trein

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

trein

Bericht door Niels »

dit is niet het topic dat je misschien verwacht maar anyway

gisterennacht eerst huisfeest geweest en daar een stuk of 8 biertjes gedronken wat me op een aardig niveau bracht waarna iemand voorstelt om suicide club te gaan. Eerst bijna geweigerd door die tranny aan de deur daar aangezien we allemaal casual gekleed waren. Vervolgens daar aardig veel cocktails naar binnen gegoten waarna het al snel 5 uur werD(!). Maar goed rond kwart voor 6 zeg ik mijn vrienden gedag en stap ik echt totaal smashed de trein in en ga naast deze chick zitten ongv even oud als mij
Ik vraag waar ze heen gaat en toevallig gaat ze ook naar Delft en ze vraagt of ik dicht bij het station woon? Anyway ze doet bachelor architectuur en toevallig gaat ze vaak naar technofeesten dus we praten over artiesten etc etc. Ze is hier voor een uitwisseling voor 1 jaar en het klikte echt enorm tussen ons
We lopen het station uit en ik was echt veel te smashed om nog iets te gaan doen dus neem afscheid en ga naar huis

vervolgens worD (!) ik rond 11 wakker en besef ik me dat ik eigenlijk 0 gegevens van haar heb en haar naam niet eens kan herinneren contacten lijkt niks in te staan maarja is ook moeilijk te vinden

dit topic is nietszeggend maar ik denk al de hele ochtend aan dat meisje dus besloot om te ranten op dit semi anonieme forum zodat ik het achter me kan laten

soms zuigt het leven jongens fijne zondag nog
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: trein

Bericht door Bearserk »

zoek rooster van die studie op en ga er heen gr
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40367
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: trein

Bericht door Daan »

Ja dat is zuur ja
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: trein

Bericht door Nikki- »

1. Spraken jullie dan Nederlands of Engels? Aangezien ze hier is voor een uitwisseling.
2. Zit haar studie in Delft of ergens anders?
3. Ga zoeken naar hoe de studie precies heet afhankelijk van of dat dus in Delft is of ergens anders, en van de taal.
4. Zoek de Facebookgroep van die studie want die is er gegarandeerd, de vraag is vooral of ze daarin zit. Als het een gesloten groep is kun je je vast wel gewoon aanmelden want tenzij ze echt de namen gaan checken drukken ze toch altijd op oke.
5. Als ze exchange student is, kun je het naast de studie ook nog proberen bij de Erasmus vereniging, volgens mij heeft elke stad een ESN <naam stad>. Kans is groot dat ze daar in een Facebookgroep van zit of op geïnteresseerd staat voor een activiteit etc.
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: trein

Bericht door Niels »

Engels, ze studeert in delft inderdaad. f 3 openbare facebookgroepen waarbij in de grootste iets van 900 leden zitten. Ik vroeg haar of ze via het Erasmus een uitwisseling deed alleen daar doet zwitserland niet aan blijkbaar. Ik denk eigenlijk niet dat ik lijsten ga doorzoeken om haar te vinden
Lisette
Berichten: 17150
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: trein

Bericht door Lisette »

https://treinflirt.nl/

Toegevoegd na 3 minuten en 13 seconden:
Oke ze doet dus een bachelor Architectuur. Als je googled op "architecture delft exchange" kom je op deze website uit: https://www.tudelft.nl/en/architecture- ... programme/

Daar kan je vinden dat het mogelijk is voor studenten van Erasmus, maar aangezien jij aangeeft dat haar land daar niet aandoet, zijn er ook een aantal universiteiten die een link hebben met TU Delft in Zwitserland, https://www.tudelft.nl/en/student/facul ... itzerland/ dat zijn deze universiteiten.

Dus weet je of ze Frans sprak, Italiaans of Duits naast Engels???

Toegevoegd na 38 seconden:
Ik ben echt enorm aan het soggen
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: trein

Bericht door Nikki- »

Op de pagina van de bachelor Architectuur staat ook dat deze volledig in het Nederlands is? De master is wel volledig in het Engels.

Toegevoegd na 34 seconden:
En ESN is ook open voor niet-Erasmus studenten maar voor iedereen, dus daar zou ze nog steeds wel bij kunnen zitten.

Toegevoegd na 1 minuut en 10 seconden:
Oh ik zie nu dat ze Engelstalige minorprogramma's hebben voor exchange students, maar die is er alleen in het 1e semester dus als ze hier een heel jaar is wat doen ze dan in die 2e helft? Thesis hier ook schrijven ofzo maybe? https://d1rkab7tlqy5f1.cloudfront.net/B ... 8_2019.pdf kun je haar vakken zien dus je zou serieus nog het rooster daarvan kunnen opzoeken.
Laatst gewijzigd door Nikki- op zondag 9 september 2018, 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Lisette
Berichten: 17150
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: trein

Bericht door Lisette »

Maar dan zou ze niet voor een heel jaar zijn in NL als ze alleen een minor doet.

Toegevoegd na 52 seconden:
Alle bachelors zijn wel Nederlands ja

Toegevoegd na 39 seconden:
download de happn app en hoop dat ze het ook heeft en dat je haar tegenkomt
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: trein

Bericht door Nikki- »

Hier is een groep van ESN voor dit semester: https://www.facebook.com/groups/esnfall2018/?ref=br_rs
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: trein

Bericht door Niels »

ik weet niet wat ze daarnaast spreekt

die treinflirt site is vrij creepy, maargoed een huisgenoot van me denkt dat ze bij hem op de studievereniging zit dus ik ga deze week mee
nja dat is ook precies wat mijn huisgenoot zei, dat ze waarschijnlijk een master doet wat ook betekent dat ze misschien een stuk ouder dan me is
Lisette
Berichten: 17150
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: trein

Bericht door Lisette »

Stuur ESN een bericht met een beschrijving van haar
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: trein

Bericht door Atem_nijo »

die chick was gewoon vriendelijk, don't get your hopes up. als ze jouw ook wou had ze haar nummer wel gegeven
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Lisette
Berichten: 17150
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: trein

Bericht door Lisette »

hoe oud ben je
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: trein

Bericht door Niels »

ja nee precies dat is natuurlijk een grote mogelijkheid dus daarom ga ik het niet pushen

20
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: trein

Bericht door Wup »

Atem_nijo schreef: zondag 9 september 2018, 15:33 die chick was gewoon vriendelijk, don't get your hopes up. als ze jouw ook wou had ze haar nummer wel gegeven
Het leven is geen GTST Jo
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: trein

Bericht door Atem_nijo »

wat is dat. ik ken alleen het leven is geen ponykamp
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: trein

Bericht door Simon` »

>haar nummer wel gegeven

smh tis de vrouw waarom zou zij dat gaan initiaten
Afbeelding
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: trein

Bericht door Wup »

Maar was zij ook betapt ofnie?
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: trein

Bericht door Niels »

onbekend ze ging rond 4 uur naar technofeest in a'dam en is toen rond 1 naar BAR in roffa gegaan en daarna in dezelde trein gestapt om 6
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: trein

Bericht door Atem_nijo »

camerabeelden vragen
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Plaats reactie