Het grote mobieltjes en tablets topic!

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!

Vingerafdrukscanner op je smartphone

Ja, lijkt me super handig!
22
30%
Nee, ik vind het niet nodig dat mijn vingerafdruk overal bekend is.
51
70%
 
Totaal aantal stemmen: 73

Japeroen386
Berichten: 5546
Lid geworden op: donderdag 10 juli 2008, 21:58
RS: Gestopt

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Japeroen386 »

Dief schreef:Hoi hoi

Een jaar of 2 geleden kocht ik mezelf een Oneplus One. Al een tijdje heb ik ondervonden dat als ik een filmpje maak op een feest, dat de geluidskwaliteit uitermate slecht is.

Ik ben aan het overwegen om een Oneplus 3 te kopen. Heeft iemand deze? En zo ja, hoe is de geluidskwaliteit als je een filmpje maakt op een feest. (Waar de muziek dus luid tot zeer luid staat)

Bedankt! :)
De geluidskwaliteit is een heel stuk beter, even goed en zelfs beter dan de concurrentie. Ik spreek niet uit ervaring, maar volg de Oneplus 3 wel op de voet.
https://www.youtube.com/watch?v=V1LnztLVrWg (hier staat het volume van zijn geluidsinstallatie op het maximum, zegt de uploader)
https://www.youtube.com/watch?v=StBLSVpYGSc
https://www.youtube.com/watch?v=jVRnDFv5Gv4

Daan schreef:Waarom Edge? Je hebt er geen bal aan en hij gaat veel sneller kapot.
De S6 Edge+ is eigenlijk gewoon de Note 5 maar dan met gebogen scherm, en de Note 5 is niet te koop in Europa.
Quitted 27/04/2012.
Lijpe
Berichten: 10300
Lid geworden op: dinsdag 3 maart 2009, 17:54
Oude naam: Badr Hari

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Lijpe »

Voorheen kon ik op mijn iphone 6 de aantal likes zien op de youtube-app. Erg jammer dat je dat op de android-versie niet hebt

Toegevoegd na 39 seconden:
Aantal likes van een comment onder een video, ter verduidelijking
Afbeelding
amedee de vlieg
Verbannen (permanent)
Berichten: 1203
Lid geworden op: woensdag 18 november 2015, 20:53

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door amedee de vlieg »

denk dat voor jou het aantal dislikes nuttiger is
MrSenne
Berichten: 17974
Lid geworden op: maandag 14 mei 2007, 16:12

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door MrSenne »

Dief schreef:Hoi hoi

Een jaar of 2 geleden kocht ik mezelf een Oneplus One. Al een tijdje heb ik ondervonden dat als ik een filmpje maak op een feest, dat de geluidskwaliteit uitermate slecht is.

Ik ben aan het overwegen om een Oneplus 3 te kopen. Heeft iemand deze? En zo ja, hoe is de geluidskwaliteit als je een filmpje maakt op een feest. (Waar de muziek dus luid tot zeer luid staat)

Bedankt! :)
Geluid gaat voor een smartphone filmpje niet ideaal zijn, zeker niet op de feestjes waar jij naartoe gaat Jeroentje. ;)
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door La Pulga »

IK heb laatst een Samsung Galaxy S6 Edge+ gekocht, maar het touchscreen reageert niet meer. Iemand die weet waardoor dat komt en wat ik eraan kan doen?

Ik wil mijn telefoon best opsturen ter reparatie, maar daarvoor moet ik 'm resetten naar de fabrieksinstellingen (wat niet mogelijk is omdat ik mijn telefoon niet uit kan zetten).
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Japeroen386
Berichten: 5546
Lid geworden op: donderdag 10 juli 2008, 21:58
RS: Gestopt

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Japeroen386 »

La Pulga schreef:IK heb laatst een Samsung Galaxy S6 Edge+ gekocht, maar het touchscreen reageert niet meer. Iemand die weet waardoor dat komt en wat ik eraan kan doen?

Ik wil mijn telefoon best opsturen ter reparatie, maar daarvoor moet ik 'm resetten naar de fabrieksinstellingen (wat niet mogelijk is omdat ik mijn telefoon niet uit kan zetten).
Heb je een USB-OTG-cable liggen? Gebruik die en hang er een muis aan.
Quitted 27/04/2012.
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door La Pulga »

Nope. Wel een goede tip overigens.

Toegevoegd na 29 seconden:
Zou ik ook mijn telefoon als 2e scherm kunnen gebruiken en het zo proberen? Of heb je daar een HDMI aansluiting voor nodig?
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
MrSenne
Berichten: 17974
Lid geworden op: maandag 14 mei 2007, 16:12

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door MrSenne »

Dat gaat niet lukken vrees ik. Overigens kunnen ze een factory reset gerust in de fabriek doen, lijkt me dus straf daar het absoluut noodzakelijk is voordat je hem ter reparatie opstuurt.
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door La Pulga »

Nou ja, er zit een wachtwoord op. Ik moest mijn telefoon of terugzetten naar fabrieksinstellingen of mijn wachtwoord eraf halen, zodat de reparateurs (makkelijker) bij de software kunnen komen denk ik. Of misschien heeft dat er mee te maken dat zij dan zelf de telefoon moeten kraken, wat ze wettelijk gezien niet mogen volgens mij. Beiden zijn echter niet mogelijk op dit moment. Dus ik heb er maar een briefje gedaan waar mijn wachtwoord op staat, mocht het nodig zijn. Hoe dan ook, ik hoop dat het binnen de fabrieksgarantie valt en dat het een productiefout/softwarefout/hardware is en niet dat het mijn schuld blijkt te zijn dat lijkt mij frappant, aangezien ik mijn telefoon enkel gisteren intensief gebruikt heb. Verder heb ik de afgelopen maand enkel apps e.d. erop gezet en dingen ingesteld. Het enige wat ik gisteren gedaan heb, is hardlopen met mijn telefoon in mijn hand. Dus er zat wat zweet aan mijn handen en op mijn telefoon. Geen idee hoe groot de kans is dat dat waterschade veroorzaakt.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Bighead »

Ze hangen 'm in de fabriek bijna altijd direct aan het moederbord om de software te resetten, dus ik zou me er geen zorgen om maken dat ze je wachtwoord nodig hebben of iets dergelijks.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Royenroy »

Het kan een probleem worden als je er (om wat voor een reden dan ook) een Samsung account aan hebt gekoppeld. Als vorm van beveiliging wordt er dan een heractivatie vergrendeling ingezet. Deze kan alleen ontgrendeld worden door het wachtwoord van het Samsung account. Omdat een Samsung account letterlijk nutteloos is weten mensen vaak het wachtwoord niet meer en is het net als een iPhone met een gekoppeld Apple ID waardeloos.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Bighead »

Lijkt me sterk dat een dergelijke software oplossing je ervan kan weerhouden om het geheugen te overschrijven zoals bij factory reinstalls gebeurt. Er worden door de meeste fabrikanten letterlijk gewoon headers op het moederbord aangesloten die 1 op 1 data naar het geheugen toe schrijven.

Misschien dat Samsung dat anders doet, maar ik zou niet inzien waarom.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door La Pulga »

Royenroy schreef:Het kan een probleem worden als je er (om wat voor een reden dan ook) een Samsung account aan hebt gekoppeld. Als vorm van beveiliging wordt er dan een heractivatie vergrendeling ingezet. Deze kan alleen ontgrendeld worden door het wachtwoord van het Samsung account. Omdat een Samsung account letterlijk nutteloos is weten mensen vaak het wachtwoord niet meer en is het net als een iPhone met een gekoppeld Apple ID waardeloos.
Ik weet niet of ik dat heb eerlijk gezegd.

Toegevoegd na 54 seconden:
Ja dat heb ik.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Royenroy »

Ik zou gewoon kijken of je hem kan laten opsturen op de plek waar je hem hebt gekocht. Mocht het niet lukken kun je het altijd nog bij een winkel laten doen, Samsung levert zijn officiële schermen namelijk uit dus in materieel kwaliteit ga je er dan niet op achteruit. Bij iPhone schermen is dit namelijk niet het geval, en het aantal schermen van ondermaatse kwaliteit bij van die reparatiewinkels is echt gigantisch.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Yentel »

Hey Jongens, een vraagje.

Vandaag verschijnt er plots op mijn startscherm van men Galaxy s6 om de 5 minuten een of andere pop up van eender welke advertentie. Dit moet ik dan steeds wegklikken, voor ik het wegkrijg.

Ik heb al alles geprobeerd.. antimalwarebytes, add stops, etc, maar krijg het met niets weg.

Heb ook niet een of andere app geïnstalleerd ofzo, plots is het er en het is met niets weg te krijgen.

Iemand van jullie dit al gehad? Tips hoe ik dit oplos? Het is echt super irritant.

Bedankt.
MrSenne
Berichten: 17974
Lid geworden op: maandag 14 mei 2007, 16:12

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door MrSenne »

Komt sowieso door een geïnstalleerde app.
Kan je eens een screenshot van zo'n advertentie sturen?
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Gio »

Had ik ook alleen als ik mijn code ingevoerd had. Had het opgelost door AVG Protection.
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Yentel »

MrSenne schreef:Komt sowieso door een geïnstalleerde app.
Kan je eens een screenshot van zo'n advertentie sturen?
Ondertussen is het opgelost,

was door de app ' HD Wallpapers'. Vreemde was dat die al meer dan een jaar op men gsm stond, en dat ie het plots begon te doen.
MrSenne
Berichten: 17974
Lid geworden op: maandag 14 mei 2007, 16:12

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door MrSenne »

Waarschijnlijk bij een recente update aan de app toegevoegd geweest. :) Zou niet de eerste keer zijn.
Danneh
Berichten: 8980
Lid geworden op: donderdag 4 januari 2007, 13:35

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Danneh »

Hello iPhone 7 plus :wub:
Plaats reactie