[MOBA] League of Legends

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
David64
Berichten: 175
Lid geworden op: dinsdag 4 oktober 2011, 22:11

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door David64 »

Pfff Origen weer zo slecht. Verliezen al in de ban/pick, 0 crowd control en die powerofevil moeten ze echt vervangen me een agressieve midlaner.
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Mystery »

Overigens is het item van de champion mastery (shard) nu in de shop en kost 1700 IP voor een shard, wat ik een behoorlijk goede prijs vind. ^_^ Het is wel een mystery shard, maar goed. De meesten die dat willen halen hebben toch wel een overvloed aan IP of al alle champions.
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Ricc »

Mystery schreef:Overigens is het item van de champion mastery (shard) nu in de shop en kost 1700 IP voor een shard, wat ik een behoorlijk goede prijs vind. ^_^ Het is wel een mystery shard, maar goed. De meesten die dat willen halen hebben toch wel een overvloed aan IP of al alle champions.
lol heb maar 1 champ level 5 (ahri my fam)

free level 6? :-({|=

EDIT: Ik had het dus verkeerd begrepen lol. :<
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Mystery »

Er zit nog wel een beetje RNG in en het is een IP sink (wat goed is). :3
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Ricc »

Anyway, had al twee champ shards en die derde was rammus dus rerolled into.. rumble

rly

rito
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Mystery »

6300 champs zijn nu wel 5100 IP, als je de rest hebt. :P
Gijs
Berichten: 12942
Lid geworden op: zaterdag 10 februari 2007, 8:16
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Gijs »

Ik had dus inderdaad IP gespaard tot ik alle champions kon kopen, ik moest nog zo'n 17000 IP. Op 3 champions na waren al die champions 6300 champions, dus ik die champion shards gekocht om ze dus voor 5100 IP te kopen. Het is wel veel klikwerk maar het scheelt super veel IP.
Afbeelding
Voorheen Ever121
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Mystery »

Ook als er een nieuwe champ komt kun je die hebben voor 5100 IP overigens. Moet je wel even een paar dagen wachten tot ze in de hextech zit. :P
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Rems »

Opeens doen ze champion shards voor IP... Helemaal voor niks 10 euro uitgegeven voor champion shards omdat ik lvl 6 wilde maken.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Mystery »

Ze hebben het duidelijk aangekondigd in de Patch Notes van 6.9 ofzo toen ze eruit kwamen. Kijk maar in deze nieuwspost hier staat duidelijk dit:
Because loot has some RNG elements to finding champ shards and permanents, we’re working on a way to pick up only champ shards for IP or RP. We’re aiming to have it up within the next patch or two. We’ll continue to tweak and update loot and Mastery, and we’re still looking for your feedback--especially about the new additions to champ mastery. Leave us your comments and questions below, and we’ll see you on the Rift!
Gijs
Berichten: 12942
Lid geworden op: zaterdag 10 februari 2007, 8:16
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Gijs »

Los dat het inderdaad in de patch notes stond destijds, snap ik overigens niet waarom mensen level 6 of level 7 willen halen op een bepaalde champion. Ik heb toevallig gisteren bij één van die shards, waar ik in mijn vorige post over sprak, Gnar gekregen en had die precies op het einde van de rit over. Ik heb die toen inderdaad geactiveerd, maar ik was bijzonder teleurgesteld over het daadwerkelijke effect in game. Ik heb zelf dat champion mastery ding gebind op al mijn abilities om een zekere irritatie op te wekken in lane bij de tegenstander, maar het verschil tussen level 5 en level 6 is minimaal. Mijn advies is echt om die die mastery te laten zitten (als je status wil bereiken omdat je van mening bent dat je goed bent in een champion, kan je nog altijd verwijzen naar de points die je hebt in een champion). Maar verspil daar alsjeblieft geen IP en al helemaal geen geld aan, tenzij je een dusdanig grote hoeveelheid IP hebt dat je het vertantwoordelijk vindt om een champion te upgraden naar level 6. Het zou heel anders zijn als je op level 7 een uniek summoner icon of zelfs een chroma pack krijgt voor een bepaalde champion, maar de reward is momenteel echt teleurstellend voor level 6 en level 7.
Afbeelding
Voorheen Ever121
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Rems »

nou en lvl 6 en 7 is gewoon cool, gaat om de status.

Toegevoegd na 31 seconden:
Mystery schreef:Ze hebben het duidelijk aangekondigd in de Patch Notes van 6.9 ofzo toen ze eruit kwamen. Kijk maar in deze nieuwspost hier staat duidelijk dit:
Because loot has some RNG elements to finding champ shards and permanents, we’re working on a way to pick up only champ shards for IP or RP. We’re aiming to have it up within the next patch or two. We’ll continue to tweak and update loot and Mastery, and we’re still looking for your feedback--especially about the new additions to champ mastery. Leave us your comments and questions below, and we’ll see you on the Rift!
toen ik keys ging kopen was dat nog niet bekend.

Toegevoegd na 9 seconden:
lol lijkt wel runescape nu league
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Mystery »

@Gijs, dat klopt. Echter wil ik er ook op wijzen dat er na rune pages, alle runes, de champions en als laatste de tijdelijke icons, niets meer te halen valt met IP. Mensen zeiden daarmee terecht dat er iets voor moest komen en ik ben al goed blij dat die mystery shards nu in de store is gekomen. Ik ben eerst van plan om bovengenoemde te halen, vooraleer ik aan level 6 of 7 ga beginnen. Om dat item echt fatsoenlijk te kunnen benutten moet je echt (bijna) alle champions hebben. Of alleen de 6300 champions.
Gijs
Berichten: 12942
Lid geworden op: zaterdag 10 februari 2007, 8:16
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Gijs »

Rems schreef:
Mystery schreef:Ze hebben het duidelijk aangekondigd in de Patch Notes van 6.9 ofzo toen ze eruit kwamen. Kijk maar in deze nieuwspost hier staat duidelijk dit:
Because loot has some RNG elements to finding champ shards and permanents, we’re working on a way to pick up only champ shards for IP or RP. We’re aiming to have it up within the next patch or two. We’ll continue to tweak and update loot and Mastery, and we’re still looking for your feedback--especially about the new additions to champ mastery. Leave us your comments and questions below, and we’ll see you on the Rift!
toen ik keys ging kopen was dat nog niet bekend.
De post waarin stond dat IP in de toekomst gespendeerd kon worden voor het verkrijgen van de champion shard is toch tevens de post waar de eerste publieke berichtgeving kwam met betrekking tot de champion mastery levels van 6 en 7? Een eerder aankondiging kwam in de PBE, maar de community die niet actief is op de PBE die kreeg in hetzelfde bericht van Mystery voor de eerste keer te horen hoe het champion mastery systeem zou functioneren. Het zou ook voor Riot niet te rechtvaardigen zijn dat men plotseling met IP champion shards kon kopen, daarom moeten zij dat eerder aankondigen.
Afbeelding
Voorheen Ever121
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Dieselpker »

Champ mastery 6 is gewoon om je team te showen hoe groot je ballen zijn met een champ in loading screen
FEYENOORD ROTTERDAM
Ex-gebruiker 35543
Berichten: 7802
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 20:09

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Ex-gebruiker 35543 »

Iemand Cloud 9 vs Immortals aan het kijken?
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Ricc »

nee
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Dieselpker »

Zac jungle is trouwens freelo voor de climbers.
FEYENOORD ROTTERDAM
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Rems »

Mwah, vind niet echt. Je kan niet echt carryen omdat je weinig dmg hebt. Je bent wel afhankelijk van je teammates.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Dieselpker »

je kan echt uit onmogelijke hoeken ganken, wat je lanes ziek kan feeden. Gewoon zorgen dat je team lategame comp heeft = easy win
FEYENOORD ROTTERDAM
Plaats reactie