Het grote mobieltjes en tablets topic!

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!

Vingerafdrukscanner op je smartphone

Ja, lijkt me super handig!
22
30%
Nee, ik vind het niet nodig dat mijn vingerafdruk overal bekend is.
51
70%
 
Totaal aantal stemmen: 73

Halle
Ex-moderator
Berichten: 19465
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 8:46

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Halle »

De camera gaat naar verwachting weer tegenvallen, net als bij de HTC One.
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Mystery »

Hm oké, maar je weet dat deze foto is gemaakt met mijn HTC One X?

Afbeelding

Natuurlijk met een paar effecten van photoshop, maar dat is niets meer dan wat filters/adjustment layers. Als die camera beter is dan mijn One X ben ik alleszins tevreden. ^^
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Meutr »

Halle schreef:
Meutr schreef: Ik ga waarschijnlijk voor de LG G3 of de Nexus 6. Als de Nexus 6 er komt en weer op de LG G3 gebaseerd zal zijn, dan zal dat nieuws hoogstwaarschijnlijk bekend geraken vlak na de launch van de G3. Even afwachten tot op dat moment dus. :-({|= Hopelijk stelt de G3 niet teleur, want de One M8, de Z2 en de S5 hebben dat imo allen wél gedaan, elk op een andere manier.
Er zijn op dit moment meer geruchten over dat de Nexus lijn ophoudt met bestaan, dan dat er geruchten zijn van een nieuwe Nexus vrees ik. Verder ben ik ook benieuwd naar de G3, maar ik vrees dat ze het weer van plastic gaan maken wat zo cheap aanvoelt. Waarschijnlijk ga ik dit jaar de Z2 kopen, hoewel ik ook nog benieuwd ben naar de One +One.
Bahneen, dat is gewoon 1 gerucht dat telkens over genomen wordt. Het feit dat het een gerucht is zegt ook al genoeg. Moest de Nexuslijn ophouden, dan had Google dat al lang kunnen bekend maken. Het feit dat dat niet gebeurd is, is eerder hoopvol.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Tuin
Berichten: 5933
Lid geworden op: maandag 9 november 2009, 21:33
RS: Tuin (p2p)

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Tuin »

Meutr schreef:
Halle schreef:
Meutr schreef: Ik ga waarschijnlijk voor de LG G3 of de Nexus 6. Als de Nexus 6 er komt en weer op de LG G3 gebaseerd zal zijn, dan zal dat nieuws hoogstwaarschijnlijk bekend geraken vlak na de launch van de G3. Even afwachten tot op dat moment dus. :-({|= Hopelijk stelt de G3 niet teleur, want de One M8, de Z2 en de S5 hebben dat imo allen wél gedaan, elk op een andere manier.
Er zijn op dit moment meer geruchten over dat de Nexus lijn ophoudt met bestaan, dan dat er geruchten zijn van een nieuwe Nexus vrees ik. Verder ben ik ook benieuwd naar de G3, maar ik vrees dat ze het weer van plastic gaan maken wat zo cheap aanvoelt. Waarschijnlijk ga ik dit jaar de Z2 kopen, hoewel ik ook nog benieuwd ben naar de One +One.
Bahneen, dat is gewoon 1 gerucht dat telkens over genomen wordt. Het feit dat het een gerucht is zegt ook al genoeg. Moest de Nexuslijn ophouden, dan had Google dat al lang kunnen bekend maken. Het feit dat dat niet gebeurd is, is eerder hoopvol.
http://tweakers.net/reviews/3401/2/het- ... ze-af.html
Google zal volgens de informatie volgend jaar stoppen met zijn Nexus-lijn van smartphones en tablets. Nexus-hardware was ooit bedoeld om de lat voor hardware hoger te leggen voor fabrikanten en later om de weg te wijzen op het gebied van prijs-/prestatieverhoudingen: dat laatste bleek onder meer uit de goedkopere Nexus 7-tablet en Nexus 4- en 5-smartphones met LG. In plaats van de Nexus-modellen komen er meer Google Play Edition-telefoons. Afgelopen jaar kwamen er al versies van de Galaxy S4, HTC One, Sony Xperia Z Ultra en LG G Pad 8.3 zonder skin van de fabrikant uit, vanaf 2015 moeten dat soort toestellen de Nexus-lijn vervangen. Het grote verschil ten opzichte van de Nexus is de prijs: de Play Edition-toestellen zijn doorgaans even duur als de versies met skin.

Niet dat Google in zijn geheel stopt met hardware maken: het team van Nest, het bedrijf dat Google onlangs kocht, zal werken aan hardware onder leiding van Tony Fadell, die ooit voor Apple werkte aan de iPod. Dat gaat echter niet om smartphones en tablets, maar om andere soorten elektronica. Denk daarbij bijvoorbeeld aan volgende versies van Google Glass, slimme contactlenzen voor diabetici en een slimme thermostaat zoals Nest die ontwikkelde.
Astu.
Maar omdat dit dus vanaf 2015 is kan er wellicht nog één Nexus vanaf.
Halle
Ex-moderator
Berichten: 19465
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 8:46

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Halle »

Mystery schreef: Hm oké, maar je weet dat deze foto is gemaakt met mijn HTC One X?
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Natuurlijk met een paar effecten van photoshop, maar dat is niets meer dan wat filters/adjustment layers. Als die camera beter is dan mijn One X ben ik alleszins tevreden. ^^
Das de One X he, de One heeft een andere camera. :)
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Meutr »

Tuin schreef:
Meutr schreef:
Halle schreef:
Meutr schreef: Ik ga waarschijnlijk voor de LG G3 of de Nexus 6. Als de Nexus 6 er komt en weer op de LG G3 gebaseerd zal zijn, dan zal dat nieuws hoogstwaarschijnlijk bekend geraken vlak na de launch van de G3. Even afwachten tot op dat moment dus. :-({|= Hopelijk stelt de G3 niet teleur, want de One M8, de Z2 en de S5 hebben dat imo allen wél gedaan, elk op een andere manier.
Er zijn op dit moment meer geruchten over dat de Nexus lijn ophoudt met bestaan, dan dat er geruchten zijn van een nieuwe Nexus vrees ik. Verder ben ik ook benieuwd naar de G3, maar ik vrees dat ze het weer van plastic gaan maken wat zo cheap aanvoelt. Waarschijnlijk ga ik dit jaar de Z2 kopen, hoewel ik ook nog benieuwd ben naar de One +One.
Bahneen, dat is gewoon 1 gerucht dat telkens over genomen wordt. Het feit dat het een gerucht is zegt ook al genoeg. Moest de Nexuslijn ophouden, dan had Google dat al lang kunnen bekend maken. Het feit dat dat niet gebeurd is, is eerder hoopvol.
http://tweakers.net/reviews/3401/2/het- ... ze-af.html
Google zal volgens de informatie volgend jaar stoppen met zijn Nexus-lijn van smartphones en tablets. Nexus-hardware was ooit bedoeld om de lat voor hardware hoger te leggen voor fabrikanten en later om de weg te wijzen op het gebied van prijs-/prestatieverhoudingen: dat laatste bleek onder meer uit de goedkopere Nexus 7-tablet en Nexus 4- en 5-smartphones met LG. In plaats van de Nexus-modellen komen er meer Google Play Edition-telefoons. Afgelopen jaar kwamen er al versies van de Galaxy S4, HTC One, Sony Xperia Z Ultra en LG G Pad 8.3 zonder skin van de fabrikant uit, vanaf 2015 moeten dat soort toestellen de Nexus-lijn vervangen. Het grote verschil ten opzichte van de Nexus is de prijs: de Play Edition-toestellen zijn doorgaans even duur als de versies met skin.

Niet dat Google in zijn geheel stopt met hardware maken: het team van Nest, het bedrijf dat Google onlangs kocht, zal werken aan hardware onder leiding van Tony Fadell, die ooit voor Apple werkte aan de iPod. Dat gaat echter niet om smartphones en tablets, maar om andere soorten elektronica. Denk daarbij bijvoorbeeld aan volgende versies van Google Glass, slimme contactlenzen voor diabetici en een slimme thermostaat zoals Nest die ontwikkelde.
Astu.
Maar omdat dit dus vanaf 2015 is kan er wellicht nog één Nexus vanaf.
Bedankt om mijn punt te bevestigen! :-({|=
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Mystery »

Halle schreef:
Mystery schreef: Hm oké, maar je weet dat deze foto is gemaakt met mijn HTC One X?
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Natuurlijk met een paar effecten van photoshop, maar dat is niets meer dan wat filters/adjustment layers. Als die camera beter is dan mijn One X ben ik alleszins tevreden. ^^
Das de One X he, de One heeft een andere camera. :)
Ja, maar is de camera per definitie slechter dan? :p Je zou verwachten van niet, om eerlijk te zijn.
Halle
Ex-moderator
Berichten: 19465
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 8:46

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Halle »

Mystery schreef:
Halle schreef:
Mystery schreef: Hm oké, maar je weet dat deze foto is gemaakt met mijn HTC One X?
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Natuurlijk met een paar effecten van photoshop, maar dat is niets meer dan wat filters/adjustment layers. Als die camera beter is dan mijn One X ben ik alleszins tevreden. ^^
Das de One X he, de One heeft een andere camera. :)
Ja, maar is de camera per definitie slechter dan? :p Je zou verwachten van niet, om eerlijk te zijn.
Velen zeggen van wel. HTC heeft iets nieuws geprobeerd met de camera van de One, een ultrapixel-camera. De camera heeft slechts vier megapixels, maar zou daarmee in de praktijk extreem goed moeten zijn bij lowlight. In de realiteit presteerde de camera inderdaad bovengemiddeld in donkere situaties, maar voor de rest viel de kwaliteit erg tegen.
Thiesje2
Ex-clanmoderator
Berichten: 3951
Lid geworden op: maandag 21 april 2008, 23:29
RS: Gestopt

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Thiesje2 »

Animum debes mutare, non caelum.
Afbeelding
Schei-, natuur- of wiskundig gerelateerde vragen? Vreesch niet mij te PM'en.
dhondtie
Berichten: 796
Lid geworden op: zondag 4 maart 2007, 10:21
Clan: Smokin Mils

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door dhondtie »

http://www.ibood.com/extra-be/nl/

Nexus4 voor €170 vandaag op iBood ;)
Afbeelding
Peter`
Berichten: 12296
Lid geworden op: zaterdag 27 oktober 2007, 22:32
Contacteer:

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Peter` »

Voor Nexus 5 gebruikers: Box. Je krijgt gratis 50GB opslag als je je registreert met een LG telefoon.
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Megareus12 »

Over 9 minuten wordt WP 8.1 aangekondigd!
Livestream: http://channel9.msdn.com/?wt.mc_id=build_hp
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Royenroy »

Voor Xposed moet je je telefoon rooten toch?
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Melvin

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Melvin »

Royenroy schreef: Voor Xposed moet je je telefoon rooten toch?
Jup, anders kan het niet worden geïnstalleerd.
Halle
Ex-moderator
Berichten: 19465
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 8:46

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Halle »

dhondtie schreef: http://www.ibood.com/extra-be/nl/

Nexus4 voor €170 vandaag op iBood ;)
Als deze aanbieding een jaar geleden was gekomen had ik 'm zonder na te denken aangeschaft. Maar anno 2014 wil ik eigenlijk wel dat mijn komende mobiel een FullHD scherm heeft (Ik geil echt op displays met hoge PPI), en de S4 Pro is (ondanks dat ie nog steeds erg snel is, zeker in vergelijking met mijn S2) toch wel een bééétje aan het verouderen. Ook zou de camera een terugval zijn i.v.m mijn S2.
Void
Berichten: 2406
Lid geworden op: zaterdag 15 augustus 2009, 16:39

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Void »

Megareus12 schreef: Over 9 minuten wordt WP 8.1 aangekondigd!
Livestream: http://channel9.msdn.com/?wt.mc_id=build_hp
Supervette nieuwe features! Mooie inhaalslag voor Windows Phone.
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door La Pulga »

Eindelijk de Kit Kat update. Iemand ervaring?
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Nilsie »

Halle schreef:
dhondtie schreef: http://www.ibood.com/extra-be/nl/

Nexus4 voor €170 vandaag op iBood ;)
Als deze aanbieding een jaar geleden was gekomen had ik 'm zonder na te denken aangeschaft. Maar anno 2014 wil ik eigenlijk wel dat mijn komende mobiel een FullHD scherm heeft (Ik geil echt op displays met hoge PPI), en de S4 Pro is (ondanks dat ie nog steeds erg snel is, zeker in vergelijking met mijn S2) toch wel een bééétje aan het verouderen. Ook zou de camera een terugval zijn i.v.m mijn S2.
Kan voor 300€ aan de Nexus 5 komen, maar die is ook al zo'n halfjaar oud en mijn huidige Galaxy Nexus is nu 3 jaar oud. Dan kan ik maar beter gewoon een compleet nieuw toestel halen. xD
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Royenroy »

Qua prijs/kwaliteit is de Nexus op het moment toch nogsteeds een van de betere toestellen op de markt.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Nilsie »

Buiten de nieuwe release dingen inderdaad.
Plaats reactie