki- schreef: zaterdag 24 juni 2017, 21:40 Ik wil ook nog een keer zo'n rondje Baltische staten doen. En ik wil wandelen/kamperen in Schotland. En een dikke roadtrip/meerdere roadtrips Scandinavië en ook Ierland en IJsland.

Toegevoegd na 28 seconden:
Helaas is mn vriend niet zo avontuurlijk en krijg ik hem geen hostel of tent in dus wordt ff sparen.
Ik wil ook keertje naar Ijsland, zullen we samen gaan?
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Vakantietopic

Bericht door Melliw Naj »

IJsland verdomme

Toegevoegd na 52 seconden:
Sam schreef: zaterdag 24 juni 2017, 21:41 Hoezo geen hostel lol

Toegevoegd na 1 minuut en 12 seconden:
Je kan in heel veel hostels zelfs een 2 persoonskamer huren met eigen douche, dat is dan gewoon bijna een goedkoop hotel
Dit. Meestal slaap je toch alleen in dus boeiend of luxe is. Zolang het maar redelijk is.
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Vakantietopic

Bericht door Nikki- »

Sam schreef: zaterdag 24 juni 2017, 21:41 Hoezo geen hostel lol

Toegevoegd na 1 minuut en 12 seconden:
Je kan in heel veel hostels zelfs een 2 persoonskamer huren met eigen douche, dat is dan gewoon bijna een goedkoop hotel
Ja dat is dus het probleem, als je een privékamer neemt dan is de prijs meestal hetzelfde als die van een goedkoop hotel. Dus het hele idee van goedkoper verblijven zodat je naar meer plaatsen kan is dan een beetje weg.

Toegevoegd na 54 seconden:
Nou is het als koppel ook niet echt gezellig om in een hostelzaal te slapen maar af en toe moet toch kunnen als je veel tripjes wil maken.

Toegevoegd na 14 seconden:
Ohja ik wil ook een keer naar de Faroer eilanden.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Vakantietopic

Bericht door Sam »

Is toch nog vaak wel een heel stuk goedkoper dan een hotel.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Vakantietopic

Bericht door Nikki- »

Zit er elke keer voor te kijken en het maakt in de plaatsen waar ik heen ga eigenlijk geen reet uit (misschien omdat ik de hotels ook al goedkoop weet te vinden, maar de hostels zijn nooit goedkoper eigenlijk).
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Vakantietopic

Bericht door Wup »

Hostels zijn top. Ben er alleen om te slapen en wie weet ontmoeten we nog wat leuke mensen om mee te stappen oid. Ga met 3 goede vrienden Zeekoe. Mooi aantal vind ik zelf!
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Vakantietopic

Bericht door Daan »

Nikki- schreef: zaterdag 24 juni 2017, 21:40 Ik wil ook nog een keer zo'n rondje Baltische staten doen. En ik wil wandelen/kamperen in Schotland. En een dikke roadtrip/meerdere roadtrips Scandinavië en ook Ierland en IJsland.

Toegevoegd na 28 seconden:
Helaas is mn vriend niet zo avontuurlijk en krijg ik hem geen hostel of tent in dus wordt ff sparen.
Je hoeft het toch niet per se met je vriend te doen?
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Vakantietopic

Bericht door Nikki- »

Maar alleen is saai en hij wil er ook heen dus why not. Kamperen ga ik wel in mn eentje doen hoor want daar krijg ik hem toch niet mee naartoe :')
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Vakantietopic

Bericht door Wup »

Alleen kamperen is fack saai. Alleen in hostel is prima als je normie bent.
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Vakantietopic

Bericht door Melliw Naj »

Alleen is fucking chill. Toffe hostel en met nieuwe mensen zuipen.

Toegevoegd na 1 minuut en 33 seconden:
Vriend van mij was laatst alleen naar Zweden + Noorwegen geweest, gooide zijn auto neer en wildkamperen met bier.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Vakantietopic

Bericht door Daan »

Nikki- schreef: zaterdag 24 juni 2017, 22:26 Maar alleen is saai en hij wil er ook heen dus why not. Kamperen ga ik wel in mn eentje doen hoor want daar krijg ik hem toch niet mee naartoe :')
Idk vrienden of zo
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Vakantietopic

Bericht door Erwin »

Wup schreef: zaterdag 24 juni 2017, 21:15
Zeekoe schreef: zaterdag 24 juni 2017, 21:08
Wup schreef: zaterdag 24 juni 2017, 19:52 Vorig jaar Peru. Dit jaar Litouwen, Letland en Estland.
Specifieke steden of wat rondtrekken?
Vliegen naar Talinn. 2-3 dagen daar waaronder dagtripje naar Helsinki met de boot. Vervolgens via een dagtrip van 10 uur langs verschillende plekken in Estland naar Letland, Riga. Drie dagen in Riga. Daar ook flink stappen. Vervolgens naar Vilnius in Estland.

Dus eigenlijk wel vooral de hoofdsteden ja. Slapen elke nacht in hostels. Heb alles zelf bij elkaar gezocht.

Kosten: 10 dagen in de Baltische staten. Alle vluchten. Alle accomodatie. Al het busvervoer tussen de steden. Retourferry Helsinki en dagtour Estland: 325 euro
Langs welke plekken ga je in Estland? En als je voor alle steden in Baltische staten advies nodig hebt zeg het maar, heb zo een beetje alles daar wel gezien denk ik.

Ik zelf ga naar Mallorca met vrienden, daarna weekje Egypte nog en eind augustus/begin september naar Estland om groepleider te zijn tijdens pub crawl voor de nieuwe (internationale) studenten daar :mrgreen:
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Plaats reactie