EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Hebben bewaaksters stiekem een oogje op Kipcorn?

Ja
10
12%
Nee
0
Geen stemmen
Haha nee
19
23%
Ban Kipcorn
39
48%
Ban Kipcorn niet
13
16%
 
Totaal aantal stemmen: 81

Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Daan »

Durex reageerde op Kipcorn's post, maar Joey.. tja.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Rems »

bij kipcorn ging het meer om dat hij de hele tijd dat soort posts maakt. met zijn """getroll"""voegt hij niet zoveel toe aan dit forum vind ik.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Daan »

Hij vroeg blijkbaar serieus aan Bear gisteren: "Waarom haat iedereen mij?"

Toegevoegd na 33 seconden:
Poekies schreef:
Aangezien je toch zit mee te lezen, zeg jij er eens wat van!
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Volture »

Daan schreef: woensdag 7 juni 2017, 14:33 Durex reageerde op Kipcorn's post, maar Joey.. tja.
Ja en?

Toegevoegd na 50 seconden:
Daarnaast zit 75% van de mensen hier constant te memen en te trollen en kutposts te maken. Vind t maar raar als ik zie hoe iedereen zo op kipcorn zit te haten.

Toegevoegd na 14 seconden:
Helemaal als ik zie hoe dat doortrekt naar de mods
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Daan »

Iedereen heeft er wel eens een troll of memepost tussenzitten, dat klopt. Echter was het bij Kipcorn structureel, en vond ook echt niemand het leuk. Als mensen keer op keer vragen of je je bek eens wilt houden, dan doe je dat uiteindelijk toch ook wel? Kipcorn ging maar door, dus mag m.i. terecht even een week afkoelen.

En je kan Durex niet veroordelen voor die post zonder dat je de post van Kipcorn daarboven weet.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Rems »

Volture schreef: woensdag 7 juni 2017, 14:37
Daan schreef: woensdag 7 juni 2017, 14:33 Durex reageerde op Kipcorn's post, maar Joey.. tja.
Ja en?

Toegevoegd na 50 seconden:
Daarnaast zit 75% van de mensen hier constant te memen en te trollen en kutposts te maken. Vind t maar raar als ik zie hoe iedereen zo op kipcorn zit te haten.

Toegevoegd na 14 seconden:
Helemaal als ik zie hoe dat doortrekt naar de mods
kipcorn gewoon irritant
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Volture »

Daan schreef: woensdag 7 juni 2017, 14:39 Iedereen heeft er wel eens een troll of memepost tussenzitten, dat klopt. Echter was het bij Kipcorn structureel, en vond ook echt niemand het leuk. Als mensen keer op keer vragen of je je bek eens wilt houden, dan doe je dat uiteindelijk toch ook wel? Kipcorn ging maar door, dus mag m.i. terecht even een week afkoelen.

En je kan Durex niet veroordelen voor die post zonder dat je de post van Kipcorn daarboven weet.
Bruh, hoe erg in denial ben je als je 't "wel eens" noemt lol. Als mensen mij overdreven vaak en soms ook onnodig zeggen mn bek te houden denk ik ook lekker van ja dag.

En lol, zolang ik de post boven me niet quote, maar wel op m reageer, kan ik er alles op zeggen wanneer die erboven verwijderd wordt? Dat maakt t toch niet oke?
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Rems »

volture waarom ga je altijd op iedereen zn mening in. lees kipcorn zn posts nou eens man.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Volture »

Rems schreef: woensdag 7 juni 2017, 14:48 volture waarom ga je altijd op iedereen zn mening in. lees kipcorn zn posts nou eens man.
Hoe bedoel je ik ga op iedereen zn mening in faget. Ik verdedig gewoon iets waar ik t niet mee eens ben. Wees ff niet zo'n tyfusschaap en doe niet zo hip door mee te gaan in die haat op één persoon man
Afbeelding
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Melliw Naj »

Iedereen moet een ban.

Toegevoegd na 33 seconden:
Op Daan na, want dat overleeft die niet.
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Stefan »

Ik ben het met Volture eens. Iedereen loopt al maanden te shitposten, maar omdat men Kipcorn niet mag is het oke om hem te haten en mag hij dat niet doen? Joey lokte in dit geval Kipcorns reacties uit, ben het dan ook niet eens met zijn ban, maargoed ...
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door La Pulga »

Maar nu kipcorn weg is wie is het volgende slachtoffer
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Wup »

🙋🏼‍♂
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Bearserk »

ongeacht de reden vind ik het een goed idee om kip te verbannen
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Rems »

Volture schreef: woensdag 7 juni 2017, 14:50
Rems schreef: woensdag 7 juni 2017, 14:48 volture waarom ga je altijd op iedereen zn mening in. lees kipcorn zn posts nou eens man.
Hoe bedoel je ik ga op iedereen zn mening in faget. Ik verdedig gewoon iets waar ik t niet mee eens ben. Wees ff niet zo'n tyfusschaap en doe niet zo hip door mee te gaan in die haat op één persoon man
met die sinterklaas discussie ging je ook al tegen iedereen in lol. ik lees al best lang kipcorn zijn posts niet meer, omdat hij gewoon alleen maar kut post. shitposten is gewoon niet grappig als kipcorn het doet.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Volture »

Rems schreef: woensdag 7 juni 2017, 15:48
Volture schreef: woensdag 7 juni 2017, 14:50
Rems schreef: woensdag 7 juni 2017, 14:48 volture waarom ga je altijd op iedereen zn mening in. lees kipcorn zn posts nou eens man.
Hoe bedoel je ik ga op iedereen zn mening in faget. Ik verdedig gewoon iets waar ik t niet mee eens ben. Wees ff niet zo'n tyfusschaap en doe niet zo hip door mee te gaan in die haat op één persoon man
met die sinterklaas discussie ging je ook al tegen iedereen in lol. ik lees al best lang kipcorn zijn posts niet meer, omdat hij gewoon alleen maar kut post. shitposten is gewoon niet grappig als kipcorn het doet.
lol lmao één discussie haha jij haat echt op alles nerd!!!!
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Rems »

ja
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ruthless
Berichten: 15287
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Ruthless »

Volture schreef: woensdag 7 juni 2017, 14:44
Daan schreef: woensdag 7 juni 2017, 14:39 Iedereen heeft er wel eens een troll of memepost tussenzitten, dat klopt. Echter was het bij Kipcorn structureel, en vond ook echt niemand het leuk. Als mensen keer op keer vragen of je je bek eens wilt houden, dan doe je dat uiteindelijk toch ook wel? Kipcorn ging maar door, dus mag m.i. terecht even een week afkoelen.

En je kan Durex niet veroordelen voor die post zonder dat je de post van Kipcorn daarboven weet.
Bruh, hoe erg in denial ben je als je 't "wel eens" noemt lol. Als mensen mij overdreven vaak en soms ook onnodig zeggen mn bek te houden denk ik ook lekker van ja dag.

En lol, zolang ik de post boven me niet quote, maar wel op m reageer, kan ik er alles op zeggen wanneer die erboven verwijderd wordt? Dat maakt t toch niet oke?
houd je bek
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Atem_nijo »

Volture schreef: woensdag 7 juni 2017, 2:15 Lol, sorry hoor, maar beetje treurig dat daar letterlijk een jaar later nog een ban voor uitgedeeld moet worden.
Misschien wel, maar je moet er ook rekening mee houden dat hierdoor een ander lid onterecht een jaar voor verbannen is.
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Daan »

Alsof iemand caret om dat "andere lid".
Plaats reactie