Vakantietopic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Vakantietopic

Bericht door Nikki- »

Daan schreef: zaterdag 24 juni 2017, 22:50
Nikki- schreef: zaterdag 24 juni 2017, 22:26 Maar alleen is saai en hij wil er ook heen dus why not. Kamperen ga ik wel in mn eentje doen hoor want daar krijg ik hem toch niet mee naartoe :')
Idk vrienden of zo
De meeste zijn niet echt chille reisgenoten en hebben geen interesse in dezelfde plekken. Mn vriend is de ideale reisbuddy behalve dan dat hij gewoon minimale standards heeft wat betreft hotels enzo :p

Ben al best trots dat ik hem meekrijg in Easyjet en in goedkope hotels.
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Vakantietopic

Bericht door Atem_nijo »

leuk zeg zo een vriendje
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Vakantietopic

Bericht door Wup »

Echt hè. Vieze aristocrat.
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Vakantietopic

Bericht door Nikki- »

Hij is ook gewoon arme student hoor, alleen met iets meer standards. De goedkope vliegtuigen en hotels heeft ie best makkelijk geaccepteerd maar vindt ie vooral leuk om dan lekker op te haten, maar die tent is wel echt een probleem. Wordt nog leuk op Werchter haha.
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Vakantietopic

Bericht door Nilsie »

Dat mensen kamperen nou niet chill vinden, ala, maar afhankelijk van waar je heen gaat ben je wel echt een pietlut als je om 3.5 of 4 ster hotels gaat huilen. :C
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Vakantietopic

Bericht door Wup »

Erwin schreef: zaterdag 24 juni 2017, 22:57
Wup schreef: zaterdag 24 juni 2017, 21:15
Zeekoe schreef: zaterdag 24 juni 2017, 21:08
Wup schreef: zaterdag 24 juni 2017, 19:52 Vorig jaar Peru. Dit jaar Litouwen, Letland en Estland.
Specifieke steden of wat rondtrekken?
Vliegen naar Talinn. 2-3 dagen daar waaronder dagtripje naar Helsinki met de boot. Vervolgens via een dagtrip van 10 uur langs verschillende plekken in Estland naar Letland, Riga. Drie dagen in Riga. Daar ook flink stappen. Vervolgens naar Vilnius in Estland.

Dus eigenlijk wel vooral de hoofdsteden ja. Slapen elke nacht in hostels. Heb alles zelf bij elkaar gezocht.

Kosten: 10 dagen in de Baltische staten. Alle vluchten. Alle accomodatie. Al het busvervoer tussen de steden. Retourferry Helsinki en dagtour Estland: 325 euro
Langs welke plekken ga je in Estland? En als je voor alle steden in Baltische staten advies nodig hebt zeg het maar, heb zo een beetje alles daar wel gezien denk ik.
Oooh nice! Advies is altijd welkom. We gaan in elke stads sowieso free city tour doen en de highlights pakken, maar verder nog geen concrete plannen. We gaan bijna zeker deze bustour doen:

http://www.traveller.ee/tour/tallinn-riga-bus-tour
  • Walk around the romantic town of Viljandi
    Explore the Helme sandstone caves
    Visit the military theme park in Valga
    Hike to the mysterious sandy cliffs of Sietiņiezis
    Admire the charming small town & medieval fortress of Cesis
    Climb the soviet bobsleigh track in Sigulda (optional)
    Arrive in Riga at the end of the day
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Vakantietopic

Bericht door Kipcorn »

Pureke str schreef: zaterdag 24 juni 2017, 18:11 Hoi Kipcorn,

Kun je dit jaar wel naar Nauru?

Hoor graag van je!!
Helaas niet
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Vakantietopic

Bericht door Erwin »

Wup schreef: zondag 25 juni 2017, 13:29 Oooh nice! Advies is altijd welkom. We gaan in elke stads sowieso free city tour doen en de highlights pakken, maar verder nog geen concrete plannen. We gaan bijna zeker deze bustour doen:

http://www.traveller.ee/tour/tallinn-riga-bus-tour
  • Walk around the romantic town of Viljandi
    Explore the Helme sandstone caves
    Visit the military theme park in Valga
    Hike to the mysterious sandy cliffs of Sietiņiezis
    Admire the charming small town & medieval fortress of Cesis
    Climb the soviet bobsleigh track in Sigulda (optional)
    Arrive in Riga at the end of the day
Dat ziet er al erg goed uit qua in ieder geval een aantal interessante plekken in Estland, op eentje na ook allemaal zelf geweest. Hostels zeker een goed idee, kost geen drol en je ontmoet er inderdaad genoeg andere (gezellige) mensen. Mocht je een dag over hebben in Tallinn is het het waard om een aute te huren en naar Saarema te gaan. Heel erg mooi eiland!

Aanrader in Riga is het Rock café. Is zoals de naam doet vermoeden rock, maar heeft nog allerlei andere ruimtes met andere soorten muziek. Lijkt als je binnen loopt niet heel erg groot, totdat je naar beneden en naar boven loopt, voor je gevoel (helemaal na een paar drankjes :-s ) houdt het nooit op.

Vilnius hangt een beetje af waar je heen wilt. Toen ik er was, was het semester nog volop bezig dus heb daar gewoon wat studentenfeestjes gepakt, geen idee hoe dat in de zomer zit, maar er zijn anders alsnog genoeg gezellige barretjes, waar je ook gewoon vaak prima kunt avondeten. Aanrader in Vilnius is echter wel om in de hoofdstraat in een lokaal restaurant te eten, kost geen drol en is echt heerlijk eten!
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Vakantietopic

Bericht door Wup »

Erwin schreef: maandag 26 juni 2017, 15:48 Dat ziet er al erg goed uit qua in ieder geval een aantal interessante plekken in Estland, op eentje na ook allemaal zelf geweest. Hostels zeker een goed idee, kost geen drol en je ontmoet er inderdaad genoeg andere (gezellige) mensen. Mocht je een dag over hebben in Tallinn is het het waard om een aute te huren en naar Saarema te gaan. Heel erg mooi eiland!

Aanrader in Riga is het Rock café. Is zoals de naam doet vermoeden rock, maar heeft nog allerlei andere ruimtes met andere soorten muziek. Lijkt als je binnen loopt niet heel erg groot, totdat je naar beneden en naar boven loopt, voor je gevoel (helemaal na een paar drankjes :-s ) houdt het nooit op.

Vilnius hangt een beetje af waar je heen wilt. Toen ik er was, was het semester nog volop bezig dus heb daar gewoon wat studentenfeestjes gepakt, geen idee hoe dat in de zomer zit, maar er zijn anders alsnog genoeg gezellige barretjes, waar je ook gewoon vaak prima kunt avondeten. Aanrader in Vilnius is echter wel om in de hoofdstraat in een lokaal restaurant te eten, kost geen drol en is echt heerlijk eten!
Bedankt voor de tips man! Ga die trip dan wel boeken. Zien we nog wat van het binneland. Tallinn hebben we helaas weinig tijd meer over. Zat inderdaad al naar de natuurparken daar te kijken.

Rock café klinkt prima! 3/4 van ons houd er van dus gaan we doen.
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Vakantietopic

Bericht door Kipcorn »

Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Vakantietopic

Bericht door Wup »

Haha thanks Kip. Wel gezien inderdaad. Wordt veel voor gewaarschuwd. Heb mijn maten al gezegd als chicks tegen je beginnen te praten, dan weet je in ieder geval dat ze je proberen te drogeren. Het voordeel van autisme is dan weer dat we toch niet terug praten.
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Vakantietopic

Bericht door Kipcorn »

Of zeg dat je homo bent!
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Vakantietopic

Bericht door Nilsie »

Wup schreef: dinsdag 27 juni 2017, 22:33 Haha thanks Kip. Wel gezien inderdaad. Wordt veel voor gewaarschuwd. Heb mijn maten al gezegd als chicks tegen je beginnen te praten, dan weet je in ieder geval dat ze je proberen te drogeren. Het voordeel van autisme is dan weer dat we toch niet terug praten.
Hahaha deze zelfkennis. :lol:
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Vakantietopic

Bericht door Wup »

FeelsBadMan ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Vakantietopic

Bericht door Sam »

Als ik Italië ben, hoe groot is dan de kans dat ik die chick van je tegenkom Wup?
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Vakantietopic

Bericht door Wup »

Noord Italie wel ja. Je mag haar wel revenge-neuken.
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Vakantietopic

Bericht door Sam »

Hoezo, kregen jullie mot?
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Vakantietopic

Bericht door Wup »

Nah not rly. Toen ze terug ging, ging ze direct weer met haar belgische (autistic screeching) ex. Volgensmij hebben die lui het nooit echt uit gehad. Had ook een keer gezien dat ze met hem appte en toen werd ze dd mad dat ik in d'r phone keek. Niet handig ikr, maar voelde wel dat er iets was.

Behoorlijk lame aangezien we erg close waren en elkaar donders veel vertelden. Blijkt dus na 4 maand dat ze haar gevoelens voor die gast nooit kwijt was geraakt. Volgensmij cheatte ze gewoon met mij. Verder wel prima, want we waren toch klaar na Erasmus, maar had het liever direct geweten. Dan had ik misschien iets meer afstand gehouden. De laatste maanden geen contact meer met haar op gezocht. Ze appte nog wel x hoe het me met me was, maar weinig op gereageerd. Niet veel behoefte aan tbh.

Achteraf gewoon super mooie tijd gehad en weer wat geleerd :)

Toegevoegd na 24 seconden:
tl;dr Je mag d'r ballen. Ik ben er overheen. Ze heet Francesca net als 50% van de Italiaanse vrouwen.
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Vakantietopic

Bericht door Daan »

Ach, als je maar wel een fijne tijd (met elkaar) gehad hebt toch?

Toegevoegd na 30 seconden:
Lijkt me eigenlijk kutter voor die andere guy.
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Vakantietopic

Bericht door Wup »

Ja inderdaad. Heb er nu wel vrede mee. Voelde me beetje genaaid, maar heb ook genoeg genaaid dusja :")

Heb wel gedacht om die gast een bericht te doen, maar daar bereik ik verder ook weinig mee.
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Plaats reactie