Rutte III

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Uw voorkeur

GroenLinks/PvdA/SP ipv Christenunie
3
17%
"Buma en de 7 dwergen"
0
Geen stemmen
Minderheidskabinet VVD CDA D66
3
17%
Zakenkabinet 'Baudet'
6
33%
VVD PVV CDA SGP FVD.
2
11%
Nieuwe verkiezingen
4
22%
 
Totaal aantal stemmen: 18

Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Rutte III

Bericht door Volture »

Volgens mij niet hoor op t HAVO/VWO? En waarom vind je dat iets goeds dan?
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Rutte III

Bericht door Sam »

Ik vind het goed dat je leert over het Wilhelmus, omdat het staatkundig nogal wat geschiedenis heeft, en ook qua Nederlandse literatuur nogal wat meerwaarde heeft. Net zoals dat ik belangrijk vind dat je leert over het ontstaan van de Nederlandse staat en over "grote" Nederlandse sxhrijvers/literatuur en wetenschap. Ik denk dat dat belangrijk is voor de algemene ontwikkeling.

Ik ben er alleen fel tegen dat de overheid dat soort specifiecaties gaat bepalen, dat is iets voor de scholengemeenschap. Ik vind ook de argumenten van het cda erover ruk, met al die onzin over respect voor Nederland. Je moet kunnen leren over het Wilhelmus en de conclusie mogen trekken dat het een hoop onzin is of w/e.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Rutte III

Bericht door Volture »

Nouja, t gaat niet zozeer over het leren 'over' het wilhelmus geloof ik, meer over het verplicht staand zingen ervan?
Afbeelding
Lijpe
Berichten: 10300
Lid geworden op: dinsdag 3 maart 2009, 17:54
Oude naam: Badr Hari

Re: Rutte III

Bericht door Lijpe »

Sam schreef: vrijdag 15 september 2017, 14:46 Ik vind het goed dat je leert over het Wilhelmus, omdat het staatkundig nogal wat geschiedenis heeft, en ook qua Nederlandse literatuur nogal wat meerwaarde heeft. Net zoals dat ik belangrijk vind dat je leert over het ontstaan van de Nederlandse staat en over "grote" Nederlandse sxhrijvers/literatuur en wetenschap. Ik denk dat dat belangrijk is voor de algemene ontwikkeling.

Ik ben er alleen fel tegen dat de overheid dat soort specifiecaties gaat bepalen, dat is iets voor de scholengemeenschap. Ik vind ook de argumenten van het cda erover ruk, met al die onzin over respect voor Nederland. Je moet kunnen leren over het Wilhelmus en de conclusie mogen trekken dat het een hoop onzin is of w/e.
Leer ze dan ook meteen dat Nederland in de 19e eeuw en eerder zich bezig hield met roven, onderdrukkingen en allerlei andere wrede manieren voor een stukje welvaart.
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Rutte III

Bericht door Sam »

Is mij ook gewoon geleerd ook

Toegevoegd na 3 minuten en 56 seconden:
Overigens heeft Nederland zijn grootste rijkdom verkregen door de moedernegotie, iets waar heel veel mensen onwetend over zijn. De slavenhandel en de kolonies hielpen zeker, maar de grootste rijkdom gedurende gouden eeuw ontstond daar niet.
Laatst gewijzigd door Sam op vrijdag 15 september 2017, 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Rutte III

Bericht door Melliw Naj »

Kreeg ik ook op school ook
Aron

Re: Rutte III

Bericht door Aron »

Is mij ook geleerd, denk alleen volture en badr niet
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Rutte III

Bericht door Volture »

lmao school XD
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Rutte III

Bericht door Kipcorn »

GroenLinks liberaal wat een grap. Die club is opgericht uit een communistische partij en plukt daar nog steeds de vruchten van. Het is een eng stelletje (cultureel) marxisten die niks anders willen dan de macht grijpen en de gewone burger naaien. Heeft echt niks weg van het liberalisme! PVV ook niet. Sociaal-economisch linkse standpunten, alhoewel ze in de kamer vaak anders stemmen. Ook een koran en moskeeverbod is niet liberaal te noemen!
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Rutte III

Bericht door Bearserk »

cultureel marxisme bestaat niet in de vorm zoals jij het benoemt

Toegevoegd na 4 minuten en 12 seconden:
Kipcorn schreef: vrijdag 15 september 2017, 16:27 PVV ook niet. Sociaal-economisch linkse standpunten, alhoewel ze in de kamer vaak anders stemmen.
:'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):')
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Rutte III

Bericht door Sam »

Kipcorn schreef: vrijdag 15 september 2017, 16:27 Het is een eng stelletje (cultureel) marxisten die niks anders willen dan de macht grijpen en de gewone burger naaien.
Het dikgedrukte stuk kan je echt over elke partij zeggen waar je het niet mee eens bent, jezus man. Voor gl misschien zelfs nog wel minder omdat ze uit de formatie gestapt zijn.

Cultureel marxisme is trouwens een container begrip zonder inhoud, als je serieus genomen wil worden kan ik aanraden het niet echt te gebruiken.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Rutte III

Bericht door La Pulga »

Lijpe schreef: vrijdag 15 september 2017, 11:51 Die Rutte plukt ons kaal, elk jaar een stap verder. Toch blijven mensen slapen
Maat over drugsgeld betaal je toch geen belasting
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Rutte III

Bericht door Kipcorn »

Sam kijk eens naar de lastenverhoging van Groenlinks met die milieutax en kilometertax en vleestax etc
Het is de partij die de burger het meeste wil belasten
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Rutte III

Bericht door La Pulga »

Volture schreef: vrijdag 15 september 2017, 14:58 Nouja, t gaat niet zozeer over het leren 'over' het wilhelmus geloof ik, meer over het verplicht staand zingen ervan?
MET DE HAND OP T HART

Toegevoegd na 19 seconden:
Tbh zing ik t wel altijd bij een ek of wk

Toegevoegd na 44 seconden:
Lijpe schreef: vrijdag 15 september 2017, 15:37
Sam schreef: vrijdag 15 september 2017, 14:46 Ik vind het goed dat je leert over het Wilhelmus, omdat het staatkundig nogal wat geschiedenis heeft, en ook qua Nederlandse literatuur nogal wat meerwaarde heeft. Net zoals dat ik belangrijk vind dat je leert over het ontstaan van de Nederlandse staat en over "grote" Nederlandse sxhrijvers/literatuur en wetenschap. Ik denk dat dat belangrijk is voor de algemene ontwikkeling.

Ik ben er alleen fel tegen dat de overheid dat soort specifiecaties gaat bepalen, dat is iets voor de scholengemeenschap. Ik vind ook de argumenten van het cda erover ruk, met al die onzin over respect voor Nederland. Je moet kunnen leren over het Wilhelmus en de conclusie mogen trekken dat het een hoop onzin is of w/e.
Leer ze dan ook meteen dat Nederland in de 19e eeuw en eerder zich bezig hield met roven, onderdrukkingen en allerlei andere wrede manieren voor een stukje welvaart.
Volgens mij leert iedereen dat wel

Toegevoegd na 12 seconden:
Ik heb t in elk geval gehad
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Rutte III

Bericht door Sam »

Kipcorn schreef: vrijdag 15 september 2017, 17:34 Sam kijk eens naar de lastenverhoging van Groenlinks met die milieutax en kilometertax en vleestax etc
Het is de partij die de burger het meeste wil belasten
Dat is a niet waar en b niet relevant, want belasten blijft een politieke keuze en is niet gelijk aan naaien, afhankrlijk van je standpunt. Het is niet alsof ze zelf het geld opstrijken. Daar zijn de VVD'ers veel beter in.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Rutte III

Bericht door La Pulga »

Sam schreef: vrijdag 15 september 2017, 15:43 Is mij ook gewoon geleerd ook

Toegevoegd na 3 minuten en 56 seconden:
Overigens heeft Nederland zijn grootste rijkdom verkregen door de moedernegotie, iets waar heel veel mensen onwetend over zijn. De slavenhandel en de kolonies hielpen zeker, maar de grootste rijkdom gedurende gouden eeuw ontstond daar niet.
Qua hoeveel is wat wij uit de koloniën haalden ook bijna niet te vergelijken met o.a. al dat graan.

Toegevoegd na 1 minuut en 43 seconden:
Kipcorn schreef: vrijdag 15 september 2017, 17:34 Sam kijk eens naar de lastenverhoging van Groenlinks met die milieutax en kilometertax en vleestax etc
Het is de partij die de burger het meeste wil belasten
De gedachte daarachter is best begrijpelijk
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Rutte III

Bericht door Kipcorn »

Nee is het niet, klimaatverandering is een hoax waaraan ik nooit zou willen meebetalen. En die vleestax is sws desastreus voor arme mensen.
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Rutte III

Bericht door La Pulga »

Jij doet toch iets met geologie?


Succes daarmee als jij denkt dat klimaatverandering een hoax
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Rutte III

Bericht door Volture »

La Pulga schreef: vrijdag 15 september 2017, 17:35Tbh zing ik t wel altijd bij een ek of wk
y tho
Kipcorn schreef: vrijdag 15 september 2017, 17:45 Nee is het niet, klimaatverandering is een hoax waaraan ik nooit zou willen meebetalen
???
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Rutte III

Bericht door La Pulga »

Overigens hoe de fuck kan je beweren dat dat een hoax? Je kan toch niet beweren dat het klimaat nu en in de ijstijd hetzelfde is wtf

Toegevoegd na 44 seconden:
Volture schreef: vrijdag 15 september 2017, 17:47
La Pulga schreef: vrijdag 15 september 2017, 17:35Tbh zing ik t wel altijd bij een ek of wk
y tho
Om de zwarte piet haters te sarren!!!
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Plaats reactie