Eurovision Song Contest 2018

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Nikki-
Berichten: 2761
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Eurovision Song Contest 2018

Bericht door Nikki- »

Echt insane hoe veel verschil er zat tussen jury en publiek dit jaar. Gewoon omgekeerde votes voor veel landen. Zweden krijgt altijd wel veel van de jury trouwens, veel landen hebben Zweden als schrijvers van hun eigen nummers dus het zal wel een soort bedankje zijn ofzo :') Was ook verbaasd door al die punten voor Oostenrijk trouwens. Ik had verder ook wel gehoopt op een meer onverwachte winnaar maar ben blij dat het in elk geval niet Cyprus is want dat vond ik echt niks.

Ohja Israel wil geloof ik proberen om het in Jeruzalem te organiseren niet in Tel Aviv, dat wordt ook interessant.
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Eurovision Song Contest 2018

Bericht door Atem_nijo »

Atem_nijo schreef: dinsdag 8 mei 2018, 20:04 Isreal wint
Toegevoegd na 50 seconden:
Ik vond eursong4kids altijd beter. Ben ik de enige?
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Lisette
Berichten: 17140
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Eurovision Song Contest 2018

Bericht door Lisette »

Nikki- schreef: zondag 13 mei 2018, 2:05 Echt insane hoe veel verschil er zat tussen jury en publiek dit jaar. Gewoon omgekeerde votes voor veel landen. Zweden krijgt altijd wel veel van de jury trouwens, veel landen hebben Zweden als schrijvers van hun eigen nummers dus het zal wel een soort bedankje zijn ofzo :') Was ook verbaasd door al die punten voor Oostenrijk trouwens. Ik had verder ook wel gehoopt op een meer onverwachte winnaar maar ben blij dat het in elk geval niet Cyprus is want dat vond ik echt niks.

Ohja Israel wil geloof ik proberen om het in Jeruzalem te organiseren niet in Tel Aviv, dat wordt ook interessant.
Ik dacht dat als Israël of Australië zou willen dat het in een van de landen van de Big Five georganiseerd zou worden?
Ruthless
Berichten: 15269
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Eurovision Song Contest 2018

Bericht door Ruthless »

Doe Australië serieus mee? :’)
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Eurovision Song Contest 2018

Bericht door Daan »

Al een aantal jaar.
Ruthless
Berichten: 15269
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Eurovision Song Contest 2018

Bericht door Ruthless »

waarom noemen we het dan nog eurovisie ??
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Eurovision Song Contest 2018

Bericht door Daan »

Jij bent echt heel dom hè.
Ruthless
Berichten: 15269
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Eurovision Song Contest 2018

Bericht door Ruthless »

ik volg dit soort onzin-tv niet
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Eurovision Song Contest 2018

Bericht door Volture »

Daan schreef: zondag 13 mei 2018, 18:28 Jij bent echt heel dom hè.
gewoon goeie vraag noob
Afbeelding
Nikki-
Berichten: 2761
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Eurovision Song Contest 2018

Bericht door Nikki- »

Lisette schreef: zondag 13 mei 2018, 15:16
Nikki- schreef: zondag 13 mei 2018, 2:05 Echt insane hoe veel verschil er zat tussen jury en publiek dit jaar. Gewoon omgekeerde votes voor veel landen. Zweden krijgt altijd wel veel van de jury trouwens, veel landen hebben Zweden als schrijvers van hun eigen nummers dus het zal wel een soort bedankje zijn ofzo :') Was ook verbaasd door al die punten voor Oostenrijk trouwens. Ik had verder ook wel gehoopt op een meer onverwachte winnaar maar ben blij dat het in elk geval niet Cyprus is want dat vond ik echt niks.

Ohja Israel wil geloof ik proberen om het in Jeruzalem te organiseren niet in Tel Aviv, dat wordt ook interessant.
Ik dacht dat als Israël of Australië zou willen dat het in een van de landen van de Big Five georganiseerd zou worden?
Nee Israël hoort gewoon bij "Europa", ze hebben het al eerder georganiseerd. Alleen 1x is het toen in Nederland gehouden omdat ze 2x achter elkaar wonnen geloof ik.

Toegevoegd na 1 minuut en 53 seconden:
En de keren dat ze het hebben gehouden was het ook beide in Jeruzalem.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Eurovision Song Contest 2018

Bericht door Daan »

Zeekoe schreef: zondag 13 mei 2018, 0:55 Bedoel je niet 2016 in Zweden? Want dat gaat inderdaad nooit overtroffen worden, vrees ik. :(
Maar daar heb ik me wel bij neergelegd. Vond deze editie trouwens wel beter dan vorig jaar. Ook waren er dit jaar veel favorieten: Israel, Cyprus, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Zweden en Tsjechië maakten allemaal kans
Oostenrijk vond ik ook wel super onverwacht, maarja zoals ik al zei, ik vind Israël wel beter dan de laatste 2 winnaars. Hoe vreemd was het verschil tussen jury en publiek dit jaar ook, Zweden ineens bam uit de running, Frankrijk hop naar onder. En dan Denemarken en Oekraïne terecht wat punten.
https://www.youtube.com/watch?v=T077sFWGKzg
2016 was erg goed, maar 2015 is echt nog beter imo. Maar dat Oostenrijkse meisje van 2016, holy shit wat vond ik haar toen geweldig. :wub:

2015 leuk: Slovenië, Estland, Armenië, Zweden, Australië ook wel opzich, België (vond ik de beste), Duitsland vond ik ook echt niet zo slecht terwijl ze wel erg laag eindigden geloof ik, Spanje, stiekem Georgië ook wel, Rusland was ok, Albanië ook wel catchy alhoewel ze zelf slecht zong. Zoveel meer die ik er leuk vond dan dit jaar of vorig jaar.

2015: https://www.youtube.com/watch?v=FJjq_WS2_Q8

Toegevoegd na 46 seconden:
Maar holy shit dat Oostenrijkse meisje is zo ontzettend cute.
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Eurovision Song Contest 2018

Bericht door Bearserk »

>iemand stelt gewoon een vraag
>daan doet een stomme normie reactie omdat hij alle amsterdammers kent
>daan shitpost over lelijke thots

deze pagina is samenvatting van laatste 3 jaar LTF
Afbeelding
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: Eurovision Song Contest 2018

Bericht door Megareus12 »

Daan schreef: zondag 13 mei 2018, 20:21 Maar holy shit dat Oostenrijkse meisje is zo ontzettend cute.
Serieus? Lijkt wel of haar gezicht vol met botox zit...

https://www.youtube.com/watch?v=k59E7T0H-Us
Dit blijft het leukste eurovisie meisje van de afgelopen 10 jaar.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Eurovision Song Contest 2018

Bericht door Daan »

https://www.youtube.com/watch?v=C6w7tmWvm6M
Molly blijf ik ook altijd leuk vinden though. :wub:
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Eurovision Song Contest 2018

Bericht door Zeekoe »

Nikki- schreef: zondag 13 mei 2018, 19:13
Lisette schreef: zondag 13 mei 2018, 15:16
Nikki- schreef: zondag 13 mei 2018, 2:05 Echt insane hoe veel verschil er zat tussen jury en publiek dit jaar. Gewoon omgekeerde votes voor veel landen. Zweden krijgt altijd wel veel van de jury trouwens, veel landen hebben Zweden als schrijvers van hun eigen nummers dus het zal wel een soort bedankje zijn ofzo :') Was ook verbaasd door al die punten voor Oostenrijk trouwens. Ik had verder ook wel gehoopt op een meer onverwachte winnaar maar ben blij dat het in elk geval niet Cyprus is want dat vond ik echt niks.

Ohja Israel wil geloof ik proberen om het in Jeruzalem te organiseren niet in Tel Aviv, dat wordt ook interessant.
Ik dacht dat als Israël of Australië zou willen dat het in een van de landen van de Big Five georganiseerd zou worden?
Nee Israël hoort gewoon bij "Europa", ze hebben het al eerder georganiseerd. Alleen 1x is het toen in Nederland gehouden omdat ze 2x achter elkaar wonnen geloof ik.

Toegevoegd na 1 minuut en 53 seconden:
En de keren dat ze het hebben gehouden was het ook beide in Jeruzalem.
Als ik me niet vergis heeft Israël pas elke 20 jaar gewonnen: 1978/1998/2018 maar ik ben niet zo goed mee met de hele geschiedenis van Eurovision.

@daan; 2015 kan ik me eigenlijk niet zo goed herinneren, heb volgens mij toen ook niet gekeken dus morgen eens naar de recap kijken. Ik heb een hele tijd Eurosong ook gezien zoals velen hier: een hoop marginaal gedoe vol vriendjespolitiek en landen die niks met Europa te maken hebben. Maar sinds 2016 heb ik dat volledig omarmd want dat maakt het net zo leuk. :D
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Eurovision Song Contest 2018

Bericht door Daan »

Als je tijd hebt moet je ook wat commentaar van Graham Norton (die het commentaar geeft bij de Britten) zien. Gewoon op YouTube opzoeken, staan genoeg filmpjes van. Die gast is echt geniaal.
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Eurovision Song Contest 2018

Bericht door Volture »

Graham Norton heeft de beste talkshow op deze aardbol
Afbeelding
Ruthless
Berichten: 15269
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Eurovision Song Contest 2018

Bericht door Ruthless »

maargoed waarom doet australie nou mee met een europees tv programma
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Eurovision Song Contest 2018

Bericht door Zeekoe »

Daan schreef: maandag 14 mei 2018, 1:47 Als je tijd hebt moet je ook wat commentaar van Graham Norton (die het commentaar geeft bij de Britten) zien. Gewoon op YouTube opzoeken, staan genoeg filmpjes van. Die gast is echt geniaal.
Haha ja deed ik al. :mrgreen:
Om heel eerlijk te zijn, vergeleken met Peter van de Veire (Belgische commentator) vind ik hem niet zo heel veel grappiger, maar blijft genieten
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Eurovision Song Contest 2018

Bericht door Atem_nijo »

Ruthless schreef: maandag 14 mei 2018, 9:04 maargoed waarom doet australie nou mee met een europees tv programma
omdat het programma toch al lang naar de t is
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Plaats reactie