Vakantietopic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Vakantietopic

Bericht door Erwin »

L0rd_paul schreef: donderdag 3 augustus 2017, 0:59
elzou schreef: woensdag 2 augustus 2017, 11:36
L0rd_paul schreef: zondag 9 juli 2017, 20:32 Wenen - Bratislava - Boedapest - Belgrado - Skopje - Tirana - Kotor - Plitvice meren - Slovenië (stop onbekend) en dan weer terug rijden. Ga samen met een maatje dus een flinke stedentrip doen met de auto :)
Nog aanbevelingen voor Bratislava of Boedapest?
Ja! Gewoon niet naar Bratislava gaan scheelt een hoop. Is echt een stadje wat je in een halve dag wel gezien hebt, ik vond het een beetje troosteloos.

Budapest is echt amazing. Vooral een tip om een avond minstens keihard te stappen. Bij het reuzenrad in het centrum kan je voor het stappen in de buurt bij een supermarkt een drankje kopen en vervolgens daar in een park met allemaal andere jongeren gewoon lekker chillen en borrelen, was heel relaxed. Qua cultuur zal je zelf alles wel vinden, maar wat echt een flinke aanrader is, is om na een avond hard stappen een dag bij te komen in de spa. Is een sauna & thermabaden in een paleis, echt vet gruwelijk. Kost 16 euro maar het was echt heerlijk uitbrakken daarzo! En gruwelijk veel vrouwelijk schoon ^_^
Om even Paul aan te vullen kan ik zeker de Spa aanraden inderdaad, Szechenyi Baths genaamd. Verder moet je echt de ruin bar bezoeken, waarbinnen zich ook een hostel bevindt (vind je zo via Booking.com), kost ook echt maar 7 euro per nacht ofso. Verder is het een aanrader om in de avond de Citadella te bezoeken, wat namelijk een prachtig uitzicht geeft over de rivier en de andere kant van Budapest. Als je het lopen door de stad even zat ben kan je ook altijd nog naar het eilandje midden in de Donau, om even in het park te liggen.
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Vakantietopic

Bericht door Bighead »

Nilsie schreef: zondag 9 juli 2017, 0:29 De 22e komen we aan in Boedapest, dan blijven we daar nog 1 of 2 dagen en dan zien we wel hoe we terugrijden. Moet wel de 27e weer in NL zijn, dus het wordt niet een super uitgebreide terugreis.

De megafoon met James-Bond, Nightrider en andere themes is klaar, alleen nog in de auto proppen. ><
Knight rider*
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Ruthless
Berichten: 15268
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Vakantietopic

Bericht door Ruthless »

nicht rijder*
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Vakantietopic

Bericht door elzou »

L0rd_paul schreef: donderdag 3 augustus 2017, 0:59
elzou schreef: woensdag 2 augustus 2017, 11:36
L0rd_paul schreef: zondag 9 juli 2017, 20:32 Wenen - Bratislava - Boedapest - Belgrado - Skopje - Tirana - Kotor - Plitvice meren - Slovenië (stop onbekend) en dan weer terug rijden. Ga samen met een maatje dus een flinke stedentrip doen met de auto :)
Nog aanbevelingen voor Bratislava of Boedapest?
Ja! Gewoon niet naar Bratislava gaan scheelt een hoop. Is echt een stadje wat je in een halve dag wel gezien hebt, ik vond het een beetje troosteloos.

Budapest is echt amazing. Vooral een tip om een avond minstens keihard te stappen. Bij het reuzenrad in het centrum kan je voor het stappen in de buurt bij een supermarkt een drankje kopen en vervolgens daar in een park met allemaal andere jongeren gewoon lekker chillen en borrelen, was heel relaxed. Qua cultuur zal je zelf alles wel vinden, maar wat echt een flinke aanrader is, is om na een avond hard stappen een dag bij te komen in de spa. Is een sauna & thermabaden in een paleis, echt vet gruwelijk. Kost 16 euro maar het was echt heerlijk uitbrakken daarzo! En gruwelijk veel vrouwelijk schoon ^_^
Bratislava zijn we drie dagen. Wilde al naar een of ander meer in de buurt gaan, bekende van mij zitten daar. Als we tickets geregeld krijgen gaan we ook naar een potje van Slovan Bratislava.

Verder wordt het gewoon zon zuipen ziekenhuis concept overal waar we komen minus het feit dat we niet aan het strand zitten. In Bratislava zal toch wel een fatsoenlijke discotheek zijn?

In Boedapest gaan we ook naar Sziget. En zo een spa lijkt me wel lachen, ook Erwin bedankt voor de tip. Gaan we zeker even checken (:
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Vakantietopic

Bericht door Bighead »

Ruthless schreef: donderdag 3 augustus 2017, 15:49 nicht rijder*
Nee, dat is alleen als je auto laag genoeg is om tegen drempels aan te raggen.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
L0rd_paul
Ex-moderator
Berichten: 10861
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 15:05
Clan: in je broekie

Re: Vakantietopic

Bericht door L0rd_paul »

elzou schreef: donderdag 3 augustus 2017, 16:03
L0rd_paul schreef: donderdag 3 augustus 2017, 0:59
elzou schreef: woensdag 2 augustus 2017, 11:36
L0rd_paul schreef: zondag 9 juli 2017, 20:32 Wenen - Bratislava - Boedapest - Belgrado - Skopje - Tirana - Kotor - Plitvice meren - Slovenië (stop onbekend) en dan weer terug rijden. Ga samen met een maatje dus een flinke stedentrip doen met de auto :)
Nog aanbevelingen voor Bratislava of Boedapest?
Ja! Gewoon niet naar Bratislava gaan scheelt een hoop. Is echt een stadje wat je in een halve dag wel gezien hebt, ik vond het een beetje troosteloos.

Budapest is echt amazing. Vooral een tip om een avond minstens keihard te stappen. Bij het reuzenrad in het centrum kan je voor het stappen in de buurt bij een supermarkt een drankje kopen en vervolgens daar in een park met allemaal andere jongeren gewoon lekker chillen en borrelen, was heel relaxed. Qua cultuur zal je zelf alles wel vinden, maar wat echt een flinke aanrader is, is om na een avond hard stappen een dag bij te komen in de spa. Is een sauna & thermabaden in een paleis, echt vet gruwelijk. Kost 16 euro maar het was echt heerlijk uitbrakken daarzo! En gruwelijk veel vrouwelijk schoon ^_^
Bratislava zijn we drie dagen. Wilde al naar een of ander meer in de buurt gaan, bekende van mij zitten daar. Als we tickets geregeld krijgen gaan we ook naar een potje van Slovan Bratislava.

Verder wordt het gewoon zon zuipen ziekenhuis concept overal waar we komen minus het feit dat we niet aan het strand zitten. In Bratislava zal toch wel een fatsoenlijke discotheek zijn?

In Boedapest gaan we ook naar Sziget. En zo een spa lijkt me wel lachen, ook Erwin bedankt voor de tip. Gaan we zeker even checken (:
Ik ben zelf trouwens ook nog naar Ferencvaros geweest, heel vet stadion. Wel modern, maar daar is bijna niet meer aan te ontkomen. Boedapest heeft ook zo'n 3 profclubs, dus miss nog leuk om er een te bezoeken. Let wel op: voor Ferencvaros moet je een clubcard kopen op de wedstrijddag, duurde bij ons ongeveer een uur, dus je moet goed op tijd zijn ;)

Toegevoegd na 1 minuut en 49 seconden:
Erwin schreef: donderdag 3 augustus 2017, 14:12
Om even Paul aan te vullen kan ik zeker de Spa aanraden inderdaad, Szechenyi Baths genaamd. Verder moet je echt de ruin bar bezoeken, waarbinnen zich ook een hostel bevindt (vind je zo via Booking.com), kost ook echt maar 7 euro per nacht ofso. Verder is het een aanrader om in de avond de Citadella te bezoeken, wat namelijk een prachtig uitzicht geeft over de rivier en de andere kant van Budapest. Als je het lopen door de stad even zat ben kan je ook altijd nog naar het eilandje midden in de Donau, om even in het park te liggen.
Ruin bar is indd ook een flinke aanrader! Ben er goed lam geworden. Er stappen overigens wel bijna alleen maar Engelsen, wij konden niet zo goed ontdekken waar de locals heen gingen.. Ik heb in pension Garden House gezeten, was ook heeeeeel relaxed. Mooie kamers en een goede douche, dus dat is ook een aanrader.
YOLO
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Vakantietopic

Bericht door elzou »

We gaan naar FC Ujpest.

De oude club van Gabor BABOS Gaber BABOS ole ole!!
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Vakantietopic

Bericht door Nilsie »

Bighead schreef: donderdag 3 augustus 2017, 14:43
Nilsie schreef: zondag 9 juli 2017, 0:29 De 22e komen we aan in Boedapest, dan blijven we daar nog 1 of 2 dagen en dan zien we wel hoe we terugrijden. Moet wel de 27e weer in NL zijn, dus het wordt niet een super uitgebreide terugreis.

De megafoon met James-Bond, Nightrider en andere themes is klaar, alleen nog in de auto proppen. ><
Knight rider*
Welp, kan gebeuren. Typen is moeilijk.
Gebruikersavatar
pauperunit
Grapjas
Berichten: 16867
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 10:42
RS: Rondjeslopen (OSRS)
Oude naam: grootmonster

Re: Vakantietopic

Bericht door pauperunit »

Vakantie is leuk
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Vakantietopic

Bericht door Nilsie »

pauperunit schreef: zondag 13 augustus 2017, 1:59 Vakantie is leuk
Ja, jammer dat'ie toch bijna over is.
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Vakantietopic

Bericht door Simon` »

Blij dat 't normale leven weer begint tbh, ben maar een ellendig stukje mens geworden door 0 vastigheid
Afbeelding
Nikki-
Berichten: 2761
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Vakantietopic

Bericht door Nikki- »

Ik heb ook wel echt behoefte aan een vast ritme, begin alleen met maar 4 colleges per week dus ben mn werk precies zo aan het plannen dat ik 'normale' dagen heb.
Ruthless
Berichten: 15268
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Vakantietopic

Bericht door Ruthless »

bijna vakantie
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Vakantietopic

Bericht door Daan »

Bump! Wat gaat iedereen deze zomer doen?
Ruthless
Berichten: 15268
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Vakantietopic

Bericht door Ruthless »

komend weekend naar duitsland, volgende maand roadtrip naar gardameer
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Vakantietopic

Bericht door Simon` »

Beetje feestjes af ofzo, lowlands in ieder geval, verder moeilijk veel bbqen en strand op enzo. Ga niet op zomervakantie tho.

Heb wel afgelopen 8 weken alleen 3 tentamens moeten maken en in de aankomende 8 weken ook, dus ik heb al 8 weken zomervakantie d'r opzitten lele
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Vakantietopic

Bericht door Sam »

Ben net terug uit Zuid-Amerika, chili en argentinie geweest, wat heel vet was. Vrijwel alles met zn tweeen gereisd, wat ik heel relaxed vond.

Heb nog geld en vakantie over dus zat er over te denken om in de zomer naar Montenegro te gaan, alleen of met z'n tweeën, in ieder geval niet meer. Maar als dat niet uit komt heb ik mijn portie vakantie al aardig gehad denk ik.

Toegevoegd na 1 minuut en 15 seconden:
Ook nog Uruguay trouwens, maar dat was kort
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Vakantietopic

Bericht door Rems »

ik heb ook al zomervakantie. heb op 8 - 19 mei wel nog een excursie naar duitsland met de studie, verder hoef ik niks meer te doen qua school dit jaar.

heb nog niet echt planning, ga ik juli ergens een lang weekend naar de ardennen met een groep van 30 man. wordt gek. en naar lowlands weer natuurlijk. verder gewoon beetje gek doen hier en daar, ik vermaak me wel.

Toegevoegd na 25 seconden:
Simon` schreef: woensdag 18 april 2018, 14:48 Beetje feestjes af ofzo, lowlands in ieder geval, verder moeilijk veel bbqen en strand op enzo. Ga niet op zomervakantie tho.

Heb wel afgelopen 8 weken alleen 3 tentamens moeten maken en in de aankomende 8 weken ook, dus ik heb al 8 weken zomervakantie d'r opzitten lele
runescape gang lowlands lets go!!!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Aron

Re: Vakantietopic

Bericht door Aron »

zuid afrika geweest
festivals
weekendje rotterdam
waarschijnlijk griekenland
dagjes weg
vast nog wel meer

thx
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Vakantietopic

Bericht door Atem_nijo »

mdma nemen thx daan
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Plaats reactie