Het grote mobieltjes en tablets topic!

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!

Vingerafdrukscanner op je smartphone

Ja, lijkt me super handig!
22
30%
Nee, ik vind het niet nodig dat mijn vingerafdruk overal bekend is.
51
70%
 
Totaal aantal stemmen: 73

MrSenne
Berichten: 17974
Lid geworden op: maandag 14 mei 2007, 16:12

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door MrSenne »

S5 mini is rommel. Waarom een 16GB OnePlus Two trouwens? En geen 64GB?
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Joa »

Als je voor 400 euro een telefoon uit China gaat halen die maar net een betere prijs/kwaliteit geeft dan de rest wat op de markt is ben je goed gek. 400 euro is geen 300 meer.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Zeekoe »

MrSenne schreef: S5 mini is rommel. Waarom een 16GB OnePlus Two trouwens? En geen 64GB?
64 GB is 60 euro duurder en bevat 1GB RAM meer en de extra opslag. Volgens mij gebruik ik niet meer dan 16 GB, die 1 GB RAM lijkt me ook niet onoverkomelijk.

Toegevoegd na 49 seconden:
Joa schreef: Als je voor 400 euro een telefoon uit China gaat halen die maar net een betere prijs/kwaliteit geeft dan de rest wat op de markt is ben je goed gek. 400 euro is geen 300 meer.
Bedoel je de S5 Mini? Die is toch gewoon 300 euro?

Maar ik leid hier dus uit af dat OPO>S5 mini? :P
Laatst gewijzigd door Zeekoe op dinsdag 13 oktober 2015, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Joa »

Ja S5 mini is rommel. Dat je de OPO 1 koopt kan ik nog inkomen. Maar als je voor een OPO2 400 euro gaat uitgeven zijn er volgens mij betere alternatieven rond dezelfde prijs te vinden.

Maar ik zou dus gewoon OPO1 kopen zeekoe. Of Moto X Play, kijk daar eens naar
Wesley
Berichten: 1798
Lid geworden op: zaterdag 4 september 2010, 18:47
RS: Balistarius (p2p)
Clan: Knights of trust
Oude naam: W3ssl3y
Contacteer:

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Wesley »

Ik heb nu de Oneplus 2, gewoon een fijne telefoon maar ik kan niet zeggen dat het alles heeft wat ik wil, vooral de software kant valt nogal tegen in vergelijking met CM12 op de OPO, alhoewel ik niet denk dat het lang zal duren voor er CM voor de Oneplus 2 komt. Ik zou ook gewoon de OPO kopen of anders de Moto x of misschien de nexus 5x?

Ook wel grappig dat ik in de poll nee heb gezegd tegen de vingerafdruk scanner maar dat ding is zooo handig :wub:
Zo he dat is lang geleden
MrSenne
Berichten: 17974
Lid geworden op: maandag 14 mei 2007, 16:12

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door MrSenne »

OxygenOS op de OnePlus 2 zuigt ook gewoon ballen. Dat ding is zo saai en onaanpasbaar als het maar kan.
Overigens had ik ook altijd het gedacht "Ik heb genoeg met 16GB", maar ik heb nu ook gewoon 50GB van de 64GB vol staan, dit is zó handig. :)
MrSenne
Berichten: 17974
Lid geworden op: maandag 14 mei 2007, 16:12

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door MrSenne »

Aron schreef: Je gaat leven naar je aantal GB's. Is met ruimte zo, is met internet zo
Dat is waar, maar ik vind 16GB tegenwoordig maar krap, vooral met de steeds grotere foto's en filmpjes.

Toegevoegd na 0 seconden:
Aron schreef: Je gaat leven naar je aantal GB's. Is met ruimte zo, is met internet zo
Dat is waar, maar ik vind 16GB tegenwoordig maar krap, vooral met de steeds grotere foto's en filmpjes.
Wesley
Berichten: 1798
Lid geworden op: zaterdag 4 september 2010, 18:47
RS: Balistarius (p2p)
Clan: Knights of trust
Oude naam: W3ssl3y
Contacteer:

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Wesley »

Ja ga maar is in 4k filmen dan gaat het toch best snel, gelukkig heb je dingen als google photos die gratis al je foto's en video's opslaan :O
Zo he dat is lang geleden
Amneys
Berichten: 5919
Lid geworden op: vrijdag 19 december 2008, 14:06
Contacteer:

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Amneys »

Ik heb al zo'n 3 jaar lang telefoons met 16GB en nog nooit gehad dat die vol raakte. Ik heb ook nog nooit foto's of films verwijderd.
Afbeelding
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Bighead »

Aron schreef: Je gaat leven naar je aantal GB's. Is met ruimte zo, is met internet zo
Ben ik het deels, maar op 16 GB kan je echt een hele karige muziekcollectie kwijt voordat 'ie bij iedere foto gaat klagen over een gebrek aan storage.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Bighead »

Lekker 192 kbps VBR streamen over 2g in de trein, nice! Misschien dat ik meer van kwalitatief goede audio houd dan de gemiddelde persoon, maar ik zou daar echt niet mee kunnen dealen.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Thieske
Berichten: 4064
Lid geworden op: zaterdag 10 oktober 2009, 16:25

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Thieske »

Loop je nog steeds met een onbeperkte databundel abbo uit 2007 bighead?
Interview Straatvader :wub:

Afbeelding
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Joa »

Bighead schreef: Lekker 192 kbps VBR streamen over 2g in de trein, nice! Misschien dat ik meer van kwalitatief goede audio houd dan de gemiddelde persoon, maar ik zou daar echt niet mee kunnen dealen.
Tenzij jij ook een koptelefoon van 1000 euro hebt denk ik niet dat die kwaliteit veel boeit als je op een drukke trein zit. En de meeste mensen hier hebben geen koptelefoon van 1000 euro. Het heeft dus geen enkele zin om je laatste zin aan je post hier toe te voegen.
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Mystery »

Ik heb nu android 6.0 (marshmallow) op mijn tablet en het is zeker de moeite waard om te updaten als je de kans krijgt. Ik merk wel een goed verschil tussen de batterijduur van lollipop en marshmallow. :D
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Travolter »

Mystery schreef: Ik heb nu android 6.0 (marshmallow) op mijn tablet en het is zeker de moeite waard om te updaten als je de kans krijgt. Ik merk wel een goed verschil tussen de batterijduur van lollipop en marshmallow. :D
Denk dat dat bij tablets sws veel meer merkbaar zal zijn dan bij een gewone gsm vanwege die doze feature.
Afbeelding
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Nilsie »

Heb een One Plus 2 invite, heb alleen niet echt geld om 'm te kopen. XD
Wat zeggen jullie, even geld lenen en aanschaffen? Weet dat dat ding behoorlijk gewild is. :")
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door i k0nijn i »

Welke invloed heeft het op jou dat de telefoon gewild is? :P 't Is niet dat die invites zo lastig zijn om te vinden.. :P
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Zeekoe »

i k0nijn i schreef: Welke invloed heeft het op jou dat de telefoon gewild is? :P 't Is niet dat die invites zo lastig zijn om te vinden.. :P
uwot?
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Nilsie »

i k0nijn i schreef: Welke invloed heeft het op jou dat de telefoon gewild is? :P 't Is niet dat die invites zo lastig zijn om te vinden.. :P
Aangezien hij voor 500€ op ebay gaat en kopen 350-400eu is. XD
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Bighead »

Thieske schreef: Loop je nog steeds met een onbeperkte databundel abbo uit 2007 bighead?
Heeft niks te maken met welke databundel ik wel of niet heb; Spotify levert voor veel tracks maar 192 kbps VBR aan, wat gewoon echt heel erg slecht is naar huidige maatstaven. Dat kan je met oortjes van een tientje nog herkennen. 320 kbps is bij dat soort diensten al een zeldzaamheid, laat staan lossless formaten.
Joa schreef:
Bighead schreef: Lekker 192 kbps VBR streamen over 2g in de trein, nice! Misschien dat ik meer van kwalitatief goede audio houd dan de gemiddelde persoon, maar ik zou daar echt niet mee kunnen dealen.
Tenzij jij ook een koptelefoon van 1000 euro hebt denk ik niet dat die kwaliteit veel boeit als je op een drukke trein zit. En de meeste mensen hier hebben geen koptelefoon van 1000 euro. Het heeft dus geen enkele zin om je laatste zin aan je post hier toe te voegen.
Prima stroman, Joa. Goede audio hoeft niet zo duur te zijn als jij omschrijft om voordeel te halen uit kwalitatief goede muziek.
Aron schreef:Is ook waar. Hoop niet dat Bighead zo'n persoon is wat met te harde muziek in een stiltecoupe gaat zitten
Geen zorgen, heb prima geluidsdichte in-ears.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Plaats reactie