Cryptocurrency Topic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Cryptocurrency Topic

Bericht door Wup »

Nee nee Stefan deze keer gaan we echt deaud. #exitallcryptomarkets Oh wacht heb ik al gedaan GG
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Cryptocurrency Topic

Bericht door Atem_nijo »

Stefan schreef: dinsdag 16 januari 2018, 21:24 Mensen zoals jij moeten we hebben Jo, kunnen we weer goedkoop inkopen dankzij alle weak hands
Heb nog nooit 1 ding gekocht ik koop niet in bubbel

Toegevoegd na 2 minuten en 12 seconden:
https://twitter.com/djmacjr/status/944280313877925889
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Cryptocurrency Topic

Bericht door Stefan »

Geen crypto meer Wup? Wat zijn dit voor fratsen
Afbeelding
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Cryptocurrency Topic

Bericht door Atem_nijo »

omdat hij wist dat alles gaat dalen met 35%
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Cryptocurrency Topic

Bericht door Stefan »

Ja elke crypto investor heeft een glazen bol en is tech expert
Afbeelding
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Cryptocurrency Topic

Bericht door Atem_nijo »

We hebben het over wup. Niet over iedereen
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Cryptocurrency Topic

Bericht door Stefan »

Bitcoin -30% naar 9200 dollar LOL
Afbeelding
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Cryptocurrency Topic

Bericht door Wup »

Wup schreef: woensdag 10 januari 2018, 19:28 Bijna volledig uitgecashed nu. Long Term shit staat op ledger.

20% Ethereum
10% Litecoin
10% NEO
10% QTUM
10% Stratis
10% ARK
10% OmiseGO
10% Komodo
10% Stellar Lumens

Tot over een paar jaar flikkers
@Stefan.

Omdat ik ga backpacken en niet met crypto bezig wil zijn. 2k op ledger. En 22.5 winst uitgecashed. Goede timing lijkt het alsnog. Hoop dat op long term mijn Ledger wel nog wat winst opleveren.

Vergeet niet af en toe iets uit te cashen. Ookal is het maar 5 of 10% van je portfolio elke maand. "You can't time the market"

Toegevoegd na 1 minuut en 22 seconden:
Als ik niet ging reizen ging/kon ik ws ook niet uitcashen. Is moeilijk man. Dus wel blij dat ik nu gewoon keiharde winst heb. Ookal is het over een jaar mis een mill waard :')
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Aron

Re: Cryptocurrency Topic

Bericht door Aron »

Prima toch. Ik heb nu vooral longterm zoals strat wat imo nog niet de waarde heeft wat ik verwacht. Nu uitcashen is alleen maar greedy voor mij en niet worth. Heb het ook niet echt nodig.

Eind 2018 weer eens kijken

Toegevoegd na 13 seconden:
Laatste met je eens. Winst is winst
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Cryptocurrency Topic

Bericht door Stefan »

Ik ben er pas sinds September mee bezig. Heb mijn 1e 3 investeringen er inmiddels uitgehaald, maar nog geen winst uitgecashed. Mijn saldo is van 7600 dollar 2 dagen geleden naar 2500 dollar vandaag gegaan :") Hele goeie kans om veel coins cheap in te kopen nu, maar ik voel me er niet echt comfortabel bij om weer geld van mijn bankrekening te gaan halen. Zeer grote kans dat binnen 2 weken veel meer waard is, maar het zit me gewoon niet lekker. Ik HODL momenteel 226 BNB, vanochtend gekocht voor 113k sats. Ik verwacht dat BNB binnen 2 weken wel weer op zijn vorige waarde zit van 22 dollar. Dat zou dan toch een quick profit van 2k zijn
Afbeelding
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Cryptocurrency Topic

Bericht door Volture »

Kek, BTC in 1 maand tijd bijna -50% gegaan
Afbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Cryptocurrency Topic

Bericht door Bearserk »

is gewoon dip koop nu het laag is stijgt wel weer!!!
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Cryptocurrency Topic

Bericht door Daan »

Dit is echt het meest rare topic van LTF. Aan de ene kant vind je hier echt de meest serieuze posts/reacties/adviezen, maar aan de andere kant ook de grootste trolls.
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Cryptocurrency Topic

Bericht door Simon` »

Heb -45k gestaan vandaag zelfs lol, auwie
Afbeelding
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Cryptocurrency Topic

Bericht door Wup »

Daan schreef: woensdag 17 januari 2018, 0:47 Dit is echt het meest rare topic van LTF. Aan de ene kant vind je hier echt de meest serieuze posts/reacties/adviezen, maar aan de andere kant ook de grootste trolls.
Klopt Daan. Crypto community is in het algemeen ook zo. Iedereen zit ziek veel te trollen te proberen ander hun "bags" of shitcoins te laten kopen. In slechte tijden wordt altijd direct de suicide hotline gepost op reddit etc :") Van de andere kant snappen mensen wel dat een domme investering het leven van mensen kan ruineren. Vandaar ook altijd het eerste advies: Investeer niet meer dan je kan verliezen ( niet dat iemand die volgt lmao) en het tweede advies: Niemand is ooit arm geworden door het uitcashen van winsten.

Toegevoegd na 2 minuten en 49 seconden:
Stefan schreef: dinsdag 16 januari 2018, 23:36 Ik ben er pas sinds September mee bezig. Heb mijn 1e 3 investeringen er inmiddels uitgehaald, maar nog geen winst uitgecashed. Mijn saldo is van 7600 dollar 2 dagen geleden naar 2500 dollar vandaag gegaan :") Hele goeie kans om veel coins cheap in te kopen nu, maar ik voel me er niet echt comfortabel bij om weer geld van mijn bankrekening te gaan halen. Zeer grote kans dat binnen 2 weken veel meer waard is, maar het zit me gewoon niet lekker. Ik HODL momenteel 226 BNB, vanochtend gekocht voor 113k sats. Ik verwacht dat BNB binnen 2 weken wel weer op zijn vorige waarde zit van 22 dollar. Dat zou dan toch een quick profit van 2k zijn
Dit is vrij logisch. Daarom zou je eigenlijk een aardige portie van je portfolio in BTC of USDT ( Nog beter USD/EUR) moeten hebben, waardoor je de dips kunt kopen. Maar het is zo fucking moeilijk om niet all-in op shitcoins te gaan als de markt bullish is. Kon ik zelf ook nooit.

Toegevoegd na 1 minuut en 29 seconden:
Volture schreef: dinsdag 16 januari 2018, 23:47 Kek, BTC in 1 maand tijd bijna -50% gegaan
In 1,5 maand +0.5 % gegaan 🤷

Toegevoegd na 1 minuut en 40 seconden:
Heb zelf mijn shit 10 January op de ledger gezet. Nu al 33% down lmao. Maar goed long con. Ook al zakt het 66%, al is het wel straf net als Simon's min 45k :3
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Cryptocurrency Topic

Bericht door Sam »

De reden dat die suïcide hotline wordt geplaatst is omdat een hele tijd terug toen de bc van 20 cent naar 4 cent of w/e ging er daadwerkelijk mensen zelfmoord pleegde omdat ze zoveel verloren hadden.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Cryptocurrency Topic

Bericht door Wup »

Zijn er genoeg die zelfmoord plegen door Crypto. Gebeurd in de beurswereld natuurlijk ook erg vaak. 't is wel een beetje een meme, maar ook wel serieus uknowbro

Toegevoegd na 23 seconden:
Hoorde er gister nog een die suicide pleegde door bitcorrect

Toegevoegd na 3 minuten en 14 seconden:
Afbeelding
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Cryptocurrency Topic

Bericht door Stefan »

Je bent dan ook wel een prutser als je letterlijk al je vermogen in crypto gaat gooien :")
Afbeelding
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Cryptocurrency Topic

Bericht door Wup »

en dan vooral in een coin die al maandenlang door iedereen een scam werd genoemd. Gastje die ik ken had ook 4k eur in Bitconnect. Waren dan wel winsten van hem, maar daar is nu nog 400 euro van over L.
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Cryptocurrency Topic

Bericht door Stefan »

BitConnect -97% :")
Afbeelding
Plaats reactie