Domino's stuntweek

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Domino's stuntweek

Bericht door La Pulga »

Nee
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Domino's stuntweek

Bericht door Kipcorn »

ok dat jullie mijn posts niet leuk vinden oke maar dit is gewoon zeiken om te zeiken...
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Domino's stuntweek

Bericht door Sam »

ik vind je posts ook echt dom, het was hier leuker toen je weg was
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Nikki-
Berichten: 2761
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Domino's stuntweek

Bericht door Nikki- »

Pizza shoarma is wel echt goeie, knoflooksaus op, jamjamjam
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Domino's stuntweek

Bericht door Daan »

Sam schreef: zaterdag 18 maart 2017, 14:06 ik vind je posts ook echt dom, het was hier leuker toen je weg was
Never forget.
Sam schreef:
Kipcorn schreef:frikandel, kroket, nasi -en bamibal. rookworst, gehaktbal, patat speciaal. stroopwafels, pannenkoek, snoepgoed,: allemaal nederlandse lekkernijen. stamppot zuigt inderdaad maar denk voortaan 2x na voordat je het hebt over nederlands eten :P
Hahahaha wat

Letterlijk de helft van wat je noemt zijn frituursnacks. Gehaktballen en pannekoeken zijn niet specifiek Nederlands, en snoep is een extreem breed begrip wat ook niet specifiek Nederlands is. Dan hou je stroopwafels en rookworst over. Wat beide geen gerechten zijn.

Denk jij niet "hahah wat ben ik dom" als je je eigen posts leest?
Aron

Re: Domino's stuntweek

Bericht door Aron »

Netjes
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Domino's stuntweek

Bericht door La Pulga »

Het lijkt best kut om zo dom als kipcorn te zijn

Toegevoegd na 17 seconden:
Gegarandeerd iemand nu zegt dat ik dom ben oid
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Aron

Re: Domino's stuntweek

Bericht door Aron »

Je bent zelf ook dom durex
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Domino's stuntweek

Bericht door Daan »

Je moet wel heel erg je best doen om vergeleken met Kipcorn nog dom te zijn. Het grappige is dat Kipcorn altijd zegt van 'nee nee dat domme is gespeeld ik ben eigenlijk hoogbegaafd' maar dat niemand hem dan gelooft.
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Domino's stuntweek

Bericht door Kipcorn »

Ik ben ook hooggeleid, en ga zelfs naar de universiteit waar jullie blijven afhaken.
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Domino's stuntweek

Bericht door Dieselpker »

Leg uit
FEYENOORD ROTTERDAM
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Domino's stuntweek

Bericht door Kipcorn »

Daan schreef: zaterdag 18 maart 2017, 14:11
Sam schreef: zaterdag 18 maart 2017, 14:06 ik vind je posts ook echt dom, het was hier leuker toen je weg was
Toen ik hier was was jij er nog niet eens Daan, dus waar je deze onzin vandaan haalt...
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Domino's stuntweek

Bericht door Sam »

je kan niet eens normaal quoten

Toegevoegd na 38 seconden:
maar dat kan ik bijzonder vaak ook nog niet nvm
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Domino's stuntweek

Bericht door Daan »

Kipcorn schreef: zaterdag 18 maart 2017, 14:20
Daan schreef: zaterdag 18 maart 2017, 14:11
Sam schreef: zaterdag 18 maart 2017, 14:06 ik vind je posts ook echt dom, het was hier leuker toen je weg was
Toen ik hier was was jij er nog niet eens Daan, dus waar je deze onzin vandaan haalt...
Hij doelde op je ban, kneus.
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Domino's stuntweek

Bericht door Kipcorn »

Daan schreef: zaterdag 18 maart 2017, 14:23
Kipcorn schreef: zaterdag 18 maart 2017, 14:20
Daan schreef: zaterdag 18 maart 2017, 14:11
Sam schreef: zaterdag 18 maart 2017, 14:06 ik vind je posts ook echt dom, het was hier leuker toen je weg was
Toen ik hier was was jij er nog niet eens Daan, dus waar je deze onzin vandaan haalt...
Hij doelde op je ban, kneus.
Ik ben hier vaker verbannen geweest, en de cijfers tonen gewoon aan dat het hier toen minder actief was.
Niet eens cijfers nodig:

Toen ik de tipawards gerigged had en een week niks postte, en toen op de laatste dag voor mijn ban terugkwam ontplofte het forum;
Ook toen ik unban kreeg is de activiteit duidelijk gestegen. Want tijdens mijn ban keek ik nog wel eens op het forum en toen was het nog niet half zo druk als nu, zelfs niet in de vakanties.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Domino's stuntweek

Bericht door Daan »

Kipcorn schreef: zaterdag 18 maart 2017, 14:25
Daan schreef: zaterdag 18 maart 2017, 14:23
Kipcorn schreef: zaterdag 18 maart 2017, 14:20 Toen ik hier was was jij er nog niet eens Daan, dus waar je deze onzin vandaan haalt...
Hij doelde op je ban, kneus.
Ik ben hier vaker verbannen geweest, en de cijfers tonen gewoon aan dat het hier toen minder actief was.
Niet eens cijfers nodig:

Toen ik de tipawards gerigged had en een week niks postte, en toen op de laatste dag voor mijn ban terugkwam ontplofte het forum;
Ook toen ik unban kreeg is de activiteit duidelijk gestegen. Want tijdens mijn ban keek ik nog wel eens op het forum en toen was het nog niet half zo druk als nu, zelfs niet in de vakanties.
Dat ik hier nog op in ga..
"De cijfers tonen gewoon aan dat het hier minder actief was." Ja nogal logisch als je het hele forum onderspamt met je waardeloze posts.
"en toen op de laatste dag voor mijn ban terugkwam ontplofte het forum." Dat had niets met jou te maken, maar met Pale/de EO's. Jouw gebeuren genereerde op dat moment misschien net 5% van de posts.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Domino's stuntweek

Bericht door Rems »

La Pulga schreef: zaterdag 18 maart 2017, 13:04 Pizza shoarma is nice als je zat bent. Hetzelfde als een kapsalon, als je nuchter bent is daar gesn zak aan
pizza shoarma is gewoon altijd goeie
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Domino's stuntweek

Bericht door Kipcorn »

Daan schreef: zaterdag 18 maart 2017, 14:28
Kipcorn schreef: zaterdag 18 maart 2017, 14:25
Daan schreef: zaterdag 18 maart 2017, 14:23
Kipcorn schreef: zaterdag 18 maart 2017, 14:20 Toen ik hier was was jij er nog niet eens Daan, dus waar je deze onzin vandaan haalt...
Hij doelde op je ban, kneus.
Ik ben hier vaker verbannen geweest, en de cijfers tonen gewoon aan dat het hier toen minder actief was.
Niet eens cijfers nodig:

Toen ik de tipawards gerigged had en een week niks postte, en toen op de laatste dag voor mijn ban terugkwam ontplofte het forum;
Ook toen ik unban kreeg is de activiteit duidelijk gestegen. Want tijdens mijn ban keek ik nog wel eens op het forum en toen was het nog niet half zo druk als nu, zelfs niet in de vakanties.
Dat ik hier nog op in ga..
"De cijfers tonen gewoon aan dat het hier minder actief was." Ja nogal logisch als je het hele forum onderspamt met je waardeloze posts.
"en toen op de laatste dag voor mijn ban terugkwam ontplofte het forum." Dat had niets met jou te maken, maar met Pale/de EO's. Jouw gebeuren genereerde op dat moment misschien net 5% van de posts.
Had je nou niet door dat de EO's en Pale het hele gerotzooi met de tipawards (onsuccesvol) gebruikten als rookgordijn? Niet heel toevallig gebruikten ze dezelfde datum om op te stappen, als de datum dat de dader bekend gemaakt zou worden. Ze geloofden wel dat de aandacht vooral naar de tipawards zouden gaan zodat hun schandalige handelingen genuanceerd zouden blijven. Maar ze hadden het slecht ingecalculeerd, en kregen alsnog de hele shitlaag over zich heen. Ook de topics daarna over hoe lang mijn ban moest gaan duren zijn een voorbeeld van activiteit. Daarna ging het gewoon berg afwaarts.

Toegevoegd na 1 minuut en 33 seconden:
Niet te vergeten dat de tipawards helemaal opnieuw moesten beginnen en de rank van Rems, wat ook activiteit met zich meebracht.
Nu wil ik mezelf niet als messias-figuur bestempelen, maar enige zelfverdediging acht ik nodig.
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Domino's stuntweek

Bericht door Volture »

La Pulga schreef: zaterdag 18 maart 2017, 13:04 Pizza shoarma is nice als je zat bent. Hetzelfde als een kapsalon, als je nuchter bent is daar gesn zak aan
Pardon? Kapsalon is al-tijd fucking hemels
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Domino's stuntweek

Bericht door La Pulga »

Rems schreef: zaterdag 18 maart 2017, 14:28
La Pulga schreef: zaterdag 18 maart 2017, 13:04 Pizza shoarma is nice als je zat bent. Hetzelfde als een kapsalon, als je nuchter bent is daar gesn zak aan
pizza shoarma is gewoon altijd goeie
Objectie
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Plaats reactie