pls respond

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: pls respond

Bericht door Volture »

Vond t in de eerste instantie ook erg grappig toen ik hoorde dat Daan klappen had gekregen, maar van achteren neergeslagen worden en een paar kopschoppen krijgen is natuurlijk gewoon debiel he boys.

Taak van zo'n beveiliger is gewoon deëscaleren en de persoon de zaak uit krijgen. Om dan uit persoonlijke frustratie, terwijl die persoon fysiek geen bedreiging was, achter iemand aan te gaan en die gene in elkaar te rammen is gewoon een celstrafje waard vind ik xx
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: pls respond

Bericht door Sam »

Ik ben ook vrij zeker dat dit (in Nederland) gewoon strafbaar is als mishandeling
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: pls respond

Bericht door Daan »

Tja, ik had in ieder geval het gevoel dat ik (of althans, twee vrienden hielden het woord omdat ik zelf niet echt in staat was om dat te doen) ook bij de politie totaal niet serieus werd genomen. Dat ze gewoon dachten van 'ach dit is toch maar een stomme toerist die woensdag weggaat en hij zal het wel verdiend hebben'. Aangezien ik er niets van meer weet zou ik dan dus met mijn getuigen weer terug moeten vliegen, en zelfs dan heb ik geen zekerheid op succes. Ik heb aangifte gedaan en dat is verzekeringtechnisch geloof ik wel het belangrijkste momenteel, en verder weet ik niet of ik het de moeite wel waard vind. Ben er gewoon klaar mee, voel me nog steeds verschrikkelijk en wil gewoon zo snel mogelijk naar huis (vlieg over exact 7 uur). Kut Malta.
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: pls respond

Bericht door Atem_nijo »

Ik lees hier wel wat contradictie daan het gaat duidelijk niet goed met je
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: pls respond

Bericht door Daan »

Ja goh ik ben ook wel nog steeds aangeslagen. Welk deel vind je precies contradictie?
Name less
Berichten: 3216
Lid geworden op: donderdag 25 december 2008, 17:28

Re: pls respond

Bericht door Name less »

Ondanks, Daan dat ik denk dat je deze aandacht foking geil vindt, heb ik toch wel beetje medelijden met je. Tikken krijgen oke, maar vervolgens totaal machteloos staan is vet kut. ja
ok
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: pls respond

Bericht door Daan »

Name less schreef: woensdag 1 augustus 2018, 0:14 Ondanks, Daan dat ik denk dat je deze aandacht foking geil vindt, heb ik toch wel beetje medelijden met je. Tikken krijgen oke, maar vervolgens totaal machteloos staan is vet kut. ja
Ik heb het topic zelf niet gemaakt he. Had dat anders zeker niet gedaan ook, omdat ik de kutopmerkingen tussendoor gewoon echt niet chill vind.
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: pls respond

Bericht door Simon` »

Ik was dronken dus mijn gedrag telt niet
Afbeelding
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: pls respond

Bericht door elzou »

In dat soort contreien gelden andere wetten en regels in het nachtleven

Sterkte amigo. Als je pech hebt, ga je er nog lang last van houden. Slaperig en moe, slechte concentratie etc.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: pls respond

Bericht door Daan »

Simon` schreef: woensdag 1 augustus 2018, 1:09 Ik was dronken dus mijn gedrag telt niet
Oh nee dat bedoelde ik niet, meer van "ik was dronken dus daardoor reageer je anders dan dat je nuchter zou doen, wat jullie wel zouden begrijpen lijkt me". Betekent niet dat ik niet nog steeds fout zat.
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: pls respond

Bericht door Kipcorn »

Volture schreef: dinsdag 31 juli 2018, 23:17 Vond t in de eerste instantie ook erg grappig toen ik hoorde dat Daan klappen had gekregen, maar van achteren neergeslagen worden en een paar kopschoppen krijgen is natuurlijk gewoon debiel he boys.
ik kan er nog steeds om lachen

deze bewakers komen dagelijks allemaal tuig tegen
dan zitten ze niet te wachten op een hollandse lul die het allemaal maar beter weet' en niet met dit tuig te maken hoeft te hebben
hoewel officieel ze wel fouten zitten door op de openbare weg stotne uit te delen
dat mag helemaal niet
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: pls respond

Bericht door Atem_nijo »

Daan schreef: woensdag 1 augustus 2018, 0:07 Ja goh ik ben ook wel nog steeds aangeslagen. Welk deel vind je precies contradictie?

"Ik werd de club uitgezet omdat de bewaker mij te lam vond, waar ik tegenin ging"

"Je moet het ook in mijn situatie bekijken, ten eerste was ik gewoon erg lam"

"en daarna na jouw mening onterecht weggestuurd wordt"

"Tja, ik had in ieder geval het gevoel dat ik (of althans, twee vrienden hielden het woord omdat ik zelf niet echt in staat was om dat te doen) ook bij de politie totaal niet serieus werd genomen."

Als ik dit zo lees had de bewaker gewoon gelijk dat je erg lam was en had je er beter niet tegenin gegaan om het tegenovergestelde te bewijzen want je geeft het hier zelf meermaals toe
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: pls respond

Bericht door Dieselpker »

Jullie twee zijn ook van die types die zeggen "GEWOON LUISTEREN NAAR DE POLITIE EN DAN KAN ER NOOIT WAT GEBEUREN XD"
FEYENOORD ROTTERDAM
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: pls respond

Bericht door Atem_nijo »

of je denkt eens logisch na en je beseft dat een 40-jarige agent meer besef heeft van de situatie dan een 20-jarige student die onder de drugs zit.
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: pls respond

Bericht door Dieselpker »

Nee dat is afhankelijk per situatie.
FEYENOORD ROTTERDAM
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: pls respond

Bericht door Kipcorn »

Atem_nijo schreef: woensdag 1 augustus 2018, 11:16 of je denkt eens logisch na en je beseft dat een 40-jarige agent meer besef heeft van de situatie dan een 20-jarige student die onder de drugs zit.
Ben t compleet eens.
Zoals ik al zei die bewakers krijgen elke avond te maken met tuig, wat ook voor hen gevaar oplevert. Je kan dan niet van die irritante dronken grapjassen als Daan erbij hebben. Als hij niet wilt luisteren met het woord dan snap ik de frustratie wel. Je kon ook wat minder drinken en deugs gebruiken dan was er niks gebeurd.
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: pls respond

Bericht door elzou »

Hou het personeel te vriend. Maak een praatje met de barman, samen paffen met de security. Als ze je mogen dan doen ze niet moeilijk over 20 cent of laten ze je bv na 0400 naar binnen
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Lisette
Berichten: 17140
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: pls respond

Bericht door Lisette »

Ik zou ook gefrustreerd raken als je gewoon ergens naar binnen wilt en iemand claimt dat je te lam bent terwijl je maar 2l wijn op hebt
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: pls respond

Bericht door Kipcorn »

elzou schreef: woensdag 1 augustus 2018, 11:52 Hou het personeel te vriend. Maak een praatje met de barman, samen paffen met de security. Als ze je mogen dan doen ze niet moeilijk over 20 cent of laten ze je bv na 0400 naar binnen
Zo is dat vriend. Wanneer gaan wij Nijmegen eens onveilig maken?
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: pls respond

Bericht door Atem_nijo »

Lisette schreef: woensdag 1 augustus 2018, 11:58 Ik zou ook gefrustreerd raken als je gewoon ergens naar binnen wilt en iemand claimt dat je te lam bent terwijl je maar 2l wijn op hebt
Regels van Malta kunnen ook strenger zijn dan onze regels. Als er tegen je wordt gezegd: je mag niet naar binnen, je bent te lam en jij zegt ik ben helemaal niet lam maar daarna op het internetforum zegt dat je "gewoon te lam was" zouden ze je al niet mogen binnenlaten wegens liegen
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Plaats reactie