't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!

Ik kijk series voornamelijk via:

Netflix
22
48%
Digitale tv-zenders
0
Geen stemmen
Analoge tv-zenders
0
Geen stemmen
Illegale streaming of downloads
22
48%
DVD
2
4%
 
Totaal aantal stemmen: 46

Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Sam »

ik ben nu al op youtube gespoiled gvd kut youtubers ook hoe moeilijk is om gewoon een normale titel te bedenken

Toegevoegd na 11 seconden:
dan maar leak kijken
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Zeekoe »

Suckt wel, ik hoop nog te kunnen wachten tot zondag/maandag.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Rems »

O MG GPESIDOE 6 WTF JOGNENS KIJK NU METEEN

Toegevoegd na 14 seconden:
In- of uitklappen •
wat zei benjen tegen jon??????? verstond er geen reet van
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Sam »

In- of uitklappen •
Lol holymacaroni GOT is best heftig. Hele leuke aflevering, ook plotgewijs weer erg sterk, maar dat is dan natuurlijk ook omdat er relatief weinig gebeurt. Alleen winterfell plot is kut, Arya is onnodig een zieke teef. Maar oh man, de snowbeer, de acties, drakenactie, en eindelijk een flink gevolg. IJsdraak wordt dope.

Oh ik ben ook groot fan van de Jon-Dany dynamiek, maar ik heb wel op internet gelezen dat ze iets van 48% van hun dna delen, waar gewone broer en zus meestal maar rond 25 hebben. Dus dat is wel redelijk fucked up.
Toegevoegd na 1 uur, 1 minuut en 32 seconden:
In- of uitklappen •
en ik open weer YouTube en de tweede video heet "jon apologises to dany about the death of her dragon" komop jongens wtf doe eens normaal
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door rarevogelman »

Zieke aflevering, heerlijk einde!
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Zeekoe »

Ja yolo, tot zover mijn zelfbeheersing. Episode is gedownload en ik ga nu kijken.
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Nikki- »

Vorige heb ik braaf gekeken toen ie echt uit was, maar deze is ook daadwerkelijk in decent quality geleakt dus misschien dat ik die maar wel eerder ga kijken want ik kan echt niet zó lang nog spoilers ontwijken.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Zeekoe »

Ik heb ook gewoon het gevoel dat veel meer mensen (inclusief mezelf) meer geneigd zijn om deze aflevering te kijken itt de vorige leak. Dit was gewoon 100% eigen schuld van HBO.

Toegevoegd na 2 uren, 10 minuten en 2 seconden:
Sam schreef: woensdag 16 augustus 2017, 21:53
In- of uitklappen •
Lol holymacaroni GOT is best heftig. Hele leuke aflevering, ook plotgewijs weer erg sterk, maar dat is dan natuurlijk ook omdat er relatief weinig gebeurt. Alleen winterfell plot is kut, Arya is onnodig een zieke teef. Maar oh man, de snowbeer, de acties, drakenactie, en eindelijk een flink gevolg. IJsdraak wordt dope.

Oh ik ben ook groot fan van de Jon-Dany dynamiek, maar ik heb wel op internet gelezen dat ze iets van 48% van hun dna delen, waar gewone broer en zus meestal maar rond 25 hebben. Dus dat is wel redelijk fucked up.
Toegevoegd na 1 uur, 1 minuut en 32 seconden:
In- of uitklappen •
en ik open weer YouTube en de tweede video heet "jon apologises to dany about the death of her dragon" komop jongens wtf doe eens normaal
In- of uitklappen •
AAAAAarghhhh fucking geweldige episode! Classic GoT, omfg ....
Ik snap ergens wel waarom Arya zo'n ongelofelijke bitch uithangt (altijd meer voor Jon gevoeld dan voor Sansa en nu is Sansa bezig om voor zichzelf te gaan) maar waarom ze zo dom is om Littlefinger te achtervolgen met haar gewone gezicht als ze letterlijk een zak vol heeft ontgaat me wel wat. Ik vind het wel nice dat Littlefinger eindelijk terug wat in zijn natuurlijke doen geraakt (Starks tegen elkaar uitspelen, Brienne wegsturen), maar sowieso dat er eindelijk niets van lukt en het in zijn gezicht ontploft.
Die sneeuwbeer vond ik echt enorm slecht gedaan. Was super verwarrend in beeld gebracht en veel te veel cuts. Leek op Greyjoy battle.
Alle ander plotlines komen nu ook wel in de schaduw te staan door die draak. Kingslanding e.d. voelt nu allemaal nog maar bijzaak.

Wat dat DNA betreft, is dat gewoon iets wetenschappelijk, of specifiek voor GoT? Klinkt nogal raar. Zo'n youtube video title is echt wel serieus klote, wat een eikels.
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Nikki- »

Rip mn vriend wil nog niet kijken wat nu

Toegevoegd na 12 seconden:
Stiekem kijken of wachten tot maandag en zo lang alle spoilers moeten dodgen
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Sam »

Gewoon zeggen dat ie de t kan krijgen en gewoon kijken
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Nikki- »

Zo communiceer je toch niet met elkaar

Toegevoegd na 37 seconden:
Oke ik ga hem gewoon nu kijken en dan kijk ik hem opnieuw wanneer ie wel wil kijken en dan vertel ik achteraf dat ik hem al gezien had

Toegevoegd na 3 minuten en 7 seconden:
Oke deze bitrate is onkijkbaar ik wacht tot maandag
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Sam »

er is gewoon een 1080 beschikbaar
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Zeekoe »

Ik heb hem inderdaad in 1080p kunnen kijken. Ik zou het ook gewoon doen als ik jou was. De kans om gespoiled te worden is best wel groot en geloof me, dat wil je echt niet.
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Nikki- »

Het was de 1080p, maar de bitrate is lager (filesize ook kleiner dan normaal, scheelt toch 1GB terwijl de episode langer is) dus de beelden laggen. Misschien dat het komt doordat ik op mn laptop keek ipv op de tv, volgens mij hebben we daar filters aanstaan om dat minder te maken.

Toegevoegd na 3 minuten en 30 seconden:
Die 1080p is een screencap zie ik nu aan de eerste paar frames, that explains.

Toegevoegd na 3 minuten en 56 seconden:
Hij is trouwens ook versneld, ik merkte dat de pitch van de themesong hoger is dan normaal. De download is 66 min, de officiële runtime is 71 min.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Zeekoe »

Ja er is ook geknipt in de eindcredits, maar dat begin viel me ook meteen op :p
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Stefan »

Ik wacht gewoon braaf tot maandag, goed he.
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Zeekoe »

Ik ben aan defenders en aan house of cards begonnen; vooral HoC is echt wel zalig.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Sam »

Nikki- schreef: donderdag 17 augustus 2017, 13:02 Het was de 1080p, maar de bitrate is lager (filesize ook kleiner dan normaal, scheelt toch 1GB terwijl de episode langer is) dus de beelden laggen. Misschien dat het komt doordat ik op mn laptop keek ipv op de tv, volgens mij hebben we daar filters aanstaan om dat minder te maken.

Toegevoegd na 3 minuten en 30 seconden:
Die 1080p is een screencap zie ik nu aan de eerste paar frames, that explains.

Toegevoegd na 3 minuten en 56 seconden:
Hij is trouwens ook versneld, ik merkte dat de pitch van de themesong hoger is dan normaal. De download is 66 min, de officiële runtime is 71 min.
Bij die van mij was echt niks op te merken, behalve dat de eindcredits eruit waren.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Wup »

Giggle'd

High Septon: "My Prince, how good to see you. Aren't you supposed to be out commanding your father's troops?"
Rhaegar: "That can wait Your Holiness. I came here for an important matter."
High Septon: "And what would that be?"
Rhaegar: "I want you to annul my marriage to Elia Martell"
High Septon: "Of course. Annul a consummated marriage of over five years that produced two children. That sounds perfectly reasonable. You do realise that you would renounce your children with Elia?"
Rhaegar: "Who cares? They aren't special prophesy kids. Now I want you to bless my marriage to Lyanna Stark"
High Septon: "A fourteen year old girl?"
Rhaegar: "We just so happen to be in love. And this is supposed to be the Middle Ages, isn't it?"
High Septon: "Oh yeah. You are right. Our modern views on divorce law almost made me forget. I will bless your marriage."
Rhaegar: "I trust you will keep this between us."
High Septon: "Of course, but I will have to make a notification for the Citadel. But don't worry, no one will read it."
Rhaegar: "Ok. Thanks."
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: 't Serietopic - Alles over series! | Stranger Things is LTF's favoriete nieuwkomer in 2016!

Bericht door Sam »

Rhaegar is best een zak
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Plaats reactie