>>> 't Filmtopic <<<

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!

Wie wint, volgens jou, de oscar voor beste film?

Peiling eindigde op maandag 25 december 2017, 20:50

Call Me by Your Name
1
13%
Darkest Hour
0
Geen stemmen
Dunkirk
2
25%
Get Out
0
Geen stemmen
Lady Bird
1
13%
Phantom Thread
0
Geen stemmen
The Post
1
13%
The Shape of Water
0
Geen stemmen
Three Billboards Outside Ebbing, Missouri
3
38%
 
Totaal aantal stemmen: 8

Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: >>> 't Filmtopic <<<

Bericht door Nikki- »

Ja ik vind hem ook echt geweldig spelen altijd, blijkbaar goed genoeg om hem met kostuum en al niet meer te herkennen :') Maar ik ben daar sowieso nooit echt een ster in.
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: >>> 't Filmtopic <<<

Bericht door Stefan »

Ik had tijdens en na de film meteen al een WOW gevoel. MIjn gezichtsuidrukkingen tijdens het kijken hadden waarschijnlijk best mooi geweest omdat ik er helemaal in zat :") Die score van Hans Zimmer is echt perfect. De muziek bouwt de spanning zo goed op en je blijft alert

https://www.youtube.com/watch?v=n1VJ39nVIBk

Ik ben zelf erg geinteresseerd in de WO2 geschiedenis, en vond deze film ook daarom echt heel interessant. Vooral omdat je een inside look van het slagveld krijgt. Vond het ook geweldig om die luchtgevechten mee te maken. Dat geluid van die Ju87 dive bombers <333
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: >>> 't Filmtopic <<<

Bericht door Zeekoe »

Score is echt iets dat ik nooit besef terwijl ik kijk. 8-[
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: >>> 't Filmtopic <<<

Bericht door Odius »

De Intro van TDKR was ook al zo geweldig qua soundtrack. Kan echt niet wachten om hem te gaan zien. :)
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: >>> 't Filmtopic <<<

Bericht door buitje »

Weer terug van vakantie, tijd om eens even goed gebruik te maken van mn pathe-pas. Ben vooral heel erg benieuwd naar dunkirk en atomic blonde waar ik maandag heen ga. Vanmiddag nog ff despicable me 3 kijken omdat t kan :)
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: >>> 't Filmtopic <<<

Bericht door Nikki- »

Ik ga denk ik komende week naar Baby Driver :mrgreen:
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: >>> 't Filmtopic <<<

Bericht door Sam »

Op deze regenachtige dag waarin ik niks doe Straight out of Compton eindelijk gezien. Goede film, veel sterke scenes, goeie humor, de rollen zijn enorm goed nagedaan, en vooralis de muziek heel goed verwerkt. Hij was ook verassend emotioneel aan het einde, daar was ik niet helemaal op voorbereid. Zwakte punt was denk ik het acteer werk, van de grote rollen vond ik alleen Easy-E echt heel erg sterk. Rest was verder niet storend slecht ofzo.

Al met al zeer vermaakt afgelopen 2 uur.

Toegevoegd na 57 seconden:
focking snoop acteur was ook echt on point, hij leek niet echt maar z'n stem en lichaamstaal was echt perfect, voor die kleine scene dan
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
L0rd_paul
Ex-moderator
Berichten: 10861
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 15:05
Clan: in je broekie

Re: >>> 't Filmtopic <<<

Bericht door L0rd_paul »

^ Ik vond die film zo super vet! Ik vond het verhaal echt heel fraai in elkaar gezet :) Rest van je comment kan ik me ook helemaal in vinden!
YOLO
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: >>> 't Filmtopic <<<

Bericht door buitje »

Baby driver was leuk maar wel beetje voorspelbaar op paar kleine scènes na. Muziek was geweldig! Vooral openingsscène moet je goed opletten! Echt super gemaakt :D

Despicable me miste een beetje de magie van de eerste keer zien. Voor de rest wel een leuke film, niet veel bijzonders...
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: >>> 't Filmtopic <<<

Bericht door Nikki- »

Ben benieuwd, ben wel echt Edgar Wright fan dus als het maar een beetje in zijn gebruikelijke stijl is dan ben ik helemaal tevreden :p

Despicable me bewaar ik wel voor thuis een keer ofzo. Eerste vond ik echt leuk, tweede was al minder, Minions was gewoon uitmelkerij, dus dit kan nooit veel goeds beloven.
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: >>> 't Filmtopic <<<

Bericht door buitje »

Gisteravond atomic blonde gezien. Niet echt een aanrader om in de bios te kijken...
Vechtscenes waren (meestal) goed omdat ze redelijk realistisch waren, wat je niet zo vaak ziet.
Verhaal was niet heel bijzonder en afentoe snapte ik niet helemaal meer waar ze mee bezig waren. Op het eind wel een paar leuke twists wat de film dan toch nog een positief beeld gaf.
Waren nog een paar shots met een naakte Charlize Theron, uiteraard niet verkeerd om te zien maar absoluut niet nodig voor de film. Waren volgens mij alleen maar om de aandacht er een beetje bij te houden...

Al met al een prima film om een keer te kijken als die op de tv is of op netflix, maar zonder abonnement van de bios niet de moeite waard om in de bios te kijken.
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: >>> 't Filmtopic <<<

Bericht door Zeekoe »

Net Baby Driver gezien! Vond het wel een aangename film. Was de eerste Edgar Wright film die ik heb gezien als ik me niet vergis, maar in de nabije toekomst ga ik zijn ander werk nu ook wel bekijken.
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: >>> 't Filmtopic <<<

Bericht door Nikki- »

Ik kan in elk geval de Cornetto trilogie aanbevelen :mrgreen: Mijn favoriet daaruit is Hot Fuzz maar volgens mij wordt over het algemeen Shaun of the Dead als de 'leukste' gezien (dat is de eerste). Scott Pilgrim vs. The World is ook van hem en dat was een paar jaar geleden echt mijn favoriete film ever.
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: >>> 't Filmtopic <<<

Bericht door buitje »

Dunkirk gezien net. Fantastisch mooi! (Wel enorme wo2 fan dus vandaar)
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: >>> 't Filmtopic <<<

Bericht door Wup »

Wereld oorlog fan?
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: >>> 't Filmtopic <<<

Bericht door buitje »

Tja klinkt inderdaad wel beetje raar. Bedoel meer de verhalen die goed zijn afgelopen of hoe mensen reageren op bepaalde gebeurtenissen.
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: >>> 't Filmtopic <<<

Bericht door Odius »

Al veel bekeken deze vakantie. Split en Moonrise Kingdom waren toch uitschieters. :)

Jammer dat the Dark Tower een flop lijkt te zijn.
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: >>> 't Filmtopic <<<

Bericht door buitje »

Oh jammer :( was er erg benieuwd naar. Kga m uiteraard nog wel kijken, maar even zien hoe die is
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: >>> 't Filmtopic <<<

Bericht door Zeekoe »

Geen flop heb ik gehoord, maar gewoon niet de film die we gehoopt/verwacht hadden.
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: >>> 't Filmtopic <<<

Bericht door Wup »

Rogue One eindelijk gezien. Erg strakke film. Wel bijzonder trouwens dat in Nederland bijna niemand Star Wars waardeert en in USA iedereen het fit vind.
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Plaats reactie