post je favoriete reddit sub

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: post je favoriete reddit sub

Bericht door Dieselpker »

Nikki- schreef: maandag 11 september 2017, 16:40 Zit nu trp te lezen en het is echt dikke bullshit.
can confirm
FEYENOORD ROTTERDAM
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: post je favoriete reddit sub

Bericht door Bearserk »

zal allemaal wel over rode pillen maar heb nog altijd geen gf
Afbeelding
Aphex
Berichten: 3806
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2014, 16:14
Oude naam: linkerteelbal

Re: post je favoriete reddit sub

Bericht door Aphex »

Nikki- schreef: maandag 11 september 2017, 16:40 Zit nu trp te lezen en het is echt dikke bullshit.
Goeie awalt weer
Do I have a life, or am I just living?
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: post je favoriete reddit sub

Bericht door Rems »

ofc vind nikki het bs, zou raar zijn als ze het er mee eens was lol.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: post je favoriete reddit sub

Bericht door Volture »

Rems schreef: maandag 11 september 2017, 17:46 ofc vind nikki het bs, zou raar zijn als ze het er mee eens was lol.
lol echt he

smh my head
Afbeelding
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: post je favoriete reddit sub

Bericht door Nikki- »

Nouja ik snap best waar ze het idee vandaan hebben. Er zijn hordes vrouwen die gewoon wegsoppen voor de meest manly man die ze kunnen vinden en dat zal vast ofwel biologische redenen hebben of misschien wel gewoon meer sociaalmaatschappelijk, als je kijkt naar hoe de 'ideale' man altijd geportretteerd wordt. Maar de oplossing is dan niet om als man zo alfa mogelijk te worden terwijl je dat niet bent om bij die grote groep te scoren (tenzij je gewoon iemand wil palen, easy fix dan) of om op een subreddit te gaan zeiken over dat het biologisch zo is dat alle vrouwen hetzelfde zijn en alleen voor alfamannetjes gaan. Gewoon blij zijn dat die average chicks je toch al niet willen en focussen op de dames die niet voor degene gaan die het hardst staat te schreeuwen (want die zijn er ook gewoon genoeg).

Toegevoegd na 3 minuten en 54 seconden:
Dus tl;dr: als je gewoon een gemiddeld persoon wil neuken zullen sommige strategieën vast werken op een grote groep vrouwen maar verder kan ik me er niet zo in vinden.
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: post je favoriete reddit sub

Bericht door Melliw Naj »

Alle vrouwen zijn kut
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: post je favoriete reddit sub

Bericht door Wup »

Volture schreef: maandag 11 september 2017, 18:13
Rems schreef: maandag 11 september 2017, 17:46 ofc vind nikki het bs, zou raar zijn als ze het er mee eens was lol.
lol echt he

smh my head
Is dit een me-me net als R.I.P. in peace?
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: post je favoriete reddit sub

Bericht door Simon` »

Wup schreef: maandag 11 september 2017, 18:57
Volture schreef: maandag 11 september 2017, 18:13
Rems schreef: maandag 11 september 2017, 17:46 ofc vind nikki het bs, zou raar zijn als ze het er mee eens was lol.
lol echt he

smh my head
Is dit een me-me net als R.I.P. in peace?
Ja dies niet zo lastig toch



Kvind verder de hele alfa beta retoriek ook maar gay en euhm zinas moet je ook niet fixen in de zin van euhh kben t mannetje, wat ik wel ooit had of zo.

Ben GEEVOLUEERD naar het volgende stadium bruurskes, waar er plezier en jolijt is voor iedereen
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: post je favoriete reddit sub

Bericht door Rems »

is het nieuwe stadium elk weekend drugsen simon???? XD
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: post je favoriete reddit sub

Bericht door Simon` »

hahahah daar heb je me tuk!!

Toegevoegd na 25 seconden:
maar de grap is op jou! het beperkt zich niet tot het weekend! wie lacht er nu he hahahah
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: post je favoriete reddit sub

Bericht door La Pulga »

Alfa is best goei bier tbh
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: post je favoriete reddit sub

Bericht door Bearserk »

ik drink elke dag alcohol
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: post je favoriete reddit sub

Bericht door Rems »

Simon` schreef: maandag 11 september 2017, 20:26 hahahah daar heb je me tuk!!

Toegevoegd na 25 seconden:
maar de grap is op jou! het beperkt zich niet tot het weekend! wie lacht er nu he hahahah
he shit ik ben rekt
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ruthless
Berichten: 15288
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: post je favoriete reddit sub

Bericht door Ruthless »

Sam schreef: maandag 11 september 2017, 15:58 Dat is echt niet perse waar man, ik heb een best knappe maat die pas sinds een jaar ofzo als 21e jarige succes met vrouwen heeft omdat ie daarvoor nooit met ze durfde te praten of het verneukte als ie in gesprek raakte, terwijl ze letterlijk op hem afkwamen. Pas nadat je bij een café ging werken en zo zelfvertrouwen kweekte begon ie echt (veel) succes te krijgen.
ik kan gewoon prima met vrouwen praten, alleen kan ik niet op ze af stappen, en de vrouwen die ik ontmoet ken ik via vrienden en hebben dus al een vriend
maar gesprek voeren lukt me altijd gewoon goed
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: post je favoriete reddit sub

Bericht door Rems »

ik had voorheen ook wel moeite met naar meisjes afstappen hoor. maar best qt dus kreeg altijd wel aandacht van meisjes beetje. niet echt de mooiste meisjes mja maakte me wel iets minder onzeker. laatste paar jaar gaat het wel veel beter tho, toch wel fijn dat ik er best wat moeite in heb gestoken enzo en dat het ook echt wat oplevert, wat in de eerste instantie niet zo lijkt.

in je comfort zone blijven voelt misschien fijn, maar op lange termijn heb je er meer aan om echt jezelf te pushen tot dingen die je op de eerste gedachte niet zou doen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: post je favoriete reddit sub

Bericht door Sam »

En als dat ook niet lukt kan je gewoon wachten tot je ouder wordt en je extreem easy op 18 jarige kan hitten, maar is wel beetje categorie standaarden verlagen
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: post je favoriete reddit sub

Bericht door Rems »

idk ik voel me eerder aangetrokken tot iemand van 20 dan like 18. verschilt ook totaal per persoon natuurlijk, maar als ik even de stereotypen erbij pak. vrienden doen dat wel vaak, jonge chicks regelen. zijn makkelijker te manipuleren en te vormen enzo.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: post je favoriete reddit sub

Bericht door Volture »

Rems schreef: dinsdag 12 september 2017, 0:26 idk ik voel me eerder aangetrokken tot iemand van 20 dan like 18. verschilt ook totaal per persoon natuurlijk, maar als ik even de stereotypen erbij pak. vrienden doen dat wel vaak, jonge chicks regelen. zijn makkelijker te manipuleren en te vormen enzo.
lmao

Je doet nu alsof t verschil tussen 20 en 18 hetzelfde is als 23 en 14 ofzo wanneer je over makkelijk te manipuleren en vormen praat :"")
Afbeelding
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: post je favoriete reddit sub

Bericht door Simon` »

Dr is ook een ziek verschil tussen met een meisje kunnen praten en kunnen flirten tbh. Kunnen praten met de meid van een maat is natuurlijk gewoon smalltalk + ze ziet je ook als de vriend van dr vriend
Afbeelding
Plaats reactie