Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Dieselpker »

Dames en Heren, welkom in dit topic.

Zorg ervoor dat je je lachspieren hebt getraind, want je zult ze nodig hebben! Tip-award fraude, mods die stoppen en een grote shitshow. Drama om het kort samen te vatten, iets waar wij bargangers niet vies van zijn. In dit simpele topic zal ik het verhaal kort samenvatten en de leukste quotes vereeuwigen.

HET BEGIN

Daan kreeg een 30% warn van Pale, iets waar hij het niet mee eens was. Dit werd terecht aangevochten bij het gerechtshof en met succes. Een korte quote met een simpele samenvatting volgt hier:
Sam schreef:
Royenroy schreef:
Dieselpker schreef:Gezellig, mag ik vragen wat er aan de hand was met pale en een verkeerde ban? Is er een topic over? Dit is goud.
Iets met Daan een 30% geven voor offtopic volgens mij. Geen idee wat die precies deed.
Daan schreef:
Er werd gespammed in het tipawards topic, en Daan liep wat te flamen. Pale verwijderde de posts, waar op werd gereageerd en nog wat werd geflamed. Het viel allemaal wel mee. Toen maakte Daan een topic met kritiek op Pale dat ie post aan het verwijderen was, wat een vrij onvriendelijk topic was. De kritiek was een beetje terecht, maar overdreven en niet net gebracht (imo).

Vervolgens verwijderde pale het hele topic, zonder te reageren, en stuurde een boze PB + 30% warn naar Daan. Dat was vrij extreem, en Daan stuurde een bericht naar Bighead erover (zoals de bedoeling is als je het niet met warns eens bent). Bighead en mystery hebben toen pale op de vingers getikt in prive (hoe dat ging weet ik niet) en de warn werd terug gedraaid.

Dat is het volgens mij. Correct if worng.
And so it began. Pale vond deze ene tegenslag genoeg om zijn taken neer te leggen. Het topic werd opgevat door onze enige echte Daan! (Verrassend)
Daan was zo netjes om de post in OHFEDC te plaatsen, de shitshow kon beginnen.
Daan schreef:
Ik heb er genoeg van. De hoofdreden dat ik solliciteerde was om de sfeer op het forum te verbeteren. Ik merk echter dat de rest van het huidige team (rs-mods en non-rs mods) dit niet nodig acht. Bepaalde leden kunnen van alles maken maar slechts de reacties die ze daarmee uitlokken worden aangepakt. Ik heb lang genoeg toegekeken hoe vrienden kapot gemaakt worden en dit volgens het huidige beleid blijkbaar gewoon oké is.

Ik had gehoopt iets moois van dit forum te kunnen maken, maar helaas ben ik het geloof hierin verloren. Ik zie het niet meer gebeuren.

Mijn private staat ingame normaal gesproken altijd on, wellicht ben ik ook nog wel in de chat te vinden. Omdat ik het leuk vind om progressie van m'n account bij te houden ga ik nu kijken naar nieuwe mogelijkheden. Ik ben al actief op twitter. Ook denk ik erover meer met youtube te gaan doen.

Jullie weten me te vinden.
Groetjes,
Pale
De vele reacties stroomden binnen, de eerste salty reactie kwam al snel van een paarsblauwe jongeman.
xNitrous schreef:Groot gelijk geef ik hem, hij zal niet de eerste en zeker niet de laatste zijn.
Hiermee werd iets aangegeven wat niemand van tevoren kon hopen, een enorm vertrok van teamleden en heerlijke discussies. Het begon serieus, Sam, die immer tijd heeft voor serieuze quality posts ging nog serieus erop in. Helaas kwam er nog een paarsblauwe chihuahua langs, ook hij moest eventjes van zichzich laten horen door te blaffen:
mbtkiller schreef:Maar jou een warn geven is geen fout, zie je dat nou niet in Daan
Uiteraard was adviseur Mystery er om hem op zijn vingers te tikken.

BUT EVERYTHING CHANGED WHEN THE EO TEAM LEFT
Daan schreef:
Beste allemaal,

Bij deze wil ik mededelen dat ik stop als EO en ook als de teamleider van dit team. Dit heeft meerdere redenen maar de voornaamste is dat ik zie hoe ver het forum achteruit gaat terwijl het juist vooruit aan het gaan is.

Er zijn bepaalde leden en ook leden van het team die niet willen bijdragen aan het verbeteren van het (Runescape) forum en andere dingen belangrijker vinden dan waar het allemaal om draait. Dit is gewoon enorm jammer en dat is ook de reden dat ik er mee stop.

Ik had een korte tijd een goede hoop aangezien alles vlekkeloos liep en ik er voor kon zorgen dat zowel de chat als de evenementen als het forum actiever werd zoals we allemaal wilden op dat moment. Tot het moment dat er weer slecht gehandeld werd op het forum door bepaalde leden een voorkeur te geven en het echte belangrijke te laten zitten.

'Met een gezond (eo) team kun je niet goed werken als het forum ziek is'

Ook ik ga niet nog langer toe kijken hoe vrienden op dit forum kapot gemaakt worden en altijd maar de dupe. Vrienden buiten dit forum zijn belangrijker dan diegene die hier al jaren doelloos rondhangen. Ik zal uiteraard nog wel in Lunatip te vinden zijn en mijn private staat altijd on.

Groeten,

xNitrous
Dit was de eerste, let op de mooie zinnen als: "ik zie hoe ver het forum achteruit gaat terwijl het juist vooruit aan het gaan is." of "Met een gezond (eo) team kun je niet goed werken als het forum ziek is". Ook was er nog een steek onder water te vinden tegen de bargangers: "Ook ik ga niet nog langer toe kijken hoe vrienden op dit forum kapot gemaakt worden en altijd maar de dupe. Vrienden buiten dit forum zijn belangrijker dan diegene die hier al jaren doelloos rondhangen."

Het zou hier niet bij blijven. Uiteraard kon onze barhomo zich niet inhouden en moest hij zijn emoties weer de vrije loop geven. Dat maakt niet uit, hierom houden we van hem.
Ricc schreef:EERST DE TIPAWARDS EN DAN DIT

LTF REVOLUTIE BOIIISSSSS
Maar dat is niet alles! Het blijkt dat de donkerblauwe Chihuahua's blind achter hun baasje aanliepen. Het vertrekt van MBTKILLER werd bekend. Ook hier wil ik Ricc bedanken voor zijn inzet.
Ricc schreef:EN NU MBTKILLER

OHMYGOD

Afbeelding
Om 23:42 liet onze dorpsgek en tevens barlegende nog even van zich horen, zijn laatste post (RIP KIPCORN NEVER FORGET).
Kipcorn schreef:Dat ik dit nog mag meemaken; bedankt heren!
We kropen al dicht tegen 00:00 aan en iedereen was hyped voor de tipaward fraudeur, ookal was het geen verrassing. Uiteraard was er ook tijd voor een dolletje tussendoor, deze kwam van de enige echte Melliw Naj
Melliw Naj schreef:Stop dan met een gore post.
Hihi haha zeiden we MAAR NU KON HET PAS ECHT BEGINNEN. Cryptic messages en gare plaatjes kwamen omhoog drijven (Zoek de pun).
Pale Memory schreef:
Dieselpker schreef:Oh en ik vond Pale wel relaxed in de chat etc toen ik weer even terug was op osrs begin vd zomer. Zat potentie. Ik snap niet waarom je nu al opgeeft en al helemaal omtrent zo'n klein akkefietje.
Dankje :)
Afbeelding
Een ijsberg deed de gemoederen flink opwaaien en de discussie kwam op een nieuw hoogtepunt. Tevens was dit het eerste moment dat de Lunatip chat zijn soldaten losliet op het forum. Een notoire zelfmoordterrorist kwam langs om heavy punchlines te gooien. De bargangers kregen zieke burns om hun oren.
I Orly o_0 schreef:
Heey Im Back schreef:Vroeger hadden leden wel nog respect voor mods die zich vrijwillig inzetten voor het forum. :roll:
Komt omdat die generatie vrij jong was, tegenwoordig zijn er een hoop jongens 20+ en die voelen zich uiteraard heel wat. Het is natuurlijk heel cool om iedereen belachelijk te maken op een (runescape) forum. Maar we moeten het niet te zwaar op ons nemen, want sommige mensen hebben buiten dit forum niet een 'sociaal' leven, dus laten zij hier al hun emoties los.
TIPAWARD DRAMA

Meanwhile in een ander topic:
Sam schreef:KIPCORN 200 stemmen!!!!!!!

Toegevoegd na 4 seconden:
ik wist het al
Ricc schreef:IK WIST HET

IK FUCKING WIST HET

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AMAI ZEG ZELDEN ZO GELACHEN
Volture schreef:Lool, kipcorn, u a dumdum

200 stemmen lmao
De bargangers konden hun geluk niet op, Kipcorn exposed. Iets wat Ongewoon allang in de smiezen had! Ondertussen werd de champagne ontkurkt en heel bar ging solidair met elkaar een borrel drinken. Mooie kiekjes kwamen daaruit voort:
Bighead schreef:Afbeelding
Dieselpker schreef:Afbeelding

Op onze gezondheid
Melliw Naj schreef:Afbeelding
Rems schreef:ik had vandaag al een flinke kater, kan dan niet echt functioneren. veel drinken als ik de voglende dag shit moet doen doe ik nooit eigenlijk.

Toegevoegd na 6 minuten en 50 seconden:
Afbeelding

peer pressure jongens rip
BACK TO THE REAL DRAMA

Uiteraard ging de discussie over het vertrek gewoon verder. Er kwamen mooie invalshoeken zoals deze langs:
Ongewoon schreef:Afbeelding


Ahahahaha, wat een faggot lmao

Afbeelding
Maar dit gaf het startsein voor veel mooiere dingen, EO-banter has entered the fray. Hier een korte serie aan geweldige quotes die je lachspieren flink aan het werk zullen zetten:
xNitrous schreef:
Sam schreef:.
Pale Memory gaat echt niet nog terugkeren in zijn functie, bespaar je de moeite daarnaast zou Bighead nog geld betalen aan Feppie om het ook niet te laten gebeuren mits hij het nog zou willen.
xNitrous schreef:
Sam schreef:
xNitrous schreef:
Sam schreef:.
Pale Memory gaat echt niet nog terugkeren in zijn functie, bespaar je de moeite daarnaast zou Bighead nog geld betalen aan Feppie om het ook niet te laten gebeuren mits hij het nog zou willen.
jullie zijn gevoelige jongens dan
Gevoelige jongens zijn vaak het beste in een relatie en in het sociale leven.
Uiteraard was Sam er nog, en hier wil ik een speciale vermelding voor maken. Tussen alle shitposts en banter door, kon hij toch nog serieus sterke posts maken met goede argumenten. Als spreekbuis voor bar heeft onze diplomaat uitstekend werd verricht deze nacht. Held!
Sam schreef:
xNitrous schreef:
Sam schreef:
xNitrous schreef:
Sam schreef:.
Pale Memory gaat echt niet nog terugkeren in zijn functie, bespaar je de moeite daarnaast zou Bighead nog geld betalen aan Feppie om het ook niet te laten gebeuren mits hij het nog zou willen.
jullie zijn gevoelige jongens dan
Gevoelige jongens zijn vaak het beste in een relatie en in het sociale leven.
gast, je ziet toch zelf ook waar je mee bezig bent?

Je bent keihard aan het meelopen met pale, doet alsof je een functie opoffert waar letterlijk niemand een fuck geeft, alleen omdat je wat kritiek krijgt van een paar leden? En daarnasat doe je constant alsof je het heilige lid bent, maar intussen loop je zelf net zo goed iedereen persoonlijk aan te vallen. Je bent ook echt geen haar beter dan Daan die je blijkbaar zo gekwets heeft, inclusief de mod ambities die hij vroeger had. Alleen is daan nog wel gezellig om mee om te gaan.

Komop zeg, als je echt zoveel voor een runescape forum wil betekenen ren dan niet meteen weg als het tegenzit met je vriendjes.
Na een kort gesprek over sneeuw, bleken er nog steeds verdwaalde tipchatters rond te lopen. Wederom een zieke burn:
Dieselpker schreef:
Daan schreef:
I Orly o_0 schreef:
Bighead schreef:Zit in zuid Wallis, vooral kunstsneeuw hier, maar prima te doen. Centraal en oost schijnt veel te hebben gehad de afgelopen 2 dagen.
Leuk man, lekker je hele avond spenderen op een forum terwijl je op vakantie bent. Zal erg gezellig zijn daar!
Wat heb jij man, doe eens normaal. Je lijkt mij wel.
hahahaha deze gast is butthurt omdat z'n maatjes stoppen
En natuurlijk ging nitrous vrolijk door:
xNitrous schreef:Ohja, ik ren inderdaad weg voor jullie en niet zo zeer voor mijn taken. De jongens die ik wil bereiken spreek ik in de chat en daar is het wel gezellig, gelukkig. Ik ga op een forum waar shitposten wordt toegejuicht niet langer proberen een actief runescape bijgedeelte te behouden want dit gaat gewoon niet lukken en het was allemaal vrijwillig en vanuit mijn plezier. Daarnaast is het heel knap dat jullie iemand in kunnen schatten op een aantal posts op een forum als dit, terwijl de meeste niet een serieus waren.

En nee ik ben niet bang voor Daan en ik vind hem niet slecht, hij is mijn grootste voorbeeld! Ik krijg namelijk nog steeds de fles champagne niet open.
I Orly o_0 schreef:
Dieselpker schreef:
Daan schreef:
I Orly o_0 schreef:
Bighead schreef:Zit in zuid Wallis, vooral kunstsneeuw hier, maar prima te doen. Centraal en oost schijnt veel te hebben gehad de afgelopen 2 dagen.
Leuk man, lekker je hele avond spenderen op een forum terwijl je op vakantie bent. Zal erg gezellig zijn daar!
Wat heb jij man, doe eens normaal. Je lijkt mij wel.
hahahaha deze gast is butthurt omdat z'n maatjes stoppen
Nouja, laat da maatjes maar achterwegen. Las over deze discussie in de clanchat en ik dacht; ik neem eens een kijkje.

Blijken alle autisten uit bar verdwaald te zijn, maar dat was te verwachten na al die biertjes achter jullie toetsenbord :(
True talks door Sam:
Sam schreef:
xNitrous schreef:Ohja, ik ren inderdaad weg voor jullie en niet zo zeer voor mijn taken. De jongens die ik wil bereiken spreek ik in de chat en daar is het wel gezellig, gelukkig. Ik ga op een forum waar shitposten wordt toegejuicht niet langer proberen een actief runescape bijgedeelte te behouden want dit gaat gewoon niet lukken en het was allemaal vrijwillig en vanuit mijn plezier. Daarnaast is het heel knap dat jullie iemand in kunnen schatten op een aantal posts op een forum als dit, terwijl de meeste niet een serieus waren.

En nee ik ben niet bang voor Daan en ik vind hem niet slecht, hij is mijn grootste voorbeeld! Ik krijg namelijk nog steeds de fles champagne niet open.
Je maakt echt een probleem van iets wat geen probleem was. Ik durf te wedden als pale niet wegging je nog steeds vrolijk bezik was mod hier te worden.
xNitrous schreef:
Ongewoon schreef:Ej nitrous als pale van berg afpsring ga je er dan ook gelijk achterna AHAHAAHAHAHHAHAHAHAAH
Het liefst tegelijk, dan moeten MBT en Addy ook mee.

Ps: Titel klopt niet meer.
Uiteraard kwamen er meer vragen boven water drijven, en deze werden beantwoord:
i k0nijn i schreef:
Sam schreef:Diie gast zat hier niet eens op het forum, dan moet je toch wel toegeven dat je een meeloper bent.

Wie heeft al die eo'rs ooit aangenomen?
Niet geheel onironisch Nitrous zelf.
Uiteraard zorgde dit voor een nieuwe shitshow en enorme banter. En oh boy, wat was het geweldig!
Dieselpker schreef:
Ricc schreef:
I Orly o_0 schreef:Neem iedere dag wel eens een kijkje op dit forum, al sinds 2007 ongeveer. Wordt alleen een beetje cringy van hoe een heldhaftige internethelden dit forum kapot maakt.. Erg jammer.
Zolang je maar voet bij stuk blijft duidelijk maken dat je beter bent dan de rest!
Haha zijn reactie laat al zien dat hij het totaal niet snapt
xNitrous schreef:
Royenroy schreef:Ben benieuwd wat voor een cryptisch antwoord we nu gaan krijgen.
Afbeelding
Iemand die niet snapt dat Bar hetgene is wat LTF levend houdt:
I Orly o_0 schreef:
Dexter schreef:
i k0nijn i schreef:
Sam schreef:Diie gast zat hier niet eens op het forum, dan moet je toch wel toegeven dat je een meeloper bent.

Wie heeft al die eo'rs ooit aangenomen?
Niet geheel onironisch Nitrous zelf.
Wel dit is een lachertje. :p
Snap het hele punt niet echt. Deze leden geven nog iets om het spel wat wij spelen. Dat jullie het misschien niet meer spelen dat kan, maar laat dan de mensen die er nog iets van proberen te maken in hun waarde. Dat dit forum nooit meer zal worden als hoe het was, dat is duidelijk. Maar deze 4 hebben een hoop energie in hun taak gestoken, en het wordt verpest door een groep mensen dat geen runescape meer speelt.

Maar toen, toen ontdekte wij iets nieuws. Achter onze rug om werden we in de chat aangevallen! Op het terrein van de Lunatippers.
Ongewoon schreef:
Dieselpker schreef:
Ongewoon schreef:Lol, wie heeft lopen shitposten op pale zijn twitter account
gooi link

https://twitter.com/PaleMemoryRS/status ... 7516756992

Toegevoegd na 1 minuut en 34 seconden:
Afbeelding

Toegevoegd na 10 seconden:
ahaha je moeder is een kakkerlak
Wij als dappere bargangers gingen de strijd aan in de chat. Stamhoofd Bighead voorop, gevolgd door Daan en Dieselpker. Uiteraard kwamen de versterkingen snel, Ongewoon, Rems, Bear en onze enige echte frontliniedokter Dexter gooiden zich ook in de strijd op vreemd terrein! Eerst nog een truetalk van Sam:
Sam schreef:Het is wel een trieste bedoeling. Al het daadwerkelijke flamen komt van de mensen die weggerend zijn. Een goed argument voor hun case hebben ze nog niet kunnen geven.
Na een heftige strijd vond de heer Jelmer het nodig zijn macht te misbruiken, enorme hoeveelheid kick in de chats wat toch onrust veroorzaakte bij de runescape spelers:
Daan schreef:Afbeelding
Dit heb ik. Waarom word ik gekickt? Legit vraag.
Enorme verliezen voor beide kanten, maar het was een dappere strijd. Uiteraard was onze dokter Dexter nog lang bezig met het redden van dappere strijders. Helaas was ons stamhoofd Bighead te grazen genomen, iets wat een nieuw topic opleverde. Uiteraard bleven wij bargangers het doel, schoten werden constant gelost maar het bleken losse flodders...
xNitrous schreef:Dexter, eigenlijk iedereen, als je niet alle redenen weet waarom wij daadwerkelijk opgestapt zijn dan kun je echt beter niets zeggen. Jullie maken er allemaal je eigen verhaaltje van en dat is prima jullie forumdeel is dan ook een grote gezelligheid. Wij hebben niet eens de chat tegen het forum op gezet, deze hebben gewoon zelf gelezen dat wij opgestapt zijn en dat ze hier dan negatief reageren op jullie zegt alleen dat wij daadwerkelijk iets goeds hebben gedaan in het rs-deel en in de chat. Dat er direct 2 volgen die ik ken, in de chat zitten en pas net in het team zaten is niet heel gek. Deze jongens kwamen namelijk met het idee dat alles goed ging en dat we vooruit konden, als ze dan zien wat er gaande was en hier al jullie reacties zien is het echt vrij logisch dat ze gaan.

Bighead kan zeggen en stoer doen wat hij wilt, hij is toch al 24 dat zou hij ook wel eens mogen laten zien. Het is niet gek dat hij dan ook zijn rank in de chat kwijt is of zal raken, power abuser.
Onze dokter had het al snel door:
Dexter schreef:Nitrious, je hebt als enige reden gisteren willen aanhalen dat her ging omwille van 'een groep vrienden die het verpest voor de rest' en voor de rest durfde je er niets over te zeggen, dus ik ga gewoon voort op wat jij en de andere vertrekkenden hebben gezegd. Je moet dus nu niet lopen zielig te doen dat wij het zogezegd niet snappen. We hebben van jullie het verhaaltje gekregen dat Bar toxisch is en that's it.

Verder vind ik het enorm laf van je dat je hele tijd Bighead hebt zitten provoceren in chat, wat je nu dus blijkbaar hier ook verder zet.

Tot slot haal je aan dat het toont van goede inzet van jullie kant dat jullie het charschorriemorrie naar hier kunnen krijgen om negatief op ons te reageren. Ben je nu serieus?
Meer truetalks worden gegooid:
Dexter schreef:Jongens, dus jullie verwachten dan Bar zich braaf en koest houdt, als jullie alle 4 zeggen dat de groep uit Bar alles zegezegd verpest? Jullie hebben zelf deze shitshow veroorzaakt...
Wederom losse flodders:
Rasmus schreef:'Relevant te houden'? Serieus? Je vraagt mensen om het relevant te houden? Hoe zijn jou post relevant voor de discussie dan? Mensen willen weten wat er aa de hand is, mensen vragen waarom er gestopt wordt door bepaalde mensen? Daar is dit topic voor dus dat is zeer zeker relevant. Als daar alleen maar met halfslachtige antwoorden op gereageerd wordt, is het niet vreemd dat mensen erover door te blijven gaan. vervolgens wordt er het een en ander in de chat gezegd, wat, uiteraard hier ook terecht komt, en ook onderdeel van de discussie is die gaande is. Dus wederom is het relevant. Ik dek dat je misschien eens moet nadenken waarom shitpost van mensen je zo aangrijpen? Kan je er niet tegen als iemand een andere mening is toegedaan dan de mening die jij hebt gevormd? Of is het zo dat je weet dat de meningen die hier tentoongespreid worden eigenlijk wel heel erg waar zijn, maar past het niet in het beeld wat je van bepaalde personen had gevormd en stoot het je daarom tegen het zere been?

Toegevoegd na 18 seconden:
Bighead schreef:
Rasmus schreef:
AddyMace schreef:
i k0nijn i schreef:Ik vraag me nu wel serieus af wat er gaande was in dat EO-deel dat ze ineens allemaal stoppen. Nitrous stopt en die 2 andere gaan mee als schoothondjes, om dan wat te stoken in de chat alsof ze geen goede bedoelingen hadden voor het forum in the first place.

Ik weet alleszins wie zich de afgelopen uren belachelijk heeft gemaakt en het was niet Non-RS, wat je daar ook onder wilt verstaan.
Ik vraag mij oprecht af hoe iemand als jij tot zoveel foutieve conclusies kan komen. Hou deze lekker voor jezelf in plaats van deze op het forum te gooien in de hoop de boel op te stoken.

Voor de rest: ongeacht of jullie de beweegredenen van bepaalde leden over bepaalde acties snappen/weten, waarom maken jullie er zo'n gigantisch drama van? Het grote deel van jullie heeft er werkelijk niks mee te maken, boeit het ook niks, heeft niks toe te voegen en reageert alleen maar "omdat het kan"?. Prima dat zulk soort onzin op plekken gebeurt waar deze voor bedoeld zijn zoals de bar, maar laat dat lekker daar. Moderators moeten nu al jullie bullshit ook nog eens bijhouden en modereren. Bovendien zijn we hier allemaal lid van hetzelfde (zinkende) forum. Het lijkt mij niet geheel onterecht als we allemaal ons best zouden doen dit een prettige plek te houden.
Voor iemand die vraagt aan mensen om hun meningen voor zich te houden, geef je wel bijzonder veel mening..:')

Daarnaast, met een half verhaal, wijzende vingers en screens van ijsbergen, is het verhaal alleen maar vergoot en in stand gehouden door eenieder die erbij betrokken is.
Ik hoorde dat er een positie als RS-mod is vrijgekomen, heb je misschien interesse? :')
Waarom niet :')
Ook de verenigde naties liet nog even van zich horen:
Neite schreef:Mijn laatste post in dit subforum met betrekking tot dit topic:
  • Mensen die ontslag namen: grow a pair, leer kritiek verdragen en besef dat het werken in een team niet altijd vlot verloopt.
  • Mensen die er blijven over neuten: calm the fuck down en move on. Jullie maken je druk om iets dat nul invloed heeft op je dagelijkse leven. Kun je niets zinnig meer posten? Ga dan terug naar je subforum en blijf daar (dat is wat ik nu ga doen).
  • Kipcorn: je bent een idioot.
  • Aan iedereen: ik heb nog les gegeven aan kleuterklassen, het ging er daar veel volwassener aan toe als het discussie was over wie zijn beurt het was om op de schommel te zitten.
Met deze mooie neutrale post wil ik graag het topic afronden

Bedankjes

Bighead: Stamhoofd van de barsectie, dapper gestreden Tim!
Daan: De ruggegraat van het forum en de man die het drama deed opwaaien
Kipcorn: Zonder jou nooit geen tipaward drama, je bent een held!
Pale Memory: Goede inzet, jammer dat je nu al opgeeft. Maar we bedanken je voor het drama!
Nitrous en zijn donkerblauwe chihuahua's: Bedankt voor de banter en de vele lol die we hebben gehad.
Sam: Diplomaat van de barsectie, prachtig hoe je serieus kon blijven posten en met ijzersterke argumenten. Spreekbuis van bar!
Ricc: Je Italiaanse afkomst kwam mooi naar voren in de posts vol met emotie, bedankt voor je inbreng!
Dexter: Dapper gestreden in de frontlinie, bedankt Doc!
Rems: Als medestrijder in de chat en omdat je mn 100k aannam
Volture: Gezellig meegeproost
Ongewoon: Voor je sterke inhoudelijke posts en het meestrijden in de chat
Bearserk: Onze alcoholist mag niet ontbreken
Neite: Bedankt om als VN en neutraal persoon op te treden!
Konijn: Goede inbreng!
Mysery (Ofzo): Adviseursrol, perfect gedaan!
Feppie: BEDANKT VOOR DIT GEWELDIGE FORUM

MOCHT IK JE VERGETEN ZIJN GOOI EEN POST

BEDANKT ALLEN!
FEYENOORD ROTTERDAM
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Daan »

What.
The.
Fuck.


Tom jij ongelooflijke eindbaas.
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Dieselpker »

Daan schreef:What.
The.
Fuck.


Tom jij ongelooflijke eindbaas.
En beter blijft het, heb letterlijk een uur hieraan gezeten en alle topics doorgespit. Dit is kostbare studeertijd.
FEYENOORD ROTTERDAM
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Ricc »

slechte layout 6/10
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Off-er »

Wat moeten we toch zonder jou diesel? NICE
Afbeelding
Aron

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Aron »

Held. Nu mag feyenoord kampioen worden
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Zeekoe »

Deze mag van mij een sticky worden hier, perfect samengevat.
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Aaron »

haha wanne gek dan
Afbeelding
Ruthless
Berichten: 15268
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Ruthless »

holy shit
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Sam »

geniaal topic 10/10

Ik ga deze opslaan

Toegevoegd na 28 seconden:
Prachtige alles samengevat ook, beste quotes erin geplaats, meer zeer sterk commentaar. Echt chapeau!
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Ricc »

ik lees het eig wel eens na, na de match

maar dank mijn feyenoordsupporter voor deze geweldige content
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Zeekoe »

Was trouwens toch al lang duidelijk dat die MBT helemaal incapabel is om een reactie met inhoud te schrijven.
https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 7&start=60
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Dexter »

Dank je Diesel voor de post, en Bar voor de geweldige avond! Moeten we vaker doen.
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Sam »

Ja ik heb echt zelden zo genoten achter mijn computer
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Dieselpker »

Dankje heren voor alle complimenten, dat we met z'n allen nog even mogen genieten!
FEYENOORD ROTTERDAM
Jasperrr
Berichten: 61
Lid geworden op: zaterdag 7 januari 2017, 13:49

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Jasperrr »

Hahahahahaha prachtig dit
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Rasmus »

I love it =')
"Be yourself, everyone else is already taken"
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Atem_nijo »

nice. en omg die nitrous, kzou hem echt neer willen knallen die knaap
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Ricc »

Zeekoe schreef:Was trouwens toch al lang duidelijk dat die MBT helemaal incapabel is om een reactie met inhoud te schrijven.
https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 7&start=60
Voorderest, puur omdat jullie lange posts maken met je dure grote woordjes maakt t niet opeens goed?
dit was clue 1
Gebruikersavatar
Nelly
Berichten: 5149
Lid geworden op: zondag 19 december 2010, 17:09
Contacteer:

Re: Een memorabele avond <<SAMENVATTING>>

Bericht door Nelly »

Mooi.
Afbeelding
Dankjewel Tijger
Plaats reactie