Passieve Inkomen

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Plaats reactie
Armajail
Berichten: 357
Lid geworden op: donderdag 19 november 2015, 15:23

Passieve Inkomen

Bericht door Armajail »

Hey,

Is hier iemand bezig of in het verleden ervaring in opgedaan?

Je kan passieve inkomsten genereren door bv:

♦ Een app te (laten) maken en reclame toevoegen, waardoor je wordt betaald per klik.
♦ Youtube vids, je wordt betaald vanaf een bep. bedrag, ook via klik.
♦ E-books verkopen, meest bekende platform hiervoor is Kindle.
♦ Foto's en films die je zelf maakt verkopen op bv Shutterstock.

Zelf ben ik nog steeds in de opstartfase van mijn Youtube channel, waarmee ik wel op termijn inkomsten uit wil genereren.
Ik ben ook net begonnen, na een weekendje naar Terneuzen, waar ik foto's genomen heb van de mooie natuur, en die te koop zetten op Shutterstock.
Ik werd alvast goedgekeurd, en 1 foto is ook goedgekeurd, nu nog een paar wat aanpassen, en zo verder gaan.

Dus, zijn hier mensen op de forum die zich hier ook in wagen?
07 Ranger boots: #0 - Abby dagger van Abby demon: #1 -
Easy clues: #50 - Med clues: #410 - Hard clues: #272 - Elite clues: #20 - Master clues: #10
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Passieve Inkomen

Bericht door Dieselpker »

Nee
FEYENOORD ROTTERDAM
Ruthless
Berichten: 15288
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Passieve Inkomen

Bericht door Ruthless »

telt uitkering trekken ook
@volture
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Passieve Inkomen

Bericht door La Pulga »

Jouw zus is mijn passief inkomen
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Passieve Inkomen

Bericht door Simon` »

Als je eenmaal iets draaiende hebt dan is dit wel ideaal natuurlijk, maar aanvankelijk is het gewoon zo weinig reward voor de tijd die je d'r instopt. Ik denk ook dat je met veel dingen misschien al te laat bent, maar als je hard werkt dan is d'r vast een hoop mogelijk.
Afbeelding
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Passieve Inkomen

Bericht door Nilsie »

Simon` schreef: zaterdag 12 augustus 2017, 17:49 Als je eenmaal iets draaiende hebt dan is dit wel ideaal natuurlijk, maar aanvankelijk is het gewoon zo weinig reward voor de tijd die je d'r instopt. Ik denk ook dat je met veel dingen misschien al te laat bent, maar als je hard werkt dan is d'r vast een hoop mogelijk.
Dit geld vooral met beginnende fotografie/video en entertainment zoals YouTube. Veel hard werk nodig, wat niet erg is als je het leuk vindt.
Gebruikersavatar
pauperunit
Grapjas
Berichten: 16867
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 10:42
RS: Rondjeslopen (OSRS)
Oude naam: grootmonster

Re: Passieve Inkomen

Bericht door pauperunit »

Verwacht jij onironisch geld te gaan verdienen aan je YouTube weetjes kanaal? Of foto's gemaakt in TERNEUZEN?
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Passieve Inkomen

Bericht door Simon` »

Nilsie schreef: donderdag 24 augustus 2017, 17:58
Simon` schreef: zaterdag 12 augustus 2017, 17:49 Als je eenmaal iets draaiende hebt dan is dit wel ideaal natuurlijk, maar aanvankelijk is het gewoon zo weinig reward voor de tijd die je d'r instopt. Ik denk ook dat je met veel dingen misschien al te laat bent, maar als je hard werkt dan is d'r vast een hoop mogelijk.
Dit geld vooral met beginnende fotografie/video en entertainment zoals YouTube. Veel hard werk nodig, wat niet erg is als je het leuk vindt.
of blogs en alles waarbij je bekendheid of een gevolg moet creëren
Afbeelding
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Passieve Inkomen

Bericht door Bighead »

Met alle respect, maar als je denkt dat Youtube passief inkomen is ga je geen substantieel inkomen verdienen met Youtube.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Breznikov
Berichten: 3694
Lid geworden op: zondag 4 januari 2009, 17:14

Re: Passieve Inkomen

Bericht door Breznikov »

Bighead schreef: vrijdag 25 augustus 2017, 1:20 Met alle respect, maar als je denkt dat Youtube passief inkomen is ga je geen substantieel inkomen verdienen met Youtube.
Het idee van passief inkomen is niet per se dat je er niks voor hoeft te doen, dan zou er verdomd weinig passief inkomen overblijven. Het gaat er vooral om dat je inkomsten blijft genereren nadat je product eenmaal op de markt (in dit geval internet) gezet is. Je steekt dus éénmalig tijd en moeite ergens in en blijft er daarna nog geld aan verdienen.

Realistisch gezien is de kans nihil wil je een enigszins significant passief inkomen genereren. YouTube filmpjes maken, boeken schrijven en fotografie zijn mooie voorbeelden, maar verdomd lastig om daar echt geld uit te halen.
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Passieve Inkomen

Bericht door Bighead »

Breznikov schreef: vrijdag 25 augustus 2017, 13:27
Bighead schreef: vrijdag 25 augustus 2017, 1:20 Met alle respect, maar als je denkt dat Youtube passief inkomen is ga je geen substantieel inkomen verdienen met Youtube.
Het idee van passief inkomen is niet per se dat je er niks voor hoeft te doen, dan zou er verdomd weinig passief inkomen overblijven. Het gaat er vooral om dat je inkomsten blijft genereren nadat je product eenmaal op de markt (in dit geval internet) gezet is. Je steekt dus éénmalig tijd en moeite ergens in en blijft er daarna nog geld aan verdienen.

Realistisch gezien is de kans nihil wil je een enigszins significant passief inkomen genereren. YouTube filmpjes maken, boeken schrijven en fotografie zijn mooie voorbeelden, maar verdomd lastig om daar echt geld uit te halen.
Voor zover ik op de hoogte ben van Youtube zijn voor de grote content creators hoofdzakelijk de eerste paar dagen relevant na het uitbrengen van nieuwe video's. Om een inkomen te genereren met behulp van Youtube moet je dus vrijwel altijd bezig zijn met de volgende video. Om dat passief te noemen sluit denk ik niet meer aan bij de definitie, maar ik zie je punt. De hoeveelheid geld die de meeste Youtubers blijven verdienen aan oude content is simpelweg bijzonder laag.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Passieve Inkomen

Bericht door Sam »

Maar de reden daarvoor is simpelweg dat oude video's minder views krijgen en je zonder nieuwe video's van de voorpagina verdwijnt. Bij educatieve channels is dat bijvoorbeeld al een minder probleem.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Passieve Inkomen

Bericht door Wup »

pauperunit schreef: donderdag 24 augustus 2017, 18:15 Verwacht jij onironisch geld te gaan verdienen aan je YouTube weetjes kanaal? Of foto's gemaakt in TERNEUZEN?
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Passieve Inkomen

Bericht door Simon` »

Bighead schreef: vrijdag 25 augustus 2017, 13:39
Breznikov schreef: vrijdag 25 augustus 2017, 13:27
Bighead schreef: vrijdag 25 augustus 2017, 1:20 Met alle respect, maar als je denkt dat Youtube passief inkomen is ga je geen substantieel inkomen verdienen met Youtube.
Het idee van passief inkomen is niet per se dat je er niks voor hoeft te doen, dan zou er verdomd weinig passief inkomen overblijven. Het gaat er vooral om dat je inkomsten blijft genereren nadat je product eenmaal op de markt (in dit geval internet) gezet is. Je steekt dus éénmalig tijd en moeite ergens in en blijft er daarna nog geld aan verdienen.

Realistisch gezien is de kans nihil wil je een enigszins significant passief inkomen genereren. YouTube filmpjes maken, boeken schrijven en fotografie zijn mooie voorbeelden, maar verdomd lastig om daar echt geld uit te halen.
Voor zover ik op de hoogte ben van Youtube zijn voor de grote content creators hoofdzakelijk de eerste paar dagen relevant na het uitbrengen van nieuwe video's. Om een inkomen te genereren met behulp van Youtube moet je dus vrijwel altijd bezig zijn met de volgende video. Om dat passief te noemen sluit denk ik niet meer aan bij de definitie, maar ik zie je punt. De hoeveelheid geld die de meeste Youtubers blijven verdienen aan oude content is simpelweg bijzonder laag.
Ik denk oprecht dat dat best anders is hoor, tuurlijk wordt daar niet het grote geld verdiend, maar ik denk dat mensen echt wel prima binnenharken met oude video's.
Afbeelding
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Passieve Inkomen

Bericht door Wup »

Investeer gewoon al je Youtube inkomsten in Crypto ArmaJail. Heb je over 10 jaar misschien 100x je inleg en heb je eindelijk € 10,- <3
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Passieve Inkomen

Bericht door Simon` »

crypto is gratisg eld!!!!!!!!!!!!
Afbeelding
Plaats reactie