Cruseder4 teruggekeerd

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Cruseder4 teruggekeerd

Bericht door Sam »

Hahaha Ricc na al die jaren ben je nog steeds zo bitter
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Cruseder4 teruggekeerd

Bericht door Rems »

wtf lul je allemaal ricc je bent gewoon kanker slecht lmao
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Cruseder4 teruggekeerd

Bericht door Daan »

Ach Ricc ga je tv kapot gooien man.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Cruseder4 teruggekeerd

Bericht door Rems »

Cruseder4 schreef:Ik hoor bij de top 6% spelers in Rocket League, oftewel er zijn maar iets van 10.000 mensen net zo goed als mij:

Afbeelding
ik zit ook bij top 5% van league ben alsnog slecht, is niet heel bijzonder. 90% van die spelers is fucking 12 ofzo
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Cruseder4 teruggekeerd

Bericht door i k0nijn i »

Ricc schreef:
i k0nijn i schreef:
Ricc schreef:Snap niet waarom iedereen zich zo speciaal voelt/hyped is rond de volgende aidsgames:

- league of legends
- counter strike global offensive
- rocket league
- fifa

en tbf, ik vind rocket league echt de grootste kwakzalver excrement gebaseerd spel gewoon om direct te competeren op het E-sport niveau.

En dan heb ik het nog niet gehad over rumble, als we het zouden hebben over """"""""""""""""""""""pseudo-random""""""""""""""""""""""""""" items.
Anderzijds heb je al genoeg bewezen met je posts hier dat je gewoon shit bent in de games die je speelt, dusja. :")
Ik snap niet hoe mensen het niet begrijpen dat die games gemaakt zijn door programmeurs werkend voor een bedrijf dat niet anders geïnteresseerd is in de meest efficiëntste vorm van omzet. Bedrijven waar ze geen F geven om de community omdat ze goed begrijpen dat de games verkopen en dat ze genoeg stunten kunnen releasen in de vorm van een 'kansspel' (FIFA en CS:GO). Daar schep je nog bovenop dat mensen gewoon urenlang (1000+ uren) verspelen in deze games, elke stunt fanatiek opzuigen om gewoon de leading edge te hebben in het spel zodat ze eindelijk kunnen uitblinken in een fictieve wereld (niet eens een simulatie, nota bene), gecreëerd door een bedrijf met nog altijd dezelfde instelling als hierboven beschreven.
De dag waarop deze bedrijven eens de interesses van de community bovenop zetten en zich intensief inzetten om een belovende spelervaring te garanderen, is de dag waarop ik dan met positief gezindheid kan spelen in deze games. Maar zolang de community zo onwetend elke shit opzuigt waar ze schaterend mee kunnen profiteren zal daar lang geen verandering in komen.

Het feit dat jij je daar zo graag in verdiept zegt dan ook iets over jezelf. Klopt het dat je je niet goed kan vinden in logische verbanden? ;)
Mocht je effectief deel uitmaken van de CS:GO community, zou je wel weten dat de community niet te klagen heeft wat support betreft. Zowat iedereen die CS:GO al langer speelt zou ermee akkoord gaan dat de game zoals het nu is stukken beter is dan de game pakweg twee jaar geleden. De belovende spelervaring van een game zoals CS:GO of een LoL of w/e zit ook in het altijd gematcht worden met evenwaardige spelers. Dat dat gepaard gaat met een rangschikkingssysteem dat je met de neus op te feiten drukt over hoe goed - of slecht - je bent, is onvermijdelijk.

Zoals ik het begrijp ben je in zowat alles dat je speelt slecht, dus moet je mij eens uitleggen wie hier slecht is in logische verbanden als je nog steeds niet doorhebt dat het misschien niet aan de games ligt, maar aan jou.
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Cruseder4 teruggekeerd

Bericht door Ricc »

Je gaat altijd zo kort door de bocht met je redenatie lol. Maar goed, als je onwetend stand blijft houden met het feit dat deze games niet gebrekkig zijn laat ik je gerust beweren. Soms zijn er nu eenmaal mensen die het niet beter weten.

Toegevoegd na 44 seconden:
Sam schreef:Hahaha Ricc na al die jaren ben je nog steeds zo bitter
Rems schreef:wtf lul je allemaal ricc je bent gewoon kanker slecht lmao
Daan schreef:Ach Ricc ga je tv kapot gooien man.
:lol: :lol: :lol: :lol:

ltf

never change
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Cruseder4 teruggekeerd

Bericht door Sam »

Ricc je bent in alle games slecht maar die games zijn allemaal rigged en oneerlijk en hebben slechte devs dus je kan er niks aan doen.

het geeft niet
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Cruseder4 teruggekeerd

Bericht door Ricc »

Ik ben een Trump. :<

Maar jullie zijn gewoon compleet onvatbaar voor enige vorm van discussie, tenzij jullie discussies aanzien als "de volledige argumentatie van de tegenpartij te verwerpen om men te focussen op een bepaalt aspect dat louter irrelevant is in de betreffende discussie"...
..Gezien het feit dat niemand zich de moeite doet om eens goed na te denken en te speculeren over mijn aangehaalde argumenten, omdat het beduidend eenvoudiger is om kort door de bocht te gaan en mij te bestempelen als een "slechte gamer".

Als je dan zelfs gewoon eventjes een helder hoofd erbij neemt en dan eens stilstaat bij het feit "slechte gamer", is dat niet eens zo triestig. Het feit dat je je goed voelt omdat je beter kan gamen dan een ander persoon is natuurlijk een ander verhaal.

Maar goed.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Cruseder4 teruggekeerd

Bericht door i k0nijn i »

Ik denk dat het punt meer is dat je hier een duidelijk verleden hebt van klagen en ragen omdat een game niet functioneert zoals je zou willen, ook al is het vrij duidelijk dat je klaagt omdat je de mechanics van het spel niet onder de knie hebt. Dat je verwacht dat het allemaal vanzelf zal gaan en je een game moet kunnen starten zonder enige ervaring met het spel en direct goed bent, ligt eerder aan een fout in jouw verwachtingspatroon dan aan een fout in de games die je speelt, denk ik.

Jij voelt je duidelijk slecht omdat je slechter bent in een game dan een ander persoon, dus ik zie het probleem met het omgekeerde niet.
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Cruseder4 teruggekeerd

Bericht door Ricc »

Mechanics dat bestaat uit pure RNG en inconsistente variabelen zie ik niet echt als "mechanics" maar meer als BS om het spel enigszins interessant te houden. Ik heb al vaker gezien dat scenario's altijd variëren met dezelfde factoren, met als reden zoals ik hierboven zeg. Er is vrijwel nooit een logische uitkomst die herhaaldelijk voorkomt (beetje basis van wetenschap). Om daar nog iets aan toe te voegen heb je nog de "hidden mechanics" waarbij de lijn van wat werkt en niet werkt vaag is, omdat dit gewoon niet genoeg gespecificeerd is.
Het feit dat er geen logische verbanden zijn in het spel is voornamelijk door het gebrek van pure basis mechanica en fysica, ook wat ik mij zeer storend opvalt. Dat er gewoon programmeurs zijn die de makkelijke weg nemen, in plaats van gekwalificeerde ingenieurs, vertelt het verhaal vanzelf. Dat je ongekend bent in de ingenieurswereld verklaart ook je opvallend gebrek van specifieke argumentatie.

En ik wil ook graag vragen liever niet gewoon zwak over te komen met "mechanics dit, je kan er niet mee overweg, dit ligt aan jou", tenzij je natuurlijk de game zelf niet in kwestie kunt stellen.
Pureke str
Berichten: 1747
Lid geworden op: donderdag 9 april 2009, 17:48
RS: FrisianPride (OSRS)
Clan: Geen.

Re: Cruseder4 teruggekeerd

Bericht door Pureke str »

Sinds wanneer is CSGO een kansspel? XDDD
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Cruseder4 teruggekeerd

Bericht door i k0nijn i »

Het heeft echt geen nut om in elke post met een ad hominem te komen waarvan je denkt dat het op één of andere manier gerelateerd is aan waar we over bezig zijn.

Ga eens grondig onderzoek doen naar mechanics van een game die competitief gespeeld wordt en verklaar mij dan eens waarom bepaalde mensen consequent beter zijn dan anderen en hoe het komt dat dat mogelijk is, mits de game toch volledig gebaseerd is op RNG en inconsistente variabelen.

En dan citeer ik graag dit stukje uit een post van jezelf:
Ricc schreef:Wat league dus echt frustrerend maakt is dat deze progressie juist weggehaald kan worden en deze objectiviteit ook verloren kan raken, met daarbovenop dat je dit niet eens 100% in controle kan hebben omdat het juist een teamspel en MOBA is. Je hebt teamleden die je niet in controle hebt en tegenstanders die je ook niet in controle hebt, beter dan je kunnen zijn, je kunnen stompen en je daardoor laten verliezen.

Dus, raak je altijd tilted na elke game, verloren duel, in-game objective of retard moment van een teamkill, wil ik gewoon zeggen dat dit normaal is. Ik vind het alleen jammer dat dit spel zo competitief gebouwd is dat het spel beter ligt met mensen waarvan hun persoonlijkheid beter gericht is op het spel dan andere mensen (zoals ik). Ik speel daarom liever MMORPG's dat juist een progressief/objectief gevoel geeft na elke quest, skill of wat dan ook.

Waarom ik het dan speelde? Vrienden, natuurlijk. LoL door klasgenoten toen, en CS:GO door klasgenoten nu. Heb altijd de 'verslaving' om te progressie te maken, desondanks het feit dat het spel door bovenstaande factoren dat gewoon heel moeilijk maakt.
Deze post is alleen maar bewijs dat het aan jou ligt en niet aan de game. Je kan gewoon niet omgaan met hoe het spel is opgebouwd. Je kan het duidelijk niet hebben dat er ook maar iets is dat op enige willekeur is gebaseerd dat invloed kan hebben op hoe goed je bent. Als je zelfs je tegenstanders kwalijk durft nemen dat ze je spelervaring bederven, simpelweg omdat ze beter zijn, kan ik je alleen maar aanraden om te gaan schaken tegen jezelf. Niemand om te beschuldigen naast jezelf en je wint - en verliest - altijd.
Afbeelding
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: Cruseder4 teruggekeerd

Bericht door Megareus12 »

Ik wil alleen even melden dat ik het volledig met Konijn eens ben.
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Cruseder4 teruggekeerd

Bericht door Ricc »

Echt triestig hoe je keer na keer met elke post weer simpelweg draait rond mijn berichten.

"JIJ BENT SLECHT"
"JE KAN ER NIET MEE OMGAAN DAN MENSEN BETER ZIJN DAN JIJ"

Als je je argumentatie alleen maar beweert door deze uitkramen ga ik geen woorden meer vuil maken, zeker als je echt niet eens de capaciteiten hebt om technisch te discussiëren.
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: Cruseder4 teruggekeerd

Bericht door Megareus12 »

Wat stel jij dan voor dat er moet veranderen in de gameindustrie Ricc?
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Cruseder4 teruggekeerd

Bericht door Daan »

Hij beweert het door middel van je eigen postgeschiedenis, Ricc. Lijkt me toch een waardige vorm van argumentatie.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Cruseder4 teruggekeerd

Bericht door i k0nijn i »

Ik merk enkel maar op wat logisch af te leiden is uit je eigen post. Dat je daar niet mee kan omgaan is vrij ironisch.

CS:GO is niet volledig op RNG gebaseerd. Er zit RNG in, ja, maar dat is an sich geen probleem. Willekeur zit in zo veel games en bij uitbreiding in zoveel sporten dat het bijna irrelevant is geworden of er al dan niet RNG is. Het draait er meer om wat bepaald wordt door willekeur en wat gedaan wordt om dat te balanceren. Poker zit vol willekeur, maar is toch officieel een sport. Gelukkig duren toernooien meerdere dagen, om net de willekeur eruit te krijgen op een zo goed mogelijke manier. En ik zou stellen dat ze daarin slagen. Het is ontegensprekelijk mogelijk beter te zijn dan anderen over een tijdspanne van meerdere maanden en zelfs jaren. Dat is het gevolg van over het algemeen de juiste beslissingen nemen.

Dat valt makkelijk te vertalen naar veel games en zeker naar CS:GO. Het voornaamste voorbeeld van RNG in CS:GO zijn de spraypatronen. Het scenario zijnde dat je een tegenstander hebt die niet terugschiet en je allebei in stilstand bent en je dezelfde beweging maakt met je muis, kan het prima zijn dat je uitkomst van 2 keer proberen is dat je in situatie 1 slechts 5 kogels nodig hebt en in situatie 2 bijvoorbeeld 19 kogels nodig hebt. Als je dat scenario honderd keer zou herhalen, zou je misschien merken dat je gemiddeld niet 12 (zoals in je eerste 2 pogingen), maar 9 kogels nodig hebt. Is het dan willekeur? Ja. Is het over een langere periode en met een grotere steekproef gebalanceerd? Ja, dat ook. En dan heb je enkel nog maar wapen A tegen een tegenstander die niet terugschiet getest, op één bepaalde afstand. Bedenk dan dat er een klein twintigtal wapens zijn die gebruikt worden, in verschillende combinaties en op verschillende afstanden, dan is het inderdaad niet lastig te denken dat alles afhangt van willekeur, echter hangt het af van willekeur over een langere periode, gebaseerd op je eigen vaardigheid met een ongelooflijk uitgebreide set van mogelijkheden binnen een aantal variabelen.

Je geeft in die post die ik citeer (die trouwens geen jaren oud is) ook gewoon zelf aan dat je problemen in het spel liggen aan je eigen persoonlijkheid ten opzichte van hoe het spel opgebouwd is en niet aan de opbouw van het spel an sich. Ik vind het trouwens ironisch dat je neerkijkt op mensen die veel uren willen steken in het leren van een competitief spel dat jou toevallig niet ligt, maar wel aangeeft liever MMORPG's te spelen, games die erom bekend staan uren van je tijd te vereisen om ergens te raken én daarenboven nog eens het meest uitgelezen voorbeeld zijn van hoe je spelervaring serieus kan veranderen door RNG, namelijk met damage calculations en droptables.
Afbeelding
Mad
Berichten: 6745
Lid geworden op: woensdag 3 juni 2009, 17:56

Re: Cruseder4 teruggekeerd

Bericht door Mad »

Slimme jongons in dit topic hoor !
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Cruseder4 teruggekeerd

Bericht door Dieselpker »

ziek onderbouwde discussies wel
FEYENOORD ROTTERDAM
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Cruseder4 teruggekeerd

Bericht door Bearserk »

wtf is er gebeurd in dit topic
Afbeelding
Plaats reactie