he

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: he

Bericht door Zeekoe »

Naast het feit dat ik alleen naar de cinema gaan best wel ontspannend en leuk vind, was het vandaag toch met twee vrienden.

Toegevoegd na 25 seconden:
Dexter schreef: zaterdag 24 juni 2017, 21:34 Zit al hele dag te gamen, nu ik eens een weekend vrij heb. :D
Welke games?
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: he

Bericht door Nikki- »

Ik zit ook de hele dag te gamen en andere shit als ik eigenlijk geen vrij heb D:
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: he

Bericht door Melliw Naj »

Bearserk schreef: zaterdag 24 juni 2017, 21:28
Melliw Naj schreef: zaterdag 24 juni 2017, 20:43
Bearserk schreef: zaterdag 24 juni 2017, 20:14 had 1x na een DTP vaccin ziek gedronken en dat doe ik liever niet meer
Klinkt klote, maar dankje voor advies.
had na die prik best wel pijn in mn arm en toen ik dronken was werd het 17x erger en wilde ik mn arm eraf zagen zo erg
Wat heb je toen gedaan?

Ik zit nu ook maar wat te gamen. Nog aanraders voor steamsale?
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: he

Bericht door Sam »

Shadow of mordor een is hele vermakelijke game, complete versie is nu voor 4 euro. Verhaal is niet veel soeps, en het is qua gameplay niet heel origineel (nemesis systeem is wel leuk en nieuw) maar het spel spelen is gewoon heel erg leuk.

Toegevoegd na 16 seconden:
De 4 euro is het in ieder geval sowieso waard

Toegevoegd na 2 minuten en 45 seconden:
Planet coaster is een game die ik al een een tijdje speel, ik vind het echt geniaal, maar het moet je wel liggen. Creatieve game vooral, het management is niet fantastisch, maar de creëer mogelijkheden zijn fantastisch.

Toegevoegd na 51 seconden:
Is de spirituele opvolger van rollercoaster tycoon, overigens.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: he

Bericht door Nikki- »

Zat ook te kijken of ik Shadow of Mordor zou kopen, maar verhaal ga ik dan wel erg missen. Maar voor 4 euro kan wel op zich :p

Planet Coaster is op zich wel cool maar inderdaad moet je wel erg houden van al die shit customizen. Maar je moet het inderdaad meer zien als een soort sandbox dan een simulatiegame, dat zit gewoon wat minder goed in elkaar.

Als je ze nog niet hebt, ik vind Stardew Valley en Cities: Skylines wel kek. En Prison Architect. En als je nog behoefte hebt aan partygames, Jackbox pack!
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: he

Bericht door Sam »

Het verhaal is niet echt verschikkelijk slecht ofzo, en het wordt best mooi gebracht. Het is ook gewoon niet heel goed. Ik stoorde me er in ieder geval er niet aan, maar het is zeker niet memorabel.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: he

Bericht door Nikki- »

Ik vind RPGs wel leuk maar ik hou eigenlijk vaak niet zo van combat, dus vandaar dat het verhaal wel beetje oke moet zijn :p

Toegevoegd na 4 seconden:
Maarja 4 euro /care

Toegevoegd na 12 seconden:
Ik vind vooral shooters echt heel kut.
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: he

Bericht door Melliw Naj »

Hoeveel uur is Shadow of Mordor?

Planet Coaster is het enige spel dat ik heb gepreorder, het enige kutte is dat niet geweldig geoptimaliseerd is en dat met wat oudere PC.

Stardew Valley is godtier. <3

Toegevoegd na 13 seconden:
Het enige spel wat ik in sale heb gekocht is Rimworld en dat had niet eens korting.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40369
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: he

Bericht door Daan »

Je was zeker ook zo'n saaier skiller vroeger Nikki. Combat is juist het leukste man.
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: he

Bericht door Melliw Naj »

Ik zie Off-er Shadow of Mordor heeft gekocht en nu aan het spelen is. Daan modus op steam.

@Daan Combat is kut. Daaorm kijk ik erg uit naar Yonder Chronicles, sandbox zonder combat. Verder moet ik Ooblets gaan spelen (komt in 2018), mix van Pokemon, Stardew Valley en Animal Crossing.

Toegevoegd na 2 minuten en 32 seconden:
Zijn hier eigenlijk mensen fan van puzzelgames?
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: he

Bericht door Rems »

the witcher 3 beste jongens.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: he

Bericht door Sam »

Melliw Naj schreef: zaterdag 24 juni 2017, 22:05 Hoeveel uur is Shadow of Mordor?

Planet Coaster is het enige spel dat ik heb gepreorder, het enige kutte is dat niet geweldig geoptimaliseerd is en dat met wat oudere PC.

Stardew Valley is godtier. <3

Toegevoegd na 13 seconden:
Het enige spel wat ik in sale heb gekocht is Rimworld en dat had niet eens korting.
Klopt, grote parken en helemaal met veel customizing vinden oudere computers niet heel leuk.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: he

Bericht door Erwin »

Zoals het er nu naar uitziet doe ik vanavond helemaal niks.. Best saai, maar toch ook best eens lekker
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: he

Bericht door Sam »

Nikki- schreef: zaterdag 24 juni 2017, 22:00 Ik vind RPGs wel leuk maar ik hou eigenlijk vaak niet zo van combat, dus vandaar dat het verhaal wel beetje oke moet zijn :p

Toegevoegd na 4 seconden:
Maarja 4 euro /care

Toegevoegd na 12 seconden:
Ik vind vooral shooters echt heel kut.
Combat is batman meets assasin creed
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: he

Bericht door Melliw Naj »

Sam schreef: zaterdag 24 juni 2017, 22:11
Melliw Naj schreef: zaterdag 24 juni 2017, 22:05 Hoeveel uur is Shadow of Mordor?

Planet Coaster is het enige spel dat ik heb gepreorder, het enige kutte is dat niet geweldig geoptimaliseerd is en dat met wat oudere PC.

Stardew Valley is godtier. <3

Toegevoegd na 13 seconden:
Het enige spel wat ik in sale heb gekocht is Rimworld en dat had niet eens korting.
Klopt, grote parken en helemaal met veel customizing vinden oudere computers niet heel leuk.
Eerst wat geld sparen, maar dan koop ik nieuwe. Ik speel vooral spellen dat geen sterke nodig heb gelukkig, alleen last bij Astroneer en Planet Coaster.
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: he

Bericht door Nikki- »

Daan schreef: zaterdag 24 juni 2017, 22:05 Je was zeker ook zo'n saaier skiller vroeger Nikki. Combat is juist het leukste man.
Ik deed af en toe combat maar het liep wel achter bij de rest ja.
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: he

Bericht door Melliw Naj »

Ik zit BKS special te kijken op tv, wat een ruk niveau zeg.

Toegevoegd na 6 minuten en 1 seconde:
Heuj Dancing Queen
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: he

Bericht door Bearserk »

Melliw Naj schreef: zaterdag 24 juni 2017, 21:41
Bearserk schreef: zaterdag 24 juni 2017, 21:28
Melliw Naj schreef: zaterdag 24 juni 2017, 20:43
Bearserk schreef: zaterdag 24 juni 2017, 20:14 had 1x na een DTP vaccin ziek gedronken en dat doe ik liever niet meer
Klinkt klote, maar dankje voor advies.
had na die prik best wel pijn in mn arm en toen ik dronken was werd het 17x erger en wilde ik mn arm eraf zagen zo erg
Wat heb je toen gedaan?
meer drinken ofc

Toegevoegd na 54 seconden:
Divinity II Developers cut is echt fantastische game, zeker als in de bonus

Toegevoegd na 16 seconden:
Van alle spelletjes die ik me herinder was die wel zo geweldig
Afbeelding
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: he

Bericht door Simon` »

Stardew valley had ik ook ff gedaan maar das gewoon FarmVille na n tijdje bruur. Mijn zaterdagnacht is overigens werken van 2200-0600 #monniegang
Afbeelding
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: he

Bericht door Melliw Naj »

Stardew is een heerlijke om 20 minuten te spelen voor het slapen, even ontspanning. Alleen Slime Rancher heeft die rol overgenomen.
Plaats reactie