EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Hebben bewaaksters stiekem een oogje op Kipcorn?

Ja
10
13%
Nee
0
Geen stemmen
Haha nee
19
24%
Ban Kipcorn
38
48%
Ban Kipcorn niet
12
15%
 
Totaal aantal stemmen: 79

Suzo2
Berichten: 4513
Lid geworden op: zaterdag 30 december 2006, 12:22

EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Bericht door Suzo2 »

Toelichting op de poll van 23 januari:
Stemmen is anoniem, andere leden; noch de moderatoren of de webmaster kan zien wat je invult! Wees eerlijk bij het uitbrengen van je stem.
Hier kun je de resultaten van eerdere peilingen bekijken.

_____




OPMERKING: IK BEN GESTOPT MET LTF. ALS JE VRAGEN HEBT, MAG JE MIJ ALTIJD EEN PB STUREN. HET KAN ALLEEN EEN TIJDJE DUREN VOORDAT IK JOUW PB BEANTWOORD.

Inleiding
De bedoeling van dit topic is dat er mensen worden geholpen die problemen in de liefde hebben. In dit topic kan je dus jouw problemen posten, maar ook anderen helpen. Het zou leuk zijn als mensen echt wat aan dit topic hebben. Post dus geen domme of vervelende opmerkingen en respecteer elkaar.
Verder zijn er in deze post nog diverse tips over de liefde te lezen. Lees deze eerst door voordat jij jouw vraag stelt. Natuurlijk zijn jouw tips ook van harte welkom! Weet je er nog een? Pb die dan naar mij. Ik zal zorgen dat jou tips in dit topic komen!

Ik hoop dat jullie elkaar goed kunnen helpen!

Suzo2

Tips voor als je verliefd bent
- Ga je hart achterna, luister niet naar je vrienden/vriendinnen (als ze hem/haar bijv. afkraken). Het is jouw keuze, niet die van hen.
- Licht er iemand over in dat je verliefd bent, vooral als het niet van twee kanten komt. Het is fijn om er met iemand over te praten.
- Ga niet meteen op de eerste indruk af, maar probeer de ander wat beter te leren kennen. Zo ontdek je zijn/haar leukere en minder leuke kanten.
- Stel jezelf niet kwetsbaar op. Ga bijvoorbeeld niet aan degene vragen op wie je verliefd bent of hij/zij al verkering heeft.
- Zet hem/haar uit je hoofd als je bent afgewezen. De kans is heel erg klein dat hij/zij op zijn/haar beslissing terugkomt.
- Als je verliefd bent op iemand, niet meteen aan hem of haar gaan plakken, dat valt te veel op en diegene vindt jou dan waarschijnlijk irritant.
- Vind je iemand leuk, wijs dan niet alle anderen meiden af die gewoon iets gezelligs met je willen doen. Maar zorg dat dit niet te vaak gebeurd, anders lijkt het alsof je flink met anderen aan het daten bent!
-Verpest je schoolfeest niet aan dingen als: Ik moet met dat meisje dansen. Met vrienden en vriendinnen dansen is net zo leuk.

--> Ik zal jullie tips ook aan deze lijst toevoegen.

Tips voor als je verliefd bent op iemand van je eigen geslacht
- Als je nog niet uit de kast bent gekomen, kan je het beste het als eerst aan je beste vriend of vriendin vertellen. Als je het daarna aan je ouders vertelt, heb je nog iemand om steun te zoeken.
- Bereid je gesprek (voor als je uit de kast gaat komen) goed voor.
- Als je het eng vindt om het face to face te zeggen, kan je ook een brief naar je ouders schrijven. Probeer ervoor te zorgen dat ze jouw brief dan krijgen als je zelf niet thuis bent, dus doe hem niet op de post. Als je bijvoorbeeld gaat sporten kan je de brief op de keukentafel leggen.
- Op internet zijn vele forums te vinden voor homo's en lesbiennes. Hier kan je je verhaal kwijt en om tips vragen of juist andere mensen helpen.
- Het kan zijn dat je ouders heftig reageren. Probeer er dan met iemand anders over te praten en later weer met je ouders.
- Maakt iemand een flauwe opmerking? Trek je er dan niets van aan of praat er met iemand over die je kan vertrouwen.
- Het is verstandig om eerst uit te zoeken of degene waar je verliefd op bent ook een homo of lesbienne is. Het kan zijn dan je denkt van wel, maar dat is dan misschien niet zo is of de ander is er zelf nog niet uit.

--> Ik zal jullie tips ook aan deze lijst toevoegen.

Tips voor als je verliefd bent op iemand van internet
- Wees altijd voorzichtig met mensen die je alleen via internet kent. Het kan zijn dat de ander niet is wie hij/zij zegt dat hij/zij is.
- Als je verliefd bent op iemand die je allene via internet kent, bedenk dan dat die persoon in het echt kan tegenvallen. Denk er dus goed na voordat je met iemand gaat afspreken.
- Als je toch met iemand wilt afspreken, zeg dat dan tegen iemand die je kent. Ga samen naar het afspraakje, zodat de ander in kan grijpen als het helemaal misgaat. Hierbij kan je denken aan als je date ouder is dan je had gedacht. Als je dit niet ziet zitten, kan je ook op een drukke plek afspreken, zoals een café of midden in de stad.
- Geef nooit zomaar je gegevens aan de ander, ookal ben je zo verliefd. Je weet nooit wat de ander van plan is.
- Als je meer wilt dan met de ander via een forum, chat o.i.d. praten en liever niet je e-mail wilt geven, kan je een nieuw e-mail adres aanmaken. Mocht de ander dan toch tegenvallen, heeft hij/zij jouw officiële e-mail adres niet.

--> Ik zal jullie tips ook aan deze lijst toevoegen.

Tips voor als je vriend/vriendin verliefd is
- Geef je vriend(in) tips (zie tips voor als je verliefd bent).
- Sta altijd voor je vriend(in) klaar als hij/zij liefdesverdriet heeft en leidt hem/haar dan af door bijvoorbeeld met hem/haar naar de bioscoop te gaan.
- Geef eerlijk aan als je gek wordt van de verhalen over degene waarop je vriend(in) verliefd is. Je moet ook aan jezelf denken.
- Als je vindt dat degene waarop je vriend(in) verliefd is niet bij hem/haar past, moet je dat niet zeggen. Je voorkomt zo ruzies. Als het toch van groot belang is dat je het zegt (ivm loverboys) moet je het rustig vertellen.
- Geef eerlijk aan als je vindt dat je vriend(in) te weinig tijd voor jou heeft omdat hij/zij verkering heeft.

--> Ik zal jullie tips ook aan deze lijst toevoegen.

Tips voor als jij hem/haar niet leuk vindt
- Laat duidelijk merken dat je hem/haar niet leuk vindt.
- Als hij/zij aan jou vraagt of je mee uit wil, zeg dan eerlijk dat je er geen zin in hebt.
- Zoek hem/haar niet op, maar ontloop hem/haar ook niet.
- Geef hem/haar geen valse hoop: ga dus niet bijvoorbeeld met hem/haar flirten omdat je dat grappig vindt.
- Maak geen flauwe grappen over hem/haar achter zijn/haar rug om. Dit kan heel erg kwetsend voor hem/haar zijn.
- Blijf normaal tegen hem/haar doen, maar zorg dat je niet te klef wordt.

--> Ik zal jullie tips ook aan deze lijst toevoegen.

Tips om hem/haar te versieren
- Toon interesse in degene waarop je verliefd bent.
- Maak af en toe een complimentje, bijvoorbeeld over zijn/haar kleren.
- Gedraag je niet anders dan dat je normaal bent.
- Maak geen botte opmerkingen.
- Vraag een keer of hij/zij met je naar de bioscoop ect wilt.
- Praat gewoon gezellig met hem/haar.
- Als je gaat afspreken zorg er dan voor dat je goed je tanden hebt gepoest. En ook kauwgom kan handig zijn. Als zij/hij er bijna is, gooi je je kauwgom weg.
- Ga niet bot/stom doen tegen zijn/haar vrienden/innen.
- Als je verliefd bent op iemand, niet meteen aan hem of haar gaan plakken, dat valt te veel op en diegene vindt jou dan waarschijnlijk irritant.
- Kijk degene op wie je een oogje hebt iets langer aan dan normaal, hopen dat hij/zij dan de hint begrijpt.
- Gebruik geen foute openingszinnen in bijvoorbeeld de disco, daar knappen heel veel mensen op af!
- Voeg degene op wie je verliefd bent toe op msn, hyves, superdudes, superbabes enz.

--> Ik zal jullie tips ook aan deze lijst toevoegen.

Vindt hij/zij jou leuk?
- Als hij/zij vaakt naar je kijkt vind hij/zij jou waarschijnlijk leuk!
- Als hij/zij vaak naar je toetrekt ziet hij/zij je waarschijnlijk wel zitten!
- Als hij/zij met je wilt afspreken heb je bingo!
- Al vindt hij/zij jou niet leuk, maar jullie zijn wel goede vrienden, onthoud dan het volgende: vriendschap duurt langer dan liefde.
- Als je denkt dat hij/zij jou leuk vind, moet je proberen hem/haar te zoenen. Je ziet vanzelf zijn/haar reactie wel!
- Vraag aan hem/haar om een keertje af te spreken. Aan zijn/haar reactie kan je vanzelf zien of hij/zij je ziet zitten!

--> Ik zal jullie tips ook aan deze lijst toevoegen.

Tips voor verkering vragen
- Vraag verkering op een rustig moment.
- Vraag verkering op een moment dat jullie met z'n tweeën zijn.
- Wordt niet boos op haar/hem als hij/zij 'nee' zegt.
- Vraag geen verkering via MSN, mail, telefoon enz.
- Als iemand aan jou verkering vraagt en jij vind diegene niet leuk: zeg dan geen 'ja' omdat je het anders zielig voor hem/haar vindt!
- Wacht niet te lang af met vragen, als hij/zij ook verliefd is op jou is de kans dat hij/zij na een tijdje denkt dat jij haar niet leuk vindt.
- Bedenk ook dat verkering vragen op oudere leeftijd (vanaf 13/14 jaar) een beetje kinderachtig staat. Je kan dan beter een keertje met hem/haar afspreken. Als jullie hebben gezoend kan je vragen 'hebben we nu wat?'.

--> Ik zal jullie tips ook aan deze lijst toevoegen.

Tips voor een date
- Ga een hapje eten.
- Ga naar een plek waar je jezelf thuis voelt.
- Ga iets doen wat hij/zij heel erg leuk vindt, bijvoorbeeld een potje tenissen als dat zijn/haar grote hobby is.
- Praat niet teveel over jezelf, maar stel ook vragen aan de ander.
- Doe een lekker luchtje op, maar niet teveel!
- Eet van tevoren niet iets met knoflook of iets anders waardoor je uit je mond gaat stinken. Als je uit eten gaat is het ook verstandig om niet iets met knoflook te nemen.
- Ga naar een plek waar waarschijnlijk geen bekenden zijn, je wil wel in alle rust van elkaar kunnen genieten.
- Blijf rustig, ga vooral geen gekke bewegingen maken.
- Praat niet impulsief, pak alles rustig aan.
- Verzin iets origineels. Je zou bijvoorbeeld met een pannekoeken boot kunnen gaan varen, ergens poffertjes gaan eten of iets anders. Samen naar een kermis of festival is ook leuk. Zeker weten dat hij/zij jouw idee heel erg waardeert!

--> Ik zal jullie tips ook aan deze lijst toevoegen.

Tips voor als je verkering hebt
- Als je met iemand hebt, ga niet super klef doenDat word op den duur irritant.
- Als je hem/haar een cadeautje geeft, doe dan iets persoonlijks. Zelfgemaakte dingen zijn leuker!
- Wees eerlijk tegen elkaar: aan liegen heeft de ander niets!
- Probeer niet jaloers te zijn, dat is heel erg irritant en het geeft het gevoel dat je geen vertrouwen in de ander hebt.
- Laat je niet gebruiken door degene waarmee je verkering hebt. Hiermee bedoel ik dat er hele kinderachtige mensen zijn die het heel snel weer uitmaken nadat ze het hebben gevraagd. Ze vinden dit om te lachen en willen jou pijn doen.
- Doe niets waar je nog niet aan toe bent. Als jouw liefje je echt heel erg leuk vind, moet hij/zij ook begrip voor jou hebben als je iets nog niet wilt.
- Als je 'het' wilt gaan doen: doe het dan zeker met een condoom! Als je vriendin (of jij zelf) de pil slikt kan je nog wel een soa oplopen en daar heb je natuurlijk geen trek in!
- Praat niet de hele tijd over jouw ex, dat geeft de indruk dat je nog niet over hem/haar heen bent.
- Als jou vriend/vriendin een wedstrijd heeft van zijn/haar sport, ga dan een keertje kijken.
- Besteed niet alleen maar tijd aan jou vriend/vriendin, maar spreek ook eens af met jouw vrienden. Zo zijn jouw vrienden blij en heeft jouw vriend/vriendin ook eens tijd voor zijn/haar vrienden.
- Doe eens iets spontaans. Bel aan bij jou vriend/vriendin met een bos rozen in je hand of doe iets anders. Wedden dat dat erg gewaardeerd wordt?

--> Ik zal jullie tips ook aan deze lijst toevoegen.

Tips voor als je gaat zoenen
- Als je gaat zoenen en je hebt kauwgom in je mond, moet je hem proberen aan je gehemelte plakken.
- Zorg voor een frisse adem, een pepermuntje of kauwgom werkt goed.
- Blijf kalm! Hoe knap zij/hij ook is, hoe zenuwachtig je ook bent!
- Ga niet als een op hol geslagen idioot rondjes draaien met je tong. Maar doe rustig, niet te hard.
- Draai langzaam rondjes om haar/zijn tong en als het kan, glij een keer over haar/zijn tanden. Als die recht zijn tenminste en geen beugel heeft.

--> Ik zal jullie tips ook aan deze lijst toevoegen.

Tips voor als je het uit wilt maken
- Maak het uit in het echt. En dan niet: Hoi, het is uit, doei. Maar gewoon op een rustige plek, zonder ruzie's.
- Maak het niet uit via sms, mail, MSN of briefje, want dan maak je het je er wel heel erg gemakkelijk vanaf.
- Maak het niet uit via een ander.

--> Ik zal jullie tips ook aan deze lijst toevoegen.

Tips voor liefdesverdriet
- Ga wat leuks met je vrienden doen, dan vergeet je haar/hem effe.
- Zet alle nadelen van hem/haar op een rijtje.
- Probeer vrienden met jouw ex te blijven.
- Ontloop haar/hem niet als je goede vrienden wilt blijven
- Sta altijd voor je ex klaar.
- Als het erg goed gaat, moet je niet moeilijk te doen: "Ik ga niet naast hem/haar zitten, want dat is mijn ex."

--> Ik zal jullie tips ook aan deze lijst toevoegen.

Pollresultaten
In- of uitklappen • Ben je een man of een vrouw?
Man: 74% [34]
Vrouw: 26% [12]
In- of uitklappen • Vind je het marginaal wanneer iemand over zijn/haar leeftijd liegt?
Ja: 19%
Nee: 5%
Poll is dom, Bighead is lul: 12%
Ja + beledig Bighead: 56%
Nee + beledig Bighead: 9%
In- of uitklappen • Kont? Tieten? Roept u maar!
Kont: 67% (64)
Tieten: 33% (32)
Later wordt deze pagina nog verder aangevuld.
Laatst gewijzigd door Suzo2 op donderdag 8 november 2012, 20:25, 85 keer totaal gewijzigd.
Ingewel
Ex-moderator
Berichten: 11581
Lid geworden op: zondag 4 februari 2007, 21:00
Contacteer:

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Ingewel »

Peilingresultaten van de peiling op 22 augustus '14
Afbeelding

Peilingresultaten van de peiling op 3 oktober '14
Afbeelding

Peilingresultaten van de peiling op 23 januari '15
Afbeelding
Afbeelding
Mad
Berichten: 6745
Lid geworden op: woensdag 3 juni 2009, 17:56

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Mad »

LoveProblem schreef:Jammer, dag dag alle posts de afgelopen maand :(

Iemand een probleem?
Wat is er zonde aan dan, dat ze allemaal weg zijn? Niemand keek er nog naar
LoveProblem
Berichten: 429
Lid geworden op: zondag 3 oktober 2010, 0:30

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door LoveProblem »

Mad schreef:
LoveProblem schreef:Jammer, dag dag alle posts de afgelopen maand :(

Iemand een probleem?
Wat is er zonde aan dan, dat ze allemaal weg zijn? Niemand keek er nog naar
Dat is het niet maar nu staat mijn maximale posts niet meer in dit topic maar in een nutteloos topic van 4 posts, dus nog 3 posts in deze en ik ben weer bij O:)
If i knew how painful love was, i would have never fell in love with you.
Afbeelding
Noob
Ex-moderator
Berichten: 2958
Lid geworden op: vrijdag 4 juli 2008, 15:33
Extra rang: Siteteamlid

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Noob »

Kom maar op. :P
Cees
Berichten: 910
Lid geworden op: maandag 4 juni 2007, 22:01
Oude naam: Spacecees

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Cees »

Zeer goed topic, de clean was wel nodig denk ik, het topic was zo groot!
Zelf heb ik gelukkig geen hulp meer nodig, door ervaring leer je het meest. Ik kan natuurlijk altijd beginners helpen :)
Afbeelding
The Pretender
Berichten: 1525
Lid geworden op: woensdag 7 oktober 2009, 13:53
Oude naam: iPretend

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door The Pretender »

Jammer van clean, maar het werd ook weleens tijd voor een frisse start! :)
SiQ
Berichten: 52
Lid geworden op: zaterdag 6 november 2010, 12:03

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door SiQ »

Probleempje :

Ik ben 16 jaar, & sprak eens af met een meisje ( ongelooflijk hot ^^), we zagen elkaar wel zitten enzo...
klein probleempje: zij is , om het grof te zeggen, een 'sle_tje'.
Ze heeft ongelooflijk vaak een lief, nief lief... Zoent na een avondje uit met iemand die ze niet echt kent...
(en toch lijkt het of ze wel karakter heeft, misschien is dat ook gewoon, misschien heeft ze gewoonn graag jongens . ik weet het niet)
Ze is lief, redelijk slim, mooi etc ^
Op zich niet echt een probleem, maar toch echt niet leuk als dat je lief zou worden... mocht je me begrijpen :P

probleempje 2 = Door haar gedrag heeft ze wel wat 'vijanden' gemaakt, dus mocht ze ooit mijn lief worden,
krijg ik direct de haat van meerdere personen op mijn geweten ^

tips ? x
L0rd_paul
Ex-moderator
Berichten: 10861
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 15:05
Clan: in je broekie

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door L0rd_paul »

euhm, dingen die zij over zich afroept hoef jij echt niet de dupe van te zijn. De vraag is eerder of jij haar kan vertrouwen. Daarbij moet je heel voorzichtig zijn.
YOLO
SiQ
Berichten: 52
Lid geworden op: zaterdag 6 november 2010, 12:03

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door SiQ »

L0rd_paul schreef:euhm, dingen die zij over zich afroept hoef jij echt niet de dupe van te zijn. De vraag is eerder of jij haar kan vertrouwen. Daarbij moet je heel voorzichtig zijn.
Toen ik het haar vroeg, hoeveel lieven (liefkes, wat is daar het meervoud van ? :p) zei ze: 'ik weet dat niet, ik tel dat niet ze'

ik zou haar wel kunnen vertrouwen, als ze met mij zou zijn, kust ze niet met een ander, dat weet ik wel zeker
SiQ
Berichten: 52
Lid geworden op: zaterdag 6 november 2010, 12:03

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door SiQ »

Silfer schreef:
L0rd_paul schreef:euhm, dingen die zij over zich afroept hoef jij echt niet de dupe van te zijn. De vraag is eerder of jij haar kan vertrouwen. Daarbij moet je heel voorzichtig zijn.
Inderdaad.
Vind je haar leuk genoeg om zoveel drama te krijgen? Want ik denk wel dat je drama te verduren krijgt.

Drama is wat verdreven imo, niet? :p
~Glenn
Berichten: 6266
Lid geworden op: zondag 9 juli 2006, 13:21
Oude naam: Glennz0rs`

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door ~Glenn »

Gvd, m'n post van gisteren cleaned <.< nja nvm,

Voor wie m'n post van gisteren nog kan herinneren: 't ging over m'n vriendin en haar goede vriend die hele tijd op haar Facebook bezig zat.
Wel; m'n vriendin zei me gisteren dat ze geen 100% gevoelens meer voor me had en dat ze een beetje gevoelens begint te krijgen voor haar goede vriend. Ze zei ook dat ze bij me wil blijven en die gevoelens voor me probeert terug te winnen. Maar door allemaal omstandigheden hebben we wat ruzie gemaakt, wat mij wel normaal lijkt? en nu komt het er op neer dat ze ging nadenken over heel dit voorval. Ik heb sowieso niet veel kans meer...en moest ze me laten vallen voor die gast dan bekijken 3 vriendinnen van haar haar al niet meer...
.:Afbeelding:.
WayTooBad
Berichten: 660
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 16:38
Clan: Hardcore Dj/Producer
Contacteer:

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door WayTooBad »

Mad schreef:
LoveProblem schreef:Jammer, dag dag alle posts de afgelopen maand :(

Iemand een probleem?
Wat is er zonde aan dan, dat ze allemaal weg zijn? Niemand keek er nog naar
+1 Mee Eenschh vuil hoort te worden weg gehaalt en niet te blijven plakken :-k
Afbeelding
Afbeelding
Dj/Producer Hardcore/Terror Scene - Java-Computer problemen? Afbeelding
Heeteboii
Berichten: 350
Lid geworden op: dinsdag 26 oktober 2010, 13:55

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Heeteboii »

Dus glenn je had laatst toch weer een vriendin en nu weer niet?
Trol..xD Man ga niet zo erg op zoek ernaar.

Toegevoegd na 1 minuten:
SiQ schreef:Probleempje :

Ik ben 16 jaar, & sprak eens af met een meisje ( ongelooflijk hot ^^), we zagen elkaar wel zitten enzo...
klein probleempje: zij is , om het grof te zeggen, een 'sle_tje'.
Ze heeft ongelooflijk vaak een lief, nief lief... Zoent na een avondje uit met iemand die ze niet echt kent...
(en toch lijkt het of ze wel karakter heeft, misschien is dat ook gewoon, misschien heeft ze gewoonn graag jongens . ik weet het niet)
Ze is lief, redelijk slim, mooi etc ^
Op zich niet echt een probleem, maar toch echt niet leuk als dat je lief zou worden... mocht je me begrijpen :P

probleempje 2 = Door haar gedrag heeft ze wel wat 'vijanden' gemaakt, dus mocht ze ooit mijn lief worden,
krijg ik direct de haat van meerdere personen op mijn geweten ^

tips ? x
Tsja, als je haar kan vertrouwen doen.
:)
Maar dat deel van ze zoent na een avondje uit . Dat doen wel meer mensen hoor xD.
Ik bedoel als jij uit gaat naar discotheek w/e zoen jij dan nooit met iemand die je niet kent?;o.
Glenn.
Berichten: 7944
Lid geworden op: woensdag 18 oktober 2006, 22:09
Clan: Eternity
Oude naam: Glenndebang

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Glenn. »

~Glenn schreef:***, m'n post van gisteren cleaned <.< nja nvm,

Voor wie m'n post van gisteren nog kan herinneren: 't ging over m'n vriendin en haar goede vriend die hele tijd op haar Facebook bezig zat.
Wel; m'n vriendin zei me gisteren dat ze geen 100% gevoelens meer voor me had en dat ze een beetje gevoelens begint te krijgen voor haar goede vriend. Ze zei ook dat ze bij me wil blijven en die gevoelens voor me probeert terug te winnen. Maar door allemaal omstandigheden hebben we wat ruzie gemaakt, wat mij wel normaal lijkt? en nu komt het er op neer dat ze ging nadenken over heel dit voorval. Ik heb sowieso niet veel kans meer...en moest ze me laten vallen voor die gast dan bekijken 3 vriendinnen van haar haar al niet meer...
Ga praten, afspreken.

Anders,
Berijd je op 't ergste voor, dan kan 't nooit tegenvallen.

Sterkte
AfbeeldingOnderwaeg heb ik meej zelf verteld
Ut waas neet mier als un blaad dat velt
Soms is 't beater iets moeis te verleeze.
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.
Auto,Vliegtuug , een Trein een boewt.


De mooiste citaten van Rowwen Heze <'3 Love Him <'3
~Glenn
Berichten: 6266
Lid geworden op: zondag 9 juli 2006, 13:21
Oude naam: Glennz0rs`

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door ~Glenn »

@Heeteboii, ja maar dat was eind augustus.
@Glenn.: Ja doe ik al, want 'k had iets op haar Facebook gezet, reageert ze niet op, die gast zet een reactie op haar foto en meteen reactie dusja idfc anymore.
En als ik sms of bel antwoord ze ook niet.

Toegevoegd na 2 uur en 10 minuten:

't Is uit. Ze heeft heel veel problemen ze vind 't beter dat we wat afstand nemen tot ze terug wat beter is. Dan wil ze misschien nog eens proberen. Voor die ene vriend denkt ze dat het nooit iets gaat worden.
.:Afbeelding:.
Glenn.
Berichten: 7944
Lid geworden op: woensdag 18 oktober 2006, 22:09
Clan: Eternity
Oude naam: Glenndebang

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Glenn. »

Ze vertellen veel lof, maar de waarheid is hard, ze voelt meer voor die goede vriend dan dat ze jou verteld
Veel sterkte;)
AfbeeldingOnderwaeg heb ik meej zelf verteld
Ut waas neet mier als un blaad dat velt
Soms is 't beater iets moeis te verleeze.
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.
Auto,Vliegtuug , een Trein een boewt.


De mooiste citaten van Rowwen Heze <'3 Love Him <'3
LoveProblem
Berichten: 429
Lid geworden op: zondag 3 oktober 2010, 0:30

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door LoveProblem »

Wat vinden vrouwen aantrekkelijk in een man?
Dat hij stoer doet of dat helemaal niet?
If i knew how painful love was, i would have never fell in love with you.
Afbeelding
Glenn.
Berichten: 7944
Lid geworden op: woensdag 18 oktober 2006, 22:09
Clan: Eternity
Oude naam: Glenndebang

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Glenn. »

LoveProblem schreef:Wat vinden vrouwen aantrekkelijk in een man?
Dat hij stoer doet of dat helemaal niet?
Je hebt tegen meisjes die kikken op een stoere jongen, met Adidas, die roken, die stenen ingooien en doen 't elke dag.

Je hebt ook meisjes, die innerlijk belangrijker vinden dan uiterlijk, die bijvoorbeeld liever een romantische avond willen dan roken, liever film kijken dan chille tot 3uur buiten.
AfbeeldingOnderwaeg heb ik meej zelf verteld
Ut waas neet mier als un blaad dat velt
Soms is 't beater iets moeis te verleeze.
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.
Auto,Vliegtuug , een Trein een boewt.


De mooiste citaten van Rowwen Heze <'3 Love Him <'3
Ex-gebruiker60
Berichten: 1919
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 10:48

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Ex-gebruiker60 »

LoveProblem schreef:Wat vinden vrouwen aantrekkelijk in een man?
Dat hij stoer doet of dat helemaal niet?
Sowieso gewoon iemand die de leiding neemt, en dus niet al zijn macht etc aan het meisje geeft. Uiteraard zijn er uitzonderingen, maar in dit geval zijn het een paar enkelingen.

Er zijn natuurlijk nog een hoop andere dingen dat een man aantrekkelijk maakt voor een meisje, maar de meeste daarvan verschillen per meisje. Iets dat de meeste aantrekt zou ik zeggen het bovenstaande, zelfvertrouwen, non-reactiveness (moeilijk uit te leggen, zoek het maar eens op).
Afbeelding
Plaats reactie